'Keihard kut'. Ja, dat lijkt me wel wat. Kom ik toch nog eens aan mijn gerief.quote:Op zondag 22 april 2007 02:55 schreef thaleia het volgende:
Gitaar en als het nodig is bas
We hadden zelfs al een naam: "het keihard kutcombo"
Lijkt je dat wat?
same ;[quote:Op zondag 22 april 2007 18:29 schreef Twinkle20 het volgende:
You tell me
Heb me kapot verveeld op deze mooie zondag
Vrienden hadden het allemaal druk druk druk en hier in de buurt was ook niet veel spectaculairs te bleven.
Vanavond gelukkig even terrasje pikken
Ben blij dat ik morgen weer naar stage kan
hebben jullie al drums of nog een gitarist?quote:Op zondag 22 april 2007 02:55 schreef thaleia het volgende:
Gitaar en als het nodig is bas
We hadden zelfs al een naam: "het keihard kutcombo"
Lijkt je dat wat?
gefeliciteerd, ik ookquote:Op zondag 22 april 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Hallo, ik ben nog steeds single.
Kijk jij graag naar wielrennen?quote:Op zondag 22 april 2007 02:49 schreef thaleia het volgende:
Ik ben echt goed wazig trouwens, dat wordt inderdaad, zoals mijn drinkgenoot al zei, morgen met hoofdpijn op de bank kijken naar de Amstel Gold Race
(maar ik typ nog foutloos)
Bij mij in de supermarkt lopen altijd erg veel leuke exemplaren rond hoor! Ik wou dat we van die mandjes hadden, maar ja: de intelligente single weet genoeg als er 1 pizza en 1 magnetronmaaltijd voor 1 persoon in het mandje ligt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
bijna net zo erg als die aparte winkelmandjes voor singles
Maar je eet wel gevarieerd danquote:Op maandag 23 april 2007 09:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bij mij in de supermarkt lopen altijd erg veel leuke exemplaren rond hoor! Ik wou dat we van die mandjes hadden, maar ja: de intelligente single weet genoeg als er 1 pizza en 1 magnetronmaaltijd voor 1 persoon in het mandje ligt.
Nee, echt! De supermarkt is voor mij altijd weer leuk, ik heb nog nooit zo genoten van het boodschappen doen. Met name tussen half 6 en half 7. Het mooiste is dat ik uitzicht heb op de ingang en dat ik serieus binnenkort ga posten wanneer Chris Zegers altijd boodschappen komt doen want hij shopt daar dus ook!quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat nou als je merkt dat je jaloers begint te worden als een vriendin van je zoent met een andere gast.. hmm.. misschien moeten we toch maar ens ff met elkaar gaan praten
Haha ja he! Nou naar wederzijdse interesse was al geinformeerd.. door haar notabene.. maar toen speelde er nog niets.. dus ja.. pittige situaties!quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een goed gesprekje. Maar misschien kun je er ook gewoon werk van maken. Neem haar mee uit eten en zoen haar (of beland met haar in bed).
quote:Op zondag 22 april 2007 03:04 schreef thaleia het volgende:
en dan nu........de Amstel Gold Race
Mijn volgende lover wordt een wielrenner
Ik weet verder niet wat voor relatie je met em hebt.. maar je kan het natuurlijk ook erg hard spelen en gewoon duidelijk zeggen dat ie op moet rottenquote:Op maandag 23 april 2007 09:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zeg, ik ben dus 2 keer wezen daten met een jongen maar nou kom ik niet echt meer van 'm af. Iemand tips? Heb al gezegd dat ik geen projecten of relaties wil en dat ik dus geen zin heb om verantwoording af te leggen aan wie dan ook, inclusief hem (ja, die bewoording maar dan in het engels want hij spreekt weinig Nederlands). Krijg ik een SMS-je of hij me kan zien :-(
Nee, absoluut geen signalen. Misschien is hij wel verliefd op me. Maar ik ben al redelijk bot geweest.quote:Op maandag 23 april 2007 10:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat voor relatie je met em hebt.. maar je kan het natuurlijk ook erg hard spelen en gewoon duidelijk zeggen dat ie op moet rotten![]()
Nee ff serieus.. weet je zeker dat jij geen signalen meer afgeeft waardoor hij zou kunnen denken dat het misschien toch nog iets zou kunnen worden?
edit: kijk een fobo doet wonderen.. je bent zowel ontzettend lief.. als ook bitchy.. ideaal![]()
![]()
Tsja dat zou kunnen.. waar ken ik dat vanquote:Op maandag 23 april 2007 10:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, absoluut geen signalen. Misschien is hij wel verliefd op me. Maar ik ben al redelijk bot geweest.![]()
Ja, maar hoe bot moet je worden? Ik ben echt alleen maar afwijzend, bel of sms hem nooit tenzij hij vraagt of hij me weer kan zien en dan stuur ik dus SMS-jes dat ik er klaar mee ben enzo. Bovendien ben ik boos op hem geworden omdat hij iets niet geloofde en sindsdien is het contact sterk bekoeld.quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja dat zou kunnen.. waar ken ik dat van![]()
![]()
Lastige situatie.. Zie je hem zo gewoonlijk in het dagelijks leven? Studie/Werk ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, maar hoe bot moet je worden? Ik ben echt alleen maar afwijzend, bel of sms hem nooit tenzij hij vraagt of hij me weer kan zien en dan stuur ik dus SMS-jes dat ik er klaar mee ben enzo. Bovendien ben ik boos op hem geworden omdat hij iets niet geloofde en sindsdien is het contact sterk bekoeld.
Nee, alsjeblieft niet. Relaties of zoenen met mensen van je werk doe ik niet aan. Ik heb hem echt pas 3 ker gezien, 1 keer ontmoet, toen nog 2 dates!quote:Op maandag 23 april 2007 11:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Lastige situatie.. Zie je hem zo gewoonlijk in het dagelijks leven? Studie/Werk ofzo?
Vertel mij watquote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet. Relaties of zoenen met mensen van je werk doe ik niet aan. Ik heb hem echt pas 3 ker gezien, 1 keer ontmoet, toen nog 2 dates!
Nee, hij heeft nog niet voor mijn deur gestaan. Klote! Hij weet waar ik woon!quote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Hmm.. dus totaal negeren heeft geen nut?
Lieverd.. je hebt een stalker!![]()
hahahaquote:Op maandag 23 april 2007 12:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nog niet voor mijn deur gestaan. Klote! Hij weet waar ik woon!
quote:Op maandag 23 april 2007 12:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahahagoed bezig meis..
Eehm.. misschien toch maar weer eens tijd voor NOG een goed gesprek?
Ik lach je niet uit.. ik lach je toequote:Op maandag 23 april 2007 12:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
zit me verdomme niet uit te lachen. Ik ga hem toch meer eens bellen om te zeggen dat ik geen contact wil houden.
waar ken je hem dan van?quote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet. Relaties of zoenen met mensen van je werk doe ik niet aan. Ik heb hem echt pas 3 ker gezien, 1 keer ontmoet, toen nog 2 dates!
Hmm nee volgens mij is zij zo een type niet.. maare.. ja.. ben benieuwdquote:Op maandag 23 april 2007 14:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
waar ken je hem dan van?
ben je zo'n type die de kroeg afgaat?
Niet doen, de beste optie is vanaf nu totaal in negeer mode zetten. Je bent duidelijk geweest en een echte stalker ziet negatief contact toch als contact dus gaat dan door.quote:Op maandag 23 april 2007 12:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
zit me verdomme niet uit te lachen. Ik ga hem toch meer eens bellen om te zeggen dat ik geen contact wil houden.
Zo istquote:Op maandag 23 april 2007 14:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Niet doen, de beste optie is vanaf nu totaal in negeer mode zetten. Je bent duidelijk geweest en een echte stalker ziet negatief contact toch als contact dus gaat dan door.
Heb hem ontmoet in Escape.quote:Op maandag 23 april 2007 14:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
waar ken je hem dan van?
ben je zo'n type die de kroeg afgaat?
Is een collega van me.. heb voorgenomen nooit te daten of iets te doen met collega's.. maar ja.. gevoelens hou je niet altijd in de hand he.. lastige situatie dus..quote:Op maandag 23 april 2007 14:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
maarreh: CSI, gast, vertel eens meer over dat meisje!
Tja, ik werk bij het bedrijf waar de hormonen uitgevonden zijn, vind het ook niet bepaald makkelijk om me staande te houden tussen al die dekhengsten maar het luktquote:Op maandag 23 april 2007 15:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is een collega van me.. heb voorgenomen nooit te daten of iets te doen met collega's.. maar ja.. gevoelens hou je niet altijd in de hand he.. lastige situatie dus..![]()
Ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja, ik werk bij het bedrijf waar de hormonen uitgevonden zijn, vind het ook niet bepaald makkelijk om me staande te houden tussen al die dekhengsten maar het lukt.
Leuk, leuk, leuk! Ben je ook verliefd of vind je haar alleen maar heel leuk?
Lastig. Ik zou er gewoon werk van maken, zorg dat ze voor jou valt.quote:Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uitHet is lastig aangezien zij duidelijk aangegeven heeft dat haar mannetje op dit moment niet bij ons het op werk rondloopt.. dus ja.. ik ben niet zo van het one-way-love..
<- Zie je.. het komt van 2 kanten
![]()
Ik heb liever dat ze OP me valt dan voor mijquote:Op maandag 23 april 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Lastig. Ik zou er gewoon werk van maken, zorg dat ze voor jou valt.
ja dusquote:
Hier ben ik het totaal mee eensquote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef thaleia het volgende:
Het is mooi weerIk wil iemand ontmoeten waar ik heel erg verliefd op word
![]()
Ik vind single zijn wel prima, maar het is het seizoen om vlinders te voelen en ik voel geen vlinders. Ik voel een hoop excitement aangaande sport en verhuizen en zomervakantie en leuke-dingen-op-het-werk enzo, maar daar passen best ook nog wel wat vlinders bij, geen enkel probleem!
Nou ga ik de komende tijd bij aardig wat gelegenheden aardig wat nieuwe mensen ontmoeten, wie weet heeft er eentje de vlinders om zich heen zwermen
Groot gelijk heb je.. vooral niet laten fucken met je op deze manier!quote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef base3ball het volgende:
Date van afgelopen zaterdag ging helaas niet door. Op het laatste moment haakte ze af, alsof ze toen pas wist dat ze moest werken. Ze werkt in de verpleging dus veranderd haar rooster nog wel eens, ik stuurde daarom de dag ervoor een sms of haar rooster niet veranderd was. Pas een uur voordat we zouden afspreken kreeg ik een reactie dat ze niet kon
. Het is al de tweede keer dus is het dag met het handje
.
Ik mag dan wel niet omkomen in de dates in mijn leven, maar ik ga niet zo met me laten sollen natuurlijk.
Maar ja pech dus voor haar, dat ze mijn geweldige persoonlijkheid nu misloopt.
Was zaterdag wel behoorlijk geïrriteerd, maar dat is na vandaag allang weer voorbij. Na toch weer mooi weer gister en vanochtend, mijn artikel dat af is en waar ik tevreden over ben en er vandaag weer genoeg mooie meisjes in de collegezaal zaten![]()
Mij lijkt me logischer in het Najaar, vanwege het openhaard effect?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Q. het volgende:
Met al dat mooie weer krijg je wel een beetje de kriebels, ik tenminste wel. Zouden er ook meer relaties ontstaan in het voorjaar?
Volgens mij wel. Er zijn vast onderzoeken naar gedaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Q. het volgende:
Met al dat mooie weer krijg je wel een beetje de kriebels, ik tenminste wel. Zouden er ook meer relaties ontstaan in het voorjaar?
Stappen is toch de manier om mensen te ontmoeten?quote:Op maandag 23 april 2007 23:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja dus
hoewel kroeg moeten we hier vervangen door disco/club dus
Ja, heb gelukkig niets gehoord!quote:Op maandag 23 april 2007 23:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze OP me valt dan voor mij![]()
Hoe ist daar? Rustig geweest vandaag?
Irritant zeg! Maar iets zegt me dat je er al rekening mee gehouden had.quote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef base3ball het volgende:
Date van afgelopen zaterdag ging helaas niet door. Op het laatste moment haakte ze af, alsof ze toen pas wist dat ze moest werken. Ze werkt in de verpleging dus veranderd haar rooster nog wel eens, ik stuurde daarom de dag ervoor een sms of haar rooster niet veranderd was. Pas een uur voordat we zouden afspreken kreeg ik een reactie dat ze niet kon
. Het is al de tweede keer dus is het dag met het handje
.
Ik mag dan wel niet omkomen in de dates in mijn leven, maar ik ga niet zo met me laten sollen natuurlijk.
Maar ja pech dus voor haar, dat ze mijn geweldige persoonlijkheid nu misloopt.
Was zaterdag wel behoorlijk geïrriteerd, maar dat is na vandaag allang weer voorbij. Na toch weer mooi weer gister en vanochtend, mijn artikel dat af is en waar ik tevreden over ben en er vandaag weer genoeg mooie meisjes in de collegezaal zaten![]()
Leg ens uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef denB het volgende:
[..]
Mij lijkt me logischer in het Najaar, vanwege het openhaard effect?
Ergens zou ik dat ook wel willen, maar anderzijds heb ik zoiets van "waarom zou ik ??" Denk dat ik nu gewoon te lang alleen ben geweest dat ik niet anders meer ken . . .quote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef thaleia het volgende:
Het is mooi weerIk wil iemand ontmoeten waar ik heel erg verliefd op word
![]()
Ik vind single zijn wel prima, maar het is het seizoen om vlinders te voelen en ik voel geen vlinders. Ik voel een hoop excitement aangaande sport en verhuizen en zomervakantie en leuke-dingen-op-het-werk enzo, maar daar passen best ook nog wel wat vlinders bij, geen enkel probleem!
jaloers op die hitsige eendjes?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb twee gashaarden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef Q. het volgende:
Dan moet ik toch eens een open haard aanschaffen.
Die waren vooral agressief.quote:
Dat is toch een half jaar.quote:maar misschien krijg ik in het voorjaar de kriebels en mag ie in het najaar weer oprotten. Ben te lang alleen geloof ik.
De zomer is ook geen periode voor het beginnen van een relatie! Dat is de winter.. lekker knus, romantisch.. je kent t wel!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
De zomer is juist een prima tijd om geen relatie te hebben! Iedereen draagt rokjes, topjes, shirtjes en alles ziet er wat voordeliger uit. Niet de vermoeide witte winterkoppies maar gezonde kleurtjes en iedereen is vrolijk door de zon. Komende zomer geen relatie voor mij!
Dat is trouwens wel weer een goed plan. In Scheveningen zou je 'm onder moeten zien gaan he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
De zomer is ook geen periode voor het beginnen van een relatie! Dat is de winter.. lekker knus, romantisch.. je kent t wel!
Aan de andere kant.. zonsondergang op t strand..![]()
Ik zie iedere dag de zon ondergaan in Scheveningen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel weer een goed plan. In Scheveningen zou je 'm onder moeten zien gaan he?
Yep.. als t goed is welquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel weer een goed plan. In Scheveningen zou je 'm onder moeten zien gaan he?
Dat zou moeten lukken. Misschien dat ik er vanavond nog even zitquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat je nog vrijgezel bent dan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zie iedere dag de zon ondergaan in Scheveningen.![]()
Hij zal wel zijn verblind zijn door die ondergaande zonquote:
vertel!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef thaleia het volgende:
Niks enthousiasme temperen, tot nu toe is het een prachtig verhaal
Vandaag ook een leuk verhaal over een blind date in Metro of De Pers of zoiets, als het een waargebeurd verhaal was....was echt bizar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |