pretkooi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef Judah het volgende:
"Jaap's Wetkooi"
Die gast is helemaal ontspoord.
ik hoop dat de redactie zich nu ook wel ff achter de oren krabt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
De titel van de gouden kooi gaat veranderen in Jaap's pretkooi.
Hihi![]()
Jaap's pijnpaleis! zegt hij.
Jezus, wat wordt hij eng zeg!
Dat je er nog aan twijfelt.. wie wil er nou wat te maken hebben met jaap?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Zou ze dit nu doen in opdracht van achter?
tuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Dûhquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Absoluutquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Ik hoop het ook want het is ook psychisch gescreend. Die man beweert vele persoonlijkheidstoornissen te hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ik hoop dat de redactie zich nu ook wel ff achter de oren krabt.![]()
Het ligt er wel nogal dik bovenop dus wat denk je ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
2 druppels water.. qua gedachtes danquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef papagena het volgende:
Geef Jaap een geweer en.......Jaap doet me een beetje denken aan die student die zich God waande en zo een stuk of 30 medestudenten neer maaide omdat ie te weinig respect kreeg. Eng.
psychisch gescreend?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook want het is ook psychisch gescreend. Die man beweert vele persoonlijkheidstoornissen te hebben.
Godsallemachtig.
Melissa gaat vanavond met Huub praten. Moet zij niet gewoon eens wat gaan inschenken ofzo?
ik begin het ook te gelovenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef papagena het volgende:
Geef Jaap een geweer en.......Jaap doet me een beetje denken aan die student die zich God waande en zo een stuk of 30 medestudenten neer maaide omdat ie te weinig respect kreeg. Eng.
Daar denk ik ook de hele tijd aan!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
2 druppels water.. qua gedachtes dan
Daar doet hij mij ook aan denken,quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef papagena het volgende:
Ja, om te janken gewoon. Waar is de goede oude tijd dat de bewoners nog tv maakten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
Melissa doet dit wel goed.... zit midden in het spel opeens!
quote:
Sinds die huishoudster bullshit is het de personeel kooi... dus tsja...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, om te janken gewoon. Waar is de goede oude tijd dat de bewoners nog tv maakten?
Verkeerde topic.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Naar welke streams zit jij dan te kijken, die via de IKEA binnenkomen![]()
Hij is er zelfs trots opquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:12 schreef Kinga het volgende:
Jaap geeft toe dat hij psychologische stoornissen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |