Ik hoop eerder dat ze haar zelfrespect vindt!quote:Op zondag 22 april 2007 01:29 schreef AnTjUh het volgende:
en toch gaat ze een keer voor schut bij huub
OP ZEKER!!
Nu je het toch aankaart, heeft Brian tijdens zijn verblijf in de kooi al eens een orgasme weten te bewerkstelligen, bij zichzelf of de DAME in kwestie?quote:
aaah gatver, nu nok ik echt.quote:Op zondag 22 april 2007 01:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een van der hondjes staat al klaar om haar schoon te likken.
Vraag je dat aan mij ?quote:Op zondag 22 april 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu je het toch aankaart, heeft Brian tijdens zijn verblijf in de kooi al eens een orgasme weten te bewerkstelligen, bij zichzelf of de DAME in kwestie?
fjoei, kben dus niet de enige..quote:Op zondag 22 april 2007 01:28 schreef farceman het volgende:
ZIjn er geen betere beelden van Amanda te maken? En is ze eigenlijk al een keer klaargekomen bij Brian?
quote:Op zondag 22 april 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
Pfff... Ik begin na 3 weken streamen ook simpel te worden van DGK en heb net gebeld voor 'zoek de verschillen' op Talpa![]()
Please, KILL ME NOW!
Die is te lam, helaas.quote:Op zondag 22 april 2007 01:35 schreef carpediem23 het volgende:
Nico wordt wakker en trek de dekens er af en zeg er iets van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |