zeer mooi, ik heb dezelfde maar dan met zwart/oranje/wit.quote:
Tell me!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:18 schreef grasmat het volgende:
[..]
in de kalverstraat heb ik ze wel gezien
Google is your friendquote:Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef _ikje_ het volgende:
Dark_Angelus, hoe kom je dan aan die foto?
Ja ik dus ook!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef Begiristain het volgende:
[..]
En andere kleuren? Zou nl. het liefst die grijze hebben..![]()
Tof! Dan ga ik daar morgen even langsquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef grasmat het volgende:
[..]
volgens mij bij sneakers ofzo, iig wel bij een sneakerwinkeltje in de kalverstraat
Cooolquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
zeer mooi, ik heb dezelfde maar dan met zwart/oranje/wit.![]()
Voor je vriendin?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:54 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik vandaag gekocht![]()
mooie dingenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:36 schreef Begiristain het volgende:
Yess, mijn nieuwe patta's zijn ook binnen!![]()
[afbeelding]
99% kans dat ze fake zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:32 schreef -odette- het volgende:
In Marokko heb ik er 2 paar gekocht, daar kosten ze maar 13 euro !!
Vertel, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Fism het volgende:
En ik heb weer nieuwe, ze hadden ze in de winkel ook gaaf gestrikt, dus dat heb ik ook maar eens geprobeerd!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke sneakers, zelf zou ik ze echter met witte veters dragen..quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
Net besteld @ plutosport.. 39,95 is niet duur
En ze hebben dr best veel !
jeuw, hoe doe je die veters zo. Dat wil ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Fism het volgende:
En ik heb weer nieuwe, ze hadden ze in de winkel ook gaaf gestrikt, dus dat heb ik ook maar eens geprobeerd!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Londen 22 als je weet waarquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:57 schreef Snotter het volgende:
In Azië zijn ze wel rond de 13 euro voor echte...
OMFG!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Fism het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je deze via de site besteld? Ik zie ze niet meer staan..quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
Net besteld @ plutosport.. 39,95 is niet duur
En ze hebben dr best veel !
Footlocker heeft ze, die zit overal wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef YnneD het volgende:
Ik wil graag deze schoen uit de All Star Red Project serie hebben:
[afbeelding]
Ik vind 'm persoonlijk erg fresh, ook in combinatie met die rode accenten erin.
Zijn deze gewoon in de stores in NL te krijgen (zo ja, waar?) en waar zou ik ze anders vandaan kunnen halen? Een goede betrouwbare online shop met gunstige prijzen
Goh ik dacht altijd dat jij geen smaak hadquote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Close upper
[afbeelding]
Kheb ze eigenlijk voor de zomer gekocht want khad nog geen zomershoes
Me vriendin had ze eerst gekocht, en 2 mins later ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 12:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Goh ik dacht altijd dat jij geen smaak had
Maaruh, twee paar
Zekerquote:Op zondag 3 juni 2007 12:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vond ze wel leuk uitzien onder me nudies broek, en vind het wel eens iets anders dan de puma schoentjes die ik normaal in de zomer draag
Die van mij zaten meteen perfect, dus ik zou ze inderdaad omruilen.quote:Maar kga ze zo ff ruilen voor een half maatje groter
Of ist normaal dat je tenen een beetje knellen aan de voorkant int begin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |