Je bedoelt die pisnicht... die zeikerige relnicht....?quote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Gigageil het volgende:
Valse nicht.....je doet niks anders dan weken Jaap zwart maken, en nu ben je zogenaamd heilig ?![]()
Huub en Jaap moeten oppassen dat die elkaar er niet inhouden... als ze nu Eric gaan taggen gaat er niemand uit...quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef Sporti het volgende:
Van mij mag Eric nog voor Nicolaa weg!!
Nadat Huub gisteren achter een gesprek heeft gehad kwam hij later poeslief naar Jaap toe dat ie zo'n goede speler was. ook werd daar de term accountant gebruikt wat waarschijnlijk wil zeggen dat iemand met grafiekjes min of meer bepaald dat populaire spelers niet zomaar weggestemd dienen te worden. Er moet wel geld verdient worden dat begreep ik eruit.quote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
Huub meent dat pact met Jaap niet he? Ik neem aan dat Jaap er gewoon uit ligt donderdag?![]()
Of ie geschikt is voor de buitenwereld?quote:Op maandag 23 april 2007 12:18 schreef Veulen het volgende:
Eric heeft dus woensdag dus een tentamen.
Er valt toch niks positiefs over Jaap te zeggen of wel dan johquote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Gigageil het volgende:
Valse nicht.....je doet niks anders dan weken Jaap zwart maken, en nu ben je zogenaamd heilig ?![]()
Er is ook nog een 'pact' tussen Nic en Jaap, dat Nic hem erin houdt tot en met de bruiloft.quote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
Huub meent dat pact met Jaap niet he? Ik neem aan dat Jaap er gewoon uit ligt donderdag?![]()
Jaap heeft al aangegven (voor wat het waard is) dat ie Nicolaas eruit stemt en daarna laat Huub Eric los.quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is ook nog een 'pact' tussen Nic en Jaap, dat Nic hem erin houdt tot en met de bruiloft.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef akveor het volgende:
Of ie geschikt is voor de buitenwereld?
Ja, je afrukken in het zwembad, een kunstlul maken voor Natasia en het half verkrachten van een dronken Huub is zeker niet ziek? Eric heeft totaal geen enkele toevoeging dan het opdringen van zijn homoseksualiteit.... en daarom is ie voor mij een pisnicht. De relnicht die dit alleen maar probeert te bewerkstelligen op een zeikerige manier.quote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef Sporti het volgende:
Huub tegen Eric : de teksten van Jaap zijn echt wel briljant
Ericis pisnijdig* ik vind het ziek!!
dus tis geen tiep voor playboyquote:Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef PumaStreamer het volgende:
ze heeft al in de panorama gestaan, ut is geen gezicht, ze is net Knabbel of Babbel met dikke tieten. die bolle ronde eekhoornkop ahaha...
Ivar vond hem te ranzigquote:Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef mootie het volgende:
Ivar gaat weg, Jaap geen les gehad?
Ivar gaat jaap geen les geven als ie niet douched. Hij wil niet naast een naar ei stinkende jaap zitten.quote:Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef mootie het volgende:
Ivar gaat weg, Jaap geen les gehad?
Overdrijven is ook een kunst!quote:Op maandag 23 april 2007 12:30 schreef Sporti het volgende:
Huub denkt echt dat hij levenslang DE champ is als die de kooi uit komt , hij verteld nu voor de tigste keer over zijn kalvertsraat avontuur met Nena![]()
hier staat ze kijk maar en oordeel zelf misses Knabbel en flink gephotoshopped btw want ze heeft cellulitus:quote:
duidelijk een Huubje fanquote:Op maandag 23 april 2007 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst!Hij zei zoals toen met Nena door de Kalverstraat zou met jou ook leuk zijn. (o.i.d.)
Jah joh is ze eindelijk THUIS, jointje erbij, nou Patty krijgt ook vast wel der lijntje daar.quote:Op maandag 23 april 2007 12:32 schreef Marrije het volgende:
Neeee, niet Patty Brard in de kooi
Ik was net even voor je kijken. Bij mij is ie wel bijgewerkt. Dusse ik zou je instellingen even checken.quote:Op maandag 23 april 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
Nog maar een keer, klopt het dat de tien site van dgk niet is bijgewerkt ?
Aw joh gun die jongen zijn roem, want hoe je het ook draait of keert, bijna elke Nederlander kent de kooi inmiddels wel, ook al is het alleen al omdat het in de politiek geweest is. Dus jah ze zijn beroemd/berucht. Wat wil je nog meer toch?quote:Op maandag 23 april 2007 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst!Hij zei zoals toen met Nena door de Kalverstraat zou met jou ook leuk zijn. (o.i.d.)
en hier is zij dus echt trots opquote:Op maandag 23 april 2007 12:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hier staat ze kijk maar en oordeel zelf misses Knabbel en flink gephotoshopped btw want ze heeft cellulitus:
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |