waar ken je hem dan van?quote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet. Relaties of zoenen met mensen van je werk doe ik niet aan. Ik heb hem echt pas 3 ker gezien, 1 keer ontmoet, toen nog 2 dates!
Hmm nee volgens mij is zij zo een type niet.. maare.. ja.. ben benieuwdquote:Op maandag 23 april 2007 14:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
waar ken je hem dan van?
ben je zo'n type die de kroeg afgaat?
Niet doen, de beste optie is vanaf nu totaal in negeer mode zetten. Je bent duidelijk geweest en een echte stalker ziet negatief contact toch als contact dus gaat dan door.quote:Op maandag 23 april 2007 12:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
zit me verdomme niet uit te lachen. Ik ga hem toch meer eens bellen om te zeggen dat ik geen contact wil houden.
Zo istquote:Op maandag 23 april 2007 14:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Niet doen, de beste optie is vanaf nu totaal in negeer mode zetten. Je bent duidelijk geweest en een echte stalker ziet negatief contact toch als contact dus gaat dan door.
Heb hem ontmoet in Escape.quote:Op maandag 23 april 2007 14:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
waar ken je hem dan van?
ben je zo'n type die de kroeg afgaat?
Is een collega van me.. heb voorgenomen nooit te daten of iets te doen met collega's.. maar ja.. gevoelens hou je niet altijd in de hand he.. lastige situatie dus..quote:Op maandag 23 april 2007 14:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
maarreh: CSI, gast, vertel eens meer over dat meisje!
Tja, ik werk bij het bedrijf waar de hormonen uitgevonden zijn, vind het ook niet bepaald makkelijk om me staande te houden tussen al die dekhengsten maar het luktquote:Op maandag 23 april 2007 15:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is een collega van me.. heb voorgenomen nooit te daten of iets te doen met collega's.. maar ja.. gevoelens hou je niet altijd in de hand he.. lastige situatie dus..![]()
Ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja, ik werk bij het bedrijf waar de hormonen uitgevonden zijn, vind het ook niet bepaald makkelijk om me staande te houden tussen al die dekhengsten maar het lukt.
Leuk, leuk, leuk! Ben je ook verliefd of vind je haar alleen maar heel leuk?
Lastig. Ik zou er gewoon werk van maken, zorg dat ze voor jou valt.quote:Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uitHet is lastig aangezien zij duidelijk aangegeven heeft dat haar mannetje op dit moment niet bij ons het op werk rondloopt.. dus ja.. ik ben niet zo van het one-way-love..
<- Zie je.. het komt van 2 kanten
![]()
Ik heb liever dat ze OP me valt dan voor mijquote:Op maandag 23 april 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Lastig. Ik zou er gewoon werk van maken, zorg dat ze voor jou valt.
ja dusquote:
Hier ben ik het totaal mee eensquote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef thaleia het volgende:
Het is mooi weerIk wil iemand ontmoeten waar ik heel erg verliefd op word
![]()
Ik vind single zijn wel prima, maar het is het seizoen om vlinders te voelen en ik voel geen vlinders. Ik voel een hoop excitement aangaande sport en verhuizen en zomervakantie en leuke-dingen-op-het-werk enzo, maar daar passen best ook nog wel wat vlinders bij, geen enkel probleem!
Nou ga ik de komende tijd bij aardig wat gelegenheden aardig wat nieuwe mensen ontmoeten, wie weet heeft er eentje de vlinders om zich heen zwermen
Groot gelijk heb je.. vooral niet laten fucken met je op deze manier!quote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef base3ball het volgende:
Date van afgelopen zaterdag ging helaas niet door. Op het laatste moment haakte ze af, alsof ze toen pas wist dat ze moest werken. Ze werkt in de verpleging dus veranderd haar rooster nog wel eens, ik stuurde daarom de dag ervoor een sms of haar rooster niet veranderd was. Pas een uur voordat we zouden afspreken kreeg ik een reactie dat ze niet kon
. Het is al de tweede keer dus is het dag met het handje
.
Ik mag dan wel niet omkomen in de dates in mijn leven, maar ik ga niet zo met me laten sollen natuurlijk.
Maar ja pech dus voor haar, dat ze mijn geweldige persoonlijkheid nu misloopt.
Was zaterdag wel behoorlijk geīrriteerd, maar dat is na vandaag allang weer voorbij. Na toch weer mooi weer gister en vanochtend, mijn artikel dat af is en waar ik tevreden over ben en er vandaag weer genoeg mooie meisjes in de collegezaal zaten![]()
Mij lijkt me logischer in het Najaar, vanwege het openhaard effect?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Q. het volgende:
Met al dat mooie weer krijg je wel een beetje de kriebels, ik tenminste wel. Zouden er ook meer relaties ontstaan in het voorjaar?
Volgens mij wel. Er zijn vast onderzoeken naar gedaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Q. het volgende:
Met al dat mooie weer krijg je wel een beetje de kriebels, ik tenminste wel. Zouden er ook meer relaties ontstaan in het voorjaar?
Stappen is toch de manier om mensen te ontmoeten?quote:Op maandag 23 april 2007 23:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja dus
hoewel kroeg moeten we hier vervangen door disco/club dus
Ja, heb gelukkig niets gehoord!quote:Op maandag 23 april 2007 23:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze OP me valt dan voor mij![]()
Hoe ist daar? Rustig geweest vandaag?
Irritant zeg! Maar iets zegt me dat je er al rekening mee gehouden had.quote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef base3ball het volgende:
Date van afgelopen zaterdag ging helaas niet door. Op het laatste moment haakte ze af, alsof ze toen pas wist dat ze moest werken. Ze werkt in de verpleging dus veranderd haar rooster nog wel eens, ik stuurde daarom de dag ervoor een sms of haar rooster niet veranderd was. Pas een uur voordat we zouden afspreken kreeg ik een reactie dat ze niet kon
. Het is al de tweede keer dus is het dag met het handje
.
Ik mag dan wel niet omkomen in de dates in mijn leven, maar ik ga niet zo met me laten sollen natuurlijk.
Maar ja pech dus voor haar, dat ze mijn geweldige persoonlijkheid nu misloopt.
Was zaterdag wel behoorlijk geīrriteerd, maar dat is na vandaag allang weer voorbij. Na toch weer mooi weer gister en vanochtend, mijn artikel dat af is en waar ik tevreden over ben en er vandaag weer genoeg mooie meisjes in de collegezaal zaten![]()
Leg ens uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef denB het volgende:
[..]
Mij lijkt me logischer in het Najaar, vanwege het openhaard effect?
Ergens zou ik dat ook wel willen, maar anderzijds heb ik zoiets van "waarom zou ik ??" Denk dat ik nu gewoon te lang alleen ben geweest dat ik niet anders meer ken . . .quote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef thaleia het volgende:
Het is mooi weerIk wil iemand ontmoeten waar ik heel erg verliefd op word
![]()
Ik vind single zijn wel prima, maar het is het seizoen om vlinders te voelen en ik voel geen vlinders. Ik voel een hoop excitement aangaande sport en verhuizen en zomervakantie en leuke-dingen-op-het-werk enzo, maar daar passen best ook nog wel wat vlinders bij, geen enkel probleem!
jaloers op die hitsige eendjes?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb twee gashaarden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef Q. het volgende:
Dan moet ik toch eens een open haard aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |