abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40275475
Iedereen heeft wel een echte eyecatcher in of rond het huis. Een meubelstuk, een bepaalde oplossing, een prullaria, een bewerkte muur of deur etc.

Anyway: Show hier je eyecatchers!

Wij hebben voor het keukenraam 2 vazen met daarin klaprozen geplakt. Geplakt Yep! Ik hoef ze nooit water te geven, ze verdorren niet en ze nemen geen enkele ruimte in beslag op de vensterbank. En mensen die langslopen moeten toch altijd even kijken naar mijn prachtige bloemen

Fotootje van de website van Flatflowers!

Zo, en nu mogen jullie!

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:17:29 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40278443
Ik vind ze wel heel gaaf eigenlijk!
pi_40279224
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind ze wel heel gaaf eigenlijk!
Thank u! Er bestaan nog meerdere varianten http://www.flatflowers.com/ En er bestaan ook raamgedichten http://www.plint.nl
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:49:53 #4
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40279240
Goed topic! Wij hebben nog geen echte eye catcher (of je moet de keuken meerekenen). We zijn wel op zoek naar iets leuks.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40282310
Oh, dit lijkt me wel leuk.
Aangezien we nu toch al meer dan een jaar op zoek zijn naar een huisje zullen alle tips hopelijk in de heel nabije toekomst welkom zijn

Handige bloemen trouwens, altijd fris kleurtje aan het raam en geen werk
pi_40282360
Zooo die zijn echt hip ik heb net mijn planten laten verdorren dus ga deze gelijk bestellen! morgen kopen bij de Keck en Lisa (Utrecht) Danku voor de tip
...nothing happens until you make it happen...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:07:21 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_40282761
Ik heb m'n vriendin deze vorige week cadeau gedaan ipv het wekelijkse bloemetje, ze vond ze echt geweldig en prijken nu op ons keukenraam. twee vazen met dahlia's
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_40284424
Ja en ze laten ook geen randjes na als je ze eraf haalt om het raam te wassen (zo eens per jaar vlak voordat je schoonmoeder op bezoek komt ofzo )
quote:
Danku voor de tip
Graag gedaan! Ik zag op de site van Apart Design dat ze sinds kort ook in een nog groter formaat bestaan (deze is 30x30 cm geloof ik) en .... ze hebben er zelfs postcards van gemaakt! Zodat je ze naar je vrienden en familie kan sturen.
quote:
Ik heb m'n vriendin deze vorige week cadeau gedaan ipv het wekelijkse bloemetje, ze vond ze echt geweldig en prijken nu op ons keukenraam. twee vazen met dahlia's
Goeie cadeautip! En ze kosten geloof ik maar ¤7,50 per stuk (althans dat heb ik er voor betaald) en een bloemetje kost minstens net zo veel.
pi_40284486

Deze is trouwens ook mooi! Maar het is een gedicht, dus je hebt grote kans dat mensen even komen lezen wat je op je raam geplakt hebt.

Zie ook http://www.plint.nl voor nog meer raamgedichten.
pi_40294617
* menininha heeft nu ook een flatflower op haar raam

Deze heb ik Bonita
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:24:26 #11
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40295176
Leuk zijn ze! Ik heb ze al vaak in mijn hand gehad, maar nu ik eindelijk vensterbanken heb, ga ik die maar gebruiken... Leuk topic dit, ik ben benieuw wat er allemaal geplaatst gaat worden!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_40295458
ach bij mij 'staat' hij ook niet op een vernsterbank, maar het ziet er wel leuk uit
pi_40298894
Moeilijk maar ik denk dat het deze wordt:

Of anders deze:

pi_40299025
Ons huis is helaas nog niet opgeleverd, maar daar gaat wel een aquarium inkomen van minimaal 2 meter. Lijkt me wel een aardige blikvanger
bla
blabla
blablabla
blablablabla
pi_40299147
Bij ons is dat het raam dat even lang is als de eerste twee verdiepingen (1 stuk glas). Heb helaas geen foto.
pi_40299928
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:40 schreef tnimble het volgende:
Moeilijk maar ik denk dat het deze wordt:

[afbeelding]

Of anders deze:

[afbeelding]
Zoooooooooo die kroonluchter is pretty
pi_40302451
Gaaf! Ik ga ze eens in de winkel bekijken!
pi_40304433
Oeh de kroonluchter
pi_40304703
onze eyecather in ons nieuwe huis wordt het schilderij denk ik

hij staat hier wel op de grond maar hij moet dus wel aan de muur komen

groetjes kleine83
in zomer 2007 eindelijk ons nieuwbouwhuis klaar (hopen we)
pi_40311153
Mooi schilderij!
pi_40311635
Mijn kapstok: een ketting gespannen van vloer naar plafond, héééél veel s haakjes eraan en volop ruimte voor jassen, tassen, dassen, riemen en noem maar op zonder dat het veel ruimte in beslag neemt.
En mijn schuifgordijnen heb ik ook zelf gemaakt van een dekbedhoes in de aanbieding:
twee evenwijdige spankabels van muur tot muur,
hoes in zeven stroken geknipt, houtjes boven én onder de stof vastgeniet, oogjes om ijzeren draden,
haakjes in houtjes boven. Niet spectaculair maar het valt iedereen wel op en zo.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_40316231
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:37 schreef tanna het volgende:
Mijn kapstok: een ketting gespannen van vloer naar plafond, héééél veel s haakjes eraan en volop ruimte voor jassen, tassen, dassen, riemen en noem maar op zonder dat het veel ruimte in beslag neemt.
En mijn schuifgordijnen heb ik ook zelf gemaakt van een dekbedhoes in de aanbieding:
twee evenwijdige spankabels van muur tot muur,
hoes in zeven stroken geknipt, houtjes boven én onder de stof vastgeniet, oogjes om ijzeren draden,
haakjes in houtjes boven. Niet spectaculair maar het valt iedereen wel op en zo.
Lijkt me wel een tof iets! Zou je misschien een foto willen plaatsen? Dan kan ik met m`n vriendin bekokstoven of het misschien iets voor ons is.
pi_40316683
Leuk! Die bloemen...
Wij hebben geen vensterbank in de keuken, dus lijkt me wel wat.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_40334689
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:32 schreef StefanCJ het volgende:

[..]

Lijkt me wel een tof iets! Zou je misschien een foto willen plaatsen? Dan kan ik met m`n vriendin bekokstoven of het misschien iets voor ons is.
De gordijnen of de kapstok? Ik zal van de week effe iemand lief aankijken die een digicam heeft.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_40365096
mijn pronkstuk.
Komt op deze foto niet geheel tot zijn recht, voor degene die mijn verbouw-topic hebben gevolgd........ staat nu tussen de keuken (tevens pronkstuk) en de eethoek

Originele engelse bar van omstreeks 1960. Heeft in vroeger in een pub gestaan

't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')