We worden ermee overstelptquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Weer zo'n kutpersoneelslid , Melissa dus, die zich met het spel gaat bemoeien![]()
Inderdaad, opzouten en snel!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:59 schreef Judah het volgende:
Waar bemoeit Melissa zich in hemelsnaam mee? Hallo! Opzouten!
Ze doet haar werk niet DGK_REDACTIE. Weg er mee.
En daarnaast, ze wast ook haar handjes niet na 't plassen! Bah!![]()
Het klinkt heel eng, maar ik denk dat hij het écht meent...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:01 schreef Kinga het volgende:
Hij maakt een grapje toch zeker? Je-zus!
Ze is net 'achter' geweest en heeft nieuwe opdrachten gekregen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Weer zo'n kutpersoneelslid , Melissa dus, die zich met het spel gaat bemoeien![]()
Naar welke streams zit jij dan te kijken, die via de IKEA binnenkomenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:01 schreef Gigageil het volgende:
Wat een brok schorem is Palma zeg.......echt ordinair.......en haar stembanden staan op knappen....![]()
NOG JANKEN OOK ????? Had toch bij je homo-vriendjes gebleven .....![]()
Ja, hij meent het.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:01 schreef Liess het volgende:
[..]
Het klinkt heel eng, maar ik denk dat hij het écht meent...![]()
En slaat daar bij op het bureauquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef AnTjUh het volgende:
king jaap tegen de sukkels en idioten
jaap moet de leider zijn vanDGK anders vernietigt hij alles in het huis
pppffffffffffffffffffff
Waar zie jij Palma?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:01 schreef Gigageil het volgende:
Wat een brok schorem is Palma zeg.......echt ordinair.......en haar stembanden staan op knappen....![]()
NOG JANKEN OOK ????? Had toch bij je homo-vriendjes gebleven .....![]()
oeps, verkeerde topic......![]()
Bij Gargamel mislukt altijd allesquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:04 schreef Kinga het volgende:
Ik ben gargamel en ik verpletter die smurfen allemaal, vooral huub, kutsmurf.
LMFAO!
Beslist, sinds gisteravond denk ik dat ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:01 schreef Liess het volgende:
[..]
Het klinkt heel eng, maar ik denk dat hij het écht meent...![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen 5 Aanstekers kopen, met watervaste stift namen erop schrijven. en die opsturen dinsdag.
Ze wil zo graag zelf miljonair zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
Melissa: jij hebt me in het spel betrokken. Ik wil je wel helpen.
Excuse me?
Het 3e domme blondje? Nee dank je. Vind Amanda noch wel comisch, maar dit figuur.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze wil zo graag zelf miljonair zijn![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef Dark het volgende:
De oplossing is simpel, TOTALE DESTRUCTIE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |