Zekerquote:Op zondag 3 juni 2007 12:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vond ze wel leuk uitzien onder me nudies broek, en vind het wel eens iets anders dan de puma schoentjes die ik normaal in de zomer draag
Die van mij zaten meteen perfect, dus ik zou ze inderdaad omruilen.quote:Maar kga ze zo ff ruilen voor een half maatje groter
Of ist normaal dat je tenen een beetje knellen aan de voorkant int begin ?
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef MissLuna het volgende:
Hier ook maar even vragen;
Weet iemand of deze allstars nog ergens in Nederland te krijgen zijn? Mag desnoods ook een webshop in NL of Europa zijn.
[afbeelding].
Pff, met die lage All Stars sta je best wel voor lul manquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef pilskabouter het volgende:
[afbeelding]
Heb deze nu alweer een tijdje en ben er zeer blij mee![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef pilskabouter het volgende:
[afbeelding]
Heb deze nu alweer een tijdje en ben er zeer blij mee![]()
Hoezo sta je daarmee voor lul ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Pff, met die lage All Stars sta je best wel voor lul man![]()
Ik was gister ook bij de Scapino, normaal kom ik er nooit dus ik wist niet dat ze ook All Stars hadden. Zaten best leuke tussen! Maar ik had daar ook andere leuke schoenen gezien, voor maar 10 euro.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:25 schreef Trusten het volgende:
Even een tip....vanaf vandaag tot ? alle all stars bij scapino 30% kassakorting![]()
dus dan worden ze 34,97 (49,95) of 41,97 (die van 59,95)zitten echt leuke modellen bij
zou alleen niet te lang wachten...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
etc![]()
Je mag binnen 3 maanden terug gaan en dan moeten ze of de schoenen repareren of je een nieuw paar geven....maar aan de andere kant kan je voor die 10 euro ook heel zeikerig gaan doen...dat ze geen jaren meegaan lijkt me logisch. All Stars hebben we (ik praat effe voor scapinoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik was gister ook bij de Scapino, normaal kom ik er nooit dus ik wist niet dat ze ook All Stars hadden. Zaten best leuke tussen! Maar ik had daar ook andere leuke schoenen gezien, voor maar 10 euro.(Ik weet niet of de kwaliteit daar goed is, maar als ze na een week uit elkaar vallen is het vanwege die prijs toch niet zo erg.
)
Ik vind ze wel vetquote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee of dit orginele All Stars zijn?
Ze zijn echt uberlelijk en ik zit er serieus aan te denken om ze aan te schaffen.
Ze zijn geweldig maar ook graflelijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee of dit orginele All Stars zijn?
Ze zijn echt uberlelijk en ik zit er serieus aan te denken om ze aan te schaffen.
Weet iemand waar je deze kan kopen? Ik heb alleen nog de ''lichte versie'' van dit model en deze print gezien.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef Maikuuul het volgende:
Close upper
[afbeelding]
Kheb ze eigenlijk voor de zomer gekocht want khad nog geen zomershoes
Je krijgt ze bij de Score in Maastricht.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef kevne het volgende:
[..]
Weet iemand waar je deze kan kopen? Ik heb alleen nog de ''lichte versie'' van dit model en deze print gezien.
Mijn laatste paar All Stars waren de grijze en groene
![]()
oh en voor 'leuke' technieken om je schoenveters in je schoenen te doen, kijk dan eens op deze site
dat past toch nooit onder die gare kleren van jouquote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je krijgt ze bij de Score in Maastricht.
Ik heb ze ook in Amsterdam gezien, de hoge en de lage versie.
Maar de lage vind ik leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |