idd, vertel op!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef kozakken het volgende:
Jippo, leuke lamp!
-hoe heb je 'm gemaakt?-
Niet even met witte verf de randen afwerken waar je uitgeschoten bent? Kleine moeite en het zie er gelijk een stuk beter uit.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef Inu het volgende:
Mijn eye catcher in mijn kleine studentenkamertje, een roze schouw![]()
Waarschijnlijk is het eerder een kwestie van geld geweest... Gezien het "studentenkamertje"... Ahumquote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Niet even met witte verf de randen afwerken waar je uitgeschoten bent? Kleine moeite en het zie er gelijk een stuk beter uit.
En een beukenkastje erbij, ik dacht dat vrouwen juist goed met kleuren waren? Ahum...
ik heb hier ook 2 beukenfineer kasten staan. omdat het krijgertjes(dus betaalbaar) zijn en ze precies de goede hoogte zijn en planken hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Niet even met witte verf de randen afwerken waar je uitgeschoten bent? Kleine moeite en het zie er gelijk een stuk beter uit.
En een beukenkastje erbij, ik dacht dat vrouwen juist goed met kleuren waren? Ahum...
Ah gaaf, bioscoopkamers zijn altijd tof, hier was ooit jaren terug ook een bioscoopkamertopic en daarin stond ook mijn bioscoop.quote:Op maandag 22 november 2010 19:17 schreef Pollewoppie het volgende:
binnenkort komen hier wat foto's van mijn bioscoopkamer op zolder, muren zijn al rood, plafond is al rood en de balken hoogglans zwart!!
Thnxquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef Vonkenboer het volgende:
Wauw ! Die ijsvogel is erg mooi ! Die grote schildering mag er ook zeker zijn en is zeker net zo knap maar is niet helemaal mijn ding.
Ben je van huis uit ontwerper ofzo ? Verdien je daar je geld mee ? of is het een uit de hand gelopen hobby ?
Jemig, bij die plant moest ik echt vier keer kijken voor ik doorhad dat het geschilderd was hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:49 schreef Audreyoot het volgende:
Muurschildering in de woonkamer:
[ afbeelding ]
En deze heb ik bij iemand in de serre gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou echt welquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jemig, bij die plant moest ik echt vier keer kijken voor ik doorhad dat het geschilderd was haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |