Kijk, hier zijn we het dan wel over eens.quote:Op maandag 23 april 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
Jaap is weliswaar een beetje gek in zijn hoofd, maar hij gebrúikt die gekte. Het is taktiek, m.i.
Personeel wat dank je wel zegt? En dan de indruk geven dat de miljonairs dankbaar moeten zijn dat zij Mevrouw Palma hoofd huishouding hen wil bedienen.? Ze moet gewoon d'r werk doen en kop houden...quote:Op maandag 23 april 2007 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
KNIP
En ook Palma doet nu ineens lief tegen Jaap. "Hee grote, dank je wel (gaspitjes), ik ben er heel blij mee, zo ben ik dan ook wel weer."
Cora is op de hoogte. Hij heeft haar gewaarschuwd in brieven.quote:Op maandag 23 april 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Zou wel leuk zijn als Cora onverwachts voor de deur staat nu.
Nope, daarom is het de gluiperigste die er rondloopt, altijd maar zorgen dat zijn straatje schoon blijft en als hij dan toch ergens op gepakt wordt, dan probeert hij een ander de schuld te geven.quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
En Brainles loopt weer te stoken. Als Eric langs loopt gewoon aanraken.
Durft die klootzak nou werkelijk niets zelf te doen ?
'And the Oscar goes to....'quote:
Deze ook? mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:
Ik vind Jaap sneu, erg sneu. Tis gewoon een immitator.quote:Op maandag 23 april 2007 10:49 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap is echt geweldig aan het worden
Gisteravond ook weer met Eric.
BLIJF VAN MIJ PIK AF ERIC BLIJF VAN MIJN PIK AF![]()
![]()
Die staat gezellie te kleppen in de kapsalon.quote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef solara4 het volgende:
waar is onze geweldige Palma nu dan???
Palma: "Ja, dat is dan extra werk voor één van de dames."quote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die staat gezellie te kleppen in de kapsalon.
Jaaa, er wordt hard gewerkt, hoor.
Oeh, de kapster vraagt of er wat beter opgeruimd kan worden!
Eric gewoon in de master naast Nicolaas en Huub naast Sylvia.quote:Op maandag 23 april 2007 10:53 schreef solara4 het volgende:
waar heeft hiib vannacht geslapen, en Eric????
HEAR HEAR! Ik irriteer me echt kapot aan dat gedrocht! Mislukte pisbakkenjuf!quote:Op maandag 23 april 2007 10:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Personeel wat dank je wel zegt? En dan de indruk geven dat de miljonairs dankbaar moeten zijn dat zij Mevrouw Palma hoofd huishouding hen wil bedienen.? Ze moet gewoon d'r werk doen en kop houden...
Goed zo Ivar!!quote:Op maandag 23 april 2007 10:55 schreef Prosac het volgende:
Jaap geen pianoles zolang hij zich niet gedoucht heeft
Wil jij tegen iemand aan zitten op een pianobankje, als diegene 4 dagen geen douche heeft gezien en ook nog eens vol etenswaren zit?quote:Op maandag 23 april 2007 10:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wtf die gozer krijgt toch gewoon betaald...
Hier geef ik de leraar wel gelijk in.quote:Op maandag 23 april 2007 10:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wtf die gozer krijgt toch gewoon betaald...
En ook nog eens zwaar overgewicht heeft waardoor hij bovengemiddeld zweetquote:Op maandag 23 april 2007 10:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil jij tegen iemand aan zitten op een pianobankje, als diegene 4 dagen geen douche heeft gezien en ook nog eens vol etenswaren zit?![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 11:04 schreef petraa het volgende:
Lekker doekje onder zijn arm doorhalen en dan over zijn wondroos heengaan.
Beetje paneermeel erover en op de bbq ermeequote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef Clank het volgende:
De honden zitten ook onder het ei.
Nicolaas zegt dat hij alleen zijn borst heeft gewassen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef petraa het volgende:
Is Jaap nu wezen douchen of niet ?
Precies, anders waren er wel andere dingen gebeurd:quote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar wondroos is het niet hoor, dat maakt hij er zelf van.
Palma is toch de baas? Niemand heeft haar te vertellen wat ze moet doen!quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik denk wel eens, als de redactie tegen Palma zegt dat het wat minder kan, dat ze ze de huid volscheldt.
Zijn ze achter bang voor d'r ofzo?
Natasia weet hoe ze moet omgaan met onberekenbare figurenquote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef Marrije het volgende:
Natas heeft weer een lief moment.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef mootie het volgende:
Gaat Jaap nou poepen met een keukenrol?
In Belgie zou dat opmerkelijk zijn...quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef mootie het volgende:
Past beter bij zijn formaat bipsquote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef mootie het volgende:
Het moet ook niet gekker worden, met dat achterlijke wijf.quote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef Clank het volgende:
Palma over de zeik over de kapster die graag wilde dat de kapsalon er wat netter uit zou komen te zien.
De redaktie heeft waarschijnlijk de overtuiging dat ze iets toevoegd aan het programma. Het feit is slechts dat Palma zich zoveel belangrijker maakt dan de miljonairs dat het bijna te zielig voor woorden is. Ik hoop dat Jaap Saffra deze week nog uitnodigd. (Ik heb Palmaquote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef shmoopy het volgende:
Ik denk wel eens, als de redactie tegen Palma zegt dat het wat minder kan, dat ze ze de huid volscheldt.
Ik krijg sowieso de indruk dat ze 'achter' niet bestand zijn tegen brutale opdringerigheid. Dat verklaart ook meteen waarom ze zich door Natasia zo de kaas van het brood laten eten etc.quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef shmoopy het volgende:
Vind je het gek, haar eerste nagel is verpestquote:Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef blomst het volgende:
Palma spreek Amanda op iets aan. Amanda stuurt haar weg en is kwaad.
Palmashow is het dus echt geworden.
En daarvoor zei ze: kijk eens wat ik in jouw ladenkast vond, bij de wilde beesten afquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef akveor het volgende:
Smeerpijp dat je erbent zegt Palmategen Amanda en daarna hou je bek.... sorry hoor maar dit mens is echt niet normaal...denkt dat zij de show trekt ofzo.... Redaktie.... onslag voor Palma
NU!!!!
Totaale disrespect voor de miljonairs. Rotwijf...
Wie laat zich nou zo behandelen door de huishoudster.......quote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef shmoopy het volgende:
En nu een ordi ruzie tussen Amanda en Palma.
Wat een heerlijk ochtendje dit.
Misschien een condoom ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef petraa het volgende:
Wat lag er in de la dan, dat heb ik gemist.
Een heerlijke ochtend? Ik probeer naar een spel te kijken die gespeeld zou moeten worden door de miljonairs. Ik erger me kapot aan die Palmaquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef shmoopy het volgende:
En nu een ordi ruzie tussen Amanda en Palma.
Wat een heerlijk ochtendje dit.
Laat staan schreeuwen en ordi doen tegen haar.......quote:Op maandag 23 april 2007 11:35 schreef Marrije het volgende:
Natas kan wel zeggen dat Amanda hoe dan ook een viespeuk is, en dat ís ook zo, maaaaar ik geef Amanda wel gelijk dat Palma niet in haar laatjes hoeft te zitten rommelen.
losse harenquote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
maar wtat lag er nou in dat kastje?????
Het is ronduit schandalig wat hier gebeurt ik roep het al weken over die Palmaquote:Op maandag 23 april 2007 11:35 schreef Marrije het volgende:
Natas kan wel zeggen dat Amanda hoe dan ook een viespeuk is, en dat ís ook zo, maaaaar ik geef Amanda wel gelijk dat Palma niet in haar laatjes hoeft te zitten rommelen.
Bij iedereen behalve daar.......quote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bij mij zou zo'n personeelslid er linea recta uitvliegen![]()
Een borstel met haren en nog wat.quote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
maar wtat lag er nou in dat kastje?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |