Dan zou je iets meer saamhorigheid met Jaap verwachtenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Grote mate van geldingsdrang...wellicht was ze vroeger altijd het meest gepeste meisje op school
Standaard na 16:00quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
Me dunkt dat Nicolaas weer het eea achter de kiezen heeft...
Nu nog steeds.... Pavloviaans in tranen bij het eerste onvertogen woord van Japio.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Grote mate van geldingsdrang...wellicht was ze vroeger altijd het meest gepeste meisje op school
Nee hoor waarom, ze worden vaak defensief tov iedereenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan zou je iets meer saamhorigheid met Jaap verwachten
Me dunkt dat ie ondanks dat wel degelijk gelijk heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
Geef hem eens ongelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
En Jaap die iedereen achter de schermen amateurs noemt zeker welquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:33 schreef Marrije het volgende:
Jaap: zal ik jou eens wat vertellen? speltechnisch ben je slecht bezig mbt marketing en pr
Nic: ik ben ook geen marketing manager en doe ook niet aan pr, ik zit hier in DGK!!
Daar maken ze zich liever druk over een bontjasje dan om de aloholisten, want die maken tne slotte TVquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
Het helpt ook niet echt om die wonden te laten helen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:34 schreef Marrije het volgende:
Jaap: kom een knuffel halen
Nic: nee je zit vol met vieze wonden en je doucht niet, je stinkt!!
Jaap wordt niet agressief van alcohol en Huubke welquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Toch wel raar dat Huub soms wordt beschermd door een alcoholrestrictie en Jaap gewoon helemaal los kan gaan.
Getver, wat een ziek plaatjequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft lol.... Ja sorry hoor, ik vind Brian nog steeds het meest vieze onderkruipsel daar in die kooi
[afbeelding]
Op die foto is het net van Velzen (die dwerg)quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft lol.... Ja sorry hoor, ik vind Brian nog steeds het meest vieze onderkruipsel daar in die kooi
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |