het ging erom dat het niet zomaar afwas en afval was, maar Jaap zijn eigen afwas en afvalquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan we zeiken? Ik zeg Japio, punt.
Persoonlijk bezit?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio jatte iets van het tafeltje in de master bedroom en stopt het meteen in z'n nachtkastje
Geen idee wat hij pakte. Eerder is hij bezig geweest alle aanstekers overal mee te nemen, is dat persoonlijk bezit ?quote:
Gezien wat>?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio jatte iets van het tafeltje in de master bedroom en stopt het meteen in z'n nachtkastje
Nou laat de volgende waarschuwing maar komen ....... Je mag niet rommelen met persoonlijke bezittingen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij een aansteker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rond 21:30 - 22:00quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef grazygirl het volgende:
hoe laat zal de rest terugkomen? iemand een idee?
is hij dat op enig moment niet geweest danquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef Judah het volgende:
Jaap is echt een einzelgänger geworden.
tussen 9 en 10 uurquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef grazygirl het volgende:
hoe laat zal de rest terugkomen? iemand een idee?
Ze maakte net met de theedoek het fornuis schoon en ging daarna verder met de afwas afdrogen met dezelfde theedoek.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:29 schreef mootie het volgende:
Melissa is nu al een heldin! Ze vindt de keuken een vieze bende!![]()
Volgens mij was een sigaret al persoonlijk bezit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen idee wat hij pakte. Eerder is hij bezig geweest alle aanstekers overal mee te nemen, is dat persoonlijk bezit ?
strak planquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef Liess het volgende:
Ooh ik krijg toch zowat de neiging om voor elke roker een eigen aansteker te sturen, met naam erop... Dat is pas persoonlijk bezit !!!
Ok danquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
[..]
het ging erom dat het niet zomaar afwas en afval was, maar Jaap zijn eigen afwas en afval![]()
Ze hebben allemaal een navulbare aansteker gekregen met zo'n electronische ontsteking. Binnen de korste keren was iedereen dat ding kwijt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef Liess het volgende:
Ooh ik krijg toch zowat de neiging om voor elke roker een eigen aansteker te sturen, met naam erop... Dat is pas persoonlijk bezit !!!
Was hij al en eerst vond ik dat wel iets hebben ,maar nu ben ik dat zat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef Judah het volgende:
Jaap is echt een einzelgänger geworden.
Ja ik ga morgen 5 Aanstekers kopen, met watervaste stift namen erop schrijven. en die opsturen dinsdag.quote:
Kwijtomdat zehem kwijt zijn, of gejat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een navulbare aansteker gekregen met zo'n electronische ontsteking. Binnen de korste keren was iedereen dat ding kwijt.
Zet op de andere kant dan even 'persoonlijk bezit van'quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen 5 Aanstekers kopen, met watervaste stift namen erop schrijven. en die opsturen dinsdag.
Stuur de groeten van mij meequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen 5 Aanstekers kopen, met watervaste stift namen erop schrijven. en die opsturen dinsdag.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Zet op de andere kant dan even 'persoonlijk bezit van'![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Volgens mij was een sigaret al persoonlijk bezit.
Zet er dan ook even bij afblijven Jaap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Butler?????quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef Clank het volgende:
Een butler die geen fles wijn kan openen.
DOe ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Stuur de groeten van mij mee
Dat zou ik wel heeeeel lief vinden
Misschien krijgen Japio en Brainless dan nog meer ruzie als er op hun aanstekers allebei "Strontvlieg" staat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien krijgen Japio en Brainless dan nog meer ruzie als er op hun aanstekers allebei "Stontvlieg" staat.
WHAHAHAquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien krijgen Japio en Brainles dan nog meer ruzie als er op hun aanstekers allebei "Stontvlieg"staat.
Het lijkt mij stug dat je je stem niet meer mag veranderen. Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Nicolaas blijft het erop houden dat de stem die in de middag wordt gemaakt achter gewoon vast staat. 3 Uur later was alles anders zegt hij.
Zal de redactie dat doen om de nodige voorbereidingen te treffen ofzo? Zij weten dan heel vlot of iemand eruit vliegt of niet.
Ingefluisterd door de Febo. Huub geloofde het niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:42 schreef bunnyma het volgende:
Nicolaas schuift de schuld maar naar Brian maar ik vind nog steeds dat hij de grootste fout heeft gemaakt.
Het is alleen triest dat het zo debiel is wat hij denkt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef 2live het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Jaap schrijft niks ondoordacht op.![]()
Ik mis de leukste.... idd... Huub en Amanda vanavond even flink blowen en zuipen, en op de bank slapen!quote:
die zei idd dat het zo niet werkte, toen gaf nico ook wel toe dat hij dacht dat het slim zou zijn, maar dat hij een fout had gemaakt. En dat ze hoopten dat een nieuwe wel weet wie hij immuun moet maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingefluisterd door de Febo. Huub geloofde het niet.
Jammer dat Jaap dat niet meer gaat gebruikenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
gelukkig zijn luchtjes persoonlijk bezit
Hopen dat ze niet te lang slapenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik mis de leukste.... idd... Huub en Amanda vanavond even flink blowen en zuipen, en op de bank slapen!![]()
De febo wil dat die bruiloft gewoon doorgang vindt.. Moet en zal!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef Liess het volgende:
[..]
Jammer dat Jaap dat niet meer gaat gebruiken![]()
Dus als Jaap begint te stinken de komende dagen mogen zijn medebewoners niet de neus dichtknijpen? ( Dan blokkeren ze iemands persoonlijke bezit).quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef getl0st het volgende:
gelukkig zijn luchtjes persoonlijk bezit
Nouquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De febo wil dat die bruiloft gewoon doorgang vindt.. Moet en zal!
Ik weet ook niet of "achter" zover gaat. Dat zou toch uitkomen en dan worden ze wel heel ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Sterk bedachtquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus als Jaap begint te stinken de komende dagen mogen zijn medebewoners niet de neus dichtknijpen? ( Dan blokkeren ze iemands persoonlijke bezit).![]()
ongewenstquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:54 schreef Gigageil het volgende:
Ze is nog scheel ook die Palma zie ik nu......poliepjes......scheel.......dik......schor.......wat nog meer ?![]()
In ieder geval gaat die bruiloft geen 40.000 euro kosten. DGK_redactie heeft dat hier toen al aangegeven met 'we weten daar wel wat beters mee te doen'. Maar ja je weet niet wie daar over gaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of "achter" zover gaat. Dat zou toch uitkomen en dan worden ze wel heel ongeloofwaardig.
Ik geloof wel dat ze ietwat gedwongen worden om ruzie te maken. Dat hebben we ook duidelijk gehoord toen "achter" opbelde en aan Natasja vroeg waarom ze zo rustig bleef toen Ilona tegen haar uitviel.
Ook moeten ze verplicht discussieren maar iemand er in houden. .....
We zullen het wel zien want als het in opdracht van "achter" was om Jaap erin te houden dan kan de enige reden dus zijn: het huwelijk.
Dan moet hij dus tot minstens 8 juni(?) in het huis blijven.
Hij ging toch al niet zo vaak douchen, wat is het verschil?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus als Jaap begint te stinken de komende dagen mogen zijn medebewoners niet de neus dichtknijpen? ( Dan blokkeren ze iemands persoonlijke bezit).![]()
Ze heeft een boksersneusquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef Kinga het volgende:
Melissa lijkt echt net een vent.
Gelukkig heb ik geen geuren bij de streams en ik WIL het ook niet weten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ging toch al niet zo vaak douchen, wat is het verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |