het ging erom dat het niet zomaar afwas en afval was, maar Jaap zijn eigen afwas en afvalquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan we zeiken? Ik zeg Japio, punt.
Persoonlijk bezit?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio jatte iets van het tafeltje in de master bedroom en stopt het meteen in z'n nachtkastje
Geen idee wat hij pakte. Eerder is hij bezig geweest alle aanstekers overal mee te nemen, is dat persoonlijk bezit ?quote:
Gezien wat>?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio jatte iets van het tafeltje in de master bedroom en stopt het meteen in z'n nachtkastje
Nou laat de volgende waarschuwing maar komen ....... Je mag niet rommelen met persoonlijke bezittingen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij een aansteker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rond 21:30 - 22:00quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef grazygirl het volgende:
hoe laat zal de rest terugkomen? iemand een idee?
is hij dat op enig moment niet geweest danquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef Judah het volgende:
Jaap is echt een einzelgänger geworden.
tussen 9 en 10 uurquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef grazygirl het volgende:
hoe laat zal de rest terugkomen? iemand een idee?
Ze maakte net met de theedoek het fornuis schoon en ging daarna verder met de afwas afdrogen met dezelfde theedoek.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:29 schreef mootie het volgende:
Melissa is nu al een heldin! Ze vindt de keuken een vieze bende!![]()
Volgens mij was een sigaret al persoonlijk bezit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen idee wat hij pakte. Eerder is hij bezig geweest alle aanstekers overal mee te nemen, is dat persoonlijk bezit ?
strak planquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef Liess het volgende:
Ooh ik krijg toch zowat de neiging om voor elke roker een eigen aansteker te sturen, met naam erop... Dat is pas persoonlijk bezit !!!
Ok danquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
[..]
het ging erom dat het niet zomaar afwas en afval was, maar Jaap zijn eigen afwas en afval![]()
Ze hebben allemaal een navulbare aansteker gekregen met zo'n electronische ontsteking. Binnen de korste keren was iedereen dat ding kwijt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef Liess het volgende:
Ooh ik krijg toch zowat de neiging om voor elke roker een eigen aansteker te sturen, met naam erop... Dat is pas persoonlijk bezit !!!
Was hij al en eerst vond ik dat wel iets hebben ,maar nu ben ik dat zat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef Judah het volgende:
Jaap is echt een einzelgänger geworden.
Ja ik ga morgen 5 Aanstekers kopen, met watervaste stift namen erop schrijven. en die opsturen dinsdag.quote:
Kwijtomdat zehem kwijt zijn, of gejat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een navulbare aansteker gekregen met zo'n electronische ontsteking. Binnen de korste keren was iedereen dat ding kwijt.
Zet op de andere kant dan even 'persoonlijk bezit van'quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen 5 Aanstekers kopen, met watervaste stift namen erop schrijven. en die opsturen dinsdag.
Stuur de groeten van mij meequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen 5 Aanstekers kopen, met watervaste stift namen erop schrijven. en die opsturen dinsdag.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Zet op de andere kant dan even 'persoonlijk bezit van'![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Volgens mij was een sigaret al persoonlijk bezit.
Zet er dan ook even bij afblijven Jaap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Butler?????quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef Clank het volgende:
Een butler die geen fles wijn kan openen.
DOe ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Stuur de groeten van mij mee
Dat zou ik wel heeeeel lief vinden
Misschien krijgen Japio en Brainless dan nog meer ruzie als er op hun aanstekers allebei "Strontvlieg" staat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien krijgen Japio en Brainless dan nog meer ruzie als er op hun aanstekers allebei "Stontvlieg" staat.
WHAHAHAquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien krijgen Japio en Brainles dan nog meer ruzie als er op hun aanstekers allebei "Stontvlieg"staat.
Het lijkt mij stug dat je je stem niet meer mag veranderen. Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Nicolaas blijft het erop houden dat de stem die in de middag wordt gemaakt achter gewoon vast staat. 3 Uur later was alles anders zegt hij.
Zal de redactie dat doen om de nodige voorbereidingen te treffen ofzo? Zij weten dan heel vlot of iemand eruit vliegt of niet.
Ingefluisterd door de Febo. Huub geloofde het niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:42 schreef bunnyma het volgende:
Nicolaas schuift de schuld maar naar Brian maar ik vind nog steeds dat hij de grootste fout heeft gemaakt.
Het is alleen triest dat het zo debiel is wat hij denkt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef 2live het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Jaap schrijft niks ondoordacht op.![]()
Ik mis de leukste.... idd... Huub en Amanda vanavond even flink blowen en zuipen, en op de bank slapen!quote:
die zei idd dat het zo niet werkte, toen gaf nico ook wel toe dat hij dacht dat het slim zou zijn, maar dat hij een fout had gemaakt. En dat ze hoopten dat een nieuwe wel weet wie hij immuun moet maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingefluisterd door de Febo. Huub geloofde het niet.
Jammer dat Jaap dat niet meer gaat gebruikenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
gelukkig zijn luchtjes persoonlijk bezit
Hopen dat ze niet te lang slapenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik mis de leukste.... idd... Huub en Amanda vanavond even flink blowen en zuipen, en op de bank slapen!![]()
De febo wil dat die bruiloft gewoon doorgang vindt.. Moet en zal!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef Liess het volgende:
[..]
Jammer dat Jaap dat niet meer gaat gebruiken![]()
Dus als Jaap begint te stinken de komende dagen mogen zijn medebewoners niet de neus dichtknijpen? ( Dan blokkeren ze iemands persoonlijke bezit).quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
gelukkig zijn luchtjes persoonlijk bezit
Nouquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De febo wil dat die bruiloft gewoon doorgang vindt.. Moet en zal!
Ik weet ook niet of "achter" zover gaat. Dat zou toch uitkomen en dan worden ze wel heel ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Sterk bedachtquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus als Jaap begint te stinken de komende dagen mogen zijn medebewoners niet de neus dichtknijpen? ( Dan blokkeren ze iemands persoonlijke bezit).![]()
ongewenstquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:54 schreef Gigageil het volgende:
Ze is nog scheel ook die Palma zie ik nu......poliepjes......scheel.......dik......schor.......wat nog meer ?![]()
In ieder geval gaat die bruiloft geen 40.000 euro kosten. DGK_redactie heeft dat hier toen al aangegeven met 'we weten daar wel wat beters mee te doen'. Maar ja je weet niet wie daar over gaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of "achter" zover gaat. Dat zou toch uitkomen en dan worden ze wel heel ongeloofwaardig.
Ik geloof wel dat ze ietwat gedwongen worden om ruzie te maken. Dat hebben we ook duidelijk gehoord toen "achter" opbelde en aan Natasja vroeg waarom ze zo rustig bleef toen Ilona tegen haar uitviel.
Ook moeten ze verplicht discussieren maar iemand er in houden. .....
We zullen het wel zien want als het in opdracht van "achter" was om Jaap erin te houden dan kan de enige reden dus zijn: het huwelijk.
Dan moet hij dus tot minstens 8 juni(?) in het huis blijven.
Hij ging toch al niet zo vaak douchen, wat is het verschil?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus als Jaap begint te stinken de komende dagen mogen zijn medebewoners niet de neus dichtknijpen? ( Dan blokkeren ze iemands persoonlijke bezit).![]()
Ze heeft een boksersneusquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef Kinga het volgende:
Melissa lijkt echt net een vent.
Gelukkig heb ik geen geuren bij de streams en ik WIL het ook niet weten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ging toch al niet zo vaak douchen, wat is het verschil?
We worden ermee overstelptquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Weer zo'n kutpersoneelslid , Melissa dus, die zich met het spel gaat bemoeien![]()
Inderdaad, opzouten en snel!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:59 schreef Judah het volgende:
Waar bemoeit Melissa zich in hemelsnaam mee? Hallo! Opzouten!
Ze doet haar werk niet DGK_REDACTIE. Weg er mee.
En daarnaast, ze wast ook haar handjes niet na 't plassen! Bah!![]()
Het klinkt heel eng, maar ik denk dat hij het écht meent...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:01 schreef Kinga het volgende:
Hij maakt een grapje toch zeker? Je-zus!
Ze is net 'achter' geweest en heeft nieuwe opdrachten gekregen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Weer zo'n kutpersoneelslid , Melissa dus, die zich met het spel gaat bemoeien![]()
Naar welke streams zit jij dan te kijken, die via de IKEA binnenkomenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:01 schreef Gigageil het volgende:
Wat een brok schorem is Palma zeg.......echt ordinair.......en haar stembanden staan op knappen....![]()
NOG JANKEN OOK ????? Had toch bij je homo-vriendjes gebleven .....![]()
Ja, hij meent het.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:01 schreef Liess het volgende:
[..]
Het klinkt heel eng, maar ik denk dat hij het écht meent...![]()
En slaat daar bij op het bureauquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef AnTjUh het volgende:
king jaap tegen de sukkels en idioten
jaap moet de leider zijn vanDGK anders vernietigt hij alles in het huis
pppffffffffffffffffffff
Waar zie jij Palma?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:01 schreef Gigageil het volgende:
Wat een brok schorem is Palma zeg.......echt ordinair.......en haar stembanden staan op knappen....![]()
NOG JANKEN OOK ????? Had toch bij je homo-vriendjes gebleven .....![]()
oeps, verkeerde topic......![]()
Bij Gargamel mislukt altijd allesquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:04 schreef Kinga het volgende:
Ik ben gargamel en ik verpletter die smurfen allemaal, vooral huub, kutsmurf.
LMFAO!
Beslist, sinds gisteravond denk ik dat ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:01 schreef Liess het volgende:
[..]
Het klinkt heel eng, maar ik denk dat hij het écht meent...![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze wil zo graag zelf miljonair zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
Melissa: jij hebt me in het spel betrokken. Ik wil je wel helpen.
Excuse me?
Het 3e domme blondje? Nee dank je. Vind Amanda noch wel comisch, maar dit figuur.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze wil zo graag zelf miljonair zijn![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef Dark het volgende:
De oplossing is simpel, TOTALE DESTRUCTIE!
pretkooi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef Judah het volgende:
"Jaap's Wetkooi"
Die gast is helemaal ontspoord.
ik hoop dat de redactie zich nu ook wel ff achter de oren krabt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
De titel van de gouden kooi gaat veranderen in Jaap's pretkooi.
Hihi![]()
Jaap's pijnpaleis! zegt hij.
Jezus, wat wordt hij eng zeg!
Dat je er nog aan twijfelt.. wie wil er nou wat te maken hebben met jaap?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Zou ze dit nu doen in opdracht van achter?
tuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Dûhquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Absoluutquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Ik hoop het ook want het is ook psychisch gescreend. Die man beweert vele persoonlijkheidstoornissen te hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ik hoop dat de redactie zich nu ook wel ff achter de oren krabt.![]()
Het ligt er wel nogal dik bovenop dus wat denk je ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
2 druppels water.. qua gedachtes danquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef papagena het volgende:
Geef Jaap een geweer en.......Jaap doet me een beetje denken aan die student die zich God waande en zo een stuk of 30 medestudenten neer maaide omdat ie te weinig respect kreeg. Eng.
psychisch gescreend?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook want het is ook psychisch gescreend. Die man beweert vele persoonlijkheidstoornissen te hebben.
Godsallemachtig.
Melissa gaat vanavond met Huub praten. Moet zij niet gewoon eens wat gaan inschenken ofzo?
ik begin het ook te gelovenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef papagena het volgende:
Geef Jaap een geweer en.......Jaap doet me een beetje denken aan die student die zich God waande en zo een stuk of 30 medestudenten neer maaide omdat ie te weinig respect kreeg. Eng.
Daar denk ik ook de hele tijd aan!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
2 druppels water.. qua gedachtes dan
Daar doet hij mij ook aan denken,quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef papagena het volgende:
Ja, om te janken gewoon. Waar is de goede oude tijd dat de bewoners nog tv maakten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
Melissa doet dit wel goed.... zit midden in het spel opeens!
quote:
Sinds die huishoudster bullshit is het de personeel kooi... dus tsja...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, om te janken gewoon. Waar is de goede oude tijd dat de bewoners nog tv maakten?
Verkeerde topic.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Naar welke streams zit jij dan te kijken, die via de IKEA binnenkomen![]()
Hij is er zelfs trots opquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:12 schreef Kinga het volgende:
Jaap geeft toe dat hij psychologische stoornissen heeft.
Nou daar verheug ik me dan op want ik weet wat, keer op keer, Gargamel overkomtquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:05 schreef 2live het volgende:
melissa brengt hem op de meest geweldige ideeen. Jaap is gargamel en de rest zijn smurfen en hij gaat ze allemaal verpletteren.
Eng hequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef 2live het volgende:
kolere wat een bovenlip heeft die Melissa, iets teveel silliconen gespoten.
precies.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
Dit is dus de verhaallijn om Jaap tot 1 juni te laten blijven....... Tadaaaaaaaaaa!
Gelukkig hebben ze haar onderlip niet helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef 2live het volgende:
kolere wat een bovenlip heeft die Melissa, iets teveel silliconen gespoten.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
Wat is die Melissa een lelijk mens, en waar bemoeit ze zich mee. Dacht dat personeel zich niet met het spel mochten bemoeien.
Help !!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
Dit is dus de verhaallijn om Jaap tot 1 juni te laten blijven....... Tadaaaaaaaaaa!
vertel, had weer buffersquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
Wat wat? Had het gemist...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
Het moet bijna zo zijn dat ze binnenkomt met een opdracht ofzo.. is toch niet normaal hoe ze over het spel zit te kwekken??quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
Wat is die Melissa een lelijk mens, en waar bemoeit ze zich mee. Dacht dat personeel zich niet met het spel mochten bemoeien.
Nee, wie wel??quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Help !!!!!
Zit persoonlijk niet te wachten op Jaap's trouwerij.![]()
optie 1: hij gaat samenspannen met Huubquote:
Was het niet Brenda die in een cafe had aangegeven dat het personeel vaak, zo niet altijd, met instructies het huis in komt ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Het moet bijna zo zijn dat ze binnenkomt met een opdracht ofzo.. is toch niet normaal hoe ze over het spel zit te kwekken??
De FEBO is lekker bezig, toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Het moet bijna zo zijn dat ze binnenkomt met een opdracht ofzo.. is toch niet normaal hoe ze over het spel zit te kwekken??
optie 1 is nutteloosquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
optie 1: hij gaat samenspannen met Huub
optie 2: hij gaat doen alsof ie eruit wil en Huub laat hem er dan in om hem te sarren
Als Jaap net doet of hij eruit wil, vermoedt hij dat Huub hem om te pesten erin houdtquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
Huh wat voor punt was dat net? Volgde het ff niet...hoe houdt huub hem erin als...?
dat was ook nicolaas zijn idee daarstraksquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
optie 1: hij gaat samenspannen met Huub
optie 2: hij gaat doen alsof ie eruit wil en Huub laat hem er dan in om hem te sarren
meen je niet!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat is anders wel wat Nicolaas net zei![]()
Wat een toevalquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Nicolaas is ook niet slim zegquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Je zegt het heel netjes hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:19 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Misschien niet zo netjes om te zeggen, maar was is ze lelijk....Hallo allemaal
![]()
Ja, daar zit een stomme ratel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
GEluid van stream 1 doet raar
Best goor als je een droog wijntje verwacht, en je hebt ineens een slok zoete meuk in je mond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Nicolaas: Je hebt me net de verkerde wijn ingeschonken.
Melissa: oh nou, je moet het me maar leren. Ik ben geen wijnkenner.
Lekkere butler.
Maar dat mag niet dus, sanctie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef 2live het volgende:
aha cp's gejat!
Geen spatje klasse te bekennen bij blondiequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Melissa gaf tijdens Heartbreak hotel toe botox tegen het fronsen te gebruiken (anders krijg ik zo'n hoofdpijn), tieten zijn gekocht, tanden en haar zijn nep. Zwanger van een wip van haar ex-vriend.
Wat ik haar wel nageef is dat ze een eigen bedrijf heeft wat goed loopt, maar het blijft een 3de rangs del. Is dit wat heteromannen lekker vinden?
Wanneer komt er eens een sexy vrouw met klasse in het huis. Ja, Sylvia heeft klasse. maar echt sexy is ze niet.
Jaap?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef 2live het volgende:
aha cp's gejat!
Huub heeft 1 keer Auschwitz gezegd...... toen ging iedereen over de pis. Uber- en untermenschvergelijken vind ikzelf van een nog lager niveau. Net alsof Jaap dat gedachtegoed aanhangt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef jinca het volgende:
Vind dit toch echt niet kunnen...Ubermensch...wanneer hebben we de Wannseeconference?
Gooi hem eruit...minachting van W.O. 2
word er een beetje misselijk van....
niet echt leuk..bescherm hem tegen zichzelf en de rest van de mensheid..hij speelt het spel niet meer...hij slaat echt nog door binnen afzienbare tijd...en dan?
Sorry voor de late reactie, maar is dit niet dat veenlijk wat ze gereconstrueerd hebben ?quote:
Ik denk dat zijn medestudenten het op dit moment niet zo fijn zouden vinden als hij vrijkomt...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef jinca het volgende:
Vind dit toch echt niet kunnen...Ubermensch...wanneer hebben we de Wannseeconference?
Gooi hem eruit...minachting van W.O. 2
word er een beetje misselijk van....
niet echt leuk..bescherm hem tegen zichzelf en de rest van de mensheid..hij speelt het spel niet meer...hij slaat echt nog door binnen afzienbare tijd...en dan?
De dingen die Jaap doet zijn idd van kleuterklas niveauquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
Lijkt net een basisschooltje daar.... ik ga het tegen de meester zegguhhhhhh
Nee, hij zat gewoon die van hemzelf te controleren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
Maar heeft Jaap nu cp gejat?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
Zeker weten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij zat gewoon die van hemzelf te controleren.
Ik heb het niet gezien, ik zag alleen dat hij zijn eigen ceepee-koffer pakte, en daar iets instopte.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
weet ik niet, hij haalde ze nu uit zijn zak en gooide ze snel in zijn koffer. Het viel op omdat hij zo de camera's in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
Volgens mij scoort Jaap ook elke aansteker die ie ziet, en verstopt ze dan in zn nachtkastje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:31 schreef getl0st het volgende:
[..].. pakte uit het kastje bij huub en eric 'iets' wat klonk als cp's
Haalde net cp's uit zijn zak.. dussss 1 + 1 = ?
Jaap heeft wel iets ontvreemd uit de kamer van Huub en Eric, dus het kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
[..]
weet ik niet, hij haalde ze nu uit zijn zak en gooide ze snel in zijn koffer. Het viel op omdat hij zo de camera's in de gaten houdt.
dat zeker nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij zat gewoon die van hemzelf te controleren.
En lelijk ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
Gevaarlijke dame die Melissa.
Ik had het over daarnetquote:
Ik denk geen cp.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jaap heeft wel iets ontvreemd uit de kamer van Huub en Eric, dus het kan van alles zijn.
Vraag me af of ze echt voor Jaap gaat kiezen of dat ze gewoon een speeltje van de redactie is om iedereen op te naaien. Zal het laatste wel zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
Een soort Palmalissa dus ......quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
Dat durft hij niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
ze lijkt op Donald Duck zo van de zijkant als ze praatquote:
Hij wil vanavond nog wel iets gaan doen .. wat is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:35 schreef Varen het volgende:
Even serieus, slaat Jaap nou echt door en gebeuren er straks hele rare dingen, of is het spel??
Ik heb een zoon die een psychose gehad heeft, waar het nu goed mee gaat, dankzij medicijnen, maar toen die nog niet had, zag en hoorde hij vanalles en was erg angstig. Jaap denk dat hij de beste is, King Jaap enz. Hij is erg wraakzuchtig en kan daardoor gevaarlijk worden.
Dat gevoel heb ik bij zijn gehele lijstje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ging toch al niet zo vaak douchen, wat is het verschil?
De bazen schijnen niet aanwezig te zijn vanavond ... Jammer dat Brian dus wederom vrijuit gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat durft hij niet.
Hij durft ook pas met terror te beginnen als hij van 'achter" heeft gehoord wat binnen de regels is en wat niet.
Een psychose is het zeker niet, maar dat hij een psychische stoornis heeft is een ding dat zeker is. Ik denk aan een vorm van autisme of Asperger.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:35 schreef Varen het volgende:
Even serieus, slaat Jaap nou echt door en gebeuren er straks hele rare dingen, of is het spel??
Ik heb een zoon die een psychose gehad heeft, waar het nu goed mee gaat, dankzij medicijnen, maar toen die nog niet had, zag en hoorde hij vanalles en was erg angstig. Jaap denk dat hij de beste is, King Jaap enz. Hij is erg wraakzuchtig en kan daardoor gevaarlijk worden.
asperger is een vorm van autisme die meestal wel gepaard gaat met een normale intelligentie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een psychose is het zeker niet, maar dat hij een psychische stoornis heeft is een ding dat zeker is. Ik denk aan een vorm van autisme of Asperger.
Zeker omdat hij geen goede contacten kan leggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een psychose is het zeker niet, maar dat hij een psychische stoornis heeft is een ding dat zeker is. Ik denk aan een vorm van autisme of Asperger.
Dacht ik tot gisteravond ook altijd. Maar Jaap heeft volgens mij wanen, dat Uebermensch en Untermensch is te vaak voorbij gekomen om een grap te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
altijd van amateurpsychologen, bedankt voor je inputquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echte terror ... naast je EIGEN plee pissenquote:
Asperger gaat juist gepaard met bovengemiddelde intelligentie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef 2live het volgende:
[..]
asperger is een vorm van autisme die meestal wel gepaard gaat met een normale intelligentie.
Klopt, dubbel op, last van Japionismequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef 2live het volgende:
[..]
asperger is een vorm van autisme die meestal wel gepaard gaat met een normale intelligentie.
Dat zou inderdaad best wel kunnen. Ook gezien hij zich absoluut niet in kan leven in een ander.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn Terrorquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wast Jaap zijn handen niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |