Hey.. die heb ik ook gekocht van de zomer... zelfde uitvoering.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:11 schreef SnowCockroach het volgende:
Zie hier mijn nieuwe All Stars, gekocht in Malmo. Simpel doch doeltreffend. Uitgevoerd in 'Chocolate'.![]()
Spannend detail is dat mijn vorige All Stars maat 5,5 waren, deze 4,5.![]()
Ik zocht eigenlijk naar het lage model, maar de sympathieke Zweed zei dat die binnenkort niet meer geleverd konden worden omdat de vraag ernaar te groot was. Ze waren 40 euro.![]()
In de wasmachine met een flinke schep soda erbijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:55 schreef Koenz0r het volgende:
Een vraagje! Ik heb witte Allstars en zoals mensen met witte schoenen weten... je kunt ze niet eeuwig wit houden! Mijn vraag is dan ook hoe je ze het best weer helemaal ''wit'' kunt krijgen. In de wasmachine flikkeren helpt niet, je zult er altijd vlekken aan over houden...
Nu dacht ik aan het bleken van de schoenen.. Kan dat kwaad? Tast dat het rubber/metaal aan van je ringjes voor de veters? En wat is de beste manier om dat te doen?.
Ik hoor het!
Die heb ikquote:Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef vzpaulus het volgende:
Ik heb ooit in een blad all stars van dit stof zien staan. (plaid of tweed)
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar en of deze ergens te krijgen zijn?
aan de binnenkant plaid bedoel je? en de allstars hebben een dubbele tong?quote:Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef vzpaulus het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt deze wel in een iets donkere variant. Gezien bij de Pleasure, Pro Sport en Brittain in Den Boschquote:Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef vzpaulus het volgende:
[ afbeelding ]
Cute huhquote:
Die heb ik hier ( http://www.bagginsshoes.com/ ) vorig jaar al gekocht voor 45 euro inclusief verzending. Binnenkort maar weer eens een bestelling plaatsen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:02 schreef Frenkel het volgende:
Bij de Britain in Eindhoven waren/zijn een hele hoop All Stars in de aanbieding,
waaronder de 'Jackass' editie voor ¤ 50,-
[ afbeelding ]
Domino stenenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:38 schreef GoodFortune het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Welke zwarte bedoel je? Ik ken namelijk enkele zwarte Product Red schoenen...quote:Op zondag 2 december 2007 12:33 schreef super-muffin het volgende:
Weet iemand waar in Rotterdam (Of online) je de zwarte Product Red kan kopen? Bij de Britain hadden ze alleen de witte.
Wanneer komen die aan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:57 schreef Bamiblik het volgende:
[..]
Welke zwarte bedoel je? Ik ken namelijk enkele zwarte Product Red schoenen...
Zelf heb ik deze All-Stars:
http://www.converse.nl/middle_collection_chucks_9.html#
En dan de 1ste van de tweede rij...
Verder misschien leuk om te vertellen dat Converse dit jaar 100 jaar bestaat. Hiervoor hebben ze gewone witte All-Stars naar 100 artiesten gestuurd en deze mochten zelf wat creeeren. Dus hier zijn wel hele gave uitgekomen...
(btw werk zelf in een schoenenwinkel vandaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |