hoe zo is het niet legaal om een site te refreshen, en al die keren dat ik hier op F5 loop te drukken dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het is niet legaal.. dus ik ga ze niet aanmoedigen
Maar je hebt wel gelijk
Heb ik nou ook altijd en als ik het nou wist dan ging ik vantevoren ff een dutje doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat dacht ik gister ook.. en kijk wat ik vannacht gemist heb!
Ik denk dat ik het vandaag probeer wat langer vol te houden..
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:47 schreef Charmian het volgende:
Dit is allemaal too much, een ruftende en boerende japio en dan nog het kattegejank in het kantoor. Ik ga tv hangen, tot straks misschien![]()
Het is niet het refreshen.. het is het programma wat je gebruikt.. en de reden waarom je het doet..quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[..]
hoe zo is het niet legaal om een site te refreshen, en al die keren dat ik hier op F5 loop te drukken dan?
zo'n refresh proggie is niets meer dan een automatische F5
had ik net ook met een bericht, maar na 5 minuten stond het er weerquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:47 schreef Ashrak het volgende:
Net zag ik op de site staan: "Wanneer komt de brief"
En nu is het weer weg....
Goed ideequote:Op zaterdag 21 april 2007 22:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb ik nou ook altijd en als ik het nou wist dan ging ik vantevoren ff een dutje doen![]()
De brief? Oh? Nu blijf ik zeker nog ff hangenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:49 schreef grazygirl het volgende:
[..]
had ik net ook met een bericht, maar na 5 minuten stond het er weer![]()
Ben benieuwd waar zij op zinspelen ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:49 schreef grazygirl het volgende:
[..]
had ik net ook met een bericht, maar na 5 minuten stond het er weer![]()
Misschien ligt die al op de deurmatquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
De brief? Oh? Nu blijf ik zeker nog ff hangen
Denk dat de camera er dan al op had gestaan.. dus geduldig afwachten maarquote:
Ja, hij is aan het zitnessen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
Is Jaap aan het sporten of in de fitness aan het zitten......
hmm, sh!t, ja dat zou ook nog wel eens kunnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Of gewoon de brief van Jaap aan Judith?
Ik hoop het niet hoor
Sorry!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
*stikt in zijn bier van het lachen*
![]()
![]()
Jaap zit te denken over sporten in de fitness.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
Is Jaap aan het sporten of in de fitness aan het zitten......
Waar kan ik dat vinden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:47 schreef proh het volgende:
[..]
hoe zo is het niet legaal om een site te refreshen, en al die keren dat ik hier op F5 loop te drukken dan?
zo'n refresh proggie is niets meer dan een automatische F5
ach ja dat is dus de brief voor Juf Judithquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:58 schreef Ning het volgende:
22:35 - Waar blijft de brief?
Nu de groep opnieuw achter de pokertafel is gekropen, is Jaap weer verdwenen naar de fitnessruimte. Net als even daarvoor is hij weer diep verzonken in zijn boek. Maar wij wachten nog steeds op een brief, Jaap!
10
Bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:58 schreef Ning het volgende:
Nu de groep opnieuw achter de pokertafel is gekropen, is Jaap weer verdwenen naar de fitnessruimte. Net als even daarvoor is hij weer diep verzonken in zijn boek. Maar wij wachten nog steeds op een brief, Jaap!
10
Blij maken met een dooie mus!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:58 schreef Ning het volgende:
10
Denk dat ze de brief bedoelen die Jaap zou schrijven op zijn blog, excuses aan Judith enzo..........quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:58 schreef Ning het volgende:
10
Eigenlijk wilde ik zo gaan slapen, heb jij zin om een nieuwe COS te maken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef getl0st het volgende:
Marije nog aanwezig?
Zo ja.. zometeen misschien al linkje naar volgende COS?
Nouuu... okquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik zo gaan slapen, heb jij zin om een nieuwe COS te maken?
Commentaar op Streams dacht ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:03 schreef Liess het volgende:
Waar staat COS eigk voor?
Vanmiddag zat Jaap op te scheppen dat het fijne van een onderbroek is dat je m na 5 dagen kunt omdraaien en er dan weer 5 dagen tegenaan kon. Nic zei daarop dat ie toch ook gewoon helemaal geen onderbroek kon aantrekken en in zijn blote kont door het huis kon lopen. Wie weet!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:02 schreef Liess het volgende:
HAHA Jaap gaat naak ten de streams gaan snel ergens anders heen, thanks cameraman!
"wat langer"?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat dacht ik gister ook.. en kijk wat ik vannacht gemist heb!
Ik denk dat ik het vandaag probeer wat langer vol te houden..
GatverdeGatver.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanmiddag zat Jaap op te scheppen dat het fijne van een onderbroek is dat je m na 5 dagen kunt omdraaien en er dan weer 5 dagen tegenaan kon. Nic zei daarop dat ie toch ook gewoon helemaal geen onderbroek kon aantrekken en in zijn blote kont door het huis kon lopen. Wie weet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |