Huub is niet echt aantrekkelijk neequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze zoende ook met Huub en Huub is inderdaad eng (vooral in zijn zwembroek)![]()
Werken als teaser toen ze 17 wasquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda: Ik kon bijna niks zelf...wat dan wel?![]()
Hoi Lief en Vlijtig Liessjequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar Amanda en Huub samen is gewoon puur geilheid
![]()
hou eens op, amanda heeft meerdere keren verklaarde dat ze huub lelijk vindt, mitch is ook niet echt in d'r geinteresseerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar Amanda en Huub samen is gewoon puur geilheid
![]()
Ze geven alleen om kleding tijdens "tv momenten", dus ze proberen voor de tv kijkers nog effe de schijn op te houden dat het om "miljonairs" gaat...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Er is toch een kledingvoorschrift "altijd netjes gekleed zijn"?
Toch denk ik dat hij het stieken wel ergens meent.... (hij overdrijft het natuurlijk wel, maar toch.......)quote:Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hoi Lief en Vlijtig Liessje![]()
Huubje weet precies wat hij moet zeggen om Amanda te laten stralen.
Alleen jammer voor Amanda dat hij er geen flikker van meent.![]()
Huub en Amanda zijn echt leukquote:Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
12 uur, oprotten Mitch !! HUUUB??????
quote:Op zondag 22 april 2007 00:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mitch: gewoon alle ordinaire tenten
![]()
![]()
![]()
Dus, mijn ex was ook lelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 00:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hou eens op, amanda heeft meerdere keren verklaarde dat ze huub lelijk vindt, mitch is ook niet echt in d'r geinteresseerd
quote:Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
12 uur, oprotten Mitch !! HUUUB??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |