quote:
denk dat je dat verkeerd zietquote:Op maandag 23 april 2007 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Dat pact van Huub en Jaap gaat dus echt niet werken hè?![]()
Jaap gaat er echt uit binnenkort.![]()
Volgens mij vermaken ze zich prima, Huub ook!quote:Op maandag 23 april 2007 10:22 schreef CartWOman het volgende:
Het pact is opgedrongen door de febo....quote:Op maandag 23 april 2007 10:22 schreef CartWOman het volgende:
We zullen zien, ik denk dat hij in zo'n bui een stukje zelfbeheersing gaat verliezen.quote:
De eerste keer dacht ik: gádverdamme, nu hoort het er gewoon bij.quote:
WTF is Eric... oww je bedoelt pisnicht..... dat persoontje dat als relnicht binnenkwam... maar slechts in staat blijkt om dat op een erg zeikerige manier te doen. De loser....quote:Op maandag 23 april 2007 10:25 schreef Peter6000 het volgende:
Geen stream op *********************** ************************************ *** *** Eric *********************** ************************************ *** *** *********************** ************************************ *** *** *********************** ************************************ *** *** *********************** ************************************ *** *** .
quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef pullup het volgende:
Zelfs de manier van praten heeft hij van Huub gejat
En had Huub blijkbaar wel oren naar, maar Jaap kan zich toch niet aan afspraken houden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Het pact is opgedrongen door de febo....
Ja.. en Jaap denkt nog steeds dat de toevoeging van DGK op zijn CV hem ver gaat brengenquote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Iemand moet Jaap zo langzamerhand tegen zichzelf in bescherming nemen, hoor.
Dit is echt mensonwaardig.
Idd, ik dacht, ik censureer het maar, want ik heb al een officiële waarschuwing.quote:Op maandag 23 april 2007 10:27 schreef akveor het volgende:
[..]
WTF is Eric... oww je bedoelt pisnicht..... dat persoontje dat als relnicht binnenkwam... maar slechts in staat blijkt om dat op een erg zeikerige manier te doen. De loser....
Alles is boven zijn nieveau... ik ben er zeker van dat die gast totaal niets begrijpt van dit spel. Denkt ook nog steeds datr ie backup van Huub heeft... The loser...quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik val in herhaling, maar Eric is de enige die niet lacht.
Zeker beneden zijn niveau.
Nee het zich hardop afvragen of hij ergens mee zal stoppen, de korte pauze dan, om vervolgens de imitatie van de foutzoemer te laten volgen.quote:
Nee shmoop, hij acteert, dat zie je toch?quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Gisteravond in het gesprek met Huub waarin ze het pact sloten, werd wel duidelijk dat het één groot toneelspel is om de hele boel op te fokken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Iddquote:Op maandag 23 april 2007 10:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Alles is boven zijn nieveau... ik ben er zeker van dat die gast totaal niets begrijpt van dit spel. Denkt ook nog steeds datr ie backup van Huub heeft... The loser...
Dan zit ie wel heel goed in z'n rol.quote:Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee shmoop, hij acteert, dat zie je toch?![]()
Dat hebben ze achter aan Huub wijsgemaakt, ik geloof daar ook niks van.
geen niveau , mensonwaardig , asociaal , geweld etc.quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Ja dat maakt het juist zo pathetisch....Japio moet gewoon weer als de sodemieter terug naar de sociale werkplaats waar hij vandaan komtquote:Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het zich hardop afvragen of hij ergens mee zal stoppen, de korte pauze dan, om vervolgens de imitatie van de foutzoemer te laten volgen.
Jaap: "Hee, heeft Eric een schoon pak aan? Hahahahahahaha"quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik val in herhaling, maar Eric is de enige die niet lacht.
Zeker beneden zijn niveau.
Jaap heeft werkelijk nog niets zelf kunnen verzinnen, alles wat hij doet is nagedaan. Beetje sneu. Ik vind het nog steeds een vervelend ventje.quote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat maakt het juist zo pathetisch....Japio moet gewoon weer als de sodemieter terug naar de sociale werkplaats waar hij vandaan komt
Ik noem hem pisnicht omdat ie als relnicht binnenkwam maar op dusdanige zeikerige manier doet dat ik helaas geen ander woord dan pisnicht kan bedenken. Ik vind het zelf ook een kutwoord (pardon) maar dekt precies de lading. Dat ie homo is heeft er wat mij betreft geen reet (pardon) mee te maken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, ik dacht, ik censureer het maar, want ik heb al een officiële waarschuwing.
Dat vragen we ons allemaal af, het lijkt gvd wel de Palma show de laatste weken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
Sorry maar die Palma had bij elke normale werkgever toch al keihard de duer uit gegaan op staande voet? wat moet dat kutwijf toch in dat huis?
Jaap weet precies wat ie doet.... Het is een schaker, denker en strateeg.... iets wat ik al heb geroepen bij binnenkomst van hem.quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Denk ik ook. Jaap is geschift maar is niet in staat om iemand fysiek aan te vallen. Brian wel. De man die zelf zegt in handboeien afgevoerd te moeten worden en zichzelf slaat. Brian is eng gevaarlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Gert het volgende:
Als iemand raar doet, hoeft-ie toch niet meteen naar een inrichting?
Ik vind Jaap een stuk minder gevaarlijk dan Brian.
Daar heb je wel gelijk ik in, maar dit begint nu echt crash tv te worden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Gert het volgende:
Natuurlijk heeft Jaap een kronkel in zijn hoofd. Maar hij doet dit heel bewust, met een doel. En niet omdat hij dit moet van De Stem of zo..
Hoor Brian nu toch lachen.... dwangbuis, nu!!!![]()
Iddquote:Op maandag 23 april 2007 10:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap weet precies wat ie doet.... Het is een schaker, denker en strateeg.... iets wat ik al heb geroepen bij binnenkomst van hem.
Oh, Brian mag preventief mee, hoor, no problem.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Gert het volgende:
Natuurlijk heeft Jaap een kronkel in zijn hoofd. Maar hij doet dit heel bewust, met een doel. En niet omdat hij dit moet van De Stem of zo..
Hoor Brian nu toch lachen.... dwangbuis, nu!!!![]()
Kortom een King en wereldleiderquote:Op maandag 23 april 2007 10:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap weet precies wat ie doet.... Het is een schaker, denker en strateeg.... iets wat ik al heb geroepen bij binnenkomst van hem.
Tja, grensverleggende TV hè?quote:Op maandag 23 april 2007 10:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan zit ie wel heel goed in z'n rol.
Ik vind het niet kunnen dat je onder het mom van een televisieprogramma toestaat dat mensen zichzelf zo in de vernieling helpen.
Dat heeft niks meer te maken met eigen verantwoordelijkheid, die jongen is ziek, die hoort daar helemaal niet.
Ik begrijp er ook niks van... Naast die nepzoon van haar... heeft zij niets te zoeken in de villa....quote:Op maandag 23 april 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
Sorry maar die Palma had bij elke normale werkgever toch al keihard de duer uit gegaan op staande voet? wat moet dat kutwijf toch in dat huis?
quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef shmoopy het volgende:
Ooooh, wat is die Brian weer gluiperig bezig!
Had ie het nou over Huub Eric toen ie tegen Jaap zei dat ie tegen 'm op moest botsen omdat ie dan helemaal gek werd?
Hij legde het gisteravond aan Huub uit en zonet zag je precies gebeuren wat hij voorspeld heeft: als hij idioot en onvoorspelbaar gaat doen, dan dimmen ze in en gaan ze vriendelijk tegen hem doen.quote:Op maandag 23 april 2007 10:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, Brian mag preventief mee, hoor, no problem.
Ik snap wel dat er allemaal afspraken zijn gemaakt, en dat hij roept dat het een spel is enzo, maar het kan er bij mij gewoon niet in dat iemand dat zo lang en consequent volhoudt.
Nee.. dáárom is het ook de meest achterbakse etter die er bestaat!!!quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
En Brainles loopt weer te stoken. Als Eric langs loopt gewoon aanraken.
Durft die klootzak nou werkelijk niets zelf te doen ?
Afgelopen week moesten zowel Jaap als Huub nog 20 cp's inleveren voor een beetje as op de grondquote:
Hij wil eerst een keer klaarkomen. Maar dan gaat hij los!quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
En Brainles loopt weer te stoken. Als Eric langs loopt gewoon aanraken.
Durft die klootzak nou werkelijk niets zelf te doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |