zeer mooi, ik heb dezelfde maar dan met zwart/oranje/wit.quote:
Tell me!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:18 schreef grasmat het volgende:
[..]
in de kalverstraat heb ik ze wel gezien
Google is your friendquote:Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef _ikje_ het volgende:
Dark_Angelus, hoe kom je dan aan die foto?
Ja ik dus ook!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef Begiristain het volgende:
[..]
En andere kleuren? Zou nl. het liefst die grijze hebben..![]()
Tof! Dan ga ik daar morgen even langsquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef grasmat het volgende:
[..]
volgens mij bij sneakers ofzo, iig wel bij een sneakerwinkeltje in de kalverstraat
Cooolquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
zeer mooi, ik heb dezelfde maar dan met zwart/oranje/wit.![]()
Voor je vriendin?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:54 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik vandaag gekocht![]()
mooie dingenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:36 schreef Begiristain het volgende:
Yess, mijn nieuwe patta's zijn ook binnen!![]()
[afbeelding]
99% kans dat ze fake zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:32 schreef -odette- het volgende:
In Marokko heb ik er 2 paar gekocht, daar kosten ze maar 13 euro !!
Vertel, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Fism het volgende:
En ik heb weer nieuwe, ze hadden ze in de winkel ook gaaf gestrikt, dus dat heb ik ook maar eens geprobeerd!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke sneakers, zelf zou ik ze echter met witte veters dragen..quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
Net besteld @ plutosport.. 39,95 is niet duur
En ze hebben dr best veel !
jeuw, hoe doe je die veters zo. Dat wil ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Fism het volgende:
En ik heb weer nieuwe, ze hadden ze in de winkel ook gaaf gestrikt, dus dat heb ik ook maar eens geprobeerd!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Londen 22 als je weet waarquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:57 schreef Snotter het volgende:
In Azië zijn ze wel rond de 13 euro voor echte...
OMFG!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Fism het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je deze via de site besteld? Ik zie ze niet meer staan..quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
Net besteld @ plutosport.. 39,95 is niet duur
En ze hebben dr best veel !
Footlocker heeft ze, die zit overal wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef YnneD het volgende:
Ik wil graag deze schoen uit de All Star Red Project serie hebben:
[afbeelding]
Ik vind 'm persoonlijk erg fresh, ook in combinatie met die rode accenten erin.
Zijn deze gewoon in de stores in NL te krijgen (zo ja, waar?) en waar zou ik ze anders vandaan kunnen halen? Een goede betrouwbare online shop met gunstige prijzen
Goh ik dacht altijd dat jij geen smaak hadquote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Close upper
[afbeelding]
Kheb ze eigenlijk voor de zomer gekocht want khad nog geen zomershoes
Me vriendin had ze eerst gekocht, en 2 mins later ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 12:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Goh ik dacht altijd dat jij geen smaak had
Maaruh, twee paar
Zekerquote:Op zondag 3 juni 2007 12:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vond ze wel leuk uitzien onder me nudies broek, en vind het wel eens iets anders dan de puma schoentjes die ik normaal in de zomer draag
Die van mij zaten meteen perfect, dus ik zou ze inderdaad omruilen.quote:Maar kga ze zo ff ruilen voor een half maatje groter
Of ist normaal dat je tenen een beetje knellen aan de voorkant int begin ?
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:56 schreef MissLuna het volgende:
Hier ook maar even vragen;
Weet iemand of deze allstars nog ergens in Nederland te krijgen zijn? Mag desnoods ook een webshop in NL of Europa zijn.
[afbeelding].
Pff, met die lage All Stars sta je best wel voor lul manquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef pilskabouter het volgende:
[afbeelding]
Heb deze nu alweer een tijdje en ben er zeer blij mee![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef pilskabouter het volgende:
[afbeelding]
Heb deze nu alweer een tijdje en ben er zeer blij mee![]()
Hoezo sta je daarmee voor lul ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Pff, met die lage All Stars sta je best wel voor lul man![]()
Ik was gister ook bij de Scapino, normaal kom ik er nooit dus ik wist niet dat ze ook All Stars hadden. Zaten best leuke tussen! Maar ik had daar ook andere leuke schoenen gezien, voor maar 10 euro.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:25 schreef Trusten het volgende:
Even een tip....vanaf vandaag tot ? alle all stars bij scapino 30% kassakorting![]()
dus dan worden ze 34,97 (49,95) of 41,97 (die van 59,95)zitten echt leuke modellen bij
zou alleen niet te lang wachten...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
etc![]()
Je mag binnen 3 maanden terug gaan en dan moeten ze of de schoenen repareren of je een nieuw paar geven....maar aan de andere kant kan je voor die 10 euro ook heel zeikerig gaan doen...dat ze geen jaren meegaan lijkt me logisch. All Stars hebben we (ik praat effe voor scapinoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik was gister ook bij de Scapino, normaal kom ik er nooit dus ik wist niet dat ze ook All Stars hadden. Zaten best leuke tussen! Maar ik had daar ook andere leuke schoenen gezien, voor maar 10 euro.(Ik weet niet of de kwaliteit daar goed is, maar als ze na een week uit elkaar vallen is het vanwege die prijs toch niet zo erg.
)
Ik vind ze wel vetquote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee of dit orginele All Stars zijn?
Ze zijn echt uberlelijk en ik zit er serieus aan te denken om ze aan te schaffen.
Ze zijn geweldig maar ook graflelijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee of dit orginele All Stars zijn?
Ze zijn echt uberlelijk en ik zit er serieus aan te denken om ze aan te schaffen.
Weet iemand waar je deze kan kopen? Ik heb alleen nog de ''lichte versie'' van dit model en deze print gezien.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef Maikuuul het volgende:
Close upper
[afbeelding]
Kheb ze eigenlijk voor de zomer gekocht want khad nog geen zomershoes
Je krijgt ze bij de Score in Maastricht.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef kevne het volgende:
[..]
Weet iemand waar je deze kan kopen? Ik heb alleen nog de ''lichte versie'' van dit model en deze print gezien.
Mijn laatste paar All Stars waren de grijze en groene
![]()
oh en voor 'leuke' technieken om je schoenveters in je schoenen te doen, kijk dan eens op deze site
dat past toch nooit onder die gare kleren van jouquote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je krijgt ze bij de Score in Maastricht.
Ik heb ze ook in Amsterdam gezien, de hoge en de lage versie.
Maar de lage vind ik leuker
Moet ik dat zien als een compliment ?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef ikJur het volgende:
[..]
dat past toch nooit onder die gare kleren van jou![]()
Bedankt!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je krijgt ze bij de Score in Maastricht.
Ik heb ze ook in Amsterdam gezien, de hoge en de lage versie.
Maar de lage vind ik leuker
Ja zeker dé V&D! Zou kunnen en misschien hadden ze daar ook niet al te veel variatie vergeleken met andere zaken, maar ik wilde sowieso alleen witte All Stars dus dat kwam effe goed uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:01 schreef Myster_E het volgende:
V&D? Dacht dat ze daar slechts tijdelijk All Stars hadden. Restverkoop?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:41 schreef cw2cu het volgende:
Ik heb deze 2 maanden geleden al gekocht:
[afbeelding]
Het begint bij deze, maar ik krijg toch steeds meer trek in alle andere converse schoenen![]()
klik hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Zulke All Stars zocht ik!
Maar dan in deze kleur:
[afbeelding]
Waar heb je ze gekocht?
Foot Locker in Barcelonaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:48 schreef Emmol het volgende:
[..]
zeg die zijn wel heel vet, waar heb je die vandaan?
Damnquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:12 schreef Buakaw het volgende:
Joehoe mn eerste All-Stars
[afbeelding]
Waren 90 euro plus 20 procent korting. Bruin leer
ik heb m'n allstars ook bij shoedeals4u.com bestelt omdat ik ze hier in de buurt niet in mijn maat 44 kon vinden. Ze verzenden ze via priority airmail. Ik had 5 dagen na mjin bestelling binnen en was uiteindelijk nog 3 euro goedkoper uitquote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef MissLuna het volgende:
Ja, daar heb ik het plaatje ook vandaan. Maar ik heb geen cc en vind het zo'n hoop gedoe om ze vanuit Amerika over te laten komen.
Daarom ben ik dus op zoek naar een (web)shop in NL of Europa..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |