Hoe zo'n iemand bij voorbaat al binnenkomt of zelfs maar het lef heeft om ook maar te solliciteren. En dan ook nog uitgenodigd word voor een gesprek.quote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bij mij zou zo'n personeelslid er linea recta uitvliegen![]()
Wordt het weer e-Bay of marktplaats?quote:Op maandag 23 april 2007 11:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou en, als het haar tampon nou is....... en met veel emotionele waarde.....![]()
Omdat ie de beroerdste niet is, volgens hemzelf.quote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef akveor het volgende:
Jaap zegt dat ie de gaspitten wel moest geven omdat anders de positie van Palmaonzeker was.... Waarom heeft hij die dan aan haar gegeven....? Nu ben ik even teleurgesteld in Jaap.
Maar hij geeft er wel een leuke draai aan. Klinkt nu alsof huub verwacht dat Syl elke moment kan worden getoneelhaakt. En dat ie daarom jaap nodig heeft.quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
Jaap veteld Brian over het pact wat ie heeft gesloten met Huub. Tot de finale: Huub, Sylvia, Jaap en Brian... Huub wil Eric ontslaan omdat die bang zou zijnb dat ie overloopt...
Hij had het over 1 miljoen en over 4%....quote:Op maandag 23 april 2007 11:43 schreef akveor het volgende:
De bruiloft van Willem en Maxima is er niks bij zegt Jaap over z'n aanstaande huwelijk met Cora.
Kan ie toch wel onder de gordel douchen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar hij geeft er wel een leuke draai aan. Klinkt nu alsof huub verwacht dat Syl elke moment kan worden getoneelhaakt.
Nu ook weer dat ie zich niet mag wassen voor z'n wonden.
1 Miljoen kijkers had ie het over. Dat verwachten ze achter toch zelf niet.quote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij had het over 1 miljoen en over 4%....
Een hoop slap geouwehoer mag ik hopen
Wie wil een huwelijk van 2 onbekende mensen zo graag zien?
Hij kan helemaal wel douche, alleen met water kan zeker geen kwaad. Zeep d'r op lijkt me niet fijn maar verder. This nog een zwak verhaal ook want door vuil worden ontstekingen alleen maar erger.quote:
Ik niet.... toen Cora in het huis was had ik het idee dat er een koper het huis binnenkwam en het huis kwam keuren. Ik heb mijn twijvels dan ook over de intenties van Cora. Ze wil Jaap helpen als ze er zelf veel aan overhoudt. Het zou me ook niet verbazen dat Jaap en Cora dit huwelijk van te voren al op hadden gezet om symphatie bij de kijkers te krijgen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij had het over 1 miljoen en over 4%....
Een hoop slap geouwehoer mag ik hopen
Wie wil een huwelijk van 2 onbekende mensen zo graag zien?
quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Sporti het volgende:
Brian : ik ben er van overtuigd dat de grootste schurk hier binnenkort vertrekt en dat is Nicolaas
Jaap vertelde net geen strak verhaal tegen Brian, hij sprak zichzelf meerdere malen tegen. Brian gaat niet blind op Jaap z'n verhaal af.quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef akveor het volgende:
Jaap veteld Brian over het pact wat ie heeft gesloten met Huub. Tot de finale: Huub, Sylvia, Jaap en Brian... Huub wil Eric ontslaan omdat die bang zou zijnb dat ie overloopt...
Ja, want de kapster is ook stout geweest hè!quote:Op maandag 23 april 2007 12:00 schreef mootie het volgende:
Palma......... kotswijf komt even kijken wat het GESCHREEUW is, zij is hoofd huishouding en ze stoort zich er een beetje aan......
Ze gaat de kapster even vertellen hoe ze het moet doen.
Natuurlijk niet het gaat om miljoenen... die wil ie niet verliezen door een domme beslissing...quote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap vertelde net geen strak verhaal tegen Brian, hij sprak zichzelf meerdere malen tegen. Brian gaat niet blind op Jaap z'n verhaal af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |