Hupert loopt Amanda toch ook continu te mindfucken.quote:Op zondag 22 april 2007 01:09 schreef Yollie het volgende:
Wat een vreselijke vent die Brian, het meisje weet niet beter.
Ja klopt! maar ze trapt er toch elke keer in ookal zegt iemand iets erover.....quote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja maar toch moet iemand zo'n meisje beter laten weten, en bescherming geven, het is toch nog een kind (op dat vlak).
Trusten Moppietrommelquote:Op zondag 22 april 2007 01:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hupert loopt Amanda toch ook continu te mindfucken.
Dat kind is gewoon een totale miscast, verder helemaal niks.
En hiermee wens ik alle COSsertje een plezierige nacht!![]()
Waarom niet? Een arts die verliefd is op de patiente die hij behandelt... etc. etc.quote:Op zondag 22 april 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Kan je iemand met emotie behandelen eigenlijk?
Hmmmmm als je het zo stelt..... Het klonk gewoon zo vaag, Brian die zei: Ik heb je met emotie behandeld.quote:Op zondag 22 april 2007 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom niet? Een arts die verliefd is op de patiente die hij behandelt... etc. etc.
quote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zal hem niet worden denk ik want die is op weg naar bed...
Ja, dat deden ze gisteren ook. Het is de meest practische manier om de stal heel te houden.quote:Op zondag 22 april 2007 01:13 schreef STAP01 het volgende:
Ff off topic: BSOL! Ik heb vandaag gezien toen het veulen in de bak ging met haar moeder en dat de deur van de stal van Fries helemaal dichtging. Fries kon idd niets zien wat er zich buiten afspeelde!
Bewerkstelligen is iets anders dan behandelen?quote:Op zondag 22 april 2007 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom niet? Een arts die verliefd is op de patiente die hij behandelt... etc. etc.
Het was te verwachten en voorspeld.quote:Op zondag 22 april 2007 01:13 schreef Liess het volgende:
Ze liggen in bed en huppa dekbed erover heen, word tijd dat ik naar bed ga voor ik ga kotsen.
quote:Op zondag 22 april 2007 01:03 schreef noltje het volgende:
Brian Kubatz en Amanda Balk:
Uren slap ouwehoeren over hun relatie en later dat weer samen lekker van je af neuken.
quote:Op zondag 22 april 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm als je het zo stelt..... Het klonk gewoon zo vaag, Brian die zei: Ik heb je met emotie behandeld.
quote:Op zondag 22 april 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm als je het zo stelt..... Het klonk gewoon zo vaag, Brian die zei: Ik heb je met emotie behandeld.
Trusten Liess.quote:Op zondag 22 april 2007 01:17 schreef Liess het volgende:
Nou ik ga naar bed... Maar blijf hoop houden in ons goudenkooiprinsesje....
trusten!
Cunningham?quote:Op zondag 22 april 2007 01:14 schreef tong80 het volgende:
Iemand het pokeren gezien net. Wat een held.
gisteren niet, toen was het echt weer als vanouds.quote:Op zondag 22 april 2007 01:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dan is mijn hoop gevestigd op Huub, maar die wilt ook al niet echt meer, de laatste dagen....
Afgelopen nacht gemist zekerquote:Op zondag 22 april 2007 01:14 schreef FuTilE het volgende:
![]()
Dan is mijn hoop gevestigd op Huub, maar die wilt ook al niet echt meer, de laatste dagen....
quote:Op zondag 22 april 2007 01:17 schreef Liess het volgende:
Nou ik ga naar bed... Maar blijf hoop houden in ons goudenkooiprinsesje....
trusten!
Wat denk je?quote:Op zondag 22 april 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Ze zijn toch niet aan het konijnen, hé?
Dat lijlkt me pas écht nodig als ze het dekbed er niet overheen doen...quote:Op zondag 22 april 2007 01:13 schreef Liess het volgende:
Ze liggen in bed en huppa dekbed erover heen, word tijd dat ik naar bed ga voor ik ga kotsen.
Het wordt morgen een saaie dag denk ik. Heb voor de zekerheid een dvdtje gehuurd.quote:Op zondag 22 april 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht gemist zekerZat ik hier om half 6 nog te lachen om de gevolgen van een actie van huub.
Maar ik denk niet dat ze vandaag laat nog gaan knallen omdat ze morgen meoten dansen.
Gemist inderdaad, maar de scherpte lijkt er wat vanaf. Dat pokeren en die hasj maakt ze suf, dus ik hoop dat de redactie er iets aan doet.quote:Op zondag 22 april 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht gemist zekerZat ik hier om half 6 nog te lachen om de gevolgen van een actie van huub.
Maar ik denk niet dat ze vandaag laat nog gaan knallen omdat ze morgen meoten dansen.
Valt wel mee hoor. Ze zijn nu een beetje aan het friemelenquote:Op zondag 22 april 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aan jou vraagstelling te zien, vrees ik van wel. Niet te geloven.
Wat een complex stel.quote:Op zondag 22 april 2007 01:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze zijn nu een beetje aan het friemelen![]()
Er liggen nog 2 hondjes tussen, dat maakt het ook wat lastiger he. Ik denk dat ze elkaar over een minuut of 15 wel hebben gevondenquote:
królikquote:Op zondag 22 april 2007 01:20 schreef FuTilE het volgende:
Weet iemand wat konijn is in het Pools?
Ik vind het namelijk meer Pools konijnen.
Is dat ook een ander wood voor .... ?quote:Op zondag 22 april 2007 01:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze zijn nu een beetje aan het friemelen![]()
Ah, ze zijn dus aan het króliken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |