Huub is niet echt aantrekkelijk neequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze zoende ook met Huub en Huub is inderdaad eng (vooral in zijn zwembroek)![]()
Werken als teaser toen ze 17 wasquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda: Ik kon bijna niks zelf...wat dan wel?![]()
Hoi Lief en Vlijtig Liessjequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar Amanda en Huub samen is gewoon puur geilheid
![]()
hou eens op, amanda heeft meerdere keren verklaarde dat ze huub lelijk vindt, mitch is ook niet echt in d'r geinteresseerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar Amanda en Huub samen is gewoon puur geilheid
![]()
Ze geven alleen om kleding tijdens "tv momenten", dus ze proberen voor de tv kijkers nog effe de schijn op te houden dat het om "miljonairs" gaat...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Er is toch een kledingvoorschrift "altijd netjes gekleed zijn"?
Toch denk ik dat hij het stieken wel ergens meent.... (hij overdrijft het natuurlijk wel, maar toch.......)quote:Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hoi Lief en Vlijtig Liessje![]()
Huubje weet precies wat hij moet zeggen om Amanda te laten stralen.
Alleen jammer voor Amanda dat hij er geen flikker van meent.![]()
Huub en Amanda zijn echt leukquote:Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
12 uur, oprotten Mitch !! HUUUB??????
quote:Op zondag 22 april 2007 00:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mitch: gewoon alle ordinaire tenten
![]()
![]()
![]()
Dus, mijn ex was ook lelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 00:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hou eens op, amanda heeft meerdere keren verklaarde dat ze huub lelijk vindt, mitch is ook niet echt in d'r geinteresseerd
quote:Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
12 uur, oprotten Mitch !! HUUUB??????
quote:Op zondag 22 april 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
Mitchen Amanda heeft weer eens niet door dat ze in de zeik gezet wordt.
Nogmaals, Mijn ex was ook lelijk.... Betekent toch niet dat iemand waar je mee gaat, of waar je wat voor voelt knap moet zijn.quote:
Nee idd, Daten met Huub is leukerquote:Op zondag 22 april 2007 00:05 schreef miesy het volgende:
nou amanda, dat was geen al te beste date....![]()
Scherp geconstateerd.quote:Op zondag 22 april 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Of je verkoopt jezelf of je bent gek op aandacht, aldus Mitch.
je weet toch hoe amanda is, naw heb jij een wat andere visie dan amanda, als je lelijk bent in amanda's ogen kan het gewoon nietquote:Op zondag 22 april 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nogmaals, Mijn ex was ook lelijk.... Betekent toch niet dat iemand waar je mee gaat, of waar je wat voor voelt knap moet zijn.
Die heeft haar op zijn eigen wijze zojuist de liefde verklaardquote:
Had ze dan ook, nog een wonder dat ze het door had trouwens.quote:Op zondag 22 april 2007 00:08 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda keek of ze een blauwtje had gelopen..............![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |