WTF is Eric... oww je bedoelt pisnicht..... dat persoontje dat als relnicht binnenkwam... maar slechts in staat blijkt om dat op een erg zeikerige manier te doen. De loser....quote:Op maandag 23 april 2007 10:25 schreef Peter6000 het volgende:
Geen stream op *********************** ************************************ *** *** Eric *********************** ************************************ *** *** *********************** ************************************ *** *** *********************** ************************************ *** *** *********************** ************************************ *** *** .
quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef pullup het volgende:
Zelfs de manier van praten heeft hij van Huub gejat
En had Huub blijkbaar wel oren naar, maar Jaap kan zich toch niet aan afspraken houden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Het pact is opgedrongen door de febo....
Ja.. en Jaap denkt nog steeds dat de toevoeging van DGK op zijn CV hem ver gaat brengenquote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Iemand moet Jaap zo langzamerhand tegen zichzelf in bescherming nemen, hoor.
Dit is echt mensonwaardig.
Idd, ik dacht, ik censureer het maar, want ik heb al een officiële waarschuwing.quote:Op maandag 23 april 2007 10:27 schreef akveor het volgende:
[..]
WTF is Eric... oww je bedoelt pisnicht..... dat persoontje dat als relnicht binnenkwam... maar slechts in staat blijkt om dat op een erg zeikerige manier te doen. De loser....
Alles is boven zijn nieveau... ik ben er zeker van dat die gast totaal niets begrijpt van dit spel. Denkt ook nog steeds datr ie backup van Huub heeft... The loser...quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik val in herhaling, maar Eric is de enige die niet lacht.
Zeker beneden zijn niveau.
Nee het zich hardop afvragen of hij ergens mee zal stoppen, de korte pauze dan, om vervolgens de imitatie van de foutzoemer te laten volgen.quote:
Nee shmoop, hij acteert, dat zie je toch?quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Gisteravond in het gesprek met Huub waarin ze het pact sloten, werd wel duidelijk dat het één groot toneelspel is om de hele boel op te fokken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Iddquote:Op maandag 23 april 2007 10:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Alles is boven zijn nieveau... ik ben er zeker van dat die gast totaal niets begrijpt van dit spel. Denkt ook nog steeds datr ie backup van Huub heeft... The loser...
Dan zit ie wel heel goed in z'n rol.quote:Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee shmoop, hij acteert, dat zie je toch?![]()
Dat hebben ze achter aan Huub wijsgemaakt, ik geloof daar ook niks van.
geen niveau , mensonwaardig , asociaal , geweld etc.quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Ja dat maakt het juist zo pathetisch....Japio moet gewoon weer als de sodemieter terug naar de sociale werkplaats waar hij vandaan komtquote:Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het zich hardop afvragen of hij ergens mee zal stoppen, de korte pauze dan, om vervolgens de imitatie van de foutzoemer te laten volgen.
Jaap: "Hee, heeft Eric een schoon pak aan? Hahahahahahaha"quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik val in herhaling, maar Eric is de enige die niet lacht.
Zeker beneden zijn niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |