Sorry voor de late reactie, maar is dit niet dat veenlijk wat ze gereconstrueerd hebben ?quote:
Ik denk dat zijn medestudenten het op dit moment niet zo fijn zouden vinden als hij vrijkomt...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef jinca het volgende:
Vind dit toch echt niet kunnen...Ubermensch...wanneer hebben we de Wannseeconference?
Gooi hem eruit...minachting van W.O. 2
word er een beetje misselijk van....
niet echt leuk..bescherm hem tegen zichzelf en de rest van de mensheid..hij speelt het spel niet meer...hij slaat echt nog door binnen afzienbare tijd...en dan?
De dingen die Jaap doet zijn idd van kleuterklas niveauquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
Lijkt net een basisschooltje daar.... ik ga het tegen de meester zegguhhhhhh
Nee, hij zat gewoon die van hemzelf te controleren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
Maar heeft Jaap nu cp gejat?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
Zeker weten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij zat gewoon die van hemzelf te controleren.
Ik heb het niet gezien, ik zag alleen dat hij zijn eigen ceepee-koffer pakte, en daar iets instopte.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
weet ik niet, hij haalde ze nu uit zijn zak en gooide ze snel in zijn koffer. Het viel op omdat hij zo de camera's in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
Volgens mij scoort Jaap ook elke aansteker die ie ziet, en verstopt ze dan in zn nachtkastje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:31 schreef getl0st het volgende:
[..].. pakte uit het kastje bij huub en eric 'iets' wat klonk als cp's
Haalde net cp's uit zijn zak.. dussss 1 + 1 = ?
Jaap heeft wel iets ontvreemd uit de kamer van Huub en Eric, dus het kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
[..]
weet ik niet, hij haalde ze nu uit zijn zak en gooide ze snel in zijn koffer. Het viel op omdat hij zo de camera's in de gaten houdt.
dat zeker nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij zat gewoon die van hemzelf te controleren.
En lelijk ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
Gevaarlijke dame die Melissa.
Ik had het over daarnetquote:
Ik denk geen cp.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jaap heeft wel iets ontvreemd uit de kamer van Huub en Eric, dus het kan van alles zijn.
Vraag me af of ze echt voor Jaap gaat kiezen of dat ze gewoon een speeltje van de redactie is om iedereen op te naaien. Zal het laatste wel zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
Een soort Palmalissa dus ......quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef schatje het volgende:
Dat durft hij niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
ze lijkt op Donald Duck zo van de zijkant als ze praatquote:
Hij wil vanavond nog wel iets gaan doen .. wat is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:35 schreef Varen het volgende:
Even serieus, slaat Jaap nou echt door en gebeuren er straks hele rare dingen, of is het spel??
Ik heb een zoon die een psychose gehad heeft, waar het nu goed mee gaat, dankzij medicijnen, maar toen die nog niet had, zag en hoorde hij vanalles en was erg angstig. Jaap denk dat hij de beste is, King Jaap enz. Hij is erg wraakzuchtig en kan daardoor gevaarlijk worden.
Dat gevoel heb ik bij zijn gehele lijstje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ging toch al niet zo vaak douchen, wat is het verschil?
De bazen schijnen niet aanwezig te zijn vanavond ... Jammer dat Brian dus wederom vrijuit gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat durft hij niet.
Hij durft ook pas met terror te beginnen als hij van 'achter" heeft gehoord wat binnen de regels is en wat niet.
Een psychose is het zeker niet, maar dat hij een psychische stoornis heeft is een ding dat zeker is. Ik denk aan een vorm van autisme of Asperger.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:35 schreef Varen het volgende:
Even serieus, slaat Jaap nou echt door en gebeuren er straks hele rare dingen, of is het spel??
Ik heb een zoon die een psychose gehad heeft, waar het nu goed mee gaat, dankzij medicijnen, maar toen die nog niet had, zag en hoorde hij vanalles en was erg angstig. Jaap denk dat hij de beste is, King Jaap enz. Hij is erg wraakzuchtig en kan daardoor gevaarlijk worden.
asperger is een vorm van autisme die meestal wel gepaard gaat met een normale intelligentie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een psychose is het zeker niet, maar dat hij een psychische stoornis heeft is een ding dat zeker is. Ik denk aan een vorm van autisme of Asperger.
Zeker omdat hij geen goede contacten kan leggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een psychose is het zeker niet, maar dat hij een psychische stoornis heeft is een ding dat zeker is. Ik denk aan een vorm van autisme of Asperger.
Dacht ik tot gisteravond ook altijd. Maar Jaap heeft volgens mij wanen, dat Uebermensch en Untermensch is te vaak voorbij gekomen om een grap te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
altijd van amateurpsychologen, bedankt voor je inputquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echte terror ... naast je EIGEN plee pissenquote:
Asperger gaat juist gepaard met bovengemiddelde intelligentie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef 2live het volgende:
[..]
asperger is een vorm van autisme die meestal wel gepaard gaat met een normale intelligentie.
Klopt, dubbel op, last van Japionismequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef 2live het volgende:
[..]
asperger is een vorm van autisme die meestal wel gepaard gaat met een normale intelligentie.
Dat zou inderdaad best wel kunnen. Ook gezien hij zich absoluut niet in kan leven in een ander.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn Terrorquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wast Jaap zijn handen niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |