Leuke anekdotequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:15 schreef thaleia het volgende:
Ik moet eigenlijk werken, maar het is TE leuk om niet te vertellen: man ging lang geleden eens op een blind date, met een dame over wie een vriendin van hem zei dat ze wel bij hem zou passen. Beschrijving was iets van "lang, donker haar" en hij was zenuwachtig en had eindeloos z'n haar staan doen enzo, en kwam dus vrij laat aan, en zei haastig tegen de eerste de beste schone met lang donker haar "sorry dat ik zo laat ben, laten we maar meteen naar binnen gaan" (ze gingen naar de film)
U voelt hem al aankomen. Het klinkte fantastisch, de volgende dag werden zowel hij als z'n nieuwe vlam pissig gebeld waarom ze niet waren komen opdagen bij de blind date, en ze zijn inmiddels 15 jaar getrouwd.
![]()
Ik weet niet of het waar is, maar een leuk verhaal is het wel.
Grappigquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Een man of een vrouw hè? Dat was de standaard wel eigenlijk, maar de laatste tijd val ik ook ineens op moslims en hindoestanen terwijl ik voorheen alleen voor negers ging dus zo strinkt hanteer ik die regels niet meer.
OK, OK, arabische types danquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
GrappigHoe kun jij aan iemands uiterlijk zien of hij/zij moslim is?
![]()
Whaaaaaaaaa... bedankt!! Ik wordt steeds jongerquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:25 schreef MooieBoot het volgende:
Oh ik zie het ja, ik had je echt in de 20 geschat op je fotoboek
Maar 30 jarige moslims zjin dus tegenwoordig de doelgroep, ik val buiten de prijzen
Ik vind het maar nep gedrag, misschien ben ik wel een beetje jaloersquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef kalemero het volgende:
Wat betreft de Moslims en/of Arabische types...ze hebben idd wel een bepaalde charme,passie, en zijn goed gebekt.Ze weten een vrouw goed in te palmen. Heel anders als dat een Nederlandse man dat doet.
Ergens heb je wel gelijk..want na het inpalmen veranderen ze nogal snel [negatief], maar dat gebeurd ook bij de oerHollandse knullen, maar dan ehhm... anders..Maar er zijn heus wel uitzonderingen..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef MooieBoot het volgende:
[..]
Ik vind het maar nep gedrag, misschien ben ik wel een beetje jaloers
Jammer dat de generalisatie meteen toeslaat.. de link naar de Loverboys is zo (jammer genoeg maar realiteit) snel gelegd..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:07 schreef kalemero het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk..want na het inpalmen veranderen ze nogal snel [negatief], maar dat gebeurd ook bij de oerHollandse knullen, maar dan ehhm... anders..Maar er zijn heus wel uitzonderingen..
Jaloers hoef je dus niet te zijn lijkt me..iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en tekortkomingen![]()
Ik heb het helemaal niet over loverboys, dat is weer een ander verhaal!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jammer dat de generalisatie meteen toeslaat.. de link naar de Loverboys is zo (jammer genoeg maar realiteit) snel gelegd..
Klinkt een beetje als loverboysquote:Op woensdag 25 april 2007 00:07 schreef kalemero het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk..want na het inpalmen veranderen ze nogal snel [negatief], maar dat gebeurd ook bij de oerHollandse knullen, maar dan ehhm... anders..Maar er zijn heus wel uitzonderingen..
Jaloers hoef je dus niet te zijn lijkt me..iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en tekortkomingen![]()
Ja, dat klopt wel! Ik val daar dus doorgaans als een blok voor. Ik wil graag het gevoel krijgen dat iemand echt moeite voor me doet om me te leren kennen en hollanders haken in al hun nuchterheid zo snel af. Ik wil echt ingepalmd worden in ieder geval, nooit verwacht dat ik nog eens bij arabische types terecht zou komen. En hoe ze na de inpalmfase zijn weet ik niet maar ik denk dat het wel meevalt hoor. Misschien is het door normen en waarden normaler om jaloers of bezitterig te zijn maar dat wil niet zeggen dat er geen gemoedelijke turken zijn of zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef kalemero het volgende:
Wat betreft de Moslims en/of Arabische types...ze hebben idd wel een bepaalde charme,passie, en zijn goed gebekt.Ze weten een vrouw goed in te palmen. Heel anders als dat een Nederlandse man dat doet.
Natuurlijk zullen er ook goeie gasten zijn.. maar over het algemeen is het beeld wel bekend..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel! Ik val daar dus doorgaans als een blok voor. Ik wil graag het gevoel krijgen dat iemand echt moeite voor me doet om me te leren kennen en hollanders haken in al hun nuchterheid zo snel af. Ik wil echt ingepalmd worden in ieder geval, nooit verwacht dat ik nog eens bij arabische types terecht zou komen. En hoe ze na de inpalmfase zijn weet ik niet maar ik denk dat het wel meevalt hoor. Misschien is het door normen en waarden normaler om jaloers of bezitterig te zijn maar dat wil niet zeggen dat er geen gemoedelijke turken zijn of zo.
Dat zuidelijke temperament weet ik wel raad mee![]()
Je moet altijd beoordelen op karakter en niet op beeldvorming.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen er ook goeie gasten zijn.. maar over het algemeen is het beeld wel bekend..
Oh nee dat zeker.. maar het karakter van die gasten (ja ik generaliseer) dat vertrouw ik gewoon niet.. En dat is opzich best jammer.. want er lopen ook zeker wel gasten tussen die WEL serieus door het leven willen gaan en een carriere op willen bouwen..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je moet altijd beoordelen op karakter en niet op beeldvorming.
Ja, al geloof ik absoluut dat mensen uit bepaalde hoeken van de wereld eerder geneigd zijn tot jaloezie.. Er zijn er altijd genoeg die niet zo zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oh nee dat zeker.. maar het karakter van die gasten (ja ik generaliseer) dat vertrouw ik gewoon niet.. En dat is opzich best jammer.. want er lopen ook zeker wel gasten tussen die WEL serieus door het leven willen gaan en een carriere op willen bouwen..
Jaloezie.. pfoe.. hekel punt bij dat soort typesquote:Op woensdag 25 april 2007 11:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, al geloof ik absoluut dat mensen uit bepaalde hoeken van de wereld eerder geneigd zijn tot jaloezie.. Er zijn er altijd genoeg die niet zo zijn.
Ik hou trouwens helemaal niet van jaloezie, komt omdat ik het niet herken denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaloezie.. pfoe.. hekel punt bij dat soort types![]()
Nja jaloezie is opzich helemaal niets mis mee.. zodra je het maar onder controle kan houden..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik hou trouwens helemaal niet van jaloezie, komt omdat ik het niet herken denk ik.
alleen als je assertief en zelfverzekerd bent...en dat is niet heel de wereld...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Stappen is toch de manier om mensen te ontmoeten?
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
alleen als je assertief en zelfverzekerd bent...en dat is niet heel de wereld...
bij mij wisselt dat nogal eens, hangt van mn stemming en bui af. als ik een kuthumeur of uit mn hum ben heb ik niet zo'n zin/moed om op iemand af te stappen...
Dat komt omdat jij nooit echt hebt leren zuipen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan word ik juist heel emotioneel.
Zonde van het geldquote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij nooit echt hebt leren zuipen.![]()
Hehehe, ik ben dan echt een partyanimal.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan word ik juist heel emotioneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |