Je zal er maar zittenquote:Op zondag 22 april 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
Er zijn alleen lage mensen aanwezig, aldus Jaap
Liep ze ook want het was een onprettig gesprek en toen zij nog hoog en breed met haar jas aan stond riep Mitch al: ga je niet naar de anderen die pokeren? maw "donder op"quote:Op zondag 22 april 2007 00:08 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda keek of ze een blauwtje had gelopen..............![]()
jaja, dat betekent natuurlijk wel wat,...NOTquote:Op zondag 22 april 2007 00:11 schreef schatje het volgende:
Mitch gaf haar op het laatst wel een volle kus op de mond.
Weer een hele preekquote:Op zondag 22 april 2007 00:13 schreef Liess het volgende:
Brian zegt Sorry
Zegt nietsquote:Op zondag 22 april 2007 00:11 schreef schatje het volgende:
Mitch gaf haar op het laatst wel een volle kus op de mond.
Het zit hem behoorlijk dwars want hij heeft het er al de hele avond al over.quote:Op zondag 22 april 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
Nicolaas: Ik gooi een half glaasje champagne, jullie geven elkaar kopstoten en ik krijg een OW en wat krijgen jullie NIETS.
amanda is best wel een lief meisje, maar er zijn ook jongens die kieskeurig zijn en niet als huub of brian van de 1 naar de ander gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Liep ze ook want het was een onprettig gesprek en toen zij nog hoog en breed met haar jas aan stond riep Mitch al: ga je niet naar de anderen die pokeren? maw "donder op"
Hij groette haar uit beleefdheid
![]()
![]()
![]()
jij hebt nog hoopquote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef Liess het volgende:
Amanda pleaseeeeeeeeee
EERST EEN LANGS DE KAMER VAN KOOPHANDEL?quote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
Die Nicolaas, prachtig figuur. Echt zo iemand die je vanuit het niets komt verlichten met oneindige wijsheden in een vaag achterafsteegje van een morsige uitgaansgelegenheid. Met zijn foutemannenjackje en zijn repeterende dronkemanstirades...
"Weejwajijmoedoen? .. Zeg..Nee, nah.. Is Simpewl... Weejwajijmoedoen?..... "
Sterker: het IS stroquote:Op zondag 22 april 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amanda is echt net stro
[afbeelding]
Ja, Ik hoop dat ze eindelijk eens een goede beslissing maakt, en gewoon stopt met Brian, maakt me niet uit wie ze daarna pakt, zolang het Brian maar niet is.quote:
Ze is ook te lijmen met een natte vinger...... mijn god, die trapt overal in.quote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is best wel een lief meisje, maar er zijn ook jongens die kieskeurig zijn en niet als huub of brian van de 1 naar de ander gaan.
zou er ook een probleem mee hebben als mijn vriendin bij teasers zou werken en sexueel gezien redelijk makkelijk is
Nicolaas is grappig.... Jaap is eeeeeew!quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk aan de sfeer in deze COS duidelijk, dat jullie genoeg hebben van Eric en Huub, en opteren voor Nicolaas en Jaap.
Ik merk duidelijk aan jou berichtgeving, dat dit weer een brief wordt naar Jaap, met daarin in dat de fokkers achter Nicolaas en Jaap staan. Nou deze fokker heeft werkelijk een schurfthekel aan die ranzige, smerige, asociale Ransjaap.quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk aan de sfeer in deze COS duidelijk, dat jullie genoeg hebben van Eric en Huub, en opteren voor Nicolaas en Jaap.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
SHE is gewoon saai. Niet voor niets gaan 99% van de post over BANJNquote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Mitch is er in mijn ogen alleen maar leuker op gewordenquote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is best wel een lief meisje, maar er zijn ook jongens die kieskeurig zijn en niet als huub of brian van de 1 naar de ander gaan.
zou er ook een probleem mee hebben als mijn vriendin bij teasers zou werken en sexueel gezien redelijk makkelijk is
jij leest ook echt alleen wat je WIL lezen hè?quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter5000 het volgende:
Schrap de woorden we en jullie uit je vocabulaire als je voor jezelf spreektquote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de streams uitgezet van Brian en Amandaquote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef Yollie het volgende:
Dit verhaal hebben we al gehoord van Amanda (Brian doet alsof hij het voor het eerst hoort).
is ook een aardige gast, alleen veel te serieus voor amanda hahaquote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mitch is er in mijn ogen alleen maar leuker op geworden![]()
Het is ook om te kotsen...quote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb de streams uitgezet van Brian en Amanda
Kennelijk zag de redactie er achteraf toch niet veel in, die magische vereniging van Huub en Amanda..quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Weer dat uitleggen van Brian over hoe slecht Amanda wel niet is bij Nena deed hij altijd precies hetzelfde.
Waar blijft Huub om tegen Brian te zeggen; jammer Brian jij slaapt vanavond met Natasia!
Tsss die gast ziet er helemaal niets inquote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook een aardige gast, alleen veel te serieus voor amanda haha
Waarschijnlijk van Zijonline.quote:Op zondag 22 april 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Nicolaas kreeg een kaartje vandaag waarin stond 28 mei ben je weer thuis.
Brian denkt alleen maar aan sex.....quote:Op zondag 22 april 2007 00:25 schreef carpediem23 het volgende:
Brian vind het zoooo niet intressant
Laat Petertje nou maar gewoon, alles wat hij wil is interessant doen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef proh het volgende:
[..]
jij leest ook echt alleen wat je WIL lezen hè?
Ja klopt, ze valt de hele tijd op dezelfde types. Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 22 april 2007 00:26 schreef Liess het volgende:
Brian snapt niet waarom DameNs het steeds mee maken.
Hij is zelf ook zo'n gast.
Uit respect.quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
WWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAARom zegt Brian steeds dames! Zo ontzettend irritant!
Typisch Antilliaans/Surinaams om dames te zeggen ipv vrouwenquote:Op zondag 22 april 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
Brian snapt niet waarom dames dat steeds meemaken. Loshandige gasten......
Dat woord dames...........
Wist ik niet..... het doet mij pijn aan mn oren.quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Typisch Antilliaans/Surinaams om dames te zeggen ipv vrouwen
Is niet slecht bedoeld
zoals hij het woord dames gebruikt, komt bij mij over dat je er voor moet betalenquote:Op zondag 22 april 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
Brian snapt niet waarom dames dat steeds meemaken. Loshandige gasten......
Dat woord dames...........
Erg Brainiaans van jequote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Spitsvormige invalshoek:
Een loshandige gast.quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef carpediem23 het volgende:
Wie kent ze al 17 jaar. Mijn streams zijn de hele dag alweer klote dus kan weinig verstaan.
Ene Danny. Verder zei ze dat ze het meest op dominante, agressieve mannen valt omdat ze geen vader had.quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef carpediem23 het volgende:
Wie kent ze al 17 jaar. Mijn streams zijn de hele dag alweer klote dus kan weinig verstaan.
Nu ookquote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef carpediem23 het volgende:
Danny, met wie ze tig keer op het politiebureau heeft gezeten. Een behoorlijk 'loshandige' gast zo te horen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nu ookHier werkt alles goed
Volgens mij ging het over Rogier..
quote:Op zondag 22 april 2007 00:31 schreef farceman het volgende:
Amanda beschrijft gewoon Brian
Ik kan me niet voorstellen dat er uberhaupt een woord bestaat uit zijn mond die geen pijn doet aan iemands oren.quote:Op zondag 22 april 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wist ik niet..... het doet mij pijn aan mn oren.
Gezellig gesprek?quote:Op zondag 22 april 2007 00:31 schreef Ning het volgende:
23:59 - Een nachtelijk gesprek
Amanda en avondbutler Mitchell gaan wat drinken in de tuin. “Kan ik eens een keer met je praten, want ik spreek je niet zo vaak.” “Als jullie wat relaxter tegen me doen, kan ik wel wat meer met jullie praten”, is het verrassende antwoord van de butler. “Ik doe toch wel aardig tegen je?”, is dan ook de geschrokken reactie van Amanda. Mitchell relativeert: “Ik bedoel het ook niet persoonlijk”. De twee knopen een gezellig gesprek aan en de drank vloeit… Hoe loopt dat af?
10
Nou hele flessen gingen er door heen.
Vage gast die daar bij de redactie die stukjes zit te typen...zo vaak ver vd waarheid...quote:Op zondag 22 april 2007 00:31 schreef Ning het volgende:
23:59 - Een nachtelijk gesprek
Amanda en avondbutler Mitchell gaan wat drinken in de tuin. “Kan ik eens een keer met je praten, want ik spreek je niet zo vaak.” “Als jullie wat relaxter tegen me doen, kan ik wel wat meer met jullie praten”, is het verrassende antwoord van de butler. “Ik doe toch wel aardig tegen je?”, is dan ook de geschrokken reactie van Amanda. Mitchell relativeert: “Ik bedoel het ook niet persoonlijk”. De twee knopen een gezellig gesprek aan en de drank vloeit… Hoe loopt dat af?
10
Nou hele flessen gingen er door heen.
Wat dacht je van de woordcombinatie: 'Vaarwel Wrede Wereld' ...quote:Op zondag 22 april 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er uberhaupt een woord bestaat uit zijn mond die geen pijn doet aan iemands oren.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:34 schreef FuTilE het volgende:
Welk patroon is Amanda in haar stro aan het weven?
Ze liet 3 keer een steek vallen.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:35 schreef Liess het volgende:
Nou dat word neuken.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de woordcombinatie: 'Vaarwel Wrede Wereld' ...
Het is die gladjakker weer gelukt..weer misbruik van Amanda....quote:Op zondag 22 april 2007 00:35 schreef Liess het volgende:
Nou dat word neuken.
Type lesbienne die ook op veilige afstand een man in haar leven wilquote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mitch is er in mijn ogen alleen maar leuker op geworden![]()
Nee, daar valt niets aan te doen helaasquote:Op zondag 22 april 2007 00:38 schreef farceman het volgende:
Zo jammer dat die Amanda zo dom is om elek keer voor de verkeerde mannen te vallen....kan dan echt niemand haar waarschuwen?
Dan gaat hij toch niet...quote:Op zondag 22 april 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de woordcombinatie: 'Vaarwel Wrede Wereld' ...
Gefrustreerdquote:Op zondag 22 april 2007 00:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Type lesbienne die ook op veilige afstand een man in haar leven wil![]()
![]()
Beetje ziek dat die heks zoveel invloed uitoefent op een man van 25quote:Op zondag 22 april 2007 00:37 schreef Sporti het volgende:
Moeder Netty is niet blij met het Tamara gebeuren heeft ze in een brief laten weten vandaag.........
met andere woorden: jij bent agressief en dominant.quote:Op zondag 22 april 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
Als er nù nog geen lamp gaat branden bij Brian nadat Amanda zegt: ik val op agressieve en dominante mannen.......![]()
Beter was ie blind...quote:Op zondag 22 april 2007 00:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: daar lult ie zich wel weer uit!![]()
Brian-monoloog-momentje?quote:Op zondag 22 april 2007 00:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: daar lult ie zich wel weer uit!![]()
Denk het ook niet. Lezen en Amanda gaan niet zo goed samen. Misschien moet je een passender correspondievriendin zien te vinden.quote:Op zondag 22 april 2007 00:39 schreef Liess het volgende:
K heb een brief geschreven naar Amanda, maar ben bang dat hij niet doorkomt
Ik kan ook wel een brief naar Syl of Huub schrijven en vragen of zij hem voorlezenquote:Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Lezen en Amsnda gaan niet zo goed samen. Misschien moet je een passender correspondievriendin zien te vinden.
DGK is dus 5 jaar geleden opgenomen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:42 schreef Yollie het volgende:
Sharon Arafat? Hoe lang zit Brian al in de Kooi?
Vergeefse moeite...is geen touw aan vast te komen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef demins het volgende:
Kan iemand me snel even vertellen wat de issues zijn? Ik wil het gesprek proberen te volgen...
quote:Op zondag 22 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
DGK is dus 5 jaar geleden opgenomen.![]()
Brian!!!quote:Op zondag 22 april 2007 00:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vergeefse moeite...is geen touw aan vast te komen.![]()
Of met plaatjes proberen te corresponderen... Hier moet bijvoorbeeld toch een duidelijke boodschap uit te extraheren zijn, zelfs door Amanda:quote:Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Lezen en Amanda gaan niet zo goed samen. Misschien moet je een passender correspondievriendin zien te vinden.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Of met plaatjes proberen te corresponderen... Hier moet bijvoorbeeld toch een duidelijke boodschap uit te extraheren zijn, zelfs door Amanda:
[afbeelding]
Duif + Bok = Vuur
nee het ging over dat witte feestjequote:Op zondag 22 april 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat Brian weer ontkent dat hij met die Elly geneukt heeft, en het alleen maar toegegeven heeft omdat hij het niet kon herinneren?
En ging ze hem echt halen? !!quote:Op zondag 22 april 2007 00:48 schreef Sporti het volgende:
Brian : ik kan het niet hebben dat Huub aan je tieten zat, Amanda : dat deed die niet!
Brian : dan ga je hem nu halen..............Amanda weg en intussen zit Brian met zichzelf te lullen .....wat doe ik hier ik ben 26 jaar![]()
Schrijf een brief aan zowel Amanda als Huub.quote:Op zondag 22 april 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
Amanda please kap met die gast.... zeg dat je niks meer wilt
*Jankt*
Jij en ik weten toch wat er gebeurd is Chicka... Als Brian wat heeft komt ie maar naar mij, zo werkt het en niet anders.quote:Op zondag 22 april 2007 00:52 schreef farceman het volgende:
[..]
En ging ze hem echt halen? !!
Dan spoor je toch niet!
En wat zei Huub?
ach die 2 kinderen proberen hun huwelijk te reddenquote:Op zondag 22 april 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
Amanda please kap met die gast.... zeg dat je niks meer wilt
*Jankt*
Huub zei: Als Brian iets wil weten komt ie maar naar mij toe. En laat je niet gekmaken door Brian, er is niks gebeurd.quote:Op zondag 22 april 2007 00:52 schreef farceman het volgende:
[..]
Dan spoor je toch niet!
En wat zei Huub?
Huub : Als Brian mij wil spreken komt die maar naar mijquote:Op zondag 22 april 2007 00:52 schreef farceman het volgende:
[..]
Dan spoor je toch niet!
En wat zei Huub?
yep nu nog steeds, al vanaf Dinsdag 18.00 uurquote:Op zondag 22 april 2007 00:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nu ookHier werkt alles goed
Volgens mij ging het over Rogier..
Edit: Danny dus
Dat wil ze ook van huub en straks ook van Mitch.....Ze wil gewoon weer een relatie hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 00:55 schreef Liess het volgende:
Ámanda wil graag horen dat Brian voor der gaat![]()
Amanda kan niet zonder het gevoel dat ze gebruikt word door een manquote:Op zondag 22 april 2007 00:59 schreef Liess het volgende:
Ja Amanda, ik weet een andere optie... KAPPEN
quote:Op zondag 22 april 2007 00:55 schreef Liess het volgende:
Ámanda wil graag horen dat Brian voor der gaat![]()
jaquote:Op zondag 22 april 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
Jeetje, loopt ze nu te bedelen bij Brian om een "relatie"?
Zoek jij mensen zonder emoties?quote:Op zondag 22 april 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Kan je iemand met emotie behandelen eigenlijk?
das het leuke van Brian die kan echt allessssssquote:Op zondag 22 april 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Iemand met emotie behandelen? Lijkt me toch apart.quote:Op zondag 22 april 2007 01:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Zoek jij mensen zonder emoties?
Geen Boeket Reeks romances?
Hij zou zo maar eens gelijk kunnen hebben!quote:Op zondag 22 april 2007 01:05 schreef Sporti het volgende:
Brian : laten we maar gaan slapen, want ik denk dat er morgen een nieuwe dag is![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 01:05 schreef Sporti het volgende:
Brian : laten we maar gaan slapen, want ik denk dat er morgen een nieuwe dag is![]()
Onder Brianquote:Op zondag 22 april 2007 01:07 schreef mootie het volgende:
Waar o waar gaat Amanda slapen?
Iemand zonder emoties behandelen is een echte uitdaging.quote:Op zondag 22 april 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand met emotie behandelen? Lijkt me toch apart.
Hij weet precies hoe hij haar moet aanpakken.quote:Op zondag 22 april 2007 01:09 schreef Yollie het volgende:
Wat een vreselijke vent die Brian, het meisje weet niet beter.
Het zielige in mijn ogen is dat ze ook nog netjes mee naar bed gaatquote:Op zondag 22 april 2007 01:09 schreef farceman het volgende:
Haha eigenlijk is het gewoon zielig voor Amanda ze doet een hele , weliswaar verkapte leifdes verklaring , wil dan antwoord van en Brian en die zegt dan; Laten we maar gaan slapen en morgen verder babbelen....
Ja maar toch moet iemand zo'n meisje beter laten weten, en bescherming geven, het is toch nog een kind (op dat vlak).quote:Op zondag 22 april 2007 01:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij weet precies hoe hij haar moet aanpakken.
Dat zal hem niet worden denk ik want die is op weg naar bed...quote:
Echt?quote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
En eerder zei Brain, fucking childplay! Toen Amanda Huub ging halen.
Hupert loopt Amanda toch ook continu te mindfucken.quote:Op zondag 22 april 2007 01:09 schreef Yollie het volgende:
Wat een vreselijke vent die Brian, het meisje weet niet beter.
Ja klopt! maar ze trapt er toch elke keer in ookal zegt iemand iets erover.....quote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja maar toch moet iemand zo'n meisje beter laten weten, en bescherming geven, het is toch nog een kind (op dat vlak).
Trusten Moppietrommelquote:Op zondag 22 april 2007 01:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hupert loopt Amanda toch ook continu te mindfucken.
Dat kind is gewoon een totale miscast, verder helemaal niks.
En hiermee wens ik alle COSsertje een plezierige nacht!![]()
Waarom niet? Een arts die verliefd is op de patiente die hij behandelt... etc. etc.quote:Op zondag 22 april 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Hmmmmm als je het zo stelt..... Het klonk gewoon zo vaag, Brian die zei: Ik heb je met emotie behandeld.quote:Op zondag 22 april 2007 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom niet? Een arts die verliefd is op de patiente die hij behandelt... etc. etc.
quote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zal hem niet worden denk ik want die is op weg naar bed...
Ja, dat deden ze gisteren ook. Het is de meest practische manier om de stal heel te houden.quote:Op zondag 22 april 2007 01:13 schreef STAP01 het volgende:
Ff off topic: BSOL! Ik heb vandaag gezien toen het veulen in de bak ging met haar moeder en dat de deur van de stal van Fries helemaal dichtging. Fries kon idd niets zien wat er zich buiten afspeelde!
Bewerkstelligen is iets anders dan behandelen?quote:Op zondag 22 april 2007 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom niet? Een arts die verliefd is op de patiente die hij behandelt... etc. etc.
Het was te verwachten en voorspeld.quote:Op zondag 22 april 2007 01:13 schreef Liess het volgende:
Ze liggen in bed en huppa dekbed erover heen, word tijd dat ik naar bed ga voor ik ga kotsen.
quote:Op zondag 22 april 2007 01:03 schreef noltje het volgende:
Brian Kubatz en Amanda Balk:
Uren slap ouwehoeren over hun relatie en later dat weer samen lekker van je af neuken.
quote:Op zondag 22 april 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm als je het zo stelt..... Het klonk gewoon zo vaag, Brian die zei: Ik heb je met emotie behandeld.
quote:Op zondag 22 april 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm als je het zo stelt..... Het klonk gewoon zo vaag, Brian die zei: Ik heb je met emotie behandeld.
Trusten Liess.quote:Op zondag 22 april 2007 01:17 schreef Liess het volgende:
Nou ik ga naar bed... Maar blijf hoop houden in ons goudenkooiprinsesje....
trusten!
Cunningham?quote:Op zondag 22 april 2007 01:14 schreef tong80 het volgende:
Iemand het pokeren gezien net. Wat een held.
gisteren niet, toen was het echt weer als vanouds.quote:Op zondag 22 april 2007 01:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dan is mijn hoop gevestigd op Huub, maar die wilt ook al niet echt meer, de laatste dagen....
Afgelopen nacht gemist zekerquote:Op zondag 22 april 2007 01:14 schreef FuTilE het volgende:
![]()
Dan is mijn hoop gevestigd op Huub, maar die wilt ook al niet echt meer, de laatste dagen....
quote:Op zondag 22 april 2007 01:17 schreef Liess het volgende:
Nou ik ga naar bed... Maar blijf hoop houden in ons goudenkooiprinsesje....
trusten!
Wat denk je?quote:Op zondag 22 april 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Ze zijn toch niet aan het konijnen, hé?
Dat lijlkt me pas écht nodig als ze het dekbed er niet overheen doen...quote:Op zondag 22 april 2007 01:13 schreef Liess het volgende:
Ze liggen in bed en huppa dekbed erover heen, word tijd dat ik naar bed ga voor ik ga kotsen.
Het wordt morgen een saaie dag denk ik. Heb voor de zekerheid een dvdtje gehuurd.quote:Op zondag 22 april 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht gemist zekerZat ik hier om half 6 nog te lachen om de gevolgen van een actie van huub.
Maar ik denk niet dat ze vandaag laat nog gaan knallen omdat ze morgen meoten dansen.
Gemist inderdaad, maar de scherpte lijkt er wat vanaf. Dat pokeren en die hasj maakt ze suf, dus ik hoop dat de redactie er iets aan doet.quote:Op zondag 22 april 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht gemist zekerZat ik hier om half 6 nog te lachen om de gevolgen van een actie van huub.
Maar ik denk niet dat ze vandaag laat nog gaan knallen omdat ze morgen meoten dansen.
Valt wel mee hoor. Ze zijn nu een beetje aan het friemelenquote:Op zondag 22 april 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aan jou vraagstelling te zien, vrees ik van wel. Niet te geloven.
Wat een complex stel.quote:Op zondag 22 april 2007 01:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze zijn nu een beetje aan het friemelen![]()
Er liggen nog 2 hondjes tussen, dat maakt het ook wat lastiger he. Ik denk dat ze elkaar over een minuut of 15 wel hebben gevondenquote:
królikquote:Op zondag 22 april 2007 01:20 schreef FuTilE het volgende:
Weet iemand wat konijn is in het Pools?
Ik vind het namelijk meer Pools konijnen.
Is dat ook een ander wood voor .... ?quote:Op zondag 22 april 2007 01:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze zijn nu een beetje aan het friemelen![]()
Ah, ze zijn dus aan het króliken.quote:
Ik hoop eerder dat ze haar zelfrespect vindt!quote:Op zondag 22 april 2007 01:29 schreef AnTjUh het volgende:
en toch gaat ze een keer voor schut bij huub
OP ZEKER!!
Nu je het toch aankaart, heeft Brian tijdens zijn verblijf in de kooi al eens een orgasme weten te bewerkstelligen, bij zichzelf of de DAME in kwestie?quote:
aaah gatver, nu nok ik echt.quote:Op zondag 22 april 2007 01:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een van der hondjes staat al klaar om haar schoon te likken.
Vraag je dat aan mij ?quote:Op zondag 22 april 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu je het toch aankaart, heeft Brian tijdens zijn verblijf in de kooi al eens een orgasme weten te bewerkstelligen, bij zichzelf of de DAME in kwestie?
fjoei, kben dus niet de enige..quote:Op zondag 22 april 2007 01:28 schreef farceman het volgende:
ZIjn er geen betere beelden van Amanda te maken? En is ze eigenlijk al een keer klaargekomen bij Brian?
quote:Op zondag 22 april 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
Pfff... Ik begin na 3 weken streamen ook simpel te worden van DGK en heb net gebeld voor 'zoek de verschillen' op Talpa![]()
Please, KILL ME NOW!
Die is te lam, helaas.quote:Op zondag 22 april 2007 01:35 schreef carpediem23 het volgende:
Nico wordt wakker en trek de dekens er af en zeg er iets van!
Ja Brian moet zijn oprechtequote:Op zondag 22 april 2007 01:37 schreef carpediem23 het volgende:
Voor de verandering proberen ze nu ook een keer andere standjes ....hoera!
Ik ken mezelf niet meer, jarenlang heb ik me weten te weerhouden om aandacht te besteden aan deze zwendel en nu heb ik twee keer gebeld in de hoop te kunnen mededelen dat het de ruit is op de derde kaart, de omgedraaide 9 op de vierde en het stukje blauw op de eerste kaartquote:Op zondag 22 april 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naja het is beter dan kijken naar dat gehannes zullen we maar zeggen.
Brianestialiteit!quote:Op zondag 22 april 2007 01:40 schreef carpediem23 het volgende:
Kijk die honden dan erbij liggen.....Omg
eigenlijk wel grappig, die hondjes rennen kontinu vanuit de dekens en kruipen er weer in, ik zou zo niet kunnen neuken, brian schijnbaar welquote:
Fantastischquote:Op zondag 22 april 2007 01:41 schreef STAP01 het volgende:
Tas: nou niet doen of jullie slapen want ik weet dat jullie niet slapen! haha
Zozo, is de zoon van God aan het sodemieteren? Laat het zijn vader maar niet horen!quote:Op zondag 22 april 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien wordt Amanda via de achterdeur bewerkstelligd.
[afbeelding]
Een rat kijkt niet zo nauw, die voelt zich prettig in het vuilnis.quote:Op zondag 22 april 2007 01:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eigenlijk wel grappig, die hondjes rennen kontinu vanuit de dekens en kruipen er weer in, ik zou zo niet kunnen neuken, brian schijnbaar wel
Tja en 2x niet gelukt natuurlijk.... Van oplichting weten ze bij talpa wel hoe het moet.quote:Op zondag 22 april 2007 01:40 schreef FuTilE het volgende:
Ik ken mezelf niet meer, jarenlang heb ik me weten te weerhouden om aandacht te besteden aan deze zwendel en nu heb ik twee keer gebeld in de hoop te kunnen mededelen dat het de ruit is op de derde kaart, de omgedraaide 9 op de vierde en het stukje blauw op de eerste kaart![]()
Jij hebt overigens wel een van de betere sigs die ik in tijden gezien heb... The sexy in dyslexia
Kindje van god, dat zie je zo.quote:Op zondag 22 april 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel veel kont .....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |