is ook een aardige gast, alleen veel te serieus voor amanda hahaquote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mitch is er in mijn ogen alleen maar leuker op geworden![]()
Het is ook om te kotsen...quote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb de streams uitgezet van Brian en Amanda
Kennelijk zag de redactie er achteraf toch niet veel in, die magische vereniging van Huub en Amanda..quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Weer dat uitleggen van Brian over hoe slecht Amanda wel niet is bij Nena deed hij altijd precies hetzelfde.
Waar blijft Huub om tegen Brian te zeggen; jammer Brian jij slaapt vanavond met Natasia!
Tsss die gast ziet er helemaal niets inquote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook een aardige gast, alleen veel te serieus voor amanda haha
Waarschijnlijk van Zijonline.quote:Op zondag 22 april 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
Nicolaas kreeg een kaartje vandaag waarin stond 28 mei ben je weer thuis.
Brian denkt alleen maar aan sex.....quote:Op zondag 22 april 2007 00:25 schreef carpediem23 het volgende:
Brian vind het zoooo niet intressant
Laat Petertje nou maar gewoon, alles wat hij wil is interessant doen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef proh het volgende:
[..]
jij leest ook echt alleen wat je WIL lezen hè?
Ja klopt, ze valt de hele tijd op dezelfde types. Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 22 april 2007 00:26 schreef Liess het volgende:
Brian snapt niet waarom DameNs het steeds mee maken.
Hij is zelf ook zo'n gast.
Uit respect.quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
WWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAARom zegt Brian steeds dames! Zo ontzettend irritant!
Typisch Antilliaans/Surinaams om dames te zeggen ipv vrouwenquote:Op zondag 22 april 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
Brian snapt niet waarom dames dat steeds meemaken. Loshandige gasten......
Dat woord dames...........
Wist ik niet..... het doet mij pijn aan mn oren.quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Typisch Antilliaans/Surinaams om dames te zeggen ipv vrouwen
Is niet slecht bedoeld
zoals hij het woord dames gebruikt, komt bij mij over dat je er voor moet betalenquote:Op zondag 22 april 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
Brian snapt niet waarom dames dat steeds meemaken. Loshandige gasten......
Dat woord dames...........
Erg Brainiaans van jequote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Spitsvormige invalshoek:
Een loshandige gast.quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef carpediem23 het volgende:
Wie kent ze al 17 jaar. Mijn streams zijn de hele dag alweer klote dus kan weinig verstaan.
Ene Danny. Verder zei ze dat ze het meest op dominante, agressieve mannen valt omdat ze geen vader had.quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef carpediem23 het volgende:
Wie kent ze al 17 jaar. Mijn streams zijn de hele dag alweer klote dus kan weinig verstaan.
Nu ookquote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef carpediem23 het volgende:
Danny, met wie ze tig keer op het politiebureau heeft gezeten. Een behoorlijk 'loshandige' gast zo te horen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nu ookHier werkt alles goed
Volgens mij ging het over Rogier..
quote:Op zondag 22 april 2007 00:31 schreef farceman het volgende:
Amanda beschrijft gewoon Brian
Ik kan me niet voorstellen dat er uberhaupt een woord bestaat uit zijn mond die geen pijn doet aan iemands oren.quote:Op zondag 22 april 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wist ik niet..... het doet mij pijn aan mn oren.
Gezellig gesprek?quote:Op zondag 22 april 2007 00:31 schreef Ning het volgende:
23:59 - Een nachtelijk gesprek
Amanda en avondbutler Mitchell gaan wat drinken in de tuin. “Kan ik eens een keer met je praten, want ik spreek je niet zo vaak.” “Als jullie wat relaxter tegen me doen, kan ik wel wat meer met jullie praten”, is het verrassende antwoord van de butler. “Ik doe toch wel aardig tegen je?”, is dan ook de geschrokken reactie van Amanda. Mitchell relativeert: “Ik bedoel het ook niet persoonlijk”. De twee knopen een gezellig gesprek aan en de drank vloeit… Hoe loopt dat af?
10
Nou hele flessen gingen er door heen.
Vage gast die daar bij de redactie die stukjes zit te typen...zo vaak ver vd waarheid...quote:Op zondag 22 april 2007 00:31 schreef Ning het volgende:
23:59 - Een nachtelijk gesprek
Amanda en avondbutler Mitchell gaan wat drinken in de tuin. “Kan ik eens een keer met je praten, want ik spreek je niet zo vaak.” “Als jullie wat relaxter tegen me doen, kan ik wel wat meer met jullie praten”, is het verrassende antwoord van de butler. “Ik doe toch wel aardig tegen je?”, is dan ook de geschrokken reactie van Amanda. Mitchell relativeert: “Ik bedoel het ook niet persoonlijk”. De twee knopen een gezellig gesprek aan en de drank vloeit… Hoe loopt dat af?
10
Nou hele flessen gingen er door heen.
Wat dacht je van de woordcombinatie: 'Vaarwel Wrede Wereld' ...quote:Op zondag 22 april 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er uberhaupt een woord bestaat uit zijn mond die geen pijn doet aan iemands oren.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:34 schreef FuTilE het volgende:
Welk patroon is Amanda in haar stro aan het weven?
Ze liet 3 keer een steek vallen.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:35 schreef Liess het volgende:
Nou dat word neuken.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de woordcombinatie: 'Vaarwel Wrede Wereld' ...
Het is die gladjakker weer gelukt..weer misbruik van Amanda....quote:Op zondag 22 april 2007 00:35 schreef Liess het volgende:
Nou dat word neuken.
Type lesbienne die ook op veilige afstand een man in haar leven wilquote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mitch is er in mijn ogen alleen maar leuker op geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |