Nee, daar valt niets aan te doen helaasquote:Op zondag 22 april 2007 00:38 schreef farceman het volgende:
Zo jammer dat die Amanda zo dom is om elek keer voor de verkeerde mannen te vallen....kan dan echt niemand haar waarschuwen?
Dan gaat hij toch niet...quote:Op zondag 22 april 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de woordcombinatie: 'Vaarwel Wrede Wereld' ...
Gefrustreerdquote:Op zondag 22 april 2007 00:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Type lesbienne die ook op veilige afstand een man in haar leven wil![]()
![]()
Beetje ziek dat die heks zoveel invloed uitoefent op een man van 25quote:Op zondag 22 april 2007 00:37 schreef Sporti het volgende:
Moeder Netty is niet blij met het Tamara gebeuren heeft ze in een brief laten weten vandaag.........
met andere woorden: jij bent agressief en dominant.quote:Op zondag 22 april 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
Als er nù nog geen lamp gaat branden bij Brian nadat Amanda zegt: ik val op agressieve en dominante mannen.......![]()
Beter was ie blind...quote:Op zondag 22 april 2007 00:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: daar lult ie zich wel weer uit!![]()
Brian-monoloog-momentje?quote:Op zondag 22 april 2007 00:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: daar lult ie zich wel weer uit!![]()
Denk het ook niet. Lezen en Amanda gaan niet zo goed samen. Misschien moet je een passender correspondievriendin zien te vinden.quote:Op zondag 22 april 2007 00:39 schreef Liess het volgende:
K heb een brief geschreven naar Amanda, maar ben bang dat hij niet doorkomt
Ik kan ook wel een brief naar Syl of Huub schrijven en vragen of zij hem voorlezenquote:Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Lezen en Amsnda gaan niet zo goed samen. Misschien moet je een passender correspondievriendin zien te vinden.
DGK is dus 5 jaar geleden opgenomen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:42 schreef Yollie het volgende:
Sharon Arafat? Hoe lang zit Brian al in de Kooi?
Vergeefse moeite...is geen touw aan vast te komen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef demins het volgende:
Kan iemand me snel even vertellen wat de issues zijn? Ik wil het gesprek proberen te volgen...
quote:Op zondag 22 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
DGK is dus 5 jaar geleden opgenomen.![]()
Brian!!!quote:Op zondag 22 april 2007 00:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vergeefse moeite...is geen touw aan vast te komen.![]()
Of met plaatjes proberen te corresponderen... Hier moet bijvoorbeeld toch een duidelijke boodschap uit te extraheren zijn, zelfs door Amanda:quote:Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Lezen en Amanda gaan niet zo goed samen. Misschien moet je een passender correspondievriendin zien te vinden.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Of met plaatjes proberen te corresponderen... Hier moet bijvoorbeeld toch een duidelijke boodschap uit te extraheren zijn, zelfs door Amanda:
[afbeelding]
Duif + Bok = Vuur
nee het ging over dat witte feestjequote:Op zondag 22 april 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat Brian weer ontkent dat hij met die Elly geneukt heeft, en het alleen maar toegegeven heeft omdat hij het niet kon herinneren?
En ging ze hem echt halen? !!quote:Op zondag 22 april 2007 00:48 schreef Sporti het volgende:
Brian : ik kan het niet hebben dat Huub aan je tieten zat, Amanda : dat deed die niet!
Brian : dan ga je hem nu halen..............Amanda weg en intussen zit Brian met zichzelf te lullen .....wat doe ik hier ik ben 26 jaar![]()
Schrijf een brief aan zowel Amanda als Huub.quote:Op zondag 22 april 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
Amanda please kap met die gast.... zeg dat je niks meer wilt
*Jankt*
Jij en ik weten toch wat er gebeurd is Chicka... Als Brian wat heeft komt ie maar naar mij, zo werkt het en niet anders.quote:Op zondag 22 april 2007 00:52 schreef farceman het volgende:
[..]
En ging ze hem echt halen? !!
Dan spoor je toch niet!
En wat zei Huub?
ach die 2 kinderen proberen hun huwelijk te reddenquote:Op zondag 22 april 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
Amanda please kap met die gast.... zeg dat je niks meer wilt
*Jankt*
Huub zei: Als Brian iets wil weten komt ie maar naar mij toe. En laat je niet gekmaken door Brian, er is niks gebeurd.quote:Op zondag 22 april 2007 00:52 schreef farceman het volgende:
[..]
Dan spoor je toch niet!
En wat zei Huub?
Huub : Als Brian mij wil spreken komt die maar naar mijquote:Op zondag 22 april 2007 00:52 schreef farceman het volgende:
[..]
Dan spoor je toch niet!
En wat zei Huub?
yep nu nog steeds, al vanaf Dinsdag 18.00 uurquote:Op zondag 22 april 2007 00:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nu ookHier werkt alles goed
Volgens mij ging het over Rogier..
Edit: Danny dus
Dat wil ze ook van huub en straks ook van Mitch.....Ze wil gewoon weer een relatie hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 00:55 schreef Liess het volgende:
Ámanda wil graag horen dat Brian voor der gaat![]()
Amanda kan niet zonder het gevoel dat ze gebruikt word door een manquote:Op zondag 22 april 2007 00:59 schreef Liess het volgende:
Ja Amanda, ik weet een andere optie... KAPPEN
quote:Op zondag 22 april 2007 00:55 schreef Liess het volgende:
Ámanda wil graag horen dat Brian voor der gaat![]()
jaquote:Op zondag 22 april 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
Jeetje, loopt ze nu te bedelen bij Brian om een "relatie"?
Zoek jij mensen zonder emoties?quote:Op zondag 22 april 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Kan je iemand met emotie behandelen eigenlijk?
das het leuke van Brian die kan echt allessssssquote:Op zondag 22 april 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Kan je iemand met emotie behandelen eigenlijk?
Iemand met emotie behandelen? Lijkt me toch apart.quote:Op zondag 22 april 2007 01:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Zoek jij mensen zonder emoties?
Geen Boeket Reeks romances?
Hij zou zo maar eens gelijk kunnen hebben!quote:Op zondag 22 april 2007 01:05 schreef Sporti het volgende:
Brian : laten we maar gaan slapen, want ik denk dat er morgen een nieuwe dag is![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 01:05 schreef Sporti het volgende:
Brian : laten we maar gaan slapen, want ik denk dat er morgen een nieuwe dag is![]()
Onder Brianquote:Op zondag 22 april 2007 01:07 schreef mootie het volgende:
Waar o waar gaat Amanda slapen?
Iemand zonder emoties behandelen is een echte uitdaging.quote:Op zondag 22 april 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand met emotie behandelen? Lijkt me toch apart.
Hij weet precies hoe hij haar moet aanpakken.quote:Op zondag 22 april 2007 01:09 schreef Yollie het volgende:
Wat een vreselijke vent die Brian, het meisje weet niet beter.
Het zielige in mijn ogen is dat ze ook nog netjes mee naar bed gaatquote:Op zondag 22 april 2007 01:09 schreef farceman het volgende:
Haha eigenlijk is het gewoon zielig voor Amanda ze doet een hele , weliswaar verkapte leifdes verklaring , wil dan antwoord van en Brian en die zegt dan; Laten we maar gaan slapen en morgen verder babbelen....
Ja maar toch moet iemand zo'n meisje beter laten weten, en bescherming geven, het is toch nog een kind (op dat vlak).quote:Op zondag 22 april 2007 01:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij weet precies hoe hij haar moet aanpakken.
Dat zal hem niet worden denk ik want die is op weg naar bed...quote:
Echt?quote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
En eerder zei Brain, fucking childplay! Toen Amanda Huub ging halen.
Hupert loopt Amanda toch ook continu te mindfucken.quote:Op zondag 22 april 2007 01:09 schreef Yollie het volgende:
Wat een vreselijke vent die Brian, het meisje weet niet beter.
Ja klopt! maar ze trapt er toch elke keer in ookal zegt iemand iets erover.....quote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja maar toch moet iemand zo'n meisje beter laten weten, en bescherming geven, het is toch nog een kind (op dat vlak).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |