Nou daar verheug ik me dan op want ik weet wat, keer op keer, Gargamel overkomtquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:05 schreef 2live het volgende:
melissa brengt hem op de meest geweldige ideeen. Jaap is gargamel en de rest zijn smurfen en hij gaat ze allemaal verpletteren.
Eng hequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef 2live het volgende:
kolere wat een bovenlip heeft die Melissa, iets teveel silliconen gespoten.
precies.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
Dit is dus de verhaallijn om Jaap tot 1 juni te laten blijven....... Tadaaaaaaaaaa!
Gelukkig hebben ze haar onderlip niet helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef 2live het volgende:
kolere wat een bovenlip heeft die Melissa, iets teveel silliconen gespoten.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
Wat is die Melissa een lelijk mens, en waar bemoeit ze zich mee. Dacht dat personeel zich niet met het spel mochten bemoeien.
Help !!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
Dit is dus de verhaallijn om Jaap tot 1 juni te laten blijven....... Tadaaaaaaaaaa!
vertel, had weer buffersquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
Wat wat? Had het gemist...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
Het moet bijna zo zijn dat ze binnenkomt met een opdracht ofzo.. is toch niet normaal hoe ze over het spel zit te kwekken??quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
Wat is die Melissa een lelijk mens, en waar bemoeit ze zich mee. Dacht dat personeel zich niet met het spel mochten bemoeien.
Nee, wie wel??quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Help !!!!!
Zit persoonlijk niet te wachten op Jaap's trouwerij.![]()
optie 1: hij gaat samenspannen met Huubquote:
Was het niet Brenda die in een cafe had aangegeven dat het personeel vaak, zo niet altijd, met instructies het huis in komt ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Het moet bijna zo zijn dat ze binnenkomt met een opdracht ofzo.. is toch niet normaal hoe ze over het spel zit te kwekken??
De FEBO is lekker bezig, toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Het moet bijna zo zijn dat ze binnenkomt met een opdracht ofzo.. is toch niet normaal hoe ze over het spel zit te kwekken??
optie 1 is nutteloosquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
optie 1: hij gaat samenspannen met Huub
optie 2: hij gaat doen alsof ie eruit wil en Huub laat hem er dan in om hem te sarren
Als Jaap net doet of hij eruit wil, vermoedt hij dat Huub hem om te pesten erin houdtquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
Huh wat voor punt was dat net? Volgde het ff niet...hoe houdt huub hem erin als...?
dat was ook nicolaas zijn idee daarstraksquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
optie 1: hij gaat samenspannen met Huub
optie 2: hij gaat doen alsof ie eruit wil en Huub laat hem er dan in om hem te sarren
meen je niet!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat is anders wel wat Nicolaas net zei![]()
Wat een toevalquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Nicolaas is ook niet slim zegquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Je zegt het heel netjes hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:19 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Misschien niet zo netjes om te zeggen, maar was is ze lelijk....Hallo allemaal
![]()
Ja, daar zit een stomme ratel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
GEluid van stream 1 doet raar
Best goor als je een droog wijntje verwacht, en je hebt ineens een slok zoete meuk in je mond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Nicolaas: Je hebt me net de verkerde wijn ingeschonken.
Melissa: oh nou, je moet het me maar leren. Ik ben geen wijnkenner.
Lekkere butler.
Maar dat mag niet dus, sanctie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef 2live het volgende:
aha cp's gejat!
Geen spatje klasse te bekennen bij blondiequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Melissa gaf tijdens Heartbreak hotel toe botox tegen het fronsen te gebruiken (anders krijg ik zo'n hoofdpijn), tieten zijn gekocht, tanden en haar zijn nep. Zwanger van een wip van haar ex-vriend.
Wat ik haar wel nageef is dat ze een eigen bedrijf heeft wat goed loopt, maar het blijft een 3de rangs del. Is dit wat heteromannen lekker vinden?
Wanneer komt er eens een sexy vrouw met klasse in het huis. Ja, Sylvia heeft klasse. maar echt sexy is ze niet.
Jaap?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef 2live het volgende:
aha cp's gejat!
Huub heeft 1 keer Auschwitz gezegd...... toen ging iedereen over de pis. Uber- en untermenschvergelijken vind ikzelf van een nog lager niveau. Net alsof Jaap dat gedachtegoed aanhangt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef jinca het volgende:
Vind dit toch echt niet kunnen...Ubermensch...wanneer hebben we de Wannseeconference?
Gooi hem eruit...minachting van W.O. 2
word er een beetje misselijk van....
niet echt leuk..bescherm hem tegen zichzelf en de rest van de mensheid..hij speelt het spel niet meer...hij slaat echt nog door binnen afzienbare tijd...en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |