quote:Op maandag 16 april 2007 09:40 schreef Nellid het volgende:
Vind er maar weinigs leuks tussen zitten dit jaar...
2/3 jaar gelden op mallorca hele vette all stars gekocht waar niemand mee liep en waarover ik van iedereen leuke reacties kreeg maar die zijn helemaal kapot gelopen. Zoek eigenlijk weer zoeits maar nergens te vinden en op concverse.com zit er ook niet veel tussen. Ze hadden altijd van die web-exclusive schoenen maar dat is ook over?
edit, deze dus:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef hmmmz het volgende:
vandaag binnengekregen nadat ik ze bestelt had op het internet
ik maak morge wel wat egt fototjes![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:49 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Die hadden ze niet eens in mijn maat.
Dan maar deze gehaald.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 12:13 schreef MeneerTim het volgende:
Iemand enig idee waar je Allstars online kan bestellen?
Of anders een idee waar je deze schoenen in maat 43,5 zou kunnen krijgen? Misschien online? In Amsterdam zijn ze overal uitverkocht in die maat en Converse zelf schijnt ook leveringsproblemen te hebben. Ik heb ze in maat 44.5 gepast en die waren net te groot.
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 17:05 schreef Spypiet het volgende:
Vorige week bij de Footlocker in Rotterdam gekocht:
Had dit topic even snel doorgebladerd en was ze nog niet tegengekomen.
die wil ik ook wel, ze zien er vet uit.quote:Op maandag 23 april 2007 18:43 schreef don-diablo het volgende:
ik denk dat ik nog ff van die lage haal zonder veters zoals die grijze in de OP die zijn wel heel stoer!
Ik vind ze er op een foto ook altijd erg leuk uit zien, maar in de winkel én aan mijn voet wat minderquote:Op maandag 23 april 2007 19:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die wil ik ook wel, ze zien er vet uit.![]()
Ik kwam ze tegen bij een Belgische schoenenwinkel, Brantano(.be)quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:53 schreef don-diablo het volgende:
die lage grijze uit de OP weet iemand waar die te verkrijgen zijn? online of welke winkels?
joooo! je ziet ze al zo zeldzaam en jij zag er gewoon iemand mee bij jou in de klas lopen???quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef hmmmz het volgende:
ik zag vandaag op school (bij mij in de klas) iemand die ook die schoenen heeft![]()
Ook lekkere zweet schoentjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:54 schreef Stansfield het volgende:
Lopen erg lekker nu met het warme weer.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:06 schreef hmmmz het volgende:
zoo ff wat echte fototjes gemaakt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is dat vrijwel onmogelijk? All Stars kosten 65eu, en de originele zijn mission impossible om te krijgen meestalquote:Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef cheukert het volgende:
Waar kan je voor weinig poen zwarte All-Stars halen (in een winkel dus, niet online) omgeving Den Haag het liefst 50e of minder
Ja indd.. vet goedkoop, jammer dat ze niet in mijn maat waren.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:37 schreef kenny89 het volgende:
zie mijn post, america today heeft ongeveer 10 modellen voor 50 euro per stuk.
Ja, daar is het weer voor..quote:Op woensdag 25 april 2007 20:20 schreef MASD het volgende:
Ik heb mijn leren Converse schoenen ook maar uit de kast gehaald
Dat had ik bij ook bij de britain.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef falloutboy het volgende:
[..]
En er werken ook van die paupers bij FootLocker die niet eens zeggen.. goh dan bestel ik ze wel even na meneer falloutboy.
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 25 april 2007 14:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Op de eerste foto lijkt het net of je die bloemen in die vaas hebt gezet
Ik ga ook maar weer eens aan de All Stars, binnenkort ff naar Rotterdam
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:37 schreef woeeiiii het volgende:
Bij Plutosport.nl betaal je tot as zondag geen verzendkosten, bij een bestelling van min 25,-
Jammer dat ze geen toffe Nikes hebben, behalve deze:
[afbeelding]
Maar die is dan weer niet in mijn maat.
Blauw of beige All stars Hi kosten maar 39.95.
Thnx, heb net de lage witte besteld. Krijg ze als het goed is morgen in huis.quote:
Ik was laatst in de America Today in Leiden, en daar hadden ze helemaal geen All Stars meer.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:37 schreef kenny89 het volgende:
zie mijn post, america today heeft ongeveer 10 modellen voor 50 euro per stuk.
Ik vind ze ook wel coolquote:Op donderdag 26 april 2007 19:51 schreef don-diablo het volgende:
Weet niemand op Begiristain na waar je deze kan kopen??
[afbeelding]
Heuj! Ik doe met je mee!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef crossover het volgende:
Deze heb ik al een maandje:
[afbeelding]
persoonlijk zou ik eerder van die lage allstars dan kopen voor onder een korte broekquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:20 schreef Snotter het volgende:
Staan normale Allstars onder een korte broek? Ik zit te twijfelen... Wil deze bij Plutosport halen:
[afbeelding]
Idd lage staan leuker,quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:20 schreef Snotter het volgende:
Staan normale Allstars onder een korte broek? Ik zit te twijfelen... Wil deze bij Plutosport halen:
[afbeelding]
Als je had verder gekeken, zag je dat ik die gekocht had bij de britain. En toevallig wonen we allebei in Enschede.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
heel stoer deze, zijn ze al in amsterdam gespot?
op http://www.shoedeals4u.com/ zijn ze te koop. Ik zelf heb daar de hoge versie van die schoen besteltquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:15 schreef dennisw het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik echt mooi en wil ik heel graag kopen:D Weet iemand waar deze misschien te verkrijgen is (A)?
5 of 6 daagjesquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:54 schreef dennisw het volgende:haha ok hmmmz
Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat de schoenen aankwamen?
Nice, blijf dit één van de tofste kleuren vinden op de All Starsquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:27 schreef Snotter het volgende:
Ik heb dus uiteindelijk deze simpele, effen All Stars besteld bij plutosport voor 40 euro:
[afbeelding]
Wou gewoon zomerse All Stars hebben.
Waarschijnlijk maandag ophalen.
niet geschikt voor de zomer. whehe interesseert me niet, wie mooi wil gaan moet pijn doorstaanquote:Op zondag 29 april 2007 15:10 schreef Snotter het volgende:
Ook leuk ikJur, maar niet echt geschikt voor de zomer lijkt me... Corduroy is echt heel warm.
Misschien heb je wat aan deze maattabel.![]()
die ga ik denk ik ook bestellen, had hem al een tijdje terug gezien.quote:Op zondag 29 april 2007 14:55 schreef ikJur het volgende:
ik ga deze halen denk ik:
[afbeelding]
twijfel nog een beetje.
ff vraag aan jovink. hoe zit t met de maten als ik bij nike sb's US 9,5 heb is dat bij allstars ook aan te raden?
leuke schoentjes he, ik hoop niet dat ik de laatste in jouw maat heb weggepikt heb ze namelijk al besteldquote:Op zondag 29 april 2007 20:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die ga ik denk ik ook bestellen, had hem al een tijdje terug gezien.
die zijn leukquote:Op maandag 30 april 2007 09:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm ik zoek echt het hele land af en ik kan mijn hippe schoentjes niet vinden
Deze dus:
[afbeelding]
Ik heb deze ook nog vast gehad, maar de stof leek me erg dik, dus niet echt geschikt voor de zomer..quote:
Ik ben ze vrijdag gaan spotten in België, maar ze vielen me erg tegen!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:51 schreef don-diablo het volgende:
[afbeelding]
Ja en onvindbaarquote:
ik zag ze eergisteren ergens in een winkel in Tilburgquote:Op donderdag 26 april 2007 19:51 schreef don-diablo het volgende:
[afbeelding]
het was gratis verzenden hoor tot zondag. lolquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:13 schreef Snotter het volgende:
Ik heb m'n All Stars vanochtend opgehaald bij Plutosport! Hulde aan dit bedrijf, zeer goede service.
Ook bij mij. Als ik ze een dag aan heb gehad wil je niet bij me in de buurt komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:00 schreef crossover het volgende:
Het enige nadeel vind ik dat ze niet echt ademen, dus ik krijg er na een tijdje zweetvoeten in.
hm dat is wel jammer, dan krijg je sneller schimmel aan je voetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:00 schreef crossover het volgende:
Ik vind het een van de lekkerste schoenen om te dragenDat merkte ik al toen ik ze in de winkel uitprobeerde.
Het enige nadeel vind ik dat ze niet echt ademen, dus ik krijg er na een tijdje zweetvoeten in.
Verslavend die all stars!quote:Op maandag 30 april 2007 09:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm ik heb nog wel een aardige gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ben je ermee van plan? Eruit slopen of dichtsmeren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:25 schreef MASD het volgende:
Hebben die ijzeren dingetjes aan de binnenkant een functie?
Ik keek vanmorgen naar mijn schoenen en een was weg, en de ander half kapotquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:13 schreef Danielle__ het volgende:
[..]
Wat ben je ermee van plan? Eruit slopen of dichtsmeren?
Volgens mij zijn het luchtgaatjes, lijkt me iig het meest logisch.
Om te voorkomen dat het, zelfs al voor je je All Stars uit doet,
ruikt alsof je door de schimmelkaas gelopen heb. Ofzo
Aha, ja zoiets kan gebeuren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen naar mijn schoenen en een was weg, en de ander half kapot
Waarschijnlijk gisteren gebeurd tijdens het trimmen van het gras
best welquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:55 schreef Danielle__ het volgende:
[..]
Aha, ja zoiets kan gebeuren.
Nouja, er blijft een gat in je schoen dus volgens mij is het niet zo'n probleem![]()
Maar wel sneu voor je schoen, nou mist 'ie zomaar anderhalf ringetje!
Die zijn leuk!!quote:Op maandag 30 april 2007 09:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm ik zoek echt het hele land af en ik kan mijn hippe schoentjes niet vinden
Deze dus:
[afbeelding]
zeer mooi, ik heb dezelfde maar dan met zwart/oranje/wit.quote:
Tell me!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:18 schreef grasmat het volgende:
[..]
in de kalverstraat heb ik ze wel gezien
Google is your friendquote:Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef _ikje_ het volgende:
Dark_Angelus, hoe kom je dan aan die foto?
Ja ik dus ook!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef Begiristain het volgende:
[..]
En andere kleuren? Zou nl. het liefst die grijze hebben..![]()
Tof! Dan ga ik daar morgen even langsquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef grasmat het volgende:
[..]
volgens mij bij sneakers ofzo, iig wel bij een sneakerwinkeltje in de kalverstraat
Cooolquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
zeer mooi, ik heb dezelfde maar dan met zwart/oranje/wit.![]()
Voor je vriendin?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:54 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik vandaag gekocht![]()
mooie dingenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:36 schreef Begiristain het volgende:
Yess, mijn nieuwe patta's zijn ook binnen!![]()
[afbeelding]
99% kans dat ze fake zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:32 schreef -odette- het volgende:
In Marokko heb ik er 2 paar gekocht, daar kosten ze maar 13 euro !!
Vertel, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Fism het volgende:
En ik heb weer nieuwe, ze hadden ze in de winkel ook gaaf gestrikt, dus dat heb ik ook maar eens geprobeerd!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke sneakers, zelf zou ik ze echter met witte veters dragen..quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
Net besteld @ plutosport.. 39,95 is niet duur
En ze hebben dr best veel !
jeuw, hoe doe je die veters zo. Dat wil ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Fism het volgende:
En ik heb weer nieuwe, ze hadden ze in de winkel ook gaaf gestrikt, dus dat heb ik ook maar eens geprobeerd!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Londen 22 als je weet waarquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:57 schreef Snotter het volgende:
In Azië zijn ze wel rond de 13 euro voor echte...
OMFG!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Fism het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je deze via de site besteld? Ik zie ze niet meer staan..quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
Net besteld @ plutosport.. 39,95 is niet duur
En ze hebben dr best veel !
Footlocker heeft ze, die zit overal wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef YnneD het volgende:
Ik wil graag deze schoen uit de All Star Red Project serie hebben:
[afbeelding]
Ik vind 'm persoonlijk erg fresh, ook in combinatie met die rode accenten erin.
Zijn deze gewoon in de stores in NL te krijgen (zo ja, waar?) en waar zou ik ze anders vandaan kunnen halen? Een goede betrouwbare online shop met gunstige prijzen
Goh ik dacht altijd dat jij geen smaak hadquote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Close upper
[afbeelding]
Kheb ze eigenlijk voor de zomer gekocht want khad nog geen zomershoes
Me vriendin had ze eerst gekocht, en 2 mins later ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 12:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Goh ik dacht altijd dat jij geen smaak had
Maaruh, twee paar
Zekerquote:Op zondag 3 juni 2007 12:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vond ze wel leuk uitzien onder me nudies broek, en vind het wel eens iets anders dan de puma schoentjes die ik normaal in de zomer draag
Die van mij zaten meteen perfect, dus ik zou ze inderdaad omruilen.quote:Maar kga ze zo ff ruilen voor een half maatje groter
Of ist normaal dat je tenen een beetje knellen aan de voorkant int begin ?
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef MissLuna het volgende:
Hier ook maar even vragen;
Weet iemand of deze allstars nog ergens in Nederland te krijgen zijn? Mag desnoods ook een webshop in NL of Europa zijn.
[afbeelding].
Pff, met die lage All Stars sta je best wel voor lul manquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef pilskabouter het volgende:
[afbeelding]
Heb deze nu alweer een tijdje en ben er zeer blij mee![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef pilskabouter het volgende:
[afbeelding]
Heb deze nu alweer een tijdje en ben er zeer blij mee![]()
Hoezo sta je daarmee voor lul ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Pff, met die lage All Stars sta je best wel voor lul man![]()
Ik was gister ook bij de Scapino, normaal kom ik er nooit dus ik wist niet dat ze ook All Stars hadden. Zaten best leuke tussen! Maar ik had daar ook andere leuke schoenen gezien, voor maar 10 euro.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:25 schreef Trusten het volgende:
Even een tip....vanaf vandaag tot ? alle all stars bij scapino 30% kassakorting![]()
dus dan worden ze 34,97 (49,95) of 41,97 (die van 59,95)zitten echt leuke modellen bij
zou alleen niet te lang wachten...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
etc![]()
Je mag binnen 3 maanden terug gaan en dan moeten ze of de schoenen repareren of je een nieuw paar geven....maar aan de andere kant kan je voor die 10 euro ook heel zeikerig gaan doen...dat ze geen jaren meegaan lijkt me logisch. All Stars hebben we (ik praat effe voor scapinoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik was gister ook bij de Scapino, normaal kom ik er nooit dus ik wist niet dat ze ook All Stars hadden. Zaten best leuke tussen! Maar ik had daar ook andere leuke schoenen gezien, voor maar 10 euro.(Ik weet niet of de kwaliteit daar goed is, maar als ze na een week uit elkaar vallen is het vanwege die prijs toch niet zo erg.
)
Ik vind ze wel vetquote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee of dit orginele All Stars zijn?
Ze zijn echt uberlelijk en ik zit er serieus aan te denken om ze aan te schaffen.
Ze zijn geweldig maar ook graflelijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee of dit orginele All Stars zijn?
Ze zijn echt uberlelijk en ik zit er serieus aan te denken om ze aan te schaffen.
Weet iemand waar je deze kan kopen? Ik heb alleen nog de ''lichte versie'' van dit model en deze print gezien.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef Maikuuul het volgende:
Close upper
[afbeelding]
Je krijgt ze bij de Score in Maastricht.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef kevne het volgende:
[..]
Weet iemand waar je deze kan kopen? Ik heb alleen nog de ''lichte versie'' van dit model en deze print gezien.
Mijn laatste paar All Stars waren de grijze en groene
![]()
oh en voor 'leuke' technieken om je schoenveters in je schoenen te doen, kijk dan eens op deze site
dat past toch nooit onder die gare kleren van jouquote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je krijgt ze bij de Score in Maastricht.
Ik heb ze ook in Amsterdam gezien, de hoge en de lage versie.
Maar de lage vind ik leuker
Moet ik dat zien als een compliment ?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef ikJur het volgende:
[..]
dat past toch nooit onder die gare kleren van jou![]()
Bedankt!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je krijgt ze bij de Score in Maastricht.
Ik heb ze ook in Amsterdam gezien, de hoge en de lage versie.
Maar de lage vind ik leuker
Ja zeker dé V&D! Zou kunnen en misschien hadden ze daar ook niet al te veel variatie vergeleken met andere zaken, maar ik wilde sowieso alleen witte All Stars dus dat kwam effe goed uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:01 schreef Myster_E het volgende:
V&D? Dacht dat ze daar slechts tijdelijk All Stars hadden. Restverkoop?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:41 schreef cw2cu het volgende:
Ik heb deze 2 maanden geleden al gekocht:
[afbeelding]
Het begint bij deze, maar ik krijg toch steeds meer trek in alle andere converse schoenen![]()
klik hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Zulke All Stars zocht ik!
Maar dan in deze kleur:
[afbeelding]
Waar heb je ze gekocht?
Foot Locker in Barcelonaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:48 schreef Emmol het volgende:
[..]
zeg die zijn wel heel vet, waar heb je die vandaan?
Damnquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:12 schreef Buakaw het volgende:
Joehoe mn eerste All-Stars
[afbeelding]
Waren 90 euro plus 20 procent korting. Bruin leer
ik heb m'n allstars ook bij shoedeals4u.com bestelt omdat ik ze hier in de buurt niet in mijn maat 44 kon vinden. Ze verzenden ze via priority airmail. Ik had 5 dagen na mjin bestelling binnen en was uiteindelijk nog 3 euro goedkoper uitquote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef MissLuna het volgende:
Ja, daar heb ik het plaatje ook vandaan. Maar ik heb geen cc en vind het zo'n hoop gedoe om ze vanuit Amerika over te laten komen.
Daarom ben ik dus op zoek naar een (web)shop in NL of Europa..
die zijn wel cool.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:47 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Toch maar deze gekocht
Zul je wel niets aan hebben maar in Enschede waren ze bij de Britain in de uitverkoop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:13 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Ik ben van plan om deze All Stars te kopen:
[afbeelding]
Weet iemand of de maten hetzelfde vallen als de standaard All Stars (chuck taylor)? Hebben de dames- en herenmodellen andere afmetingen, of is het allemaal unisex?
Weet iemand een winkel in Zwolle of Groningen waar dit model verkocht wordt? Online mag ook. Ik heb ze bij omoda.nl wel gevonden alleen gaan de maten daar tot 41 terwijl ik maat 42 nodig ben
Hm, niet echt. Maar toch bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:16 schreef grasmat het volgende:
[..]
Zul je wel niets aan hebben maar in Enschede waren ze bij de Britain in de uitverkoop.
Ik heb ze zelf, zelfde maat als mijn chucks. Ik was ze een jaar geleden in zwolle geloof ik al eens tegen gekomen in een klein schoenen (bijna alleen sneakers) zaakje, maar daarvan weet ik de naam niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:13 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Ik ben van plan om deze All Stars te kopen:
[afbeelding]
Weet iemand of de maten hetzelfde vallen als de standaard All Stars (chuck taylor)? Hebben de dames- en herenmodellen andere afmetingen, of is het allemaal unisex?
Weet iemand een winkel in Zwolle of Groningen waar dit model verkocht wordt? Online mag ook. Ik heb ze bij omoda.nl wel gevonden alleen gaan de maten daar tot 41 terwijl ik maat 42 nodig ben
die zijn echt vet!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:47 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Toch maar deze gekocht
je zou kunnen proberen om ze in de wasmachine te gooien, hoewel ze wel erg vies zijn kun je eerst beter ff met spons erover gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef DeadKnight het volgende:
Volgende week ook maar een nieuwe All stars halen sinds mijn ouwe het niet hebben uitgehouden in het binnenland van suriname![]()
[afbeelding]
Bij Pro Sport heb ik ze gisteren gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Zijn ze al gelokaliseerd in een Nederlandse winkel?
Fuck me, zo'n winkel hebben we niet eens in onze provincie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:01 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Bij Pro Sport heb ik ze gisteren gezien.
Niet? In Eindhoven hebben ze er een stuk of 4. In dezelfde straat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Fuck me, zo'n winkel hebben we niet eens in onze provincie.
Dan maar naar Groningen, dank je
bronquote:Nieuwe Converse modellen 2007
Voor de good-old-iedereen-heeft-minstens-1-paar-in-zijn-kast-Converse is 2008 een jubileumjaar. Volgend jaar viert het schoenenmerk haar 100ste verjaardag en ik ben eerlijk gezegd wel giga nieuwsgierig hoe feestelijk ze dit gaan aanpakken.
Misschien doen ze het à la Reebok Freestyle; een collectie limited editions waarbij elke maand een nieuw exemplaar verschijnt. Voorlopig blijft het gissen, er is nog geen duidelijkheid over waar Converse mee op de proppen gaat komen. Voor nu moet je het even doen met de nieuwe modellen van het label die ik op het web tegen ben gekomen. Er zijn 2 nieuwe Oxfords uitgebracht, 1 met zwart leer en slangenprint details en 1 die helemaal in suède is uitgevoerd, in rood, groen of donkerblauw. Leuk voor je vriendje/broer!?![]()
Voor mijn eigen voeten gaat mijn voorkeur uit naar de oude vertrouwde Chuck Taylors en er zit bij de nieuwe lichting een erg geschikt model voor me bij. Donkergroen met witte flap en gele details, lovin’ it. Hij is er ook in zwart/witte uitvoering, ook nice maar niet zo leuk als de groene! En als je fan bent van een beetje kleurrijk-regenboog-troetelbeertjes-straal-effect kun je ook blij worden van de nieuwe Chucks: het model met banen in 3 kleurstellingen, paars-, roze- en geeltinten is je op het lijf geschreven…![]()
![]()
quote:
foto?quote:Op zondag 30 september 2007 20:56 schreef taart het volgende:
mijn 4 jarige zwarte allstars zijn bijna overleden, ik gok nog een klein maandje
Wat zijn Nike All Stars?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:10 schreef Soldier2000 het volgende:
Liefste 'Nike' allstars, krijg maar geen mooie in de winkels gevonden :/
mooie fotoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:39 schreef taart het volgende:
[ afbeelding ]
en ik heb deze alweer op het oog:
[ afbeelding ]
Jack Purcell Leather
volgens mij bedoel je nike capri, zoek daar maar eens naarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Nike heeft toch ook type all stars die bedoel ik dan
En op die sites staan helaas niet de schoenen die ik zoek
Jaaaaa dat zijn zequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je nike capri, zoek daar maar eens naar![]()
Die vind ik echt mooi!quote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Close upper
[ afbeelding ]
In de Coach in Maastrichtquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:25 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Die vind ik echt mooi!Waar heb je ze gekocht??
Oh god, door dit bericht heb ik weer zitten kijken op de converse site en nu wil ik er weer veeeel te veel hebbenquote:
Je bedoeld die "big" versie? Kan de hi tops niet vinden, dus dan maar groene ox:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef kenny89 het volgende:
nou, ik zie ze niet hoor? linkje naar het plaatje ??
Die onderste! Die onderste!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:02 schreef Debsterr het volgende:
Doe mij deze allemaal maar cadeau
[ afbeelding ]
Die zijn echt zwaar tof ja. Ben op zich niet zo'n all star fan, iig niet echt van die standaard, maar op de converse site staan echt zeer mooie schoenen. En daarnaast ook helemaal niet duur (door de lage dollar). Moet misschien ook maar eens bekijken om er wat te bestellen met wat vrienden ofso.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:24 schreef SnowCockroach het volgende:
Hebben ze die Allstars met kruiswoordpuzzel in Nederland? Ik heb ze in Nice wel heel veel gezien in de winkels.
Hey.. die heb ik ook gekocht van de zomer... zelfde uitvoering.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:11 schreef SnowCockroach het volgende:
Zie hier mijn nieuwe All Stars, gekocht in Malmo. Simpel doch doeltreffend. Uitgevoerd in 'Chocolate'.![]()
Spannend detail is dat mijn vorige All Stars maat 5,5 waren, deze 4,5.![]()
Ik zocht eigenlijk naar het lage model, maar de sympathieke Zweed zei dat die binnenkort niet meer geleverd konden worden omdat de vraag ernaar te groot was. Ze waren 40 euro.![]()
In de wasmachine met een flinke schep soda erbijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:55 schreef Koenz0r het volgende:
Een vraagje! Ik heb witte Allstars en zoals mensen met witte schoenen weten... je kunt ze niet eeuwig wit houden! Mijn vraag is dan ook hoe je ze het best weer helemaal ''wit'' kunt krijgen. In de wasmachine flikkeren helpt niet, je zult er altijd vlekken aan over houden...
Nu dacht ik aan het bleken van de schoenen.. Kan dat kwaad? Tast dat het rubber/metaal aan van je ringjes voor de veters? En wat is de beste manier om dat te doen?.
Ik hoor het!
Die heb ikquote:Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef vzpaulus het volgende:
Ik heb ooit in een blad all stars van dit stof zien staan. (plaid of tweed)
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar en of deze ergens te krijgen zijn?
aan de binnenkant plaid bedoel je? en de allstars hebben een dubbele tong?quote:Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef vzpaulus het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt deze wel in een iets donkere variant. Gezien bij de Pleasure, Pro Sport en Brittain in Den Boschquote:Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef vzpaulus het volgende:
[ afbeelding ]
Cute huhquote:
Die heb ik hier ( http://www.bagginsshoes.com/ ) vorig jaar al gekocht voor 45 euro inclusief verzending. Binnenkort maar weer eens een bestelling plaatsen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:02 schreef Frenkel het volgende:
Bij de Britain in Eindhoven waren/zijn een hele hoop All Stars in de aanbieding,
waaronder de 'Jackass' editie voor ¤ 50,-
[ afbeelding ]
Domino stenenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:38 schreef GoodFortune het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Welke zwarte bedoel je? Ik ken namelijk enkele zwarte Product Red schoenen...quote:Op zondag 2 december 2007 12:33 schreef super-muffin het volgende:
Weet iemand waar in Rotterdam (Of online) je de zwarte Product Red kan kopen? Bij de Britain hadden ze alleen de witte.
Wanneer komen die aan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:57 schreef Bamiblik het volgende:
[..]
Welke zwarte bedoel je? Ik ken namelijk enkele zwarte Product Red schoenen...
Zelf heb ik deze All-Stars:
http://www.converse.nl/middle_collection_chucks_9.html#
En dan de 1ste van de tweede rij...
Verder misschien leuk om te vertellen dat Converse dit jaar 100 jaar bestaat. Hiervoor hebben ze gewone witte All-Stars naar 100 artiesten gestuurd en deze mochten zelf wat creeeren. Dus hier zijn wel hele gave uitgekomen...
(btw werk zelf in een schoenenwinkel vandaar)
Die zijn vet!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:45 schreef _Clowntje_ het volgende:
Hoe hard zijn dezeAll Stars Misfits style!
[ afbeelding ]
die heb ik! maar zijn geen conversequote:Op donderdag 31 januari 2008 10:45 schreef _Clowntje_ het volgende:
Hoe hard zijn dezeAll Stars Misfits style!
[ afbeelding ]
Oeh, leuk! Close-upje? Kan niet goed zien wat er nou precies op staat.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik besteld
Tis Roodkapje en een paar paddestoeltjes aan de buitenkant, en aan de binnenkant staan boompjes en vogeltjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oeh, leuk! Close-upje? Kan niet goed zien wat er nou precies op staat.
Nice, zelf ben ik opzoek naar deze:quote:Op zondag 24 februari 2008 13:54 schreef JopJuh het volgende:
Iemand enig idee, waar ze deze (Converse by John Varvatos):
http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?color=01&navAction=jump&id=14308597
Verkopen en versturen naar Nederland ? CC is geen probleem
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik besteld
woee gaaaf sabes. ik ben vanaf nu ook opzoek naar die allstarsquote:Op maandag 3 maart 2008 17:16 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Nice, zelf ben ik opzoek naar deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:54 schreef JopJuh het volgende:
Iemand enig idee, waar ze deze (Converse by John Varvatos):
http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?color=01&navAction=jump&id=14308597
Verkopen en versturen naar Nederland ? CC is geen probleem
Welke is dan 45 inclusief verzenden?of is dat exclusief?Bij komt er met verzenden en omrekenen uit op :53.21quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die heb ik hier ( http://www.bagginsshoes.com/ ) vorig jaar al gekocht voor 45 euro inclusief verzending. Binnenkort maar weer eens een bestelling plaatsen.
De langzaamste en goedkoopste manier is heel goedkoop. Duurt wel 6 tot 10 weken, maar ja geen haast.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Welke is dan 45 inclusief verzenden?of is dat exclusief?Bij komt er met verzenden en omrekenen uit op :53.21
Oh well, neem ik hem zelfquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Voor de liefhebberkwam deze tegen op een site, misschien leuk voor een Icon van iemand
[ afbeelding ]
Alleen geen paypal doen ze aanquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De langzaamste en goedkoopste manier is heel goedkoop. Duurt wel 6 tot 10 weken, maar ja geen haast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |