Vind het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het enige wat ik er leuk aan vindt is dat Brian wordt geziekt. Maar verder, nee dank je.
inderdaad, ze is ook beter dan mij met zingen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:23 schreef FuTilE het volgende:
Pedant gevalletje, die Juf Judith.
Nee, hij droomt van sex met een sterke vrouwquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian tegen Judith:Jij komt bij mij eh bij ons
Zou hij echt al denken dat hij winnaar is![]()
Korte tijd voordat haar huisje ook beklad is danquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Sporti het volgende:
De omhooggevallen zangjuf hoort zichzelf wel erg graag praten![]()
Dat is een extraatje voor mijquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het enige wat ik er leuk aan vind is dat Brian wordt geziekt. Maar verder, nee dank je.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Sporti het volgende:
nee idd.. maar daar zijn we het allemaal wel over eensquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Repeat het volgende:
Nicolaas heeft wel erg gelijk over die waarschuwingen. Er klopt geen reet meer van het spel.
En daar maak je mij nou misselijk meequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, hij droomt van sex met een sterke vrouw![]()
Grote mate van geldingsdrang...wellicht was ze vroeger altijd het meest gepestte meisje op schoolquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Sporti het volgende:
Patronizing is hetquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat woord gebruikte ik laatst ook al bij haar.
Judith een sterke vrouw???quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, hij droomt van sex met een sterke vrouw![]()
Hij is zelf zo stom geweest om haar in het spel te betrekken. Hij had gewoon van het studiemateriaal moeten afblijven. Dan was zijn plannetje om Huub en Eric te framen gelukt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:27 schreef Dark het volgende:
Jaap:" Het gevalletje met Judith was vergelding."
LOL. ik leg alvast mijn kleurpotloodjes klaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Korte tijd voordat haar huisje ook beklad is dan
Hij bedoelt bashenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef Taurus het volgende:
Brian: "In dat stuk wat je geschreven hebt stond geen enkele waarde. Is alleen maar beige beige beige"..![]()
![]()
![]()
Niet beige maar bashenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef Taurus het volgende:
Brian: "In dat stuk wat je geschreven hebt stond geen enkele waarde. Is alleen maar beige beige beige"..![]()
![]()
![]()
bash bash bashquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef Taurus het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |