Ja, dat klopt wel! Ik val daar dus doorgaans als een blok voor. Ik wil graag het gevoel krijgen dat iemand echt moeite voor me doet om me te leren kennen en hollanders haken in al hun nuchterheid zo snel af. Ik wil echt ingepalmd worden in ieder geval, nooit verwacht dat ik nog eens bij arabische types terecht zou komen. En hoe ze na de inpalmfase zijn weet ik niet maar ik denk dat het wel meevalt hoor. Misschien is het door normen en waarden normaler om jaloers of bezitterig te zijn maar dat wil niet zeggen dat er geen gemoedelijke turken zijn of zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef kalemero het volgende:
Wat betreft de Moslims en/of Arabische types...ze hebben idd wel een bepaalde charme,passie, en zijn goed gebekt.Ze weten een vrouw goed in te palmen. Heel anders als dat een Nederlandse man dat doet.
Natuurlijk zullen er ook goeie gasten zijn.. maar over het algemeen is het beeld wel bekend..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel! Ik val daar dus doorgaans als een blok voor. Ik wil graag het gevoel krijgen dat iemand echt moeite voor me doet om me te leren kennen en hollanders haken in al hun nuchterheid zo snel af. Ik wil echt ingepalmd worden in ieder geval, nooit verwacht dat ik nog eens bij arabische types terecht zou komen. En hoe ze na de inpalmfase zijn weet ik niet maar ik denk dat het wel meevalt hoor. Misschien is het door normen en waarden normaler om jaloers of bezitterig te zijn maar dat wil niet zeggen dat er geen gemoedelijke turken zijn of zo.
Dat zuidelijke temperament weet ik wel raad mee![]()
Je moet altijd beoordelen op karakter en niet op beeldvorming.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen er ook goeie gasten zijn.. maar over het algemeen is het beeld wel bekend..
Oh nee dat zeker.. maar het karakter van die gasten (ja ik generaliseer) dat vertrouw ik gewoon niet.. En dat is opzich best jammer.. want er lopen ook zeker wel gasten tussen die WEL serieus door het leven willen gaan en een carriere op willen bouwen..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je moet altijd beoordelen op karakter en niet op beeldvorming.
Ja, al geloof ik absoluut dat mensen uit bepaalde hoeken van de wereld eerder geneigd zijn tot jaloezie.. Er zijn er altijd genoeg die niet zo zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oh nee dat zeker.. maar het karakter van die gasten (ja ik generaliseer) dat vertrouw ik gewoon niet.. En dat is opzich best jammer.. want er lopen ook zeker wel gasten tussen die WEL serieus door het leven willen gaan en een carriere op willen bouwen..
Jaloezie.. pfoe.. hekel punt bij dat soort typesquote:Op woensdag 25 april 2007 11:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, al geloof ik absoluut dat mensen uit bepaalde hoeken van de wereld eerder geneigd zijn tot jaloezie.. Er zijn er altijd genoeg die niet zo zijn.
Ik hou trouwens helemaal niet van jaloezie, komt omdat ik het niet herken denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaloezie.. pfoe.. hekel punt bij dat soort types![]()
Nja jaloezie is opzich helemaal niets mis mee.. zodra je het maar onder controle kan houden..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik hou trouwens helemaal niet van jaloezie, komt omdat ik het niet herken denk ik.
alleen als je assertief en zelfverzekerd bent...en dat is niet heel de wereld...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Stappen is toch de manier om mensen te ontmoeten?
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
alleen als je assertief en zelfverzekerd bent...en dat is niet heel de wereld...
bij mij wisselt dat nogal eens, hangt van mn stemming en bui af. als ik een kuthumeur of uit mn hum ben heb ik niet zo'n zin/moed om op iemand af te stappen...
Dat komt omdat jij nooit echt hebt leren zuipen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan word ik juist heel emotioneel.
Zonde van het geldquote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij nooit echt hebt leren zuipen.![]()
Hehehe, ik ben dan echt een partyanimal.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan word ik juist heel emotioneel.
Een bierverslaving is beter dan een chocoladeverslaving.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonde van het geld. Ik heb al genoeg verslavignen.
Dacht het niet!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een bierverslaving is beter dan een chocoladeverslaving.![]()
Post boven jequote:Op donderdag 26 april 2007 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben omhoog aan het scrollen, op zoek naar posts zonder slowchat. Ik blijf nog even bezig geloof ik.
Misschien is het beter om deze reeks wat nuttiger te maken. Zoals topics over meisje ontmoet, ik heb niets met relaties, speeddaten etc kunnen gewoon in deze reeks. Leveren mooie discussies op. Nu is dit een op zichzelf staande reeks naast al die andere topics en lijkt het me daardoor logisch dat hierdoor slowchat komt.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben omhoog aan het scrollen, op zoek naar posts zonder slowchat. Ik blijf nog even bezig geloof ik.
Waar moeten we 't dan over hebbenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien is het beter om deze reeks wat nuttiger te maken. Zoals topics over meisje ontmoet, ik heb niets met relaties, speeddaten etc kunnen gewoon in deze reeks. Leveren mooie discussies op. Nu is dit een op zichzelf staande reeks naast al die andere topics en lijkt het me daardoor logisch dat hierdoor slowchat komt.
Meer popcorn voor jezelf.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:58 schreef denB het volgende:
haha
Ik zat op de bank een film te kijken SOLO!
En hoefde geen popcorn te delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |