die zijn wel cool.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:47 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Toch maar deze gekocht
Zul je wel niets aan hebben maar in Enschede waren ze bij de Britain in de uitverkoop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:13 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Ik ben van plan om deze All Stars te kopen:
[afbeelding]
Weet iemand of de maten hetzelfde vallen als de standaard All Stars (chuck taylor)? Hebben de dames- en herenmodellen andere afmetingen, of is het allemaal unisex?
Weet iemand een winkel in Zwolle of Groningen waar dit model verkocht wordt? Online mag ook. Ik heb ze bij omoda.nl wel gevonden alleen gaan de maten daar tot 41 terwijl ik maat 42 nodig ben
Hm, niet echt. Maar toch bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:16 schreef grasmat het volgende:
[..]
Zul je wel niets aan hebben maar in Enschede waren ze bij de Britain in de uitverkoop.
Ik heb ze zelf, zelfde maat als mijn chucks. Ik was ze een jaar geleden in zwolle geloof ik al eens tegen gekomen in een klein schoenen (bijna alleen sneakers) zaakje, maar daarvan weet ik de naam niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:13 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Ik ben van plan om deze All Stars te kopen:
[afbeelding]
Weet iemand of de maten hetzelfde vallen als de standaard All Stars (chuck taylor)? Hebben de dames- en herenmodellen andere afmetingen, of is het allemaal unisex?
Weet iemand een winkel in Zwolle of Groningen waar dit model verkocht wordt? Online mag ook. Ik heb ze bij omoda.nl wel gevonden alleen gaan de maten daar tot 41 terwijl ik maat 42 nodig ben
die zijn echt vet!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:47 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Toch maar deze gekocht
je zou kunnen proberen om ze in de wasmachine te gooien, hoewel ze wel erg vies zijn kun je eerst beter ff met spons erover gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:40 schreef DeadKnight het volgende:
Volgende week ook maar een nieuwe All stars halen sinds mijn ouwe het niet hebben uitgehouden in het binnenland van suriname![]()
[afbeelding]
Bij Pro Sport heb ik ze gisteren gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Zijn ze al gelokaliseerd in een Nederlandse winkel?
Fuck me, zo'n winkel hebben we niet eens in onze provincie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:01 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Bij Pro Sport heb ik ze gisteren gezien.
Niet? In Eindhoven hebben ze er een stuk of 4. In dezelfde straat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Fuck me, zo'n winkel hebben we niet eens in onze provincie.
Dan maar naar Groningen, dank je
bronquote:Nieuwe Converse modellen 2007
Voor de good-old-iedereen-heeft-minstens-1-paar-in-zijn-kast-Converse is 2008 een jubileumjaar. Volgend jaar viert het schoenenmerk haar 100ste verjaardag en ik ben eerlijk gezegd wel giga nieuwsgierig hoe feestelijk ze dit gaan aanpakken.
Misschien doen ze het à la Reebok Freestyle; een collectie limited editions waarbij elke maand een nieuw exemplaar verschijnt. Voorlopig blijft het gissen, er is nog geen duidelijkheid over waar Converse mee op de proppen gaat komen. Voor nu moet je het even doen met de nieuwe modellen van het label die ik op het web tegen ben gekomen. Er zijn 2 nieuwe Oxfords uitgebracht, 1 met zwart leer en slangenprint details en 1 die helemaal in suède is uitgevoerd, in rood, groen of donkerblauw. Leuk voor je vriendje/broer!?![]()
Voor mijn eigen voeten gaat mijn voorkeur uit naar de oude vertrouwde Chuck Taylors en er zit bij de nieuwe lichting een erg geschikt model voor me bij. Donkergroen met witte flap en gele details, lovin’ it. Hij is er ook in zwart/witte uitvoering, ook nice maar niet zo leuk als de groene! En als je fan bent van een beetje kleurrijk-regenboog-troetelbeertjes-straal-effect kun je ook blij worden van de nieuwe Chucks: het model met banen in 3 kleurstellingen, paars-, roze- en geeltinten is je op het lijf geschreven…![]()
![]()
quote:
foto?quote:Op zondag 30 september 2007 20:56 schreef taart het volgende:
mijn 4 jarige zwarte allstars zijn bijna overleden, ik gok nog een klein maandje
Wat zijn Nike All Stars?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:10 schreef Soldier2000 het volgende:
Liefste 'Nike' allstars, krijg maar geen mooie in de winkels gevonden :/
mooie fotoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:39 schreef taart het volgende:
[ afbeelding ]
en ik heb deze alweer op het oog:
[ afbeelding ]
Jack Purcell Leather
volgens mij bedoel je nike capri, zoek daar maar eens naarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Nike heeft toch ook type all stars die bedoel ik dan
En op die sites staan helaas niet de schoenen die ik zoek
Jaaaaa dat zijn zequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je nike capri, zoek daar maar eens naar![]()
Die vind ik echt mooi!quote:Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Close upper
[ afbeelding ]
Kheb ze eigenlijk voor de zomer gekocht want khad nog geen zomershoes
In de Coach in Maastrichtquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:25 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Die vind ik echt mooi!Waar heb je ze gekocht??
Oh god, door dit bericht heb ik weer zitten kijken op de converse site en nu wil ik er weer veeeel te veel hebbenquote:
Je bedoeld die "big" versie? Kan de hi tops niet vinden, dus dan maar groene ox:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef kenny89 het volgende:
nou, ik zie ze niet hoor? linkje naar het plaatje ??
Die onderste! Die onderste!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:02 schreef Debsterr het volgende:
Doe mij deze allemaal maar cadeau
[ afbeelding ]
Die zijn echt zwaar tof ja. Ben op zich niet zo'n all star fan, iig niet echt van die standaard, maar op de converse site staan echt zeer mooie schoenen. En daarnaast ook helemaal niet duur (door de lage dollar). Moet misschien ook maar eens bekijken om er wat te bestellen met wat vrienden ofso.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:24 schreef SnowCockroach het volgende:
Hebben ze die Allstars met kruiswoordpuzzel in Nederland? Ik heb ze in Nice wel heel veel gezien in de winkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |