Je zal er maar zittenquote:Op zondag 22 april 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
Er zijn alleen lage mensen aanwezig, aldus Jaap
Liep ze ook want het was een onprettig gesprek en toen zij nog hoog en breed met haar jas aan stond riep Mitch al: ga je niet naar de anderen die pokeren? maw "donder op"quote:Op zondag 22 april 2007 00:08 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda keek of ze een blauwtje had gelopen..............![]()
jaja, dat betekent natuurlijk wel wat,...NOTquote:Op zondag 22 april 2007 00:11 schreef schatje het volgende:
Mitch gaf haar op het laatst wel een volle kus op de mond.
Weer een hele preekquote:Op zondag 22 april 2007 00:13 schreef Liess het volgende:
Brian zegt Sorry
Zegt nietsquote:Op zondag 22 april 2007 00:11 schreef schatje het volgende:
Mitch gaf haar op het laatst wel een volle kus op de mond.
Het zit hem behoorlijk dwars want hij heeft het er al de hele avond al over.quote:Op zondag 22 april 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
Nicolaas: Ik gooi een half glaasje champagne, jullie geven elkaar kopstoten en ik krijg een OW en wat krijgen jullie NIETS.
amanda is best wel een lief meisje, maar er zijn ook jongens die kieskeurig zijn en niet als huub of brian van de 1 naar de ander gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Liep ze ook want het was een onprettig gesprek en toen zij nog hoog en breed met haar jas aan stond riep Mitch al: ga je niet naar de anderen die pokeren? maw "donder op"
Hij groette haar uit beleefdheid
![]()
![]()
![]()
jij hebt nog hoopquote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef Liess het volgende:
Amanda pleaseeeeeeeeee
EERST EEN LANGS DE KAMER VAN KOOPHANDEL?quote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
Die Nicolaas, prachtig figuur. Echt zo iemand die je vanuit het niets komt verlichten met oneindige wijsheden in een vaag achterafsteegje van een morsige uitgaansgelegenheid. Met zijn foutemannenjackje en zijn repeterende dronkemanstirades...
"Weejwajijmoedoen? .. Zeg..Nee, nah.. Is Simpewl... Weejwajijmoedoen?..... "
Sterker: het IS stroquote:Op zondag 22 april 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Dat haar van Amanda is echt net stro
[afbeelding]
Ja, Ik hoop dat ze eindelijk eens een goede beslissing maakt, en gewoon stopt met Brian, maakt me niet uit wie ze daarna pakt, zolang het Brian maar niet is.quote:
Ze is ook te lijmen met een natte vinger...... mijn god, die trapt overal in.quote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is best wel een lief meisje, maar er zijn ook jongens die kieskeurig zijn en niet als huub of brian van de 1 naar de ander gaan.
zou er ook een probleem mee hebben als mijn vriendin bij teasers zou werken en sexueel gezien redelijk makkelijk is
Nicolaas is grappig.... Jaap is eeeeeew!quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk aan de sfeer in deze COS duidelijk, dat jullie genoeg hebben van Eric en Huub, en opteren voor Nicolaas en Jaap.
Ik merk duidelijk aan jou berichtgeving, dat dit weer een brief wordt naar Jaap, met daarin in dat de fokkers achter Nicolaas en Jaap staan. Nou deze fokker heeft werkelijk een schurfthekel aan die ranzige, smerige, asociale Ransjaap.quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk aan de sfeer in deze COS duidelijk, dat jullie genoeg hebben van Eric en Huub, en opteren voor Nicolaas en Jaap.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
SHE is gewoon saai. Niet voor niets gaan 99% van de post over BANJNquote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Mitch is er in mijn ogen alleen maar leuker op gewordenquote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is best wel een lief meisje, maar er zijn ook jongens die kieskeurig zijn en niet als huub of brian van de 1 naar de ander gaan.
zou er ook een probleem mee hebben als mijn vriendin bij teasers zou werken en sexueel gezien redelijk makkelijk is
jij leest ook echt alleen wat je WIL lezen hè?quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter5000 het volgende:
Schrap de woorden we en jullie uit je vocabulaire als je voor jezelf spreektquote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de streams uitgezet van Brian en Amandaquote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef Yollie het volgende:
Dit verhaal hebben we al gehoord van Amanda (Brian doet alsof hij het voor het eerst hoort).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |