Moet ik dat zien als een compliment ?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef ikJur het volgende:
[..]
dat past toch nooit onder die gare kleren van jou![]()
Bedankt!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je krijgt ze bij de Score in Maastricht.
Ik heb ze ook in Amsterdam gezien, de hoge en de lage versie.
Maar de lage vind ik leuker
Ja zeker dé V&D! Zou kunnen en misschien hadden ze daar ook niet al te veel variatie vergeleken met andere zaken, maar ik wilde sowieso alleen witte All Stars dus dat kwam effe goed uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:01 schreef Myster_E het volgende:
V&D? Dacht dat ze daar slechts tijdelijk All Stars hadden. Restverkoop?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:41 schreef cw2cu het volgende:
Ik heb deze 2 maanden geleden al gekocht:
[afbeelding]
Het begint bij deze, maar ik krijg toch steeds meer trek in alle andere converse schoenen![]()
klik hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Zulke All Stars zocht ik!
Maar dan in deze kleur:
[afbeelding]
Waar heb je ze gekocht?
Foot Locker in Barcelonaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:48 schreef Emmol het volgende:
[..]
zeg die zijn wel heel vet, waar heb je die vandaan?
Damnquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:12 schreef Buakaw het volgende:
Joehoe mn eerste All-Stars
[afbeelding]
Waren 90 euro plus 20 procent korting. Bruin leer
ik heb m'n allstars ook bij shoedeals4u.com bestelt omdat ik ze hier in de buurt niet in mijn maat 44 kon vinden. Ze verzenden ze via priority airmail. Ik had 5 dagen na mjin bestelling binnen en was uiteindelijk nog 3 euro goedkoper uitquote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef MissLuna het volgende:
Ja, daar heb ik het plaatje ook vandaan. Maar ik heb geen cc en vind het zo'n hoop gedoe om ze vanuit Amerika over te laten komen.
Daarom ben ik dus op zoek naar een (web)shop in NL of Europa..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |