quote:
denk dat je dat verkeerd zietquote:Op maandag 23 april 2007 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Dat pact van Huub en Jaap gaat dus echt niet werken hè?![]()
Jaap gaat er echt uit binnenkort.![]()
Volgens mij vermaken ze zich prima, Huub ook!quote:Op maandag 23 april 2007 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Het pact is opgedrongen door de febo....quote:Op maandag 23 april 2007 10:22 schreef CartWOman het volgende:
We zullen zien, ik denk dat hij in zo'n bui een stukje zelfbeheersing gaat verliezen.quote:
De eerste keer dacht ik: gádverdamme, nu hoort het er gewoon bij.quote:
WTF is Eric... oww je bedoelt pisnicht..... dat persoontje dat als relnicht binnenkwam... maar slechts in staat blijkt om dat op een erg zeikerige manier te doen. De loser....quote:Op maandag 23 april 2007 10:25 schreef Peter6000 het volgende:
Geen stream op *********************** ************************************ *** *** Eric *********************** ************************************ *** *** *********************** ************************************ *** *** *********************** ************************************ *** *** *********************** ************************************ *** *** .
quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef pullup het volgende:
Zelfs de manier van praten heeft hij van Huub gejat
En had Huub blijkbaar wel oren naar, maar Jaap kan zich toch niet aan afspraken houden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Het pact is opgedrongen door de febo....
Ja.. en Jaap denkt nog steeds dat de toevoeging van DGK op zijn CV hem ver gaat brengenquote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Iemand moet Jaap zo langzamerhand tegen zichzelf in bescherming nemen, hoor.
Dit is echt mensonwaardig.
Idd, ik dacht, ik censureer het maar, want ik heb al een officiële waarschuwing.quote:Op maandag 23 april 2007 10:27 schreef akveor het volgende:
[..]
WTF is Eric... oww je bedoelt pisnicht..... dat persoontje dat als relnicht binnenkwam... maar slechts in staat blijkt om dat op een erg zeikerige manier te doen. De loser....
Alles is boven zijn nieveau... ik ben er zeker van dat die gast totaal niets begrijpt van dit spel. Denkt ook nog steeds datr ie backup van Huub heeft... The loser...quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik val in herhaling, maar Eric is de enige die niet lacht.
Zeker beneden zijn niveau.
Nee het zich hardop afvragen of hij ergens mee zal stoppen, de korte pauze dan, om vervolgens de imitatie van de foutzoemer te laten volgen.quote:
Nee shmoop, hij acteert, dat zie je toch?quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Gisteravond in het gesprek met Huub waarin ze het pact sloten, werd wel duidelijk dat het één groot toneelspel is om de hele boel op te fokken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Iddquote:Op maandag 23 april 2007 10:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Alles is boven zijn nieveau... ik ben er zeker van dat die gast totaal niets begrijpt van dit spel. Denkt ook nog steeds datr ie backup van Huub heeft... The loser...
Dan zit ie wel heel goed in z'n rol.quote:Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee shmoop, hij acteert, dat zie je toch?![]()
Dat hebben ze achter aan Huub wijsgemaakt, ik geloof daar ook niks van.
geen niveau , mensonwaardig , asociaal , geweld etc.quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Ja dat maakt het juist zo pathetisch....Japio moet gewoon weer als de sodemieter terug naar de sociale werkplaats waar hij vandaan komtquote:Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het zich hardop afvragen of hij ergens mee zal stoppen, de korte pauze dan, om vervolgens de imitatie van de foutzoemer te laten volgen.
Jaap: "Hee, heeft Eric een schoon pak aan? Hahahahahahaha"quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik val in herhaling, maar Eric is de enige die niet lacht.
Zeker beneden zijn niveau.
Jaap heeft werkelijk nog niets zelf kunnen verzinnen, alles wat hij doet is nagedaan. Beetje sneu. Ik vind het nog steeds een vervelend ventje.quote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat maakt het juist zo pathetisch....Japio moet gewoon weer als de sodemieter terug naar de sociale werkplaats waar hij vandaan komt
Ik noem hem pisnicht omdat ie als relnicht binnenkwam maar op dusdanige zeikerige manier doet dat ik helaas geen ander woord dan pisnicht kan bedenken. Ik vind het zelf ook een kutwoord (pardon) maar dekt precies de lading. Dat ie homo is heeft er wat mij betreft geen reet (pardon) mee te maken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, ik dacht, ik censureer het maar, want ik heb al een officiële waarschuwing.
Dat vragen we ons allemaal af, het lijkt gvd wel de Palma show de laatste weken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
Sorry maar die Palma had bij elke normale werkgever toch al keihard de duer uit gegaan op staande voet? wat moet dat kutwijf toch in dat huis?
Jaap weet precies wat ie doet.... Het is een schaker, denker en strateeg.... iets wat ik al heb geroepen bij binnenkomst van hem.quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Denk ik ook. Jaap is geschift maar is niet in staat om iemand fysiek aan te vallen. Brian wel. De man die zelf zegt in handboeien afgevoerd te moeten worden en zichzelf slaat. Brian is eng gevaarlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Gert het volgende:
Als iemand raar doet, hoeft-ie toch niet meteen naar een inrichting?
Ik vind Jaap een stuk minder gevaarlijk dan Brian.
Daar heb je wel gelijk ik in, maar dit begint nu echt crash tv te worden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Gert het volgende:
Natuurlijk heeft Jaap een kronkel in zijn hoofd. Maar hij doet dit heel bewust, met een doel. En niet omdat hij dit moet van De Stem of zo..
Hoor Brian nu toch lachen.... dwangbuis, nu!!!![]()
Iddquote:Op maandag 23 april 2007 10:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap weet precies wat ie doet.... Het is een schaker, denker en strateeg.... iets wat ik al heb geroepen bij binnenkomst van hem.
Oh, Brian mag preventief mee, hoor, no problem.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Gert het volgende:
Natuurlijk heeft Jaap een kronkel in zijn hoofd. Maar hij doet dit heel bewust, met een doel. En niet omdat hij dit moet van De Stem of zo..
Hoor Brian nu toch lachen.... dwangbuis, nu!!!![]()
Kortom een King en wereldleiderquote:Op maandag 23 april 2007 10:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap weet precies wat ie doet.... Het is een schaker, denker en strateeg.... iets wat ik al heb geroepen bij binnenkomst van hem.
Tja, grensverleggende TV hè?quote:Op maandag 23 april 2007 10:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan zit ie wel heel goed in z'n rol.
Ik vind het niet kunnen dat je onder het mom van een televisieprogramma toestaat dat mensen zichzelf zo in de vernieling helpen.
Dat heeft niks meer te maken met eigen verantwoordelijkheid, die jongen is ziek, die hoort daar helemaal niet.
Ik begrijp er ook niks van... Naast die nepzoon van haar... heeft zij niets te zoeken in de villa....quote:Op maandag 23 april 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
Sorry maar die Palma had bij elke normale werkgever toch al keihard de duer uit gegaan op staande voet? wat moet dat kutwijf toch in dat huis?
quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef shmoopy het volgende:
Ooooh, wat is die Brian weer gluiperig bezig!
Had ie het nou over Huub Eric toen ie tegen Jaap zei dat ie tegen 'm op moest botsen omdat ie dan helemaal gek werd?
Hij legde het gisteravond aan Huub uit en zonet zag je precies gebeuren wat hij voorspeld heeft: als hij idioot en onvoorspelbaar gaat doen, dan dimmen ze in en gaan ze vriendelijk tegen hem doen.quote:Op maandag 23 april 2007 10:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, Brian mag preventief mee, hoor, no problem.
Ik snap wel dat er allemaal afspraken zijn gemaakt, en dat hij roept dat het een spel is enzo, maar het kan er bij mij gewoon niet in dat iemand dat zo lang en consequent volhoudt.
Nee.. dáárom is het ook de meest achterbakse etter die er bestaat!!!quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
En Brainles loopt weer te stoken. Als Eric langs loopt gewoon aanraken.
Durft die klootzak nou werkelijk niets zelf te doen ?
Afgelopen week moesten zowel Jaap als Huub nog 20 cp's inleveren voor een beetje as op de grondquote:
Hij wil eerst een keer klaarkomen. Maar dan gaat hij los!quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
Kijk, hier zijn we het dan wel over eens.quote:Op maandag 23 april 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
Jaap is weliswaar een beetje gek in zijn hoofd, maar hij gebrúikt die gekte. Het is taktiek, m.i.
Personeel wat dank je wel zegt? En dan de indruk geven dat de miljonairs dankbaar moeten zijn dat zij Mevrouw Palma hoofd huishouding hen wil bedienen.? Ze moet gewoon d'r werk doen en kop houden...quote:Op maandag 23 april 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
KNIP
En ook Palma doet nu ineens lief tegen Jaap. "Hee grote, dank je wel (gaspitjes), ik ben er heel blij mee, zo ben ik dan ook wel weer."
Cora is op de hoogte. Hij heeft haar gewaarschuwd in brieven.quote:Op maandag 23 april 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Zou wel leuk zijn als Cora onverwachts voor de deur staat nu.
Nope, daarom is het de gluiperigste die er rondloopt, altijd maar zorgen dat zijn straatje schoon blijft en als hij dan toch ergens op gepakt wordt, dan probeert hij een ander de schuld te geven.quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
'And the Oscar goes to....'quote:
Deze ook? mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:
Ik vind Jaap sneu, erg sneu. Tis gewoon een immitator.quote:Op maandag 23 april 2007 10:49 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap is echt geweldig aan het worden
Gisteravond ook weer met Eric.
BLIJF VAN MIJ PIK AF ERIC BLIJF VAN MIJN PIK AF![]()
![]()
Die staat gezellie te kleppen in de kapsalon.quote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef solara4 het volgende:
waar is onze geweldige Palma nu dan???
Palma: "Ja, dat is dan extra werk voor één van de dames."quote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die staat gezellie te kleppen in de kapsalon.
Jaaa, er wordt hard gewerkt, hoor.
Oeh, de kapster vraagt of er wat beter opgeruimd kan worden!
Eric gewoon in de master naast Nicolaas en Huub naast Sylvia.quote:Op maandag 23 april 2007 10:53 schreef solara4 het volgende:
waar heeft hiib vannacht geslapen, en Eric????
HEAR HEAR! Ik irriteer me echt kapot aan dat gedrocht! Mislukte pisbakkenjuf!quote:Op maandag 23 april 2007 10:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Personeel wat dank je wel zegt? En dan de indruk geven dat de miljonairs dankbaar moeten zijn dat zij Mevrouw Palma hoofd huishouding hen wil bedienen.? Ze moet gewoon d'r werk doen en kop houden...
Goed zo Ivar!!quote:Op maandag 23 april 2007 10:55 schreef Prosac het volgende:
Jaap geen pianoles zolang hij zich niet gedoucht heeft
Wil jij tegen iemand aan zitten op een pianobankje, als diegene 4 dagen geen douche heeft gezien en ook nog eens vol etenswaren zit?quote:Op maandag 23 april 2007 10:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wtf die gozer krijgt toch gewoon betaald...
Hier geef ik de leraar wel gelijk in.quote:Op maandag 23 april 2007 10:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wtf die gozer krijgt toch gewoon betaald...
En ook nog eens zwaar overgewicht heeft waardoor hij bovengemiddeld zweetquote:Op maandag 23 april 2007 10:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil jij tegen iemand aan zitten op een pianobankje, als diegene 4 dagen geen douche heeft gezien en ook nog eens vol etenswaren zit?![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 11:04 schreef petraa het volgende:
Lekker doekje onder zijn arm doorhalen en dan over zijn wondroos heengaan.
Beetje paneermeel erover en op de bbq ermeequote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef Clank het volgende:
De honden zitten ook onder het ei.
Nicolaas zegt dat hij alleen zijn borst heeft gewassen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef petraa het volgende:
Is Jaap nu wezen douchen of niet ?
Precies, anders waren er wel andere dingen gebeurd:quote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar wondroos is het niet hoor, dat maakt hij er zelf van.
Palma is toch de baas? Niemand heeft haar te vertellen wat ze moet doen!quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik denk wel eens, als de redactie tegen Palma zegt dat het wat minder kan, dat ze ze de huid volscheldt.
Zijn ze achter bang voor d'r ofzo?
Natasia weet hoe ze moet omgaan met onberekenbare figurenquote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef Marrije het volgende:
Natas heeft weer een lief moment.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef mootie het volgende:
Gaat Jaap nou poepen met een keukenrol?
In Belgie zou dat opmerkelijk zijn...quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef mootie het volgende:
Past beter bij zijn formaat bipsquote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef mootie het volgende:
Het moet ook niet gekker worden, met dat achterlijke wijf.quote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef Clank het volgende:
Palma over de zeik over de kapster die graag wilde dat de kapsalon er wat netter uit zou komen te zien.
De redaktie heeft waarschijnlijk de overtuiging dat ze iets toevoegd aan het programma. Het feit is slechts dat Palma zich zoveel belangrijker maakt dan de miljonairs dat het bijna te zielig voor woorden is. Ik hoop dat Jaap Saffra deze week nog uitnodigd. (Ik heb Palmaquote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik denk wel eens, als de redactie tegen Palma zegt dat het wat minder kan, dat ze ze de huid volscheldt.
Ik krijg sowieso de indruk dat ze 'achter' niet bestand zijn tegen brutale opdringerigheid. Dat verklaart ook meteen waarom ze zich door Natasia zo de kaas van het brood laten eten etc.quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef shmoopy het volgende:
Vind je het gek, haar eerste nagel is verpestquote:Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef blomst het volgende:
Palma spreek Amanda op iets aan. Amanda stuurt haar weg en is kwaad.
Palmashow is het dus echt geworden.
En daarvoor zei ze: kijk eens wat ik in jouw ladenkast vond, bij de wilde beesten afquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef akveor het volgende:
Smeerpijp dat je erbent zegt Palmategen Amanda en daarna hou je bek.... sorry hoor maar dit mens is echt niet normaal...denkt dat zij de show trekt ofzo.... Redaktie.... onslag voor Palma
NU!!!!
Totaale disrespect voor de miljonairs. Rotwijf...
Wie laat zich nou zo behandelen door de huishoudster.......quote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef shmoopy het volgende:
En nu een ordi ruzie tussen Amanda en Palma.
Wat een heerlijk ochtendje dit.
Misschien een condoom ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef petraa het volgende:
Wat lag er in de la dan, dat heb ik gemist.
Een heerlijke ochtend? Ik probeer naar een spel te kijken die gespeeld zou moeten worden door de miljonairs. Ik erger me kapot aan die Palmaquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef shmoopy het volgende:
En nu een ordi ruzie tussen Amanda en Palma.
Wat een heerlijk ochtendje dit.
Laat staan schreeuwen en ordi doen tegen haar.......quote:Op maandag 23 april 2007 11:35 schreef Marrije het volgende:
Natas kan wel zeggen dat Amanda hoe dan ook een viespeuk is, en dat ís ook zo, maaaaar ik geef Amanda wel gelijk dat Palma niet in haar laatjes hoeft te zitten rommelen.
losse harenquote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
maar wtat lag er nou in dat kastje?????
Het is ronduit schandalig wat hier gebeurt ik roep het al weken over die Palmaquote:Op maandag 23 april 2007 11:35 schreef Marrije het volgende:
Natas kan wel zeggen dat Amanda hoe dan ook een viespeuk is, en dat ís ook zo, maaaaar ik geef Amanda wel gelijk dat Palma niet in haar laatjes hoeft te zitten rommelen.
Bij iedereen behalve daar.......quote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bij mij zou zo'n personeelslid er linea recta uitvliegen![]()
Een borstel met haren en nog wat.quote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
maar wtat lag er nou in dat kastje?????
Hoe zo'n iemand bij voorbaat al binnenkomt of zelfs maar het lef heeft om ook maar te solliciteren. En dan ook nog uitgenodigd word voor een gesprek.quote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bij mij zou zo'n personeelslid er linea recta uitvliegen![]()
Wordt het weer e-Bay of marktplaats?quote:Op maandag 23 april 2007 11:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou en, als het haar tampon nou is....... en met veel emotionele waarde.....![]()
Omdat ie de beroerdste niet is, volgens hemzelf.quote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef akveor het volgende:
Jaap zegt dat ie de gaspitten wel moest geven omdat anders de positie van Palmaonzeker was.... Waarom heeft hij die dan aan haar gegeven....? Nu ben ik even teleurgesteld in Jaap.
Maar hij geeft er wel een leuke draai aan. Klinkt nu alsof huub verwacht dat Syl elke moment kan worden getoneelhaakt. En dat ie daarom jaap nodig heeft.quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
Jaap veteld Brian over het pact wat ie heeft gesloten met Huub. Tot de finale: Huub, Sylvia, Jaap en Brian... Huub wil Eric ontslaan omdat die bang zou zijnb dat ie overloopt...
Hij had het over 1 miljoen en over 4%....quote:Op maandag 23 april 2007 11:43 schreef akveor het volgende:
De bruiloft van Willem en Maxima is er niks bij zegt Jaap over z'n aanstaande huwelijk met Cora.
Kan ie toch wel onder de gordel douchen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar hij geeft er wel een leuke draai aan. Klinkt nu alsof huub verwacht dat Syl elke moment kan worden getoneelhaakt.
Nu ook weer dat ie zich niet mag wassen voor z'n wonden.
1 Miljoen kijkers had ie het over. Dat verwachten ze achter toch zelf niet.quote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij had het over 1 miljoen en over 4%....
Een hoop slap geouwehoer mag ik hopen
Wie wil een huwelijk van 2 onbekende mensen zo graag zien?
Hij kan helemaal wel douche, alleen met water kan zeker geen kwaad. Zeep d'r op lijkt me niet fijn maar verder. This nog een zwak verhaal ook want door vuil worden ontstekingen alleen maar erger.quote:
Ik niet.... toen Cora in het huis was had ik het idee dat er een koper het huis binnenkwam en het huis kwam keuren. Ik heb mijn twijvels dan ook over de intenties van Cora. Ze wil Jaap helpen als ze er zelf veel aan overhoudt. Het zou me ook niet verbazen dat Jaap en Cora dit huwelijk van te voren al op hadden gezet om symphatie bij de kijkers te krijgen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij had het over 1 miljoen en over 4%....
Een hoop slap geouwehoer mag ik hopen
Wie wil een huwelijk van 2 onbekende mensen zo graag zien?
quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Sporti het volgende:
Brian : ik ben er van overtuigd dat de grootste schurk hier binnenkort vertrekt en dat is Nicolaas
Jaap vertelde net geen strak verhaal tegen Brian, hij sprak zichzelf meerdere malen tegen. Brian gaat niet blind op Jaap z'n verhaal af.quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
Jaap veteld Brian over het pact wat ie heeft gesloten met Huub. Tot de finale: Huub, Sylvia, Jaap en Brian... Huub wil Eric ontslaan omdat die bang zou zijnb dat ie overloopt...
Ja, want de kapster is ook stout geweest hè!quote:Op maandag 23 april 2007 12:00 schreef mootie het volgende:
Palma......... kotswijf komt even kijken wat het GESCHREEUW is, zij is hoofd huishouding en ze stoort zich er een beetje aan......
Ze gaat de kapster even vertellen hoe ze het moet doen.
Natuurlijk niet het gaat om miljoenen... die wil ie niet verliezen door een domme beslissing...quote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap vertelde net geen strak verhaal tegen Brian, hij sprak zichzelf meerdere malen tegen. Brian gaat niet blind op Jaap z'n verhaal af.
Je bedoelt die pisnicht... die zeikerige relnicht....?quote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Gigageil het volgende:
Valse nicht.....je doet niks anders dan weken Jaap zwart maken, en nu ben je zogenaamd heilig ?![]()
Huub en Jaap moeten oppassen dat die elkaar er niet inhouden... als ze nu Eric gaan taggen gaat er niemand uit...quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef Sporti het volgende:
Van mij mag Eric nog voor Nicolaa weg!!
Nadat Huub gisteren achter een gesprek heeft gehad kwam hij later poeslief naar Jaap toe dat ie zo'n goede speler was. ook werd daar de term accountant gebruikt wat waarschijnlijk wil zeggen dat iemand met grafiekjes min of meer bepaald dat populaire spelers niet zomaar weggestemd dienen te worden. Er moet wel geld verdient worden dat begreep ik eruit.quote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
Huub meent dat pact met Jaap niet he? Ik neem aan dat Jaap er gewoon uit ligt donderdag?![]()
Of ie geschikt is voor de buitenwereld?quote:Op maandag 23 april 2007 12:18 schreef Veulen het volgende:
Eric heeft dus woensdag dus een tentamen.
Er valt toch niks positiefs over Jaap te zeggen of wel dan johquote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Gigageil het volgende:
Valse nicht.....je doet niks anders dan weken Jaap zwart maken, en nu ben je zogenaamd heilig ?![]()
Er is ook nog een 'pact' tussen Nic en Jaap, dat Nic hem erin houdt tot en met de bruiloft.quote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
Huub meent dat pact met Jaap niet he? Ik neem aan dat Jaap er gewoon uit ligt donderdag?![]()
Jaap heeft al aangegven (voor wat het waard is) dat ie Nicolaas eruit stemt en daarna laat Huub Eric los.quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is ook nog een 'pact' tussen Nic en Jaap, dat Nic hem erin houdt tot en met de bruiloft.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef akveor het volgende:
Of ie geschikt is voor de buitenwereld?
Ja, je afrukken in het zwembad, een kunstlul maken voor Natasia en het half verkrachten van een dronken Huub is zeker niet ziek? Eric heeft totaal geen enkele toevoeging dan het opdringen van zijn homoseksualiteit.... en daarom is ie voor mij een pisnicht. De relnicht die dit alleen maar probeert te bewerkstelligen op een zeikerige manier.quote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef Sporti het volgende:
Huub tegen Eric : de teksten van Jaap zijn echt wel briljant
Ericis pisnijdig* ik vind het ziek!!
dus tis geen tiep voor playboyquote:Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef PumaStreamer het volgende:
ze heeft al in de panorama gestaan, ut is geen gezicht, ze is net Knabbel of Babbel met dikke tieten. die bolle ronde eekhoornkop ahaha...
Ivar vond hem te ranzigquote:Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef mootie het volgende:
Ivar gaat weg, Jaap geen les gehad?
Ivar gaat jaap geen les geven als ie niet douched. Hij wil niet naast een naar ei stinkende jaap zitten.quote:Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef mootie het volgende:
Ivar gaat weg, Jaap geen les gehad?
Overdrijven is ook een kunst!quote:Op maandag 23 april 2007 12:30 schreef Sporti het volgende:
Huub denkt echt dat hij levenslang DE champ is als die de kooi uit komt , hij verteld nu voor de tigste keer over zijn kalvertsraat avontuur met Nena![]()
hier staat ze kijk maar en oordeel zelf misses Knabbel en flink gephotoshopped btw want ze heeft cellulitus:quote:
duidelijk een Huubje fanquote:Op maandag 23 april 2007 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst!Hij zei zoals toen met Nena door de Kalverstraat zou met jou ook leuk zijn. (o.i.d.)
Jah joh is ze eindelijk THUIS, jointje erbij, nou Patty krijgt ook vast wel der lijntje daar.quote:Op maandag 23 april 2007 12:32 schreef Marrije het volgende:
Neeee, niet Patty Brard in de kooi
Ik was net even voor je kijken. Bij mij is ie wel bijgewerkt. Dusse ik zou je instellingen even checken.quote:Op maandag 23 april 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
Nog maar een keer, klopt het dat de tien site van dgk niet is bijgewerkt ?
Aw joh gun die jongen zijn roem, want hoe je het ook draait of keert, bijna elke Nederlander kent de kooi inmiddels wel, ook al is het alleen al omdat het in de politiek geweest is. Dus jah ze zijn beroemd/berucht. Wat wil je nog meer toch?quote:Op maandag 23 april 2007 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst!Hij zei zoals toen met Nena door de Kalverstraat zou met jou ook leuk zijn. (o.i.d.)
en hier is zij dus echt trots opquote:Op maandag 23 april 2007 12:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hier staat ze kijk maar en oordeel zelf misses Knabbel en flink gephotoshopped btw want ze heeft cellulitus:
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
De villaquote:Op maandag 23 april 2007 12:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Aw joh gun die jongen zijn roem, want hoe je het ook draait of keert, bijna elke Nederlander kent de kooi inmiddels wel, ook al is het alleen al omdat het in de politiek geweest is. Dus jah ze zijn beroemd/berucht. Wat wil je nog meer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |