ohw, was het geen retorische vraag?quote:
Nee, hahaha...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef proh het volgende:
[..]
ohw, was het geen retorische vraag?
(zoals deze)![]()
Walgelijk he en die lullo doet ook net of die niets hoort!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef Ferdii het volgende:
natasia met die quasi geile opmerkingen naar mitch
Je zou er anders aardig wat broodjes af kunnen schrapenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:07 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Zet ik net de streams aan....Zie ik dit....En weg is de zin in shoarma....![]()
Verkensvlees hèquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je zou er anders aardig wat broodjes af kunnen schrapen
Zou mooi zijn, maar ik denk niet dat dat vanavond gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:07 schreef farceman het volgende:
Yess! Begrijp ik nu goed dat Amanda bij Huub wilt gaan slapen?
Dat zou me zo mooi lijken als Brian naast Natasia moet toekijken hoe Huub met Amanda in zijn bed ligt hahaha
Schoon...? Of gewoon even op een hangertje gehangen en weer aangetrokken zoals hij altijd doetquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap nu gedouchet?
Het is wel een schoon hemd
niet gedouchtquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap nu gedouchet?
-edit- hoewel.. die kreukels...
Kan me voorstellen dat het lastig is om in de plee te plassen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:07 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Dat heb ik liever dan dat ie zegt zullen wij ons even afzonderenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Walgelijk he en die lullo doet ook net of die niets hoort!
kan iemand mij beloven dat dit gefotoshopt is, dan slaap ik vanavond ook weer wat beterquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:07 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Nope... zalfje op bast en weer aankleden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap nu gedouchet?
-edit- hoewel.. die kreukels...
Mm, of heb ik te vroeg dingen gezegd?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Waar Jaap een brief met Haring naar Natasia gaat sturen
[afbeelding]
OW, niet kloten met voeding
De orde is goed: Jaap heeft niet gedoucht.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:11 schreef proh het volgende:
even voor de goede orde:
Jaap heeft dus niet gedoucht???
Wie voor een dubbeltje geboren is zal nooit een kwartje worden, dus, antwoord is ja..............quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Mag hij er zo als een zwerver bijlopen ????
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:11 schreef proh het volgende:
even voor de goede orde:
Jaap heeft dus niet gedoucht???
En hij zit aan de ui en legt het restant weer terug in de groentemand.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:11 schreef Marrije het volgende:
Gatver, Jaap veegt zijn vieze vishanden gewoon aan het keukenblad af!
lekkerrrrrquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
De orde is goed: Jaap heeft niet gedoucht.
Neequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
ff serieus Huub gaat Jaap er toch niet in houden he
Mag toch hopen van niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
Huub zei dat hij vanmiddag een afspraak met Jaap heeft gemaakt. Dus dat gaat niet over gisteren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
Gister zei Huub dat Jaap er gewoon uit gaat, iedereen gaat zeggen dat ze hem erin houden, om te treiteren, Huub maakt er zijn eigen draai van....
Denk ik.
Als achter niet stuurt denk ik echt dat hij Jaap eruit gooit en dat dit allemaal bluf is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:15 schreef Repeat het volgende:
Ik ben benieuwd of Huub ook echt doet wat hij zegt of Jaap er bij een stemming straks keihard bijnaaid
dus toch de brief aan JJquote:22:35 - Waar blijft de brief?
Nu de groep opnieuw achter de pokertafel is gekropen, is Jaap weer verdwenen naar de fitnessruimte. Net als even daarvoor is hij weer diep verzonken in zijn boek. Maar wij wachten nog steeds op een brief, Jaap!
...Tien
En hij veegde zijn vishanden, na het tafelblad, ook aan zijn broek afquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En hij zit aan de ui en legt het restant weer terug in de groentemand.
Febo is achter, de redactie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:16 schreef Repeat het volgende:
Wat is febo btw? En dan bedoel ik niet die snackbar
Huub heeft de ontslagronde aangevraagd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
Nogmaals, Huub geeft er denk ik zelf een draai aan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zei dat hij vanmiddag een afspraak met Jaap heeft gemaakt. Dus dat gaat niet over gisteren.
hoop ik.... als hij met Billie verder gaat in het spel... zakt Huub mij harder dan wie dan ook (bij mij)quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
Gister zei Huub dat Jaap er gewoon uit gaat, iedereen gaat zeggen dat ze hem erin houden, om te treiteren, Huub maakt er zijn eigen draai van....
Denk ik.
achterquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:16 schreef Repeat het volgende:
Wat is febo btw? En dan bedoel ik niet die snackbar
Die jongen is veel te leuk voor type Amanda, hij kan wel beter krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je zou er anders aardig wat broodjes af kunnen schrapen
snap helemaal niets van die Jaap vindt dat hij te vaak plots van stemming wisseltquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:18 schreef Dark het volgende:
Jaap zegt tegen Huub dat hij niks kan doen aan zijn asociale gedrag, hij mist iets en wil graag dat Huub hem tipt als het weer dreigt fout te gaan.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die jongen is veel te leuk voor type Amanda, hij kan wel beter krijgen
ik denk dat Huub nu eens als laatste aan de ontslagronde tafel wil zitten en de laatste stem uit kan brengen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:17 schreef Tissik het volgende:
Het lijkt me niet echt een tactische zet van Huub, om Jaap erin te houden?![]()
Wat denkt Huub met Jaap te kunnen winnen?
Niet alleen vrouwen kunnen daar last van hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:18 schreef grazygirl het volgende:
[..]
snap helemaal niets van die Jaap vindt dat hij te vaak plots van stemming wisselt
Nee want nu heeft de redactie weer zo'n idiote butler de kooi iin gestuurd die tussen Amanda en Huub inkomt terwijl die net naar elkaar toetrokken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar ik denk niet dat dat vanavond gaat gebeuren.
Je vergeet de NIET, schatquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:20 schreef bunnyma het volgende:
Ik kan echt naar naar zalvende, smerig hijgende stemmetje van Brian luisteren.
JJ ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:20 schreef bunnyma het volgende:
Ik kan echt naar naar zalvende, smerig hijgende stemmetje van Brian luisteren.
Ja idd, Kut TIenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee want nu heeft de redactie weer zo'n idiote butler de kooi iin gestuurd die tussen Amanda en Huub inkomt terwijl die net naar elkaar toetrokken.
Precies, Huub lult gewoon wat ! Komop jullie denken toch niet dat er maar 1 haar op Huubs hoofd denkt om hem erin te houden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Huub heeft de ontslagronde aangevraagd.
Op zich kan ik dat ook niet aankijken, een Huub en Amanda aan het zoenen enzo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee want nu heeft de redactie weer zo'n idiote butler de kooi iin gestuurd die tussen Amanda en Huub inkomt terwijl die net naar elkaar toetrokken.
om misselijk van te wordenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:07 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
De Heilige Geestquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:23 schreef mootie het volgende:
Bla bla bla, ik ben Brian en ik heb je gered, JJ!
Dat woord gebruikte ik laatst ook al bij haar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:23 schreef FuTilE het volgende:
Pedant gevalletje, die Juf Judith.
Oh ik wel, word er helemaal warm vanquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich kan ik dat ook niet aankijken, een Huub en Amanda aan het zoenen enzo.
It takes one to know one.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:23 schreef FuTilE het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja ik volg het nu ook, wel lastig kiezen tussen Brian's gesprek en Jaap's gesprek
Vind het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het enige wat ik er leuk aan vindt is dat Brian wordt geziekt. Maar verder, nee dank je.
inderdaad, ze is ook beter dan mij met zingen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:23 schreef FuTilE het volgende:
Nee, hij droomt van sex met een sterke vrouwquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian tegen Judith:Jij komt bij mij eh bij ons
Zou hij echt al denken dat hij winnaar is![]()
Korte tijd voordat haar huisje ook beklad is danquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Sporti het volgende:
De omhooggevallen zangjuf hoort zichzelf wel erg graag praten![]()
Dat is een extraatje voor mijquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het enige wat ik er leuk aan vind is dat Brian wordt geziekt. Maar verder, nee dank je.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Sporti het volgende:
nee idd.. maar daar zijn we het allemaal wel over eensquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Repeat het volgende:
Nicolaas heeft wel erg gelijk over die waarschuwingen. Er klopt geen reet meer van het spel.
En daar maak je mij nou misselijk meequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, hij droomt van sex met een sterke vrouw![]()
Grote mate van geldingsdrang...wellicht was ze vroeger altijd het meest gepestte meisje op schoolquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Sporti het volgende:
Patronizing is hetquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat woord gebruikte ik laatst ook al bij haar.
Judith een sterke vrouw???quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, hij droomt van sex met een sterke vrouw![]()
Hij is zelf zo stom geweest om haar in het spel te betrekken. Hij had gewoon van het studiemateriaal moeten afblijven. Dan was zijn plannetje om Huub en Eric te framen gelukt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:27 schreef Dark het volgende:
Jaap:" Het gevalletje met Judith was vergelding."
LOL. ik leg alvast mijn kleurpotloodjes klaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Korte tijd voordat haar huisje ook beklad is dan
Hij bedoelt bashenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef Taurus het volgende:
Brian: "In dat stuk wat je geschreven hebt stond geen enkele waarde. Is alleen maar beige beige beige"..![]()
![]()
![]()
Niet beige maar bashenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef Taurus het volgende:
Brian: "In dat stuk wat je geschreven hebt stond geen enkele waarde. Is alleen maar beige beige beige"..![]()
![]()
![]()
bash bash bashquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef Taurus het volgende:
![]()
![]()
Dan zou je iets meer saamhorigheid met Jaap verwachtenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Grote mate van geldingsdrang...wellicht was ze vroeger altijd het meest gepeste meisje op school
Standaard na 16:00quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
Me dunkt dat Nicolaas weer het eea achter de kiezen heeft...
Nu nog steeds.... Pavloviaans in tranen bij het eerste onvertogen woord van Japio.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Grote mate van geldingsdrang...wellicht was ze vroeger altijd het meest gepeste meisje op school
Nee hoor waarom, ze worden vaak defensief tov iedereenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan zou je iets meer saamhorigheid met Jaap verwachten
Me dunkt dat ie ondanks dat wel degelijk gelijk heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
Geef hem eens ongelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
En Jaap die iedereen achter de schermen amateurs noemt zeker welquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:33 schreef Marrije het volgende:
Jaap: zal ik jou eens wat vertellen? speltechnisch ben je slecht bezig mbt marketing en pr
Nic: ik ben ook geen marketing manager en doe ook niet aan pr, ik zit hier in DGK!!
Daar maken ze zich liever druk over een bontjasje dan om de aloholisten, want die maken tne slotte TVquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
Het helpt ook niet echt om die wonden te laten helen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:34 schreef Marrije het volgende:
Jaap: kom een knuffel halen
Nic: nee je zit vol met vieze wonden en je doucht niet, je stinkt!!
Jaap wordt niet agressief van alcohol en Huubke welquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Toch wel raar dat Huub soms wordt beschermd door een alcoholrestrictie en Jaap gewoon helemaal los kan gaan.
Getver, wat een ziek plaatjequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft lol.... Ja sorry hoor, ik vind Brian nog steeds het meest vieze onderkruipsel daar in die kooi
[afbeelding]
Op die foto is het net van Velzen (die dwerg)quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft lol.... Ja sorry hoor, ik vind Brian nog steeds het meest vieze onderkruipsel daar in die kooi
[afbeelding]
Daarom heeft ie vast zijn shirt openquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt om die wonden te laten helen.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef kissa het volgende:
Briljant pianospel ter ondersteuning van deze farce...
nee hoor hij bedoelde echt "beige", een kleurig type die Brianquote:
ik zeg het: Altijd de origenelen kijken!!!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:37 schreef FuTilE het volgende:
Wat een aanfluiting trouwens, die Amerikaanse versie van Ju-On/The Grudge... Hoe goedkoop en oninteressant kun je het maken?
en het maakt haar niet uit met wiequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:38 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda wil neuken
DGK even melding op de borden SVPquote:
Doe ik dan ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:39 schreef proh het volgende:
[..]
ik zeg het: Altijd de origenelen kijken!!!!!
zeker bij die heilige Japanse(Asiatische) films!
dank u
Dat voelt ie anders heel goed aanquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:39 schreef pullup het volgende:
Brian is weer lekker para
Amanda vraagt hoe laat het is en hij denkt meteen dat het is omdat ze wil weten hoe lang ze nog heeft om Mitch te scoren
haar ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
Waar heeft Amanda vannacht geslapen? Is me ontgaan.
Niet op de Paaseilanden in ieder geval, want ze weet niet waar dat ligt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
Waar heeft Amanda vannacht geslapen? Is me ontgaan.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:41 schreef FuTilE het volgende:
Niet op de Paaseilanden in ieder geval, want ze weet niet waar dat ligt.
gaan we het nu weer over het haar van Amanda hebben?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:42 schreef Liess het volgende:
Redactie zeg AUB "Nee drink maar met Huub"
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:42 schreef ruby het volgende:
Amanda is in extase van Brian z'n pianospel..
Hey een Brianettaquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Niet op de Paaseilanden in ieder geval, want ze weet niet waar dat ligt.
De piano is voorgeprogrammeerd (of zoiets)quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:42 schreef ruby het volgende:
Amanda is in extase van Brian z'n pianospel..
Er zitten nummers in het geheugen. Als ze niet gewist zijn, zitten er ook nog wat van pianoleraar Ivar in.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:46 schreef kissa het volgende:
[..]
De piano is voorgeprogrammeerd (of zoiets)
Mitch zou door de febo ingehuurd zijn voor Amanda, om Brodda Brian para te krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:46 schreef Liess het volgende:
Waarom lopen ze Mitch en Amanda zo te pushen???
[afbeelding]
Ik vind hem net de vaandeldrager van Nieuw Rechtsch.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:48 schreef farceman het volgende:
Oprotten met die sjaak.
Het gaat om de goudenkooi bewonrs en niet om butlers en schoonmakers. En zeker niet van die gladjakkers
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind hem net de vaandeldrager van Nieuw Rechtsch.
Dat doet Hans Liberg toch wel iets beter hoor, die laat Die Zauberflöte tenminste niet blaffen door zijn Casio.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, dat klinkt als Hans Liberg 'humor'
Brian vermoed dat ze gaan zoenen ipv wat te drinken en vertelt haar snel even dat het hem toch veel doet om haar met anderen te zienquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:49 schreef Liess het volgende:
Amanda loopt weer achter Brian aan.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind hem net de vaandeldrager van Nieuw Rechtsch.
Mooi zo......laat Brian zich maar lekker opfokken...............quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Amanda twijfelt of ze toch met Mitch gaat drinken aangezien Brian zegt dat het hem pijn doet, maar tóch pakt ze de glazen!!!
YES! para time!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:50 schreef getl0st het volgende:
Brian geeft toe!
Het doet brian heel veel!Jaloezie heerst
misschien is dat ook nog steeds zo, maar weet Amanda dat nog niet...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:52 schreef Peter5000 het volgende:
Ik dacht dat de butler homo was, en een verhaallijn voor Eric.
Echt mooi om te zienquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:54 schreef Napster het volgende:
Brain doet maar wat
die kan echt niet draaien
Ze zoende ook met Huub en Huub is inderdaad eng (vooral in zijn zwembroek)quote:
Ja maar Amanda en Huub samen is gewoon puur geilheidquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze zoende ook met Huub en Huub is inderdaad eng (vooral in zijn zwembroek)![]()
Nee, inderdaad. Doet ie echt hilarisch. Plaat opzetten, wat nutteloos aan de schuifjes rammelen en dan op zijn beste Michael Jacksons in zijn handjes klappen....quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:54 schreef Napster het volgende:
Brain doet maar wat
die kan echt niet draaien
Huub is niet echt aantrekkelijk neequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze zoende ook met Huub en Huub is inderdaad eng (vooral in zijn zwembroek)![]()
Werken als teaser toen ze 17 wasquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda: Ik kon bijna niks zelf...wat dan wel?![]()
Hoi Lief en Vlijtig Liessjequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar Amanda en Huub samen is gewoon puur geilheid
![]()
hou eens op, amanda heeft meerdere keren verklaarde dat ze huub lelijk vindt, mitch is ook niet echt in d'r geinteresseerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar Amanda en Huub samen is gewoon puur geilheid
![]()
Ze geven alleen om kleding tijdens "tv momenten", dus ze proberen voor de tv kijkers nog effe de schijn op te houden dat het om "miljonairs" gaat...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Er is toch een kledingvoorschrift "altijd netjes gekleed zijn"?
Toch denk ik dat hij het stieken wel ergens meent.... (hij overdrijft het natuurlijk wel, maar toch.......)quote:Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hoi Lief en Vlijtig Liessje![]()
Huubje weet precies wat hij moet zeggen om Amanda te laten stralen.
Alleen jammer voor Amanda dat hij er geen flikker van meent.![]()
Huub en Amanda zijn echt leukquote:Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
12 uur, oprotten Mitch !! HUUUB??????
quote:Op zondag 22 april 2007 00:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mitch: gewoon alle ordinaire tenten
![]()
![]()
![]()
Dus, mijn ex was ook lelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 00:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hou eens op, amanda heeft meerdere keren verklaarde dat ze huub lelijk vindt, mitch is ook niet echt in d'r geinteresseerd
quote:Op zondag 22 april 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
12 uur, oprotten Mitch !! HUUUB??????
quote:Op zondag 22 april 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
Mitchen Amanda heeft weer eens niet door dat ze in de zeik gezet wordt.
Nogmaals, Mijn ex was ook lelijk.... Betekent toch niet dat iemand waar je mee gaat, of waar je wat voor voelt knap moet zijn.quote:
Nee idd, Daten met Huub is leukerquote:Op zondag 22 april 2007 00:05 schreef miesy het volgende:
nou amanda, dat was geen al te beste date....![]()
Scherp geconstateerd.quote:Op zondag 22 april 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Of je verkoopt jezelf of je bent gek op aandacht, aldus Mitch.
je weet toch hoe amanda is, naw heb jij een wat andere visie dan amanda, als je lelijk bent in amanda's ogen kan het gewoon nietquote:Op zondag 22 april 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nogmaals, Mijn ex was ook lelijk.... Betekent toch niet dat iemand waar je mee gaat, of waar je wat voor voelt knap moet zijn.
Die heeft haar op zijn eigen wijze zojuist de liefde verklaardquote:
Had ze dan ook, nog een wonder dat ze het door had trouwens.quote:Op zondag 22 april 2007 00:08 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda keek of ze een blauwtje had gelopen..............![]()
Ga nou niet Amanda dat soort diepere gevoelens en emoties toekennen, want dat ligt buiten haar mogelijkheden.quote:Op zondag 22 april 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nogmaals, Mijn ex was ook lelijk.... Betekent toch niet dat iemand waar je mee gaat, of waar je wat voor voelt knap moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |