Kijk, hier zijn we het dan wel over eens.quote:Op maandag 23 april 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
Jaap is weliswaar een beetje gek in zijn hoofd, maar hij gebrúikt die gekte. Het is taktiek, m.i.
Personeel wat dank je wel zegt? En dan de indruk geven dat de miljonairs dankbaar moeten zijn dat zij Mevrouw Palma hoofd huishouding hen wil bedienen.? Ze moet gewoon d'r werk doen en kop houden...quote:Op maandag 23 april 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
KNIP
En ook Palma doet nu ineens lief tegen Jaap. "Hee grote, dank je wel (gaspitjes), ik ben er heel blij mee, zo ben ik dan ook wel weer."
Cora is op de hoogte. Hij heeft haar gewaarschuwd in brieven.quote:Op maandag 23 april 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Zou wel leuk zijn als Cora onverwachts voor de deur staat nu.
Nope, daarom is het de gluiperigste die er rondloopt, altijd maar zorgen dat zijn straatje schoon blijft en als hij dan toch ergens op gepakt wordt, dan probeert hij een ander de schuld te geven.quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
En Brainles loopt weer te stoken. Als Eric langs loopt gewoon aanraken.
Durft die klootzak nou werkelijk niets zelf te doen ?
'And the Oscar goes to....'quote:
Deze ook? mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:
Ik vind Jaap sneu, erg sneu. Tis gewoon een immitator.quote:Op maandag 23 april 2007 10:49 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap is echt geweldig aan het worden
Gisteravond ook weer met Eric.
BLIJF VAN MIJ PIK AF ERIC BLIJF VAN MIJN PIK AF![]()
![]()
Die staat gezellie te kleppen in de kapsalon.quote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef solara4 het volgende:
waar is onze geweldige Palma nu dan???
Palma: "Ja, dat is dan extra werk voor één van de dames."quote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die staat gezellie te kleppen in de kapsalon.
Jaaa, er wordt hard gewerkt, hoor.
Oeh, de kapster vraagt of er wat beter opgeruimd kan worden!
Eric gewoon in de master naast Nicolaas en Huub naast Sylvia.quote:Op maandag 23 april 2007 10:53 schreef solara4 het volgende:
waar heeft hiib vannacht geslapen, en Eric????
HEAR HEAR! Ik irriteer me echt kapot aan dat gedrocht! Mislukte pisbakkenjuf!quote:Op maandag 23 april 2007 10:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Personeel wat dank je wel zegt? En dan de indruk geven dat de miljonairs dankbaar moeten zijn dat zij Mevrouw Palma hoofd huishouding hen wil bedienen.? Ze moet gewoon d'r werk doen en kop houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |