Romantisch diner, snackbar zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Dat bespreken we wel tijdens een lekker romantisch dineetje![]()
Nou, ik hoop me anders toch een keertje uit te schrijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren lid van. Ik vind het wel een toffe club.
Yes, ik ben er bij!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:38 schreef kalemero het volgende:
Maar dat is nu dus verleden tijd MooieBoot..welkom bij de club
Vrijgezel klinkt heel wanhopig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef broer het volgende:
'Singels'?
Oké. Het is officieel. We moeten dus écht gewoon weer terug naar het aloude 'vrijgezel'.
Tijd voor een niet-FOK'er van je eigen leeftijd nu?quote:
ik vind persoonlijk single veel wanhopiger klinkenquote:
En 'singel' niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef Q. het volgende:
Vrijgezel klinkt heel wanhopig.
Het is dan ok een trieste levensfase.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk single veel wanhopiger klinken![]()
Duurde nog lang voordat iemand de fout zag. Had geen zin mierenneukerig te gaan doen dus liet het staan. Geweldig dat het nu onder de aandacht is gebracht, ik kan straks rustig slapen.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Tijd voor een niet-FOK'er van je eigen leeftijd nu?
Dat is wat jullie er van makenquote:
Tssk. Q. heeft al een paar jaar zijn zinnen op CL gezet, en laat die nu ook net hier op FOK! rondhangen. Hun contact IRL verloopt nog een beetje stroefjes, maar ik heb er alle vertrouwen in dat daar eerdaags verandering in gaat komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Dat is wat jullie er van maken![]()
tja ... in ieder geval zal ik nooit begrijpen dat - als je het toch zo erg vindt om single te zijn- je hier bijna constant op fok! zit in plaats van op zoek te gaan naar een lief.
Ze komt op mijn verjaardag en ik heb haar twee weken geleden nog gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Tssk. Q. heeft al een paar jaar zijn zinnen op CL gezet, en laat die nu ook net hier op FOK! rondhangen. Hun contact IRL verloopt nog een beetje stroefjes, maar ik heb er alle vertrouwen in dat daar eerdaags verandering in gaat komen.
Kan, maar soms kan je best een ander paadje inslaan of met iemand het paadje ingaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef kalemero het volgende:
Je moet niet zoeken..liefde komt op je pad of het komt niet..
Als ik nu naar de kroeg zou gaan (waar ik al > 10 jaar zonder relatie-succes kom) zou ik in slaap vallen, dus dat is ook niet echt een fatsoenlijke optie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Dat is wat jullie er van maken![]()
tja ... in ieder geval zal ik nooit begrijpen dat - als je het toch zo erg vindt om single te zijn- je hier bijna constant op fok! zit in plaats van op zoek te gaan naar een lief.
Ze komt op je verjaardag? Dat zijn goede ontwikkelingen al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze komt op mijn verjaardag en ik heb haar twee weken geleden nog gezien..
Gewoon op een boel paden ronddwalen is de beste optie. En dat doe ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan, maar soms kan je best een ander paadje inslaan of met iemand het paadje ingaan.![]()
welke paden bewandel je dan zoalquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef Q. het volgende:
Gewoon op een boel paden ronddwalen is de beste optie. En dat doe ik.
Haha precies! Soms ben je ook helemaal van je padje als je eenmaal een liefke heb gevonden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon op een boel paden ronddwalen is de beste optie. En dat doe ik.
Uitgestorven bospaadjes. Q. houdt van rust in de tent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
welke paden bewandel je dan zoal
Het was geen kritiek trouwens hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:10 schreef kalemero het volgende:
Ja vencodark, ik snap het..als je desperate bent dan ga je ff op een datingsite ofzo..heb ik ook wel eens gedaan btw..voor de lol, dat wel [want er komt weinig zinnigs uit voort].![]()
Maar echt op zoek naar een man ben ik nooit geweest en zal ik ook nooit zijn..zoiets komt meestal juist als je het niet verwacht..of er uberhaupt zin in hebt..althans, dat is mijn ervaring.![]()
als je altijd binnen zit, of altijd binnen je beperkte omgeving blijft ronddolen, komt het ook niet goed hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef kalemero het volgende:
Je moet niet zoeken..liefde komt op je pad of het komt niet..
Risico's zijn overrated.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Uitgestorven bospaadjes. Q. houdt van rust in de tent.
ja en daarom is het zo druk op straatquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als je altijd binnen zit, of altijd binnen je beperkte omgeving blijft ronddolen, komt het ook niet goed hoor
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zeg maar je hoor. Kan beter u tegen u zeggen, je bent al bijna 30!![]()
Hoe dan ook, je ziet er wel beetje eng uit, wie zijn gezicht niet laat zien heeft wat te verbergen.![]()
Er is niks mis met 30, ik hoop het ooit ook te worden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is er mis met 30?
![]()
Nou?![]()
Ik word dit jaar zelfs 31, the horror.
Damn, ik word echt oud, als jij 30 bent ben ik bijna 39.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is niks mis met 30, ik hoop het ooit ook te worden.![]()
Niets van dat alles broer, je wéét gewoon dat dat allemaal blijft hangen bij wat laf heen-en-weer ge-fotoboek en eventueel wat MSN-sessies.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Nou, c_c. Je hebt een prachtige paringsdans weggehaald.
Och, verplicht, verplicht. Iemand moet de vuige taak van het opruimen van slowchat op zich nemen. En af en toe is het hier interessant, ook al ben ik niet vrijgezel. Ik put energie voor dit topic uit het feit dat ik langer vrijgezel ben geweest dan de gemiddelde tiener.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:26 schreef broer het volgende:
Voel jij je verplicht om hier te reageren, c_c? En waarom, als je niet vrijgezel bent?
Je hebt hart voor de zaak én je weet je er aardig uit te lullen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, verplicht, verplicht. Iemand moet de vuige taak van het opruimen van slowchat op zich nemen. En af en toe is het hier interessant, ook al ben ik niet vrijgezel. Ik put energie voor dit topic uit het feit dat ik langer vrijgezel ben geweest dan de gemiddelde tiener.
Het is een gave, die ik draag met trots.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt hart voor de zaak én je weet je er aardig uit te lullen.
Dat waardeer ik wel.
Och welnee, daar klinkt je te zelfanalyserend voor. Mensen die goede zelfanalyses kunnen maken wentelen niet in medelijden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:32 schreef broer het volgende:
Leuk dat je dacht dat ik in een vicieuze cirkel zat. Dank je wel.
Dat is toch ook zo. Ik zeg, geniet ervan en niet zo gehaast!quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, wat zal ik blij zijn als mijn leeftijd in de 20 geraakt. 'Tiener' klinkt zo...zo...net-de-Telekids-en-brinta-ontgroeid-achtig.
Je bent nog geen twintig? Och, de schattigheid...quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, wat zal ik blij zijn als mijn leeftijd in de 20 geraakt. 'Tiener' klinkt zo...zo...net-de-Telekids-en-brinta-ontgroeid-achtig.
Neuh. Je zit wel aardig goed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:35 schreef clumsy_clown het volgende:
(Zit ik fout?)
Die neiging heb ik zelfs als ik niet kan uitslapen.quote:(Ik kan morgen uitslapen, wat de onbedwingbare neiging om zo lang mogelijk op te blijven met zich meebrengt)
Is de sportschool een massale singles actie?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:14 schreef Minkeltje het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds last van mn rug en armen (damn moet is vaker naar de sportschool haha). Vandaag heel misschien is gaan verven ALS ik weet welke kleur, en vanavond stappen
Dat moet spoedig resultaat gaan opleverenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:29 schreef MooieBoot het volgende:
Ik doe altijd bankdrukken en heel vuil kijken![]()
Gelden er eigenlijk nog regels over de kleur en motief van je handdoek? Zoals die polsbandjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat moet spoedig resultaat gaan opleveren![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:19 schreef MooieBoot het volgende:
http://weblogs.nieuwegarde.nl/pivot/entry.php?id=348![]()
je hebt ook nog gele![]()
Tijd voor een mooie gele ster op je jas met "ALLEEN" er op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:48 schreef broer het volgende:
Aparte winkelmandjes, zelfs?
Nog even en de vrijgezellen mogen niet meer voor in de bus zitten...
http://www.waarmaarraar.n(...)r_winkelmandjes.htmlquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:48 schreef broer het volgende:
Aparte winkelmandjes, zelfs?
O, beter nog, 'EENZAAM'.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:53 schreef Q. het volgende:
Tijd voor een mooie gele ster op je jas met "ALLEEN" er op.
vergeet "ZIELIG" nietquote:
Ik zit altijd vooraan in m'n eentje bij een dubbele bank, maar er komt nooit iemand gezellig bij me zittenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:48 schreef broer het volgende:
Op welke datum wordt dat georganiseerd?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:46 schreef thaleia het volgende:
Dat van dat feest in Hengelo wat daaronder staat hadden wij hier in Nijmegen tien jaar geleden al: het Ranzen & Sjanzen feest, met een stoplicht op groen voor iedereen die voor alles in was, oranje voor iemand die semi-bezet was maar toch wel ergens voor in was, en rood voor wie nergens voor in of op uit was. Ik ben er nooit geweest, maar ik gok zo dat er weinig 'rood' te vinden was
klinkt als een goed feestjequote:Op zaterdag 21 april 2007 14:46 schreef thaleia het volgende:
Dat van dat feest in Hengelo wat daaronder staat hadden wij hier in Nijmegen tien jaar geleden al: het Ranzen & Sjanzen feest, met een stoplicht op groen voor iedereen die voor alles in was, oranje voor iemand die semi-bezet was maar toch wel ergens voor in was, en rood voor wie nergens voor in of op uit was. Ik ben er nooit geweest, maar ik gok zo dat er weinig 'rood' te vinden was
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:12 schreef thaleia het volgende:
Daarom denk ik ook dat er geen mensen met 'rood' kwamen. En helaas voor de enthousiastelingen: het Ranzen & Sjanzenfeest wordt al jaren niet meer georganiseerd. Gelukkig hebben ze nu iets soortgelijks in Hengelo![]()
hoe zeg je "hoi! neuken?" in het Hengeloos?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Daar zijn die bandjes voor.
Dat zeg je d.m.v een zweetband om je hoofdquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe zeg je "hoi! neuken?" in het Hengeloos?![]()
Dit was ik helemaal vergeten! Je kon volgens mij ook briefjes ergens afgeven (want op je sticker stond ook een nummer) en dan kon je gaan kijken op een muur of iemand berichtjes voor je had achtergelaten. Ik ben er één keer heel eventjes geweest, en het was inderdaad gewoon een rechtoe rechtaan vergaarbak voor neukertjes.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:46 schreef thaleia het volgende:
Die regels was ik indd. vergeten, serieus niet aan gedacht. Gebeurd door mij niet meer, was beetje doorgeslagen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Zoals verwacht een waarschuwing en een opruimactie tegen de slowchat. Als jullie het zien staan, waarom dan nog doorgaan?
Edit: Jezus, de helft van het topic kon weg. Én de regels stonden niet in de OP. [afbeelding].
Als je nou eens begint met een foto in je fotoboek..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:36 schreef Q. het volgende:
Volgens mij moet ik ook maar weer een keer gaan daten. Eigenlijk.
Als je nou 's begint met het lezen van de OPquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met een foto in je fotoboek..![]()
Ja! Die zijn namelijk heel belangrijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je nou 's begint met het lezen van de OP.
het zijn toch tips om single-af te worden, niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je nou 's begint met het lezen van de OP.
open een topic over dit probleem, zo kunnen wij mee genieten..quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:49 schreef Shinadul het volgende:
Ik ben van aardig bezig naar onbekend gegaan, maar ik vermoed dat single er weer aan zit te komen
Nah, probleem is simpel: Ik heb een vliegtuig nodig om bij haar te zijn en zij vond nederland maar koud, ongezellig en de mensen ontzettend bot naar elkaar doen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
open een topic over dit probleem, zo kunnen wij mee genieten..
en kom pas terug in dit topic als het werkelijk zo ver is
Dan ben je gewoon te controlerend en wil je zeker weten dat de ander de moeite waard is. Dat vind je toch wel vanzelf uit als je wat probeert! En ach... blauwtje lopen is niet het einde van de wereldquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:10 schreef thaleia het volgende:
Ik ga er nooit zelf voor op het eerste gezicht. Ik ga er alleen zelf voor bij collega's ofzo van wie ik al maanden heb kunnen observeren dat ze eigenlijk toch wel erg leuk zijn
Blauwtje lopen niet, maar de keren dat ik heb moeten zeggen dat ik eigenlijk toch liever niet meer nog een keer af wilde spreken vond ik echt hell.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:12 schreef lavAzza het volgende:
Dan ben je gewoon te controlerend en wil je zeker weten dat de ander de moeite waard is. Dat vind je toch wel vanzelf uit als je wat probeert! En ach... blauwtje lopen is niet het einde van de wereld
'Keihard kut'. Ja, dat lijkt me wel wat. Kom ik toch nog eens aan mijn gerief.quote:Op zondag 22 april 2007 02:55 schreef thaleia het volgende:
Gitaar en als het nodig is bas
We hadden zelfs al een naam: "het keihard kutcombo"
Lijkt je dat wat?
same ;[quote:Op zondag 22 april 2007 18:29 schreef Twinkle20 het volgende:
You tell me
Heb me kapot verveeld op deze mooie zondag
Vrienden hadden het allemaal druk druk druk en hier in de buurt was ook niet veel spectaculairs te bleven.
Vanavond gelukkig even terrasje pikken
Ben blij dat ik morgen weer naar stage kan
hebben jullie al drums of nog een gitarist?quote:Op zondag 22 april 2007 02:55 schreef thaleia het volgende:
Gitaar en als het nodig is bas
We hadden zelfs al een naam: "het keihard kutcombo"
Lijkt je dat wat?
gefeliciteerd, ik ookquote:Op zondag 22 april 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Hallo, ik ben nog steeds single.
Kijk jij graag naar wielrennen?quote:Op zondag 22 april 2007 02:49 schreef thaleia het volgende:
Ik ben echt goed wazig trouwens, dat wordt inderdaad, zoals mijn drinkgenoot al zei, morgen met hoofdpijn op de bank kijken naar de Amstel Gold Race
(maar ik typ nog foutloos)
Bij mij in de supermarkt lopen altijd erg veel leuke exemplaren rond hoor! Ik wou dat we van die mandjes hadden, maar ja: de intelligente single weet genoeg als er 1 pizza en 1 magnetronmaaltijd voor 1 persoon in het mandje ligt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
bijna net zo erg als die aparte winkelmandjes voor singles
Maar je eet wel gevarieerd danquote:Op maandag 23 april 2007 09:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bij mij in de supermarkt lopen altijd erg veel leuke exemplaren rond hoor! Ik wou dat we van die mandjes hadden, maar ja: de intelligente single weet genoeg als er 1 pizza en 1 magnetronmaaltijd voor 1 persoon in het mandje ligt.
Nee, echt! De supermarkt is voor mij altijd weer leuk, ik heb nog nooit zo genoten van het boodschappen doen. Met name tussen half 6 en half 7. Het mooiste is dat ik uitzicht heb op de ingang en dat ik serieus binnenkort ga posten wanneer Chris Zegers altijd boodschappen komt doen want hij shopt daar dus ook!quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat nou als je merkt dat je jaloers begint te worden als een vriendin van je zoent met een andere gast.. hmm.. misschien moeten we toch maar ens ff met elkaar gaan praten
Haha ja he! Nou naar wederzijdse interesse was al geinformeerd.. door haar notabene.. maar toen speelde er nog niets.. dus ja.. pittige situaties!quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een goed gesprekje. Maar misschien kun je er ook gewoon werk van maken. Neem haar mee uit eten en zoen haar (of beland met haar in bed).
quote:Op zondag 22 april 2007 03:04 schreef thaleia het volgende:
en dan nu........de Amstel Gold Race
Mijn volgende lover wordt een wielrenner
Ik weet verder niet wat voor relatie je met em hebt.. maar je kan het natuurlijk ook erg hard spelen en gewoon duidelijk zeggen dat ie op moet rottenquote:Op maandag 23 april 2007 09:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zeg, ik ben dus 2 keer wezen daten met een jongen maar nou kom ik niet echt meer van 'm af. Iemand tips? Heb al gezegd dat ik geen projecten of relaties wil en dat ik dus geen zin heb om verantwoording af te leggen aan wie dan ook, inclusief hem (ja, die bewoording maar dan in het engels want hij spreekt weinig Nederlands). Krijg ik een SMS-je of hij me kan zien :-(
Nee, absoluut geen signalen. Misschien is hij wel verliefd op me. Maar ik ben al redelijk bot geweest.quote:Op maandag 23 april 2007 10:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat voor relatie je met em hebt.. maar je kan het natuurlijk ook erg hard spelen en gewoon duidelijk zeggen dat ie op moet rotten![]()
Nee ff serieus.. weet je zeker dat jij geen signalen meer afgeeft waardoor hij zou kunnen denken dat het misschien toch nog iets zou kunnen worden?
edit: kijk een fobo doet wonderen.. je bent zowel ontzettend lief.. als ook bitchy.. ideaal![]()
![]()
Tsja dat zou kunnen.. waar ken ik dat vanquote:Op maandag 23 april 2007 10:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, absoluut geen signalen. Misschien is hij wel verliefd op me. Maar ik ben al redelijk bot geweest.![]()
Ja, maar hoe bot moet je worden? Ik ben echt alleen maar afwijzend, bel of sms hem nooit tenzij hij vraagt of hij me weer kan zien en dan stuur ik dus SMS-jes dat ik er klaar mee ben enzo. Bovendien ben ik boos op hem geworden omdat hij iets niet geloofde en sindsdien is het contact sterk bekoeld.quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja dat zou kunnen.. waar ken ik dat van![]()
![]()
Lastige situatie.. Zie je hem zo gewoonlijk in het dagelijks leven? Studie/Werk ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, maar hoe bot moet je worden? Ik ben echt alleen maar afwijzend, bel of sms hem nooit tenzij hij vraagt of hij me weer kan zien en dan stuur ik dus SMS-jes dat ik er klaar mee ben enzo. Bovendien ben ik boos op hem geworden omdat hij iets niet geloofde en sindsdien is het contact sterk bekoeld.
Nee, alsjeblieft niet. Relaties of zoenen met mensen van je werk doe ik niet aan. Ik heb hem echt pas 3 ker gezien, 1 keer ontmoet, toen nog 2 dates!quote:Op maandag 23 april 2007 11:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Lastige situatie.. Zie je hem zo gewoonlijk in het dagelijks leven? Studie/Werk ofzo?
Vertel mij watquote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet. Relaties of zoenen met mensen van je werk doe ik niet aan. Ik heb hem echt pas 3 ker gezien, 1 keer ontmoet, toen nog 2 dates!
Nee, hij heeft nog niet voor mijn deur gestaan. Klote! Hij weet waar ik woon!quote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Hmm.. dus totaal negeren heeft geen nut?
Lieverd.. je hebt een stalker!![]()
hahahaquote:Op maandag 23 april 2007 12:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nog niet voor mijn deur gestaan. Klote! Hij weet waar ik woon!
quote:Op maandag 23 april 2007 12:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahahagoed bezig meis..
Eehm.. misschien toch maar weer eens tijd voor NOG een goed gesprek?
Ik lach je niet uit.. ik lach je toequote:Op maandag 23 april 2007 12:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
zit me verdomme niet uit te lachen. Ik ga hem toch meer eens bellen om te zeggen dat ik geen contact wil houden.
waar ken je hem dan van?quote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet. Relaties of zoenen met mensen van je werk doe ik niet aan. Ik heb hem echt pas 3 ker gezien, 1 keer ontmoet, toen nog 2 dates!
Hmm nee volgens mij is zij zo een type niet.. maare.. ja.. ben benieuwdquote:Op maandag 23 april 2007 14:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
waar ken je hem dan van?
ben je zo'n type die de kroeg afgaat?
Niet doen, de beste optie is vanaf nu totaal in negeer mode zetten. Je bent duidelijk geweest en een echte stalker ziet negatief contact toch als contact dus gaat dan door.quote:Op maandag 23 april 2007 12:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
zit me verdomme niet uit te lachen. Ik ga hem toch meer eens bellen om te zeggen dat ik geen contact wil houden.
Zo istquote:Op maandag 23 april 2007 14:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Niet doen, de beste optie is vanaf nu totaal in negeer mode zetten. Je bent duidelijk geweest en een echte stalker ziet negatief contact toch als contact dus gaat dan door.
Heb hem ontmoet in Escape.quote:Op maandag 23 april 2007 14:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
waar ken je hem dan van?
ben je zo'n type die de kroeg afgaat?
Is een collega van me.. heb voorgenomen nooit te daten of iets te doen met collega's.. maar ja.. gevoelens hou je niet altijd in de hand he.. lastige situatie dus..quote:Op maandag 23 april 2007 14:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
maarreh: CSI, gast, vertel eens meer over dat meisje!
Tja, ik werk bij het bedrijf waar de hormonen uitgevonden zijn, vind het ook niet bepaald makkelijk om me staande te houden tussen al die dekhengsten maar het luktquote:Op maandag 23 april 2007 15:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is een collega van me.. heb voorgenomen nooit te daten of iets te doen met collega's.. maar ja.. gevoelens hou je niet altijd in de hand he.. lastige situatie dus..![]()
Ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja, ik werk bij het bedrijf waar de hormonen uitgevonden zijn, vind het ook niet bepaald makkelijk om me staande te houden tussen al die dekhengsten maar het lukt.
Leuk, leuk, leuk! Ben je ook verliefd of vind je haar alleen maar heel leuk?
Lastig. Ik zou er gewoon werk van maken, zorg dat ze voor jou valt.quote:Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uitHet is lastig aangezien zij duidelijk aangegeven heeft dat haar mannetje op dit moment niet bij ons het op werk rondloopt.. dus ja.. ik ben niet zo van het one-way-love..
<- Zie je.. het komt van 2 kanten
![]()
Ik heb liever dat ze OP me valt dan voor mijquote:Op maandag 23 april 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Lastig. Ik zou er gewoon werk van maken, zorg dat ze voor jou valt.
ja dusquote:
Hier ben ik het totaal mee eensquote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef thaleia het volgende:
Het is mooi weerIk wil iemand ontmoeten waar ik heel erg verliefd op word
![]()
Ik vind single zijn wel prima, maar het is het seizoen om vlinders te voelen en ik voel geen vlinders. Ik voel een hoop excitement aangaande sport en verhuizen en zomervakantie en leuke-dingen-op-het-werk enzo, maar daar passen best ook nog wel wat vlinders bij, geen enkel probleem!
Nou ga ik de komende tijd bij aardig wat gelegenheden aardig wat nieuwe mensen ontmoeten, wie weet heeft er eentje de vlinders om zich heen zwermen
Groot gelijk heb je.. vooral niet laten fucken met je op deze manier!quote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef base3ball het volgende:
Date van afgelopen zaterdag ging helaas niet door. Op het laatste moment haakte ze af, alsof ze toen pas wist dat ze moest werken. Ze werkt in de verpleging dus veranderd haar rooster nog wel eens, ik stuurde daarom de dag ervoor een sms of haar rooster niet veranderd was. Pas een uur voordat we zouden afspreken kreeg ik een reactie dat ze niet kon
. Het is al de tweede keer dus is het dag met het handje
.
Ik mag dan wel niet omkomen in de dates in mijn leven, maar ik ga niet zo met me laten sollen natuurlijk.
Maar ja pech dus voor haar, dat ze mijn geweldige persoonlijkheid nu misloopt.
Was zaterdag wel behoorlijk geïrriteerd, maar dat is na vandaag allang weer voorbij. Na toch weer mooi weer gister en vanochtend, mijn artikel dat af is en waar ik tevreden over ben en er vandaag weer genoeg mooie meisjes in de collegezaal zaten![]()
Mij lijkt me logischer in het Najaar, vanwege het openhaard effect?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Q. het volgende:
Met al dat mooie weer krijg je wel een beetje de kriebels, ik tenminste wel. Zouden er ook meer relaties ontstaan in het voorjaar?
Volgens mij wel. Er zijn vast onderzoeken naar gedaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Q. het volgende:
Met al dat mooie weer krijg je wel een beetje de kriebels, ik tenminste wel. Zouden er ook meer relaties ontstaan in het voorjaar?
Stappen is toch de manier om mensen te ontmoeten?quote:Op maandag 23 april 2007 23:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja dus
hoewel kroeg moeten we hier vervangen door disco/club dus
Ja, heb gelukkig niets gehoord!quote:Op maandag 23 april 2007 23:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze OP me valt dan voor mij![]()
Hoe ist daar? Rustig geweest vandaag?
Irritant zeg! Maar iets zegt me dat je er al rekening mee gehouden had.quote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef base3ball het volgende:
Date van afgelopen zaterdag ging helaas niet door. Op het laatste moment haakte ze af, alsof ze toen pas wist dat ze moest werken. Ze werkt in de verpleging dus veranderd haar rooster nog wel eens, ik stuurde daarom de dag ervoor een sms of haar rooster niet veranderd was. Pas een uur voordat we zouden afspreken kreeg ik een reactie dat ze niet kon
. Het is al de tweede keer dus is het dag met het handje
.
Ik mag dan wel niet omkomen in de dates in mijn leven, maar ik ga niet zo met me laten sollen natuurlijk.
Maar ja pech dus voor haar, dat ze mijn geweldige persoonlijkheid nu misloopt.
Was zaterdag wel behoorlijk geïrriteerd, maar dat is na vandaag allang weer voorbij. Na toch weer mooi weer gister en vanochtend, mijn artikel dat af is en waar ik tevreden over ben en er vandaag weer genoeg mooie meisjes in de collegezaal zaten![]()
Leg ens uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef denB het volgende:
[..]
Mij lijkt me logischer in het Najaar, vanwege het openhaard effect?
Ergens zou ik dat ook wel willen, maar anderzijds heb ik zoiets van "waarom zou ik ??" Denk dat ik nu gewoon te lang alleen ben geweest dat ik niet anders meer ken . . .quote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef thaleia het volgende:
Het is mooi weerIk wil iemand ontmoeten waar ik heel erg verliefd op word
![]()
Ik vind single zijn wel prima, maar het is het seizoen om vlinders te voelen en ik voel geen vlinders. Ik voel een hoop excitement aangaande sport en verhuizen en zomervakantie en leuke-dingen-op-het-werk enzo, maar daar passen best ook nog wel wat vlinders bij, geen enkel probleem!
jaloers op die hitsige eendjes?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb twee gashaarden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef Q. het volgende:
Dan moet ik toch eens een open haard aanschaffen.
Die waren vooral agressief.quote:
Dat is toch een half jaar.quote:maar misschien krijg ik in het voorjaar de kriebels en mag ie in het najaar weer oprotten. Ben te lang alleen geloof ik.
De zomer is ook geen periode voor het beginnen van een relatie! Dat is de winter.. lekker knus, romantisch.. je kent t wel!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
De zomer is juist een prima tijd om geen relatie te hebben! Iedereen draagt rokjes, topjes, shirtjes en alles ziet er wat voordeliger uit. Niet de vermoeide witte winterkoppies maar gezonde kleurtjes en iedereen is vrolijk door de zon. Komende zomer geen relatie voor mij!
Dat is trouwens wel weer een goed plan. In Scheveningen zou je 'm onder moeten zien gaan he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
De zomer is ook geen periode voor het beginnen van een relatie! Dat is de winter.. lekker knus, romantisch.. je kent t wel!
Aan de andere kant.. zonsondergang op t strand..![]()
Ik zie iedere dag de zon ondergaan in Scheveningen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel weer een goed plan. In Scheveningen zou je 'm onder moeten zien gaan he?
Yep.. als t goed is welquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel weer een goed plan. In Scheveningen zou je 'm onder moeten zien gaan he?
Dat zou moeten lukken. Misschien dat ik er vanavond nog even zitquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat je nog vrijgezel bent dan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zie iedere dag de zon ondergaan in Scheveningen.![]()
Hij zal wel zijn verblind zijn door die ondergaande zonquote:
vertel!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef thaleia het volgende:
Niks enthousiasme temperen, tot nu toe is het een prachtig verhaal
Vandaag ook een leuk verhaal over een blind date in Metro of De Pers of zoiets, als het een waargebeurd verhaal was....was echt bizar![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hij probeerde je gewoon te versieren!!
Goed bezig
Is leeftijd zo een grote issue voor je? Stel dat je nou ontzettend goed met em op kan schieten en het echt klikt!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar.. Jammer dat hij 20 was.
Ja, dat is wel een issue voor mij, eigenlijk hanteer ik een ondergrens van 27 maar daar ben ik al vanaf geweken met mijn ex-friend with benefits.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is leeftijd zo een grote issue voor je? Stel dat je nou ontzettend goed met em op kan schieten en het echt klikt!![]()
Dus jij wilt persé en man die 4 jaar ouder is dan jijzelf? Niet dat ik daar problemen mee heb hoor.. maar ik heb dat nog niet zo vaak gehoordquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een issue voor mij, eigenlijk hanteer ik een ondergrens van 27 maar daar ben ik al vanaf geweken met mijn ex-friend with benefits.
Een man of een vrouw hè? Dat was de standaard wel eigenlijk, maar de laatste tijd val ik ook ineens op moslims en hindoestanen terwijl ik voorheen alleen voor negers ging dus zo strinkt hanteer ik die regels niet meer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dus jij wilt persé en man die 4 jaar ouder is dan jijzelf? Niet dat ik daar problemen mee heb hoor.. maar ik heb dat nog niet zo vaak gehoord![]()
Leuke anekdotequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:15 schreef thaleia het volgende:
Ik moet eigenlijk werken, maar het is TE leuk om niet te vertellen: man ging lang geleden eens op een blind date, met een dame over wie een vriendin van hem zei dat ze wel bij hem zou passen. Beschrijving was iets van "lang, donker haar" en hij was zenuwachtig en had eindeloos z'n haar staan doen enzo, en kwam dus vrij laat aan, en zei haastig tegen de eerste de beste schone met lang donker haar "sorry dat ik zo laat ben, laten we maar meteen naar binnen gaan" (ze gingen naar de film)
U voelt hem al aankomen. Het klinkte fantastisch, de volgende dag werden zowel hij als z'n nieuwe vlam pissig gebeld waarom ze niet waren komen opdagen bij de blind date, en ze zijn inmiddels 15 jaar getrouwd.
![]()
Ik weet niet of het waar is, maar een leuk verhaal is het wel.
Grappigquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Een man of een vrouw hè? Dat was de standaard wel eigenlijk, maar de laatste tijd val ik ook ineens op moslims en hindoestanen terwijl ik voorheen alleen voor negers ging dus zo strinkt hanteer ik die regels niet meer.
OK, OK, arabische types danquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
GrappigHoe kun jij aan iemands uiterlijk zien of hij/zij moslim is?
![]()
Whaaaaaaaaa... bedankt!! Ik wordt steeds jongerquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:25 schreef MooieBoot het volgende:
Oh ik zie het ja, ik had je echt in de 20 geschat op je fotoboek
Maar 30 jarige moslims zjin dus tegenwoordig de doelgroep, ik val buiten de prijzen
Ik vind het maar nep gedrag, misschien ben ik wel een beetje jaloersquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef kalemero het volgende:
Wat betreft de Moslims en/of Arabische types...ze hebben idd wel een bepaalde charme,passie, en zijn goed gebekt.Ze weten een vrouw goed in te palmen. Heel anders als dat een Nederlandse man dat doet.
Ergens heb je wel gelijk..want na het inpalmen veranderen ze nogal snel [negatief], maar dat gebeurd ook bij de oerHollandse knullen, maar dan ehhm... anders..Maar er zijn heus wel uitzonderingen..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef MooieBoot het volgende:
[..]
Ik vind het maar nep gedrag, misschien ben ik wel een beetje jaloers
Jammer dat de generalisatie meteen toeslaat.. de link naar de Loverboys is zo (jammer genoeg maar realiteit) snel gelegd..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:07 schreef kalemero het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk..want na het inpalmen veranderen ze nogal snel [negatief], maar dat gebeurd ook bij de oerHollandse knullen, maar dan ehhm... anders..Maar er zijn heus wel uitzonderingen..
Jaloers hoef je dus niet te zijn lijkt me..iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en tekortkomingen![]()
Ik heb het helemaal niet over loverboys, dat is weer een ander verhaal!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jammer dat de generalisatie meteen toeslaat.. de link naar de Loverboys is zo (jammer genoeg maar realiteit) snel gelegd..
Klinkt een beetje als loverboysquote:Op woensdag 25 april 2007 00:07 schreef kalemero het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk..want na het inpalmen veranderen ze nogal snel [negatief], maar dat gebeurd ook bij de oerHollandse knullen, maar dan ehhm... anders..Maar er zijn heus wel uitzonderingen..
Jaloers hoef je dus niet te zijn lijkt me..iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en tekortkomingen![]()
Ja, dat klopt wel! Ik val daar dus doorgaans als een blok voor. Ik wil graag het gevoel krijgen dat iemand echt moeite voor me doet om me te leren kennen en hollanders haken in al hun nuchterheid zo snel af. Ik wil echt ingepalmd worden in ieder geval, nooit verwacht dat ik nog eens bij arabische types terecht zou komen. En hoe ze na de inpalmfase zijn weet ik niet maar ik denk dat het wel meevalt hoor. Misschien is het door normen en waarden normaler om jaloers of bezitterig te zijn maar dat wil niet zeggen dat er geen gemoedelijke turken zijn of zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef kalemero het volgende:
Wat betreft de Moslims en/of Arabische types...ze hebben idd wel een bepaalde charme,passie, en zijn goed gebekt.Ze weten een vrouw goed in te palmen. Heel anders als dat een Nederlandse man dat doet.
Natuurlijk zullen er ook goeie gasten zijn.. maar over het algemeen is het beeld wel bekend..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel! Ik val daar dus doorgaans als een blok voor. Ik wil graag het gevoel krijgen dat iemand echt moeite voor me doet om me te leren kennen en hollanders haken in al hun nuchterheid zo snel af. Ik wil echt ingepalmd worden in ieder geval, nooit verwacht dat ik nog eens bij arabische types terecht zou komen. En hoe ze na de inpalmfase zijn weet ik niet maar ik denk dat het wel meevalt hoor. Misschien is het door normen en waarden normaler om jaloers of bezitterig te zijn maar dat wil niet zeggen dat er geen gemoedelijke turken zijn of zo.
Dat zuidelijke temperament weet ik wel raad mee![]()
Je moet altijd beoordelen op karakter en niet op beeldvorming.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen er ook goeie gasten zijn.. maar over het algemeen is het beeld wel bekend..
Oh nee dat zeker.. maar het karakter van die gasten (ja ik generaliseer) dat vertrouw ik gewoon niet.. En dat is opzich best jammer.. want er lopen ook zeker wel gasten tussen die WEL serieus door het leven willen gaan en een carriere op willen bouwen..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je moet altijd beoordelen op karakter en niet op beeldvorming.
Ja, al geloof ik absoluut dat mensen uit bepaalde hoeken van de wereld eerder geneigd zijn tot jaloezie.. Er zijn er altijd genoeg die niet zo zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oh nee dat zeker.. maar het karakter van die gasten (ja ik generaliseer) dat vertrouw ik gewoon niet.. En dat is opzich best jammer.. want er lopen ook zeker wel gasten tussen die WEL serieus door het leven willen gaan en een carriere op willen bouwen..
Jaloezie.. pfoe.. hekel punt bij dat soort typesquote:Op woensdag 25 april 2007 11:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, al geloof ik absoluut dat mensen uit bepaalde hoeken van de wereld eerder geneigd zijn tot jaloezie.. Er zijn er altijd genoeg die niet zo zijn.
Ik hou trouwens helemaal niet van jaloezie, komt omdat ik het niet herken denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaloezie.. pfoe.. hekel punt bij dat soort types![]()
Nja jaloezie is opzich helemaal niets mis mee.. zodra je het maar onder controle kan houden..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik hou trouwens helemaal niet van jaloezie, komt omdat ik het niet herken denk ik.
alleen als je assertief en zelfverzekerd bent...en dat is niet heel de wereld...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Stappen is toch de manier om mensen te ontmoeten?
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
alleen als je assertief en zelfverzekerd bent...en dat is niet heel de wereld...
bij mij wisselt dat nogal eens, hangt van mn stemming en bui af. als ik een kuthumeur of uit mn hum ben heb ik niet zo'n zin/moed om op iemand af te stappen...
Dat komt omdat jij nooit echt hebt leren zuipen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan word ik juist heel emotioneel.
Zonde van het geldquote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij nooit echt hebt leren zuipen.![]()
Hehehe, ik ben dan echt een partyanimal.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan word ik juist heel emotioneel.
Een bierverslaving is beter dan een chocoladeverslaving.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonde van het geld. Ik heb al genoeg verslavignen.
Dacht het niet!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een bierverslaving is beter dan een chocoladeverslaving.![]()
Post boven jequote:Op donderdag 26 april 2007 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben omhoog aan het scrollen, op zoek naar posts zonder slowchat. Ik blijf nog even bezig geloof ik.
Misschien is het beter om deze reeks wat nuttiger te maken. Zoals topics over meisje ontmoet, ik heb niets met relaties, speeddaten etc kunnen gewoon in deze reeks. Leveren mooie discussies op. Nu is dit een op zichzelf staande reeks naast al die andere topics en lijkt het me daardoor logisch dat hierdoor slowchat komt.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben omhoog aan het scrollen, op zoek naar posts zonder slowchat. Ik blijf nog even bezig geloof ik.
Waar moeten we 't dan over hebbenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien is het beter om deze reeks wat nuttiger te maken. Zoals topics over meisje ontmoet, ik heb niets met relaties, speeddaten etc kunnen gewoon in deze reeks. Leveren mooie discussies op. Nu is dit een op zichzelf staande reeks naast al die andere topics en lijkt het me daardoor logisch dat hierdoor slowchat komt.
Meer popcorn voor jezelf.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:58 schreef denB het volgende:
haha
Ik zat op de bank een film te kijken SOLO!
En hoefde geen popcorn te delen
Om jouw date te worden?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef vencodark het volgende:
Als ik toch 1 jongen mocht kiezen om mijn date te worden, nou dan wist ik het wel. Vandaag die bloedmooie gast gezien in de winkel. Echt dropdead gorgeous. Jammm...![]()
misschien denk hij dr wel anders overquote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef vencodark het volgende:
Als ik toch 1 jongen mocht kiezen om mijn date te worden, nou dan wist ik het wel. Vandaag die bloedmooie gast gezien in de winkel. Echt dropdead gorgeous. Jammm...![]()
bij de slager doe ik er nog langer over somsquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef kalemero het volgende:
Ik niet! Zou zoiets niet willen en durven haha..En daarbij kan ik niet binnen 3 minuten bepalen of iemand de moeite waard is. Beetje een snelle manier van vleeskeuren.![]()
![]()
k weet niet.. het lijkt me eigenlijk best humorquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef kalemero het volgende:
Ik niet! Zou zoiets niet willen en durven haha..En daarbij kan ik niet binnen 3 minuten bepalen of iemand de moeite waard is. Beetje een snelle manier van vleeskeuren.![]()
![]()
Waarom ga je het zelf niet eens doen dan? Kun je er een leuk verslagje van maken hierquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
k weet niet.. het lijkt me eigenlijk best humor![]()
Misschien binnenkortquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef kalemero het volgende:
[..]
Waarom ga je het zelf niet eens doen dan? Kun je er een leuk verslagje van maken hier![]()
het gaat dan inderdaad makkelijkerquote:
Like I said girl.. give urself some time..quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zo, dus ik voel me vandaag niet zo heel happy single. Het lijkt erop dat mijn ex with benefits voor zijn ex kiest. Komt toch veel harder aan dan verwacht. En dat na een maand al, echt dodelijk voor mij als zoiets na 3 maanden gebeurd.
Oh, gene idee, maar staat bij mij wel in mei als optie gepland.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien ook niet![]()
iemand hier wel eens naar zo'n speeddate verhaal geweest?
Deze week was dus niet mijn week, het gaat met ups en downs, ik merk aan mezelf dat ik er vrij wisselvallig door word. Hebben meer mensen het gevoel dat ze stabieler functioneren zolang ze in een relatie zitten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:40 schreef Minkeltje het volgende:
Waar ik vorige week nog in een singlezijn-dipje zat, valt t deze week wel weer mee. Veel gedaan, ook met vrienden, dus dan is er gelukkig weinig tijd om te kniesoren
Ja, je staat er in beginsel immers minder alleen voor. Bredere basis om op terug te vallen - and alike.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Deze week was dus niet mijn week, het gaat met ups en downs, ik merk aan mezelf dat ik er vrij wisselvallig door word. Hebben meer mensen het gevoel dat ze stabieler functioneren zolang ze in een relatie zitten?
Een relatie is een bepaald gevoel van vertrouwen in iemand, maar ook vertrouwd worden.. Dat iemand je lief heeft.. en respect voor je heeft.. dat kweekt zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Deze week was dus niet mijn week, het gaat met ups en downs, ik merk aan mezelf dat ik er vrij wisselvallig door word. Hebben meer mensen het gevoel dat ze stabieler functioneren zolang ze in een relatie zitten?
Ik niet, ik ben stabieler als ik geen relatie heb..maar dat komt waarschijnlijk door mijn slechte keuze'squote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik heb altijd relaties gehad met mannen op wie ik kon bouwen, dus dat zal inderdaad wel een verschil zijn. Dit labiele gebeuren bevalt me overigens totaal niet op dit moment.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:24 schreef kalemero het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben stabieler als ik geen relatie heb..maar dat komt waarschijnlijk door mijn slechte keuze's![]()
Wat dacht je er van om gewoon je leven te leiden en af te wachten? Ik heb precies het zelfde...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk goede manieren om vrijgezelle vrouwen van in de 20 te ontmoeten? Helaas ben ik in de situaite dat in mijn leefsituatie ik bijna alleen mannen tegenkom. Omdat de optie om homo te worden me niet aanstaat wil ik hier dus wat aan doen.
Heb al een intake salsa dansles gedaan, maar daar waren naar mijn idee al vrij veel partners aanwezig. En de gemiddelde leeftijd was ook in de 30-40. Andere dansschool hier in de buurt kan je je zelfs alleen met partner inschrijven (kip-ei).
Zit verder op een sportschool (beetje conditie en spieren kweken), maar dat is niet echt een al te vrouwelijke omgeving.
Verder lijken singlefeesten, cafe's, speeddating enzo vooral te richten op 30+'ers. Datingsites lijken verhoudingsgewijs te veel mannen te hebben, waardoor vrouwen overspoeld worden met berichten. En eigenlijk zou ik sowieso irl op een rustige manier ze willen leren kennen in plaats van weer achter de pc te kruipen. Zeker met dit weer....
Dus mensen hier nog goede tips voor goede manieren/plekken/cursussen/whatever?
Sportvereniging, zoals korfbal, tennis of voetbal e.dquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk goede manieren om vrijgezelle vrouwen van in de 20 te ontmoeten? Helaas ben ik in de situaite dat in mijn leefsituatie ik bijna alleen mannen tegenkom. Omdat de optie om homo te worden me niet aanstaat wil ik hier dus wat aan doen.
Heb al een intake salsa dansles gedaan, maar daar waren naar mijn idee al vrij veel partners aanwezig. En de gemiddelde leeftijd was ook in de 30-40. Andere dansschool hier in de buurt kan je je zelfs alleen met partner inschrijven (kip-ei).
Zit verder op een sportschool (beetje conditie en spieren kweken), maar dat is niet echt een al te vrouwelijke omgeving.
Verder lijken singlefeesten, cafe's, speeddating enzo vooral te richten op 30+'ers. Datingsites lijken verhoudingsgewijs te veel mannen te hebben, waardoor vrouwen overspoeld worden met berichten. En eigenlijk zou ik sowieso irl op een rustige manier ze willen leren kennen in plaats van weer achter de pc te kruipen. Zeker met dit weer....
nooit..waarom zou je?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel dates hoor. Maar ik heb een dame leren kennen via internet (datingsite) en we vinden elkaar wel interessant na een aantal mailtjes, dus gaan we vanmiddag wat drinken. Ik denk dat ik zo'n 3 dates per jaar heb ofzo, het is gewoon leuk en een beetje spannend. Er komt meestal op zijn minst een leuk gesprek uit. Wat hebben jullie tegen dates, of waarom heb je er geen?quote:
Af wachten doe ik al sinds ik +-15 was. Heeft me nog niks opgeleverd in die 10 jaar. Ben nog niemand tegengekomen waar ik goed mee kon omgaan laat staan op verliefd werd. De kans dat ik als ik gewoon doorga zoals nu een leuke meid tegenkom is gewoon nogal laag. Dus probeer ik die kans te vergroten. En daarbij ook iets leuks en nieuws te doen zoals bijvoorbeeld dansles. Lijkt mij niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:36 schreef denB het volgende:
Wat dacht je er van om gewoon je leven te leiden en af te wachten? Ik heb precies het zelfde...
Ik leid nu gewoon mijn leven, komt er een leuke meid tussendoor mooi meegenomen
Dat valt me nog hard mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:35 schreef CherryLips het volgende:
ik heb m'n hele leven misschien vier dates gehad, twee voor elke gozer.
Date (de ~ (m.), ~s)quote:
Onbeschreven blaadjequote:Op zaterdag 28 april 2007 15:35 schreef CherryLips het volgende:
ik heb m'n hele leven misschien vier dates gehad, twee voor elke gozer.
Ja. Een date in het wonderschone Loenen (aan de Vechtquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:41 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie nooit enorme ellendige kutdates gehad? Dat de dame of heer in kwestie daarna nog niet begreep dat je het niks vond?
Ben weleens benieuwd.![]()
Je brak haar hart! Maar indd. wel lullig maar toch niet echt...het drama wat ik had willen lezen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja. Een date in het wonderschone Loenen (aan de Vecht).
Dat zal best. Maar ook al heb ik interesse, ik hoef niet de dag erna een complete liefdesverklaring van haar te ontvangen. Dat zou voor mij ook einde verhaal zijn denk ik.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je brak haar hart! Maar indd. wel lullig maar toch niet echt...het drama wat ik had willen lezen.![]()
Kan van meisje wel snappen dat als je met haar zoent ze toch verwacht min of meer dat je toch wel echt interesse in dr hebt. Maar maybe I'm wrong.![]()
Nee, ik snap het idee er ook wel achter, daar niet van.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ook al heb ik interesse, ik hoef niet de dag erna een complete liefdesverklaring van haar te ontvangen. Dat zou voor mij ook einde verhaal zijn denk ik.
Dat, dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:00 schreef nozem het volgende:
[..]
ik hoef niet de dag erna een complete liefdesverklaring van haar te ontvangen. Dat zou voor mij ook einde verhaal zijn denk ik.
Een enorme kutdate nog niet, maar ja heb er ook pas vier gehad. Had wel een keer dat ik een date had met een meisje waar ik best goed mee kon praten, maar ze me verder niks deed. Nadat we uitgebreid wat gedronken hadden pakten we ook nog even een filmpje. En na een tijdje begon ze te zoenen en ik haar ook. Ze zoende niet slecht ofzo, maar t enige wat ik na de film nog maar kon denken was: waarom heb ik haar gezoendquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:41 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie nooit enorme ellendige kutdates gehad? Dat de dame of heer in kwestie daarna nog niet begreep dat je het niks vond?
Ben weleens benieuwd.![]()
Ik zit zelf ook helemaal niet zo in elkaar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:16 schreef kalemero het volgende:
Dat zou voor mij ook een afknapper zijn om direct de dag erna een liefdesverklaring te krijgen. Beetje erggggg snel en wanhopig vind ik. Ik zou het dan ook gelijk benauwd krijgen![]()
Single meiden van 20 gaan stappen en de twintigers van nu zijn gek op de dansvloer. Dus stappen en zelf een dansje wagen. Overigens vind ik het meestal erg leuk als iemand met me begint te dansen :-)quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef cyber_rebel het volgende:
Vergis je niet, degene die mij 'corrigeert' binnen een relatie heeft een hele verkeerde aan mij. Als ik ergens oer en oervervelend van word, dan is het dat wel. Maar een luisterend oor, degene op wie je terug kunt vallen, degene voor wie je uit eigen beweging niet al te veel zuipt als de dansvloer uitpuilt met leuke mannen of vrouwen, degene aan wie je uit vrije wil trouw blijft en je alleen daarom al gedraagt.. Diegene begin ik nu wel een beetje te missen, ik ben een maand helemaal los gegaan met 3 dates per weekend, zuipen, feesten, zuipen, feesten, zuipen, feesten en nog meer zuipen. Uiteindelijk ben ik dat niet en ik kwam 2 weken geleden al tot de conclusie dat dat maar eens afgelopen moest zijn. Projectjes gedumpt en alleen nog voorzichtig partyen. Begin wel weer tot mezelf te komen maar dat wilde feestgedrag kriebelt nog wel eens hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
nooit..waarom zou je?
ik heb ip geen anderen nodig om mij te corrigeren ofzo..
hoeft niemand te proberen ook![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Date (de ~ (m.), ~s)
1. afspraakje, rendez-vous waarbij CL en DonJames donderdag 3 mei a.s. s'avonds naar de Cinemec togen om daar naar een leuke film te gaan en daarna wellicht nog een terrasje te pakken.
Oei, ik val buiten die single meidenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Single meiden van 20 gaan stappen en de twintigers van nu zijn gek op de dansvloer. Dus stappen en zelf een dansje wagen. Overigens vind ik het meestal erg leuk als iemand met me begint te dansen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |