Ze hebben allemaal een navulbare aansteker gekregen met zo'n electronische ontsteking. Binnen de korste keren was iedereen dat ding kwijt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef Liess het volgende:
Ooh ik krijg toch zowat de neiging om voor elke roker een eigen aansteker te sturen, met naam erop... Dat is pas persoonlijk bezit !!!
Was hij al en eerst vond ik dat wel iets hebben ,maar nu ben ik dat zat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef Judah het volgende:
Jaap is echt een einzelgänger geworden.
Ja ik ga morgen 5 Aanstekers kopen, met watervaste stift namen erop schrijven. en die opsturen dinsdag.quote:
Kwijtomdat zehem kwijt zijn, of gejat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een navulbare aansteker gekregen met zo'n electronische ontsteking. Binnen de korste keren was iedereen dat ding kwijt.
Zet op de andere kant dan even 'persoonlijk bezit van'quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen 5 Aanstekers kopen, met watervaste stift namen erop schrijven. en die opsturen dinsdag.
Stuur de groeten van mij meequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen 5 Aanstekers kopen, met watervaste stift namen erop schrijven. en die opsturen dinsdag.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Zet op de andere kant dan even 'persoonlijk bezit van'![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Volgens mij was een sigaret al persoonlijk bezit.
Zet er dan ook even bij afblijven Jaap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Butler?????quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef Clank het volgende:
Een butler die geen fles wijn kan openen.
DOe ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Stuur de groeten van mij mee
Dat zou ik wel heeeeel lief vinden
Misschien krijgen Japio en Brainless dan nog meer ruzie als er op hun aanstekers allebei "Strontvlieg" staat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef Liess het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien krijgen Japio en Brainless dan nog meer ruzie als er op hun aanstekers allebei "Stontvlieg" staat.
WHAHAHAquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien krijgen Japio en Brainles dan nog meer ruzie als er op hun aanstekers allebei "Stontvlieg"staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |