Dat wil ze ook van huub en straks ook van Mitch.....Ze wil gewoon weer een relatie hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 00:55 schreef Liess het volgende:
Ámanda wil graag horen dat Brian voor der gaat![]()
Amanda kan niet zonder het gevoel dat ze gebruikt word door een manquote:Op zondag 22 april 2007 00:59 schreef Liess het volgende:
Ja Amanda, ik weet een andere optie... KAPPEN
quote:Op zondag 22 april 2007 00:55 schreef Liess het volgende:
Ámanda wil graag horen dat Brian voor der gaat![]()
jaquote:Op zondag 22 april 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
Jeetje, loopt ze nu te bedelen bij Brian om een "relatie"?
Zoek jij mensen zonder emoties?quote:Op zondag 22 april 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Kan je iemand met emotie behandelen eigenlijk?
das het leuke van Brian die kan echt allessssssquote:Op zondag 22 april 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Kan je iemand met emotie behandelen eigenlijk?
Iemand met emotie behandelen? Lijkt me toch apart.quote:Op zondag 22 april 2007 01:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Zoek jij mensen zonder emoties?
Geen Boeket Reeks romances?
Hij zou zo maar eens gelijk kunnen hebben!quote:Op zondag 22 april 2007 01:05 schreef Sporti het volgende:
Brian : laten we maar gaan slapen, want ik denk dat er morgen een nieuwe dag is![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 01:05 schreef Sporti het volgende:
Brian : laten we maar gaan slapen, want ik denk dat er morgen een nieuwe dag is![]()
Onder Brianquote:Op zondag 22 april 2007 01:07 schreef mootie het volgende:
Waar o waar gaat Amanda slapen?
Iemand zonder emoties behandelen is een echte uitdaging.quote:Op zondag 22 april 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand met emotie behandelen? Lijkt me toch apart.
Hij weet precies hoe hij haar moet aanpakken.quote:Op zondag 22 april 2007 01:09 schreef Yollie het volgende:
Wat een vreselijke vent die Brian, het meisje weet niet beter.
Het zielige in mijn ogen is dat ze ook nog netjes mee naar bed gaatquote:Op zondag 22 april 2007 01:09 schreef farceman het volgende:
Haha eigenlijk is het gewoon zielig voor Amanda ze doet een hele , weliswaar verkapte leifdes verklaring , wil dan antwoord van en Brian en die zegt dan; Laten we maar gaan slapen en morgen verder babbelen....
Ja maar toch moet iemand zo'n meisje beter laten weten, en bescherming geven, het is toch nog een kind (op dat vlak).quote:Op zondag 22 april 2007 01:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij weet precies hoe hij haar moet aanpakken.
Dat zal hem niet worden denk ik want die is op weg naar bed...quote:
Echt?quote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
En eerder zei Brain, fucking childplay! Toen Amanda Huub ging halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |