Om jouw date te worden?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef vencodark het volgende:
Als ik toch 1 jongen mocht kiezen om mijn date te worden, nou dan wist ik het wel. Vandaag die bloedmooie gast gezien in de winkel. Echt dropdead gorgeous. Jammm...![]()
misschien denk hij dr wel anders overquote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef vencodark het volgende:
Als ik toch 1 jongen mocht kiezen om mijn date te worden, nou dan wist ik het wel. Vandaag die bloedmooie gast gezien in de winkel. Echt dropdead gorgeous. Jammm...![]()
bij de slager doe ik er nog langer over somsquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef kalemero het volgende:
Ik niet! Zou zoiets niet willen en durven haha..En daarbij kan ik niet binnen 3 minuten bepalen of iemand de moeite waard is. Beetje een snelle manier van vleeskeuren.![]()
![]()
k weet niet.. het lijkt me eigenlijk best humorquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef kalemero het volgende:
Ik niet! Zou zoiets niet willen en durven haha..En daarbij kan ik niet binnen 3 minuten bepalen of iemand de moeite waard is. Beetje een snelle manier van vleeskeuren.![]()
![]()
Waarom ga je het zelf niet eens doen dan? Kun je er een leuk verslagje van maken hierquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
k weet niet.. het lijkt me eigenlijk best humor![]()
Misschien binnenkortquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef kalemero het volgende:
[..]
Waarom ga je het zelf niet eens doen dan? Kun je er een leuk verslagje van maken hier![]()
het gaat dan inderdaad makkelijkerquote:
Like I said girl.. give urself some time..quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zo, dus ik voel me vandaag niet zo heel happy single. Het lijkt erop dat mijn ex with benefits voor zijn ex kiest. Komt toch veel harder aan dan verwacht. En dat na een maand al, echt dodelijk voor mij als zoiets na 3 maanden gebeurd.
Oh, gene idee, maar staat bij mij wel in mei als optie gepland.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien ook niet![]()
iemand hier wel eens naar zo'n speeddate verhaal geweest?
Deze week was dus niet mijn week, het gaat met ups en downs, ik merk aan mezelf dat ik er vrij wisselvallig door word. Hebben meer mensen het gevoel dat ze stabieler functioneren zolang ze in een relatie zitten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:40 schreef Minkeltje het volgende:
Waar ik vorige week nog in een singlezijn-dipje zat, valt t deze week wel weer mee. Veel gedaan, ook met vrienden, dus dan is er gelukkig weinig tijd om te kniesoren
Ja, je staat er in beginsel immers minder alleen voor. Bredere basis om op terug te vallen - and alike.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Deze week was dus niet mijn week, het gaat met ups en downs, ik merk aan mezelf dat ik er vrij wisselvallig door word. Hebben meer mensen het gevoel dat ze stabieler functioneren zolang ze in een relatie zitten?
Een relatie is een bepaald gevoel van vertrouwen in iemand, maar ook vertrouwd worden.. Dat iemand je lief heeft.. en respect voor je heeft.. dat kweekt zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Deze week was dus niet mijn week, het gaat met ups en downs, ik merk aan mezelf dat ik er vrij wisselvallig door word. Hebben meer mensen het gevoel dat ze stabieler functioneren zolang ze in een relatie zitten?
Ik niet, ik ben stabieler als ik geen relatie heb..maar dat komt waarschijnlijk door mijn slechte keuze'squote:Op zaterdag 28 april 2007 00:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik heb altijd relaties gehad met mannen op wie ik kon bouwen, dus dat zal inderdaad wel een verschil zijn. Dit labiele gebeuren bevalt me overigens totaal niet op dit moment.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:24 schreef kalemero het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben stabieler als ik geen relatie heb..maar dat komt waarschijnlijk door mijn slechte keuze's![]()
Wat dacht je er van om gewoon je leven te leiden en af te wachten? Ik heb precies het zelfde...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk goede manieren om vrijgezelle vrouwen van in de 20 te ontmoeten? Helaas ben ik in de situaite dat in mijn leefsituatie ik bijna alleen mannen tegenkom. Omdat de optie om homo te worden me niet aanstaat wil ik hier dus wat aan doen.
Heb al een intake salsa dansles gedaan, maar daar waren naar mijn idee al vrij veel partners aanwezig. En de gemiddelde leeftijd was ook in de 30-40. Andere dansschool hier in de buurt kan je je zelfs alleen met partner inschrijven (kip-ei).
Zit verder op een sportschool (beetje conditie en spieren kweken), maar dat is niet echt een al te vrouwelijke omgeving.
Verder lijken singlefeesten, cafe's, speeddating enzo vooral te richten op 30+'ers. Datingsites lijken verhoudingsgewijs te veel mannen te hebben, waardoor vrouwen overspoeld worden met berichten. En eigenlijk zou ik sowieso irl op een rustige manier ze willen leren kennen in plaats van weer achter de pc te kruipen. Zeker met dit weer....
Dus mensen hier nog goede tips voor goede manieren/plekken/cursussen/whatever?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |