het zijn toch tips om single-af te worden, niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je nou 's begint met het lezen van de OP.
open een topic over dit probleem, zo kunnen wij mee genieten..quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:49 schreef Shinadul het volgende:
Ik ben van aardig bezig naar onbekend gegaan, maar ik vermoed dat single er weer aan zit te komen
Nah, probleem is simpel: Ik heb een vliegtuig nodig om bij haar te zijn en zij vond nederland maar koud, ongezellig en de mensen ontzettend bot naar elkaar doen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
open een topic over dit probleem, zo kunnen wij mee genieten..
en kom pas terug in dit topic als het werkelijk zo ver is
Dan ben je gewoon te controlerend en wil je zeker weten dat de ander de moeite waard is. Dat vind je toch wel vanzelf uit als je wat probeert! En ach... blauwtje lopen is niet het einde van de wereldquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:10 schreef thaleia het volgende:
Ik ga er nooit zelf voor op het eerste gezicht. Ik ga er alleen zelf voor bij collega's ofzo van wie ik al maanden heb kunnen observeren dat ze eigenlijk toch wel erg leuk zijn
Blauwtje lopen niet, maar de keren dat ik heb moeten zeggen dat ik eigenlijk toch liever niet meer nog een keer af wilde spreken vond ik echt hell.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:12 schreef lavAzza het volgende:
Dan ben je gewoon te controlerend en wil je zeker weten dat de ander de moeite waard is. Dat vind je toch wel vanzelf uit als je wat probeert! En ach... blauwtje lopen is niet het einde van de wereld
'Keihard kut'. Ja, dat lijkt me wel wat. Kom ik toch nog eens aan mijn gerief.quote:Op zondag 22 april 2007 02:55 schreef thaleia het volgende:
Gitaar en als het nodig is bas
We hadden zelfs al een naam: "het keihard kutcombo"
Lijkt je dat wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |