Mitch zou door de febo ingehuurd zijn voor Amanda, om Brodda Brian para te krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:46 schreef Liess het volgende:
Waarom lopen ze Mitch en Amanda zo te pushen???
[afbeelding]
Ik vind hem net de vaandeldrager van Nieuw Rechtsch.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:48 schreef farceman het volgende:
Oprotten met die sjaak.
Het gaat om de goudenkooi bewonrs en niet om butlers en schoonmakers. En zeker niet van die gladjakkers
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind hem net de vaandeldrager van Nieuw Rechtsch.
Dat doet Hans Liberg toch wel iets beter hoor, die laat Die Zauberflöte tenminste niet blaffen door zijn Casio.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, dat klinkt als Hans Liberg 'humor'
Brian vermoed dat ze gaan zoenen ipv wat te drinken en vertelt haar snel even dat het hem toch veel doet om haar met anderen te zienquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:49 schreef Liess het volgende:
Amanda loopt weer achter Brian aan.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind hem net de vaandeldrager van Nieuw Rechtsch.
Mooi zo......laat Brian zich maar lekker opfokken...............quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Amanda twijfelt of ze toch met Mitch gaat drinken aangezien Brian zegt dat het hem pijn doet, maar tóch pakt ze de glazen!!!
YES! para time!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:50 schreef getl0st het volgende:
Brian geeft toe!
Het doet brian heel veel!Jaloezie heerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |