SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Canisfire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit snap ik niet
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Charlie is al weer zwangerquote:
Maar wat heeft Doro daarmee te maken bedoel ik.quote:
Die zou dat wel ondeken via haar medium power.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar wat heeft Doro daarmee te maken bedoel ik.
Nee, Milan is de zoon van Robert en een andere vrouw, kom zo ff niet op dr naam. Florien is de dochter van de broer van Barbara.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
incest is het toch die milan en florien ?
zal noud leuk vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, Milan is de zoon van Robert en een andere vrouw, kom zo ff niet op dr naam. Florien is de dochter van de broer van Barbara.
Noud wou laatst Nina al weer wat bij leren.quote:
heette dat mens niet Hans Mus? en milan is de tweelingbroer van daantjequote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, Milan is de zoon van Robert en een andere vrouw, kom zo ff niet op dr naam. Florien is de dochter van de broer van Barbara.
Het is toch lief dat we Lorena welkom heten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind eerlijk gezegd de topictitel nou niet echt vriendelijk
Barbara zal er heus niet van wakker liggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind eerlijk gezegd de topictitel nou niet echt vriendelijk
Maar... Florien = nichtje van Barbara. Barbara = met Robert. Worden daardoor Robert en Florien niet 1 of andere familie? En doordat Noud de kleinzoon iis van Robert, hij ook familie wordt van Florien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Canisfire het volgende:
Florien Is geen familie van Noud of Milan.
En Noud is gewoon het neefje van Milan.
RELATIESquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef vencodark het volgende:
Het wordt nu wel ingewikkeld hoor. Noud = kleinzoon van Robbert, Milan = zoon van Robbert en Milan wil nu Florien die de ex is van Noud en Florien is een soort stiefnichtje van Robbert dus Milan en Florien zijn stiefneef en nichtje... Toch?
En wat zijn Noud en Milan dan? Want als die fam. zijn dan is Noud ook fam van Florien.
Of snap ik het nu niet meer.![]()
Ja dat wist ik allemaal wel maar...maar... ach laat ook maar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
RELATIES
Relatie: Florien
Vader: Dennis Tuinman
Moeder: Mirella
Grootmoeder: Laura Selmhorst
Grootvader: Robert Alberts
Vrienden: Fos
Exen: Florien, Nina (one-nightstand)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
Zo te zien eerder Jackquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef Rahl het volgende:
Barbara, ga eens dood.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:31 schreef BettyR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het is natuurlijk ook gelijk bedoeld als ''voorlichting' ofzo.. denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef BettyR het volgende:
Wat is dat nu voor een gezanik van Florien en Charlie. Ik snap wel dat het nogal benauwend is, maar ze denken meteen dat ze grote gezwellen in hun borst hebben op hun, wat is het, 18e en 25e?![]()
Zonder moraal, geen soap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef fresta het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook gelijk bedoeld als ''voorlichting' ofzo.. denk ik![]()
![]()
Maar omdat Robert en Barbara een gezin zijn veranderd er toch niet aan de bloedband van Noud of Florien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar... Florien = nichtje van Barbara. Barbara = met Robert. Worden daardoor Robert en Florien niet 1 of andere familie? En doordat Noud de kleinzoon iis van Robert, hij ook familie wordt van Florien?
En omdat Milan en Noud neefjes zijn, dat Milan ook verre familie is van Florien?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !![]()
Bloed niet, maar stieffamilie (want dat zei ik toch of vergis ik me eigen nu weer?) is natuurlijk geen bloed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar omdat Robert en Barbara een gezin zijn veranderd er toch niet aan de bloedband van Noud of Florien?
Misschien is het onlogisch wat ik dacht maar het werd een beetje ingewikkeld met die relaties daarzo.![]()
![]()
Meestal is dan toch al wat eerder bekend dat zo iemand uit de soap stapt, is dat het geval?
Ik heb nog niks gezien in ieder geval.Niet uit Galilea![]()
En niemand die zich zorgen maakt over de gezondheid van Fos, die net zo goed erfelijk belast is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef BettyR het volgende:
Wat is dat nu voor een gezanik van Florien en Charlie. Ik snap wel dat het nogal benauwend is, maar ze denken meteen dat ze grote gezwellen in hun borst hebben op hun, wat is het, 18e en 25e?
quote:Is het erfelijk?
Het verband tussen borstkanker bij mannen en een erfelijkheid is nog niet uitgebreid onderzocht. De gegevens die wel bekend zijn, tonen aan dat u als man een groter risico loopt op het krijgen van borstkanker als u vrouwen in de familie heeft met borstkanker. Het gaat dan om eerstegraads familieleden (uw zus, moeder of dochter). Ook als u mannen in uw familie heeft met borstkanker, is het risico bij u hoger dan gemiddeld. Maar het blijft dan nog steeds een klein risico.
Genen die risico vergroten
Van twee genen is bekend dat zij de kans op het krijgen van borstkanker vergroten. Dit zijn het BRCA1-gen en het BRCA2-gen. Bij vijf tot tien procent van alle vrouwen met borstkanker is er sprake van erfelijkheid. Van deze groep vrouwen wordt bij de helft één van deze twee bekende borstkankergenen gevonden.
Bij mannen lijkt vooral het BRCA2-gen het risico op borstkanker te vergroten. Mannen met de BRCA2-genmutatie hebben een kans van zes procent op het ontwikkelen van borstkanker. Bij ongeveer vijftien tot twintig van de mannen met borstkanker is er sprake van erfelijkheid.
bron![]()
Volgens mij lult ie zich er wel weer uit, dat hij zeker wilde weten of Vadim het goed deed na die infiltrant of zoietsquote:
Een heer met stijl![]()
Ik hoop het, hij mag niet dood!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij lult ie zich er wel weer uit, dat hij zeker wilde weten of Vadim het goed deed na die infiltrant of zoiets![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
In de promo op de gtst site ziet hij er nog levend uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij mag niet dood!![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
* SuperrrTuxxx checkt promoquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:36 schreef Frey het volgende:
[..]
In de promo op de gtst site ziet hij er nog levend uit![]()
quote:Volgens mij lult ie zich er wel weer uit, dat hij zeker wilde weten of Vadim het goed deed na die infiltrant of zoiets.
Niet uit Galilea![]()
![]()
GTST is meer een drama dan een soap.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
ik ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Meestal is dan toch al wat eerder bekend dat zo iemand uit de soap stapt, is dat het geval?
Ik heb nog niks gezien in ieder geval.![]()
[2e Ronde] GTST Leukste Personage 2007
En kan iemand mij nou vertellen of Charlotte Besijn echt de serie gaat verlaten of niet?Friends don't let friends remain beardless...![]()
S niet nodig, ik heb t nog nooit gezien en ook niet t gevoel dat ik t mis.quote:Op zondag 22 april 2007 01:20 schreef Mss het volgende:
Ik heb vrijdag gemist, kan iemand me even bijpraten?![]()
When nothing goes right . . . go left.![]()
Ik heb een vraagje aan jullie, misschien dat jullie er antwoord op hebben.
Ik kwam laatst de oud rechereur tegen uit GTST, het was een lange man ergens in de 40 met wat grijzig haar!!
Maar ik weet zijn naam niet meer, ik heb ook al op www.gtst.nl gezocht bij oud bewoners maar ik kom er niet uit.
Hebben jullie misschien enig idee hoe deze man heet, of weten jullie uberhaupt niet over wie ik het heb.![]()
Ik heb zitten nadenken... Dit zijn toch wel mijn favoriete GTST top 10:
1. Marcus Sanders
2. Gwen Faber
3. Dian Alberts (Chris Jolles)
4. Pete Jenssens
5. Martine Hafkamp
6. Frits van Houten
7. Onno P. Wassenaar
8. Alice de Boer
9. Barbara Fischer
10. Jef AlbertsFriends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zat net als gisteren wéér klaar voor GTST terwijl het niet komt.![]()
Bronkhorst?quote:Op zondag 22 april 2007 19:43 schreef Danaa het volgende:
Ik kwam laatst de oud rechereur tegen uit GTST, het was een lange man ergens in de 40 met wat grijzig haar!!
Maar ik weet zijn naam niet meer, ik heb ook al op www.gtst.nl gezocht bij oud bewoners maar ik kom er niet uit.
Hebben jullie misschien enig idee hoe deze man heet, of weten jullie uberhaupt niet over wie ik het heb.know'm sayin?
word? word.![]()
goed lijstje behalve die nummer 9quote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zitten nadenken... Dit zijn toch wel mijn favoriete GTST top 10:
1. Marcus Sanders
2. Gwen Faber
3. Dian Alberts (Chris Jolles)
4. Pete Jenssens
5. Martine Hafkamp
6. Frits van Houten
7. Onno P. Wassenaar
8. Alice de Boer
9. Barbara Fischer
10. Jef AlbertsMijn Snape wat doe je !
post nou is je foto in je fotoboekquote:Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zat net als gisteren wéér klaar voor GTST terwijl het niet komt.![]()
![]()
![]()
Ze is geen milf hoorquote:Op maandag 23 april 2007 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je wat ouder wordt, zul je het begrijpen.
Mijn Snape wat doe je !
En ik maar denken dat dat nog altijd mijn eigen smaak/keuze isquote:.
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Volgens mij bedoel je rechercheur Veldhuis, gespeeld door acteur Erik Koningsberger. Hij werd ingeschakeld n.a.v. de dood van Pascale Berings ('het stofzuigincident'). In seizoen 1 was hij ook te zien in de rol van Appie Bosma, de boerenknecht van de familie Dalstra.quote:Op zondag 22 april 2007 19:43 schreef Danaa het volgende:
Hebben jullie misschien enig idee hoe deze man heet, of weten jullie uberhaupt niet over wie ik het heb.![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door Iwan1976 op 23-04-2007 18:21:11 ]![]()
goede keuzequote:Op maandag 23 april 2007 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je wat ouder wordt, zul je het begrijpen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_O_ ROSA
![]()
![]()
![]()
Mijn Snape wat doe je !
Aawh der enkel
Mijn Snape wat doe je !
Wat een acteer talent die vrouw he.
De pijn scheut ging door merg en been.Mijn Snape wat doe je !
En dan meteen naar het ziekenhuisquote:Op maandag 23 april 2007 20:17 schreef Canisfire het volgende:
De pijn scheut ging door merg en been.
Ze is van alle markten thuis: van quiche tot kubisme.quote:Op maandag 23 april 2007 20:17 schreef Canisfire het volgende:
De pijn scheut ging door merg en been.![]()
![]()
![]()
Kom op Lorena even voor je moeder serveerster spelen.
Mijn Snape wat doe je !
het is serieus een leuke aflevering![]()
Vladim Nick en Jack![]()
Rosa![]()
Lorena en Nick![]()
Florien en Milan
Mijn Snape wat doe je !
En geen Barbaraquote:Op maandag 23 april 2007 20:34 schreef Canisfire het volgende:
het is serieus een leuke aflevering![]()
Vladim Nick en Jack![]()
Rosa![]()
Lorena en Nick![]()
Florien en Milan![]()
Maar serieus vandaag was leuk.Mijn Snape wat doe je !
ZEG.quote:Op maandag 23 april 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
omgg die rosa kan echt niet acteren zeg
tvp!![]()
Lang niet gezien.. speelt die Lorena een beetje leuk (nou snap ik dat t de meeste mannelijke kijkers daar niet om gaat maar ik ben toch wel benieuwd hoe de voormalig belspelbabe t er van afbrengt als 'actrice')?_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
gewoon slecht, maar dat geeft nietquote:Op maandag 23 april 2007 23:47 schreef Mvnl het volgende:
Lang niet gezien.. speelt die Lorena een beetje leuk (nou snap ik dat t de meeste mannelijke kijkers daar niet om gaat maar ik ben toch wel benieuwd hoe de voormalig belspelbabe t er van afbrengt als 'actrice')?![]()
![]()
We haddenRosa
toch (ik voel een herhaling van
Tweener
aankomen)
Mijn Snape wat doe je !
Niet.quote:
Ik vond Minjamin trouwens tof gister'
Mijn Snape wat doe je !
Eenschquote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gewoon slecht, maar dat geeft niet![]()
![]()
Acteur Ger Smit is al enkele decennia geen veertiger meer. De beste man is 74.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef Danaa het volgende:
Jaa, dat is hem!!
Ben al druk op zoek naar een foto maar die kan ik niet vinden.![]()
Wel een mooie Bowienquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
Wat een nep-Bowien.![]()
![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit op die tune geletquote:, maar ik ben dan ook niet echt Ludo fan.
Weet Dian niet dat ze haar half-neef heeft vertelt dat ie moest wieberen daar aan de bar?![]()
Oeps ik zei bar
Die snert Barbara was weer veel te veel in beeld trouwens en wat ik ook niet snap is hoe Nina in Fos' kamer kwam, er was niemand thuis want iedereen was bij Barbara volgens hem, heeft Nina een sleutel van dat huis misschien?
Voor de rest is het voor het eerst weer veelbelovend:
Vadim-Jack-Nick lijn is veelbelovend, spannend en niet langdradig.
Ludo-Dian-Janine belooft ook wat te worden.
Dian-Lorena-Nick is ook wel aangenaam om naar te kijken.
Milan aanwezigheid stoort me ook niet overigens.
Barbara is dan wel een beetje te vaak te zien, maar ze dondert binnenkort misschien voorgoed op
Een heer met stijl![]()
Ik vond de afl vandaag kut veel te veel BarbaraMijn Snape wat doe je !
Te veel Barbara en ik heb ook wel weer genoeg van dat gezeik rondom Milan. Vertrekt ie trouwens over een paar dagen weer uit Meerdijk (wat ie tegen Jack zei) of heeft ie een vaste rol ?![]()
Er zou wel iets gebeuren waardoor hij blijft.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:45 schreef ReWinD het volgende:
Te veel Barbara en ik heb ook wel weer genoeg van dat gezeik rondom Milan. Vertrekt ie trouwens over een paar dagen weer uit Meerdijk (wat ie tegen Jack zei) of heeft ie een vaste rol ?Mijn Snape wat doe je !
Inderdaad, maar het zo nog irritanter zijn als het een Barbara was die nog een jaar of 10 zou blijven!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef Canisfire het volgende:
Ik vond de afl vandaag kut veel te veel BarbaraEen heer met stijl![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het zo nog irritanter zijn als het een Barbara was die nog een jaar of 10 zou blijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:04 schreef Frey het volgende:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]gooi nou eens een foto van je in je fotoboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hilde de Mildt (Sylvia) heeft zich toen speciaal voor haar laatste scènes kaal laten scheren.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Kunnen we al een voorspelling maken over de cliffhanger van de laatste aflevering van dit seizoen?
Barbara zal sterven? Nick schiet Charlie neer? Vadim gaat Rikki ontvoeren? Nina stikt in een Dorito?
BTW wanneer is de laatste aflevering? Vorig jaar in mei al toch?![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:03 schreef pleeborstel het volgende:
Nina stikt in een Dorito?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.![]()
Nick shiet Nick neer of andersom, hoop dat ze echter elkaar komenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:03 schreef pleeborstel het volgende:
Kunnen we al een voorspelling maken over de cliffhanger van de laatste aflevering van dit seizoen?
Barbara zal sterven? Nick schiet Charlie neer? Vadim gaat Rikki ontvoeren? Nina stikt in een Dorito?
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nick shiet Nick neer of andersom, hoop dat ze echter elkaar komen
Mijn Snape wat doe je !
Dat zou een slappe cliffhanger zijn. Ontvoeringen zijn zooo vorige seizoenen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:03 schreef pleeborstel het volgende:
Die laatste vind ik trouwens erg goed.Denk dat het iets met Barbara te maken heeft of Ludo-Janine-Dian. Zijn we voorlopig weer van die onzin af.
![]()
Soms zie ik Gtst en ben vaag op de hoogte maar eigenlijk is het allemaal bagger!![]()
![]()
Het enige toffe aan deze Barbara aflevering.quote:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Anita![]()
Goeie grap
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Ik herinner me nog dat Robert tegen iemand brulde dat hij dood ging als hij nog één glas alcohol zou drinken.Oh oh wat zijn ze toch consequent.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending![]()
Terecht dat Fos hem sloeg.
Ik bedoel als die computer echt naar de klote is kan je met al je games weer opnieuw beginnen. Plus al je verslagen muziek en andere data is ook weg.Mijn Snape wat doe je !
hij gaat nog verder denkquote:Op woensdag 25 april 2007 20:48 schreef Canisfire het volgende:
Terecht dat Fos hem sloeg.
Ik bedoel als die computer echt naar de klote is kan je met al je games weer opnieuw beginnen. Plus al je verslagen muziek en andere data is ook weg.![]()
Daar dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:40 schreef TrenTs het volgende:
Ik herinner me nog dat Robert tegen iemand brulde dat hij dood ging als hij nog één glas alcohol zou drinken.Oh oh wat zijn ze toch consequent.
Haha, ik deed ook niet zo om jouw reactie hoor. Ik vond het ook wel grappig. Dat geluidseffect ook. Stond nog net geen tekstballonetje met 'Kapauw' bij.quote:
Pretentieus geneuzel.![]()
En terecht een computer is iets waar je af moet blijven.quote:Mijn Snape wat doe je !
Tegen wie was dat ook al weer?quote:
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending![]()
Weet ik niet meer.quote:
Ja dat was wel hip van Fossieboy. Verder een zeer matige afleveringLosers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!![]()
We kennen Olga, de vriendin van Vadim Kadar eigenlijk alleen maar bij naam. Gelukkig komt hier 1 mei aanstaande verandering in. Achter de rol van Olga zit namelijk een echte acteur. Ze heeft heeft al verschillende opnames gehad.
De actrice die de rol van Olga Kadar gaat spelen heet in het echt ook Olga. Playmate Olga Urashova mag zich de gelukkige noemen. "Het is toeval dat mijn personage en ik dezelfde naam dragen", vertelt Olga lachend. "Het was voor mij een grote verrassing dat ik werd uitgekozen voor deze rol. Ik heb het met enorm veel plezier gedaan. Dan vervolgt ze mysterieus: "Of ik vaker te zien zal zijn in GTST? Daar kan ik geen antwoord op geven. Je weet maar nooit..." Houd GTST dus in de gaten! De GTSTCourant
Ooh my god dat kind dat toen met Expeditie Robinson heeft meegedaanMijn Snape wat doe je !
* Anita schrikt zich dood als Rikki spoorloos verdwenen blijkt te zijn. Ze denkt dat Vadim Kadar hier meer van weet..
* Bing is woedend als hij hoort dat Sjors aan Milan gevraagd heeft om bij hen in te trekken.
* Als Milan aankondigt Meerdijk te gaan verlaten, vraagt Nina aan Florien om hem tegen te houden. Ondertussen loopt een ruzie tussen Laura en Florien hoog op. Precies op dat moment komt Noud binnen..
* Jack wordt helemaal gek van Dorothea, helemaal als ze doodleuk zijn kantoor begint schoon te maken. Ook Bing heeft het gehad met zijn moeder en eist dat ze het weer bijlegt met Jef Alberts.
* Nu Rikki weer gevonden is, vertrouwt Anita helemaal niemand meer. Ze wilt zelfs dat Rikki tussen haar en Dennis inslaapt, zodat ze haar dochter niet nog een keer kwijt zal raken..
* Wanneer Dorothea het biologieboek van Florien doorbladert, beseft ze wat er met Florien aan de hand is.
* Nina is kapot van verdriet als ze eindelijk lijkt te gaan beseffen dat Milan niets van haar moet hebben. Gelukkig is daar Ludo om zijn kleine prinses te troosten. Ze krijgt zelfs liedesadvies van Ludo!
* Jack hoort een mobieltje afgaan in een parkeergarage. Is dit de telefoon van de wapenhandelaar?
* De doodzieke (en inmiddels kale) Barbara vraagt haar dochter Charlie om haar te helpen met het uitzoeken van een pruik. Langzaam maar zeker gaat het steeds verder bergafwaarts met Barbara..Mijn Snape wat doe je !
omgquote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Canisfire het volgende:
We kennen Olga, de vriendin van Vadim Kadar eigenlijk alleen maar bij naam. Gelukkig komt hier 1 mei aanstaande verandering in. Achter de rol van Olga zit namelijk een echte acteur. Ze heeft heeft al verschillende opnames gehad.
De actrice die de rol van Olga Kadar gaat spelen heet in het echt ook Olga. Playmate Olga Urashova mag zich de gelukkige noemen. "Het is toeval dat mijn personage en ik dezelfde naam dragen", vertelt Olga lachend. "Het was voor mij een grote verrassing dat ik werd uitgekozen voor deze rol. Ik heb het met enorm veel plezier gedaan. Dan vervolgt ze mysterieus: "Of ik vaker te zien zal zijn in GTST? Daar kan ik geen antwoord op geven. Je weet maar nooit..." Houd GTST dus in de gaten! De GTSTCourant
Ooh my god dat kind dat toen met Expeditie Robinson heeft meegedaan![]()
![]()
De GTSTCourant - Niet overnemen!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef Canisfire het volgende:
* Anita schrikt zich dood als Rikki spoorloos verdwenen blijkt te zijn. Ze denkt dat Vadim Kadar hier meer van weet..
* Bing is woedend als hij hoort dat Sjors aan Milan gevraagd heeft om bij hen in te trekken.
* Als Milan aankondigt Meerdijk te gaan verlaten, vraagt Nina aan Florien om hem tegen te houden. Ondertussen loopt een ruzie tussen Laura en Florien hoog op. Precies op dat moment komt Noud binnen..
* Jack wordt helemaal gek van Dorothea, helemaal als ze doodleuk zijn kantoor begint schoon te maken. Ook Bing heeft het gehad met zijn moeder en eist dat ze het weer bijlegt met Jef Alberts.
* Nu Rikki weer gevonden is, vertrouwt Anita helemaal niemand meer. Ze wilt zelfs dat Rikki tussen haar en Dennis inslaapt, zodat ze haar dochter niet nog een keer kwijt zal raken..
* Wanneer Dorothea het biologieboek van Florien doorbladert, beseft ze wat er met Florien aan de hand is.
* Nina is kapot van verdriet als ze eindelijk lijkt te gaan beseffen dat Milan niets van haar moet hebben. Gelukkig is daar Ludo om zijn kleine prinses te troosten. Ze krijgt zelfs liedesadvies van Ludo!
* Jack hoort een mobieltje afgaan in een parkeergarage. Is dit de telefoon van de wapenhandelaar?
* De doodzieke (en inmiddels kale) Barbara vraagt haar dochter Charlie om haar te helpen met het uitzoeken van een pruik. Langzaam maar zeker gaat het steeds verder bergafwaarts met Barbara..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker originele verhaallijnen weer. Weten ze nou niks beters als ziektes, zwangerschappen, vreemdgangers en ontvoeringen?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Plot nieuwtjes
Bing-Sjors-Milan wordt ook weer lekker vanzelfsprekend. Straks Milan verliefd op Sjors en op Florien. Sjors weer gek op Milan bla bla.![]()
![]()
Van wie zou die dan weer zo snel zwanger zijn?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Florien zwanger dus![]()
Die is toch niet zo actief meer met Noudje?![]()
1 à 2 maanden geleden nog wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van wie zou die dan weer zo snel zwanger zijn?![]()
Die is toch niet zo actief meer met Noudje?know'm sayin?
word? word.![]()
Als Noud dan maar wel Florien in de steek laat (like father, like son). Ik wil die jongen nog wel persoonlijk van de set wegjagen.History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.![]()
................... .. ... /´ /)
.................... ..,../¯ ..//
.................... ..../... ./ /
.................... ..,/¯ ..//
.................... ./... ./ /
............./´¯/' ...'/´¯`•¸
........../'/.../... ./... ..../¨¯
........('(...´(... ....... ,~/'...')
................... ..... ../..../
..........''....... ..... . _.•´
................... ..... ..(
................... ..... ...
Voor Barbara of in LorenaMijn Snape wat doe je !
Je kan ook irritant gaan doen. Laatste waarschuwling voor je onnozele gedrag.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Canisfire het volgende:
Voor Barbara of in LorenaFriends don't let friends remain beardless...![]()
Ik post 1 keer een plaatjequote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan ook irritant gaan doen. Laatste waarschuwling voor je onnozele gedrag.![]()
Wie ben jij mij te waarschuwen trouwens
Mijn Snape wat doe je !
Ne eje gezeur en gezeik over Barbara en over haan kanker.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik post 1 keer een plaatje![]()
Wie ben jij mij te waarschuwen trouwens![]()
En het gaat je niets aan wie ik ben. Stop er mee.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Pfft V&A modje die gaat doen alsof hij iets over mij te zeggen heeft
Mijn Snape wat doe je !
he stadsgenoot.. Laat maar gewoon en blijf maar gewoon on topic...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef Canisfire het volgende:
Pfft V&A modje die gaat doen alsof hij iets over mij te zeggen heeft![]()
Ik vind milan nog steeds geweldig.. ben alleen wel benieuwd hoe dat gaat lopen tussen hem en florien..![]()
Hehequote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
he stadsgenoot.. Laat maar gewoon en blijf maar gewoon on topic...
Ik vind milan nog steeds geweldig.. ben alleen wel benieuwd hoe dat gaat lopen tussen hem en florien..
en ja Milan valt mij ook niet tegen hij is tot nu toe nog niet irritant geweest.
En dat voor een nieuw personage dat er al twee weken inzit.Mijn Snape wat doe je !
En hij ziet er ook niet verkeerd uit, niet vervelend om naar te kijken, maar hij haalt het niet bij Jack.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe
en ja Milan valt mij ook niet tegen hij is tot nu toe nog niet irritant geweest.
En dat voor een nieuw personage dat er al twee weken inzit.
jij hebt smaakquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En hij ziet er ook niet verkeerd uit, niet vervelend om naar te kijken, maar hij haalt het niet bij Jack.![]()
Jack
![]()
![]()
quote:
Jef![]()
Waarom mag iemand niet anders over Barbara denken dan jij?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ne eje gezeur en gezeik over Barbara en over haan kanker.
En het gaat je niets aan wie ik ben. Stop er mee.
Ik vind Barbara ook stervensirritant en wij zijn gewend dat te ventileren, zo ging het ook gedurende de periode dat jij hier afwezig was, ik ben niet van plan te veranderen.
Jij vind haar leuk en uit dat, wij niet en uiten dat ook. Het komt kennelijk bij sommigen over dat je je positie als mod misbruikt, ik hoop dat ze er naast zaten.Een heer met stijl![]()
De wereld vergaat,Hij kan niet eens meer gamen met die hand.
Florien & Fos zijn schattig als broer en zus![]()
![]()
Hoe liep het eigenlijk af tussen Robert en Fos, ik heb de eerste 5 minuten gemist
Een heer met stijl![]()
Nounou Doro...Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Canisfire het volgende:
................... .. ... /´ /)
.................... ..,../¯ ..//
.................... ..../... ./ /
.................... ..,/¯ ..//
.................... ./... ./ /
............./´¯/' ...'/´¯`•¸
........../'/.../... ./... ..../¨¯
........('(...´(... ....... ,~/'...')
................... ..... ../..../
..........''....... ..... . _.•´
................... ..... ..(
................... ..... ...
Voor Barbara of in Lorena![]()
.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Beetje onzin Dizer, in GTST topics wordt alleen maar onzin gepost. Je mag zelfs doodverwensingen doen hier.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan ook irritant gaan doen. Laatste waarschuwling voor je onnozele gedrag.President Camacho
We gaan toch lekker door met Barbara afzeiken
En met Canisfire valt er tenminste nog wat te lachen hier.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Frey het volgende:
We gaan toch lekker door met Barbara afzeiken
En met Canisfire valt er tenminste nog wat te lachen hier.tvp!![]()
Dat vind ik geen gek idee. Ze moeten Fossie flink aan dr drugs laten gaan, heroine, cocaine, volaan de drank!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:53 schreef the_legend_killer het volgende:
fos is gek geworden wat heeft ddie gesnoven ?![]()
![]()
Vind ik ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef warezguy05 het volgende:
die gigi heb ik toch liever in de belspelletjes dan in gtst. ik vind haar wat raars hebben nu
Dat bitchy gedrag past niet bij d'r. Komt eerder zielig over.![]()
Ach...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:49 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Dat bitchy gedrag past niet bij d'r. Komt eerder zielig over.
Gigi Ravelli (belspel babe) #3President Camacho
Tot ie je in je poepertje wil neuken...quote:President Camacho
Ik vind dat ziektegedoe met die barabara deprimerend worden, het is to much in deze serie//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
viel wel mee gisterquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind dat ziektegedoe met die barabara deprimerend worden, het is to much in deze serie![]()
Jef heeft z'n ballen eindelijk weer terug![]()
Nu Robert nog, hoe liep het nou af met Fos? Liet hij zich slaan of mepte die terug?
Charlie is een goor kutwijf![]()
![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Handig Charlie, iemand achtervolgen met schoenen die geluid maken.
Dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wedden dat diegene die haar vastpakte gewoon Jack is
dat barbara die ziekte heeft in deze soap, is best negatief, ik vind een soap moet een soap blijven.quote:
Ik ken mensen die hier dus moeite mee hebben ivm hetzelfde geval in de familie, ik dacht dat een soap was voor de ontspanning etc.
Ik vind dit niet een fijn geheel, het is to much!
Wanneer dat was weet ik niet maar het ging er continu over en die gezichten erbij je werd er depri van ik heb hem uitgezet denk zout op met die negatieve zooi, heb ik geen zin in?
Leven is al moeilijk genoeg van zichzelf ,zit je naar de shit van een ander te kijken, en dan is het nog wel een soap? NB
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
OMG, en als het over Ludo gaat dan moeten we allemaal ja en amen zeggen en worden we aan de hoogste boom opgeknoopt als we iets slechts over hem zeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Barbara ook stervensirritant en wij zijn gewend dat te ventileren, zo ging het ook gedurende de periode dat jij hier afwezig was, ik ben niet van plan te veranderen.
Jij vind haar leuk en uit dat, wij niet en uiten dat ook.![]()
![]()
? Hoe hypocriet kun je zijn in hemelsnaam
!!!!
En als je nu nog even enkele voorbeelden geeft zou ik dit niet als uit de lucht gegrepen onzin kunnen beschouwenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, en als het over Ludo gaat dan moeten we allemaal ja en amen zeggen en worden we aan de hoogste boom opgeknoopt als we iets slechts over hem zeggen![]()
![]()
?
![]()
Als iemand zegt waarom Ludo slecht zou zijn dan zeg ik waarom ik hem wel goed vind bijvoorbeeld, als iemand een actie van Ludo veroordeeld dan zeg ik waarom ik die actie kan begrijpen en waarderen.
Ik val iemand nooit persoonlijk aan om diens standpunt, ik constateer slechts waarop we van mening verschillen.![]()
Ik daag jou nu uit om iets van mij te vinden waar ik een dergelijke toon aansla tegen een user als Dizer dat deed en op die wijze rechtstreeks tegen een user zeg (en serieus meen) dat iemand simpelweg niks kwaads over hem mag zeggen alleen omdat ik hem geweldig vind.
Succes daarmee![]()
![]()
Overigens weer maak je een fout die je eerder maakte, je probeert mij te pakken op mijn manier van posten die ik had in de tijd van Martine, tijden veranderen, Ludo is verandert, mijn mening over Ludo van nu is anders dan mijn mening over Ludo van toenNiet, gelukkig maarquote:Hoe hypocriet kun je zijn in hemelsnaam!!!!
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 28-04-2007 02:16:05 ]Een heer met stijl![]()
Doe eens normaal en kijk om je heen. Carnisfire doet alleen zo sinds zij kanker heeft en heeft ook nog eens dingen gepost dat met kanker te maken heeft. Ik zeg toch niks tegen de anderen die over haar zeiken. Hij doet het met een andere reden. Gjeeezquote:Op donderdag 26 april 2007 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom mag iemand niet anders over Barbara denken dan jij?
Jij vind haar leuk en uit dat, wij niet en uiten dat ook. Het komt kennelijk bij sommigen over dat je je positie als mod misbruikt, ik hoop dat ze er naast zaten..
Het is niet eens geloofwaardig. Ze ontdekt op tijd een "knobbeltje". Eerst was het nog geen eens zeker dat ze borstkanker had. Een week later zijn er al uitzaaingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind dat ziektegedoe met die barabara deprimerend worden, het is to much in deze serie. Zo gaat het niet in het echt. En geloof me... heb het al meerdere maalen van dichtbij meegemaakt.
Mee eensquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Dorethea
Kunnen ze haar niet eruit schrijven. En een hoop anderen ook
.
Of het is Joop #2.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wedden dat diegene die haar vastpakte gewoon Jack is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, en als het over Ludo gaat dan moeten we allemaal ja en amen zeggen en worden we aan de hoogste boom opgeknoopt als we iets slechts over hem zeggen![]()
![]()
? Hoe hypocriet kun je zijn in hemelsnaam
!!!!
.
Nog even en "Dorpsdokter" heeft GTST ingehaald...quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:51 schreef RaymanNL het volgende:
Drama voor de kijkcijfers gisteren: 870.000
President Camacho
Barbara is het slachtoffer van een psycho-arts die haar heeft doen geloven dat ze kanker heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:53 schreef Dizer het volgende:
Het is niet eens geloofwaardig. Ze ontdekt op tijd een "knobbeltje". Eerst was het nog geen eens zeker dat ze borstkanker had. Een week later zijn er al uitzaaingen. Zo gaat het niet in het echt. En geloof me... heb het al meerdere maalen van dichtbij meegemaakt.
* BINNENKORT IN HET SPECTRUM: Arts AZM berooft kerngezonde vrouw van borsten
LINKS: Rutger Le Poole als Antoinette ('Voetbalvrouwen')
RECHTS: Rutger Le Poole als Dokter Van Lieren ('GTST')![]()
Dat zou wel een hele toffe wending zijn aan het verhaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Barbara is het slachtoffer van een psycho-arts die haar heeft doen geloven dat ze kanker heeft.
[[url=http://img103.imagevenue.com/loc1080/th_42701_GTST_3385_27_04_2007_VR_0002_122_1080lo.jpg]afbeelding][/URL]
LINKS: Rutger Le Poole als Antoinette ('Voetbalvrouwen')
RECHTS: Rutger Le Poole als Dokter Van Lieren ('GTST')! En zo een toffe exit geef ik Barbara wel
.
Nu Charlie weer weg is bij Nick, vind ik haar weer minder worden
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
met Barbera en Dorethea afleveringen trek je geen kijkcijfersquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:51 schreef RaymanNL het volgende:
Drama voor de kijkcijfers gisteren: 870.000![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
met Barbera en Dorethea afleveringen trek je geen kijkcijfers
Ah okee, dan snap ik je geheel, ik haalde echter niet uit je post dat het daarom ging (net als enkele andere trouwens).quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe eens normaal en kijk om je heen. Carnisfire doet alleen zo sinds zij kanker heeft en heeft ook nog eens dingen gepost dat met kanker te maken heeft. Ik zeg toch niks tegen de anderen die over haar zeiken. Hij doet het met een andere reden. Gjeeez.
Een heer met stijl![]()
Ik ben persoonlijk nu op het punt gekomen dat ik Dorothea niet meer leuk, maar stom begin te vinden
Een heer met stijl![]()
Zou GTST nu stoppen of wat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:51 schreef RaymanNL het volgende:
Drama voor de kijkcijfers gisteren: 870.000![]()
altijd al gevondenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben persoonlijk nu op het punt gekomen dat ik Dorothea niet meer leuk, maar stom begin te vinden![]()
![]()
Onzin ik had al een hekel aan barbara way before ze kanker had.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe eens normaal en kijk om je heen. Carnisfire doet alleen zo sinds zij kanker heeft en heeft ook nog eens dingen gepost dat met kanker te maken heeft. Ik zeg toch niks tegen de anderen die over haar zeiken. Hij doet het met een andere reden. Gjeeez.
En daarvoor mocht ze van mij ook al wel oprotten
Mijn Snape wat doe je !
Ze hadden haar beter een auto-ongeluk verhaallijn moeten geven.
Binnekort het nichtje van Laura erbij
Weer zoen jong ding erbij![]()
Nu stop ik helemaal met kijken naar deze steeds vreselijker wordende soap!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Binnekort het nichtje van Laura erbij
Weer zoen jong ding erbij![]()
![]()
Zodat jij zeker met een nat kruis kan gaan zitten kijken?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ze zouden er gewoon eens een hoop oudere kerels bij moeten doen.!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Zo had ik het graag willen zien:quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Robert & Barbara beiden de serie uit. Alle twee gaan ze op curacau wonen.
Nina, Noud, Florien & Fos nemen zo een studentenhuis iets. (wat lijkt op dat huis wat Arnie, Anita, Roos en Micky ooit hadden).
Dorothea gaat daar schoonmaken en valt van de trap en gaat dood.
Bing moet huilen... of lachen.. of schreeuwen.. dat weten we niet want dat ziet er allemaal hetzelfde uit bij hem..Friends don't let friends remain beardless...![]()
Rustig maar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Zodat jij zeker met een nat kruis kan gaan zitten kijken?!
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan? Je hoeft er niet meteen vanalles bij te denken.
![]()
Eh, zo gaat dat soms wel. bij mijn moeder bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is niet eens geloofwaardig. Ze ontdekt op tijd een "knobbeltje". Eerst was het nog geen eens zeker dat ze borstkanker had. Een week later zijn er al uitzaaingen. Zo gaat het niet in het echt. En geloof me... heb het al meerdere maalen van dichtbij meegemaakt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bing moet huilen... of lachen.. of schreeuwen.. dat weten we niet want dat ziet er allemaal hetzelfde uit bij hem..Thats funny.
Maare, ik zie graag:
Dennis raakt weer aan de drank en wordt paranoide, hij vermoord eerst Anita omdat die maar blijft zeuren en bemoeien.
Dan Nina omdat zij gewoon een rotkop heeft. Rikki vermoord hij ook omdat hij het toch ook maar zielig vind dat zij zonder moeder leeft. Vervolgens bezoekt hij Robert en Barbara en vermoord hun beide, hij haat Robert en hij vind het zielig dat Bar. ziek is dus ach, hij verlost haar uit haar lijden.![]()
Laura dood hij natuurlijk ook want ja, waarom niet? Tis toch maar zijn moeder die hij genaaid heeft. Noud is toch maar brutaal dus hij dood hem ook.
Hij schiet uiteindelijk zichzelf door zijn kop omdat hij nuchter is geworden
Dennis.![]()
![]()
Ik snap nou niet waarom de halve cast nou weer ineens dood moet, gewoon voorgoed oprotten kan toch ook?
Robert kan volgens mij zijn oude 'coolheidsgehalte' weer terugkrijgen als hij maar eens opdondert bij Barbara, net zoals bij Sjef het geval was.
Wat Dorothea betreft, Stanley moet haar op komen halen en weer naar de antillen vertrekken![]()
De enige die inderdaad gewoon niet leuk kan worden lijkt Dennis te zijn, allemachtig wat is dan een zeverig en zeurderig mannetje zeg![]()
Tot zover mijn visie
Een heer met stijl![]()
Ze moeten dood omdat een personage NOOIT voorgoed oprot. Die Anita is al zeker 4 keer teruggekomen. Ze blijven zelden écht weg. Vandaar de dood, dat geeft nog de meeste redenen om niet terug te komen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik snap nou niet waarom de halve cast nou weer ineens dood moet, gewoon voorgoed oprotten kan toch ook?
Robert kan volgens mij zijn oude 'coolheidsgehalte' weer terugkrijgen als hij maar eens opdondert bij Barbara, net zoals bij Sjef het geval was.
Wat Dorothea betreft, Stanley moet haar op komen halen en weer naar de antillen vertrekken![]()
De enige die inderdaad gewoon niet leuk kan worden lijkt Dennis te zijn, allemachtig wat is dan een zeverig en zeurderig mannetje zeg![]()
Tot zover mijn visie![]()
![]()
Mits ze natuurlijk per ongeluk een tweelingbroer hadden, ingevroren waren, toch niet echt dood waren of als engel terugkeren.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thats funny.
Maare, ik zie graag:
Dennis raakt weer aan de drank en wordt paranoide, hij vermoord eerst Anita omdat die maar blijft zeuren en bemoeien.
Dan Nina omdat zij gewoon een rotkop heeft. Rikki vermoord hij ook omdat hij het toch ook maar zielig vind dat zij zonder moeder leeft. Vervolgens bezoekt hij Robert en Barbara en vermoord hun beide, hij haat Robert en hij vind het zielig dat Bar. ziek is dus ach, hij verlost haar uit haar lijden.![]()
Laura dood hij natuurlijk ook want ja, waarom niet? Tis toch maar zijn moeder die hij genaaid heeft. Noud is toch maar brutaal dus hij dood hem ook.
Hij schiet uiteindelijk zichzelf door zijn kop omdat hij nuchter is geworden
Dennis.![]()
![]()
Kun je dit niet opperen bij de scriptschrijvers? Mailtje sturen ofzo...![]()
Goed idee. Ergste figuren moeten iig dood. Bing, Dennis, Anita, Laura, Nina en Barabara. Rest gaat nog enigsinds.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:59 schreef parselmouth het volgende:
[..]![]()
Kun je dit niet opperen bij de scriptschrijvers? Mailtje sturen ofzo...
Nu nog de volgorde bedenken.![]()
![]()
Slechts 1 keer mij bestequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:58 schreef vencodark het volgende:
Ze moeten dood omdat een personage NOOIT voorgoed oprot. Die Anita is al zeker 4 keer teruggekomen.
De meeste goeie personages zijn helaas echt weggebleven: Stan, Daniël, Suzanne, Rik, Kim, Julian, Hedwig en Jessica enzovoortsquote:Ze blijven zelden écht weg. Vandaar de dood, dat geeft nog de meeste redenen om niet terug te komen.![]()
Mits ze natuurlijk per ongeluk een tweelingbroer hadden, ingevroren waren, toch niet echt dood waren of als engel terugkeren.![]()
Een heer met stijl![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:45 schreef parselmouth het volgende:
Ah... mi koeroe toch!
of hoe de heck je dat spelt![]()
Het is 'my Gudu' en je spreekt het uit als Mie Goedoe en het betekent 'mijn god!'Een heer met stijl![]()
Nee meer dan eens, dat moet haast wel. Bedoel dus al die keren met en zonder Rik etc etc.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slechts 1 keer mij beste![]()
[..]
De meeste goeie personages zijn helaas echt weggebleven: Stan, Daniël, Suzanne, Rik, Kim, Julian, Hedwig en Jessica enzovoorts![]()
![]()
Nu de eerste keer met Rikky das waar maar die gaat maar weg en terug. Blijf verdorie op 1 plek!![]()
Daarnaast, Daniël en Stan waren altijd wel leuk. Kim, Julian en Jessica ook.![]()
![]()
Anita heeft er vanaf seizoen 2 t/m 12 geloof onafgebroken ingezeten, daarna is ze voor 1 dag terug geweest met een kerstuitzending (maar dat noem ik niet terugkeren) en daarna kwam ze zonder Rikquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee meer dan eens, dat moet haast wel. Bedoel dus al die keren met en zonder Rik etc etc.![]()
Nu de eerste keer met Rikky das waar maar die gaat maar weg en terug. Blijf verdorie op 1 plek!![]()
(Check maar op de gtst site)quote:Daarnaast, Daniël en Stan waren altijd wel leuk. Kim, Julian en Jessica ook.![]()
Een heer met stijl![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
Het is 'my Gudu' en je spreekt het uit als Mie Goedoe en het betekent 'mijn god!'! Okay haha nu weet ik tenminste wat die sma bedoelt de volgende keer...
![]()
Ik schat je in op een echte GTST kenner dus zal niet langer ongeloofwaardig lopen doen, je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Anita heeft er vanaf seizoen 2 t/m 12 geloof onafgebroken ingezeten, daarna is ze voor 1 dag terug geweest met een kerstuitzending (maar dat noem ik niet terugkeren) en daarna kwam ze zonder Rik
(Check maar op de gtst site)
[..]
![]()
Maar toch moet Anita eruit. Als ze eenmaal terug is, is ze ook écht helemaal terug met alle gevolgen, ergernissen en bemoeienissen ten spijt.
![]()
![]()
Ik vind Dennis en Noud laatste tijd juist zo tof.
Als er mensen terug moeten komen dan moeten het zeker de volgende personen zijn:
Gwen Faber
Marcus Sanders
Onno P. Wassenaar (terug van de dood dan)
Stan
AnoukFriends don't let friends remain beardless...![]()
Wie zijn dat ook alweer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:18 schreef Dizer het volgende:
Ik vind Dennis en Noud laatste tijd juist zo tof.
Als er mensen terug moeten komen dan moeten het zeker de volgende personen zijn:
Gwen Faber
Marcus Sanders
Onno P. Wassenaar (terug van de dood dan)
Stan
Anouk![]()
![]()
En steekt het studentenhuis in brandquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo had ik het graag willen zien:
Robert & Barbara beiden de serie uit. Alle twee gaan ze op curacau wonen.
Nina, Noud, Florien & Fos nemen zo een studentenhuis iets. (wat lijkt op dat huis wat Arnie, Anita, Roos en Micky ooit hadden).
Dorothea gaat daar schoonmaken en valt van de trap en gaat dood.
Bing moet huilen... of lachen.. of schreeuwen.. dat weten we niet want dat ziet er allemaal hetzelfde uit bij hem..![]()
Ik heb een idee! Als een familielid van die dode Mo nu eens een aanslag pleegd op heel Meerdijk door een grote bom te gooien! Zijn we van heel het zooitje in 1 keer af. Alleen Ludo, Janine en Rosa overleven dit en vertrekken naar Verweggistan en beginnen daar een restaurantje: Ludo's place.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En steekt het studentenhuis in brand![]()
Ze leefde nog lang en gelukkig.![]()
![]()
Iemand die ook zoals Anita kon zijn was Suzanne Balk, die is er ook op tijd uitgegaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schat je in op een echte GTST kenner dus zal niet langer ongeloofwaardig lopen doen, je zal wel gelijk hebben.Maar toch moet Anita eruit. Als ze eenmaal terug is, is ze ook écht helemaal terug met alle gevolgen, ergernissen en bemoeienissen ten spijt.
![]()
Een heer met stijl![]()
Kijk als Florien met Fos naar bed gaat omdat ze denkt dat hij niet zijn echte broer is.
Dat was toen goed gedaan met die hele verhaallijn met Kim en Julian.
Die jongelingen hebben toch niet zoveel toe te voegen.
Zelf rustige meneer Harmsen was beter![]()
Of bij het volgende seizoen staat Daniel opeens weer voor de deur !
Oude gevoelens spelen weer op bij Janine![]()
Gwen fabber was het vrouwtje waar mee Marcus een kind moest krijgen.quote:
En Anouk was een gast rol van drie weken waar Jeff mee neukte
Mijn Snape wat doe je !
Daniel jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Of bij het volgende seizoen staat Daniel opeens weer voor de deur !
Oude gevoelens spelen weer op bij Janinemaar dan niet met Janine.
Laura man
Mijn Snape wat doe je !
En dan wordt Ludo boos nadat Daniel wat ergs bij hem flikt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daniel jamaar dan niet met Janine.
Laura man![]()
BV Daniel gaat met Janine weg en Nina gaat hun achterna en Daniel gooit haar van een rots per ongeluk.
Kunnen ze geen oud bewoner uit de gevangenis laten komen ?![]()
Gwen doet me wel een lampje branden ja, die donkere dame toch? Anouk zegt me werkelijk niks maar heb een periode (jaartje ofzo) amper gekeken. Vind het ook helemaal niet erg dat ik Jeff gemist heb die nog seksueel actief bleek te zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gwen fabber was het vrouwtje waar mee Marcus een kind moest krijgen.
En Anouk was een gast rol van drie weken waar Jeff mee neukte![]()
![]()
![]()
De cast is het probleem niet, maar de schrijvers.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Klopt. De schrijvers moeten dood!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:51 schreef Frey het volgende:
De cast is het probleem niet, maar de schrijvers.![]()
![]()
Net alsof ze geen boeiende wending meer durven te geven.
Dat met Ludo's dood maakten ze niet eens echt spannend.
En hier in topic waren de meeste mensen er zeker van dat Ludo nog leefde.![]()
Nee die donkere heete gladys en was het zusje van Tera die weer het vriendinnetje was van Sylvesterquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gwen doet me wel een lampje branden ja, die donkere dame toch? Anouk zegt me werkelijk niks maar heb een periode (jaartje ofzo) amper gekeken. Vind het ook helemaal niet erg dat ik Jeff gemist heb die nog seksueel actief bleek te zijn.![]()
Glady's was echt een geil ding eerst op rik springen om vervolgens aan job te laten zoen hoe je een bh bandje moet los maken
Mijn Snape wat doe je !
Noukiepoukie!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Anouk zegt me werkelijk niks maar heb een periode (jaartje ofzo) amper gekeken. Vind het ook helemaal niet erg dat ik Jeff gemist heb die nog seksueel actief bleek te zijn.![]()
![]()
Jaaa, die ken ik maar Gwen was volgens mij ook getint/donker. Peggy-Jane de Schipper ofzo? De actrice.quote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee die donkere heete gladys en was het zusje van Tera die weer het vriendinnetje was van Sylvester
Glady's was echt een geil ding eerst op rik springen om vervolgens aan job te laten zoen hoe je een bh bandje moet los maken![]()
![]()
nee, 'mi gudu' betekent meer iets van 'mijn lieverd' of 'mijn schat'quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
![]()
Het is 'my Gudu' en je spreekt het uit als Mie Goedoe en het betekent 'mijn god!'
'mi gado' betekent wel 'mijn god'In life you achieve what you thínk you deserve![]()
Peggy-Jane inderdaad. Want een damequote:Op zondag 29 april 2007 11:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, die ken ik maar Gwen was volgens mij ook getint/donker. Peggy-Jane de Schipper ofzo? De actrice..
Van mij mogen Dennis, Anita, Barbara en Florien echt optiefen. Eerst was die Florien wel grappig, maar nu is het echt zo'n fake-heilige. Vind ik Sjors beter, die pretendeert tenminste niet geen heilige te zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed idee. Ergste figuren moeten iig dood. Bing, Dennis, Anita, Laura, Nina en Barabara. Rest gaat nog enigsinds.
Nu nog de volgorde bedenken.![]()
![]()
Ey florien is tof man !quote:Op zondag 29 april 2007 14:29 schreef jaoka het volgende:
[..]
Van mij mogen Dennis, Anita, Barbara en Florien echt optiefen. Eerst was die Florien wel grappig, maar nu is het echt zo'n fake-heilige. Vind ik Sjors beter, die pretendeert tenminste niet geen heilige te zijn.Mijn Snape wat doe je !
Zolang ze die Milan verhaallijn doorzet, heel misschien. Ik vind er erg irritant in de Noud-verhaallijn.quote:![]()
In september 2005 nam de kijker met pijn in het hart afscheid van een zeer geliefd personage, Valerie Fischer. Valerie Fischer, gespeeld door actrice Elle van Rijn, was de moeder van Charlie, zus van Barbara en vriendin van Robert. Daarnaast hield ze de Rozenboom draaiende.
Frey jij zit bij die gtst club shit vertel ze eens dat ze moeten ophouden met die goed nieuws show
Mijn Snape wat doe je !
Jij hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 29 april 2007 11:44 schreef Torio het volgende:
[..]
nee, 'mi gudu' betekent meer iets van 'mijn lieverd' of 'mijn schat'
'mi gado' betekent wel 'mijn god'Ik verwarde ze inderdaad even.
Een heer met stijl![]()
ze moet noud bedriegen.quote:Op zondag 29 april 2007 14:40 schreef jaoka het volgende:
[..]
Zolang ze die Milan verhaallijn doorzet, heel misschien. Ik vind er erg irritant in de Noud-verhaallijn.
noud gaat lastig doen en dan laat Milan Noudster eens door.![]()
Ik vind die nieuwe Milan echt stom. Hij is soft. Dat was die andere Milan niet.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Dat vind ik eigenlijk een pluspunt van de nieuwe Milan. De vorige was een beetje te.quote:Op maandag 30 april 2007 10:38 schreef Dizer het volgende:
Ik vind die nieuwe Milan echt stom. Hij is soft. Dat was die andere Milan niet.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Florien is best oke vind ik dan, Sjors beter?? Die is hypocriet, normaal doet ze niks aan geloof, pas als het slecht gaat, pakt ze de bijbel en gaat ze bidden en verwacht ze dat bing dat ook even vrolijk meedoet..quote:Op zondag 29 april 2007 14:29 schreef jaoka het volgende:
[..]
Van mij mogen Dennis, Anita, Barbara en Florien echt optiefen. Eerst was die Florien wel grappig, maar nu is het echt zo'n fake-heilige. Vind ik Sjors beter, die pretendeert tenminste niet geen heilige te zijn.***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***![]()
Die vorige Milan kon niet acteren en was altijd chagerijnig. Deze is ineens lief en aardig en engelachtig. Die ander leek meer de duivel. Valt me altijd op bij gtst, als ze een acteur vervangen wordt het personage ook altijd aangepast. Kijk maar naar die lelijkerd, hoe heet ie...Morris!quote:Op maandag 30 april 2007 10:38 schreef Dizer het volgende:
Ik vind die nieuwe Milan echt stom. Hij is soft. Dat was die andere Milan niet.
Morris 1 was gaytype maar zei geen homo te zijn.
Morris 2 was geen gaytype en was ineens 'bad' gegaan (cocaine, chaggie enzo).
Morris 3 was weer wel beetje gaytype en is ineens weer bi.![]()
Is nu dus ook met Milan zo. Klopt geen hout van.![]()
![]()
ja me too... heel benieuwd***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***![]()
Dat bedoelde ik ook. Stom. Heel anders en dat vind ik stom.quote:Op maandag 30 april 2007 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vorige Milan kon niet acteren en was altijd chagerijnig. Deze is ineens lief en aardig en engelachtig. Die ander leek meer de duivel. Valt me altijd op bij gtst, als ze een acteur vervangen wordt het personage ook altijd aangepast. Kijk maar naar die lelijkerd, hoe heet ie...Morris!
Morris 1 was gaytype maar zei geen homo te zijn.
Morris 2 was geen gaytype en was ineens 'bad' gegaan (cocaine, chaggie enzo).
Morris 3 was weer wel beetje gaytype en is ineens weer bi.![]()
Is nu dus ook met Milan zo. Klopt geen hout van.
Toch kon ik hem beter hebben dan de andere twee.quote:Op maandag 30 april 2007 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Die laatste Morris was echt slecht in het acteren.
Joris PutmanFriends don't let friends remain beardless...![]()
Indd. vond het al een lamzak in zijn eerste scene maar daarna bleef het een lamzak.quote:Op maandag 30 april 2007 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Die laatste Morris was echt slecht in het acteren.
Joris Putman![]()
![]()
Inderdaad dat was echt een zeik mannetjequote:Op maandag 30 april 2007 15:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een pluspunt van de nieuwe Milan. De vorige was een beetje te.
Mijn Snape wat doe je !
True, was ook niet mijn favoriet, vond alleen wel dat hij mooie ogen had eigenlijk.quote:Op maandag 30 april 2007 19:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Inderdaad dat was echt een zeik mannetje![]()
![]()
![]()
Jij bent al te dik
quote:Op maandag 30 april 2007 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Anna Persijn had een vooruitziende blik.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Anna Persijn had een vooruitziende blik.![]()
.
Column van Nu.nl over ONM en GTST:http://www.nu.nl/news/1060623/1200/ONM_HFTGR_DN_GTST.htmlquote:ONM HFTGR DN GTST
Uitgegeven: 30 april 2007 07:16
Laatst gewijzigd: 30 april 2007 13:49
De ziekenhuissoap ONM (voorheen Onderweg Naar Morgen) onderging twee jaar geleden een zware operatie: de verhalen moesten maatschappelijk relevanter. Een restyle die wonderwel is geslaagd.
De tv-dagsoep die soap heet, kent al sinds de geboorte van het genre drie basisingrediënten: liefde, haat en intrige. Een paar jaar geleden stonden de makers van ONM voor de lastige taak daaraan het beduidend minder sexy klinkende 'maatschappelijke relevantie' toe te voegen. De publieke omroep wilde dat eigentijdse, multiculturele problemen van jongeren een plek kregen, en dan ook nog op een geloofwaardige wijze.
Geen geringe operatie. ONM stond immers bekend als een ietwat suffe ziekenhuissoap. Bovendien betekent soap kijken voor veel mensen een dagelijks half uurtje ontsnappen aan de realiteit: zitten soapfans dan wel te wachten op een serie met multiculti kwesties?
Illegaal
Wonderwel zijn de makers zo'n twee jaar na de restyle in hun opzet geslaagd. Goed, er zijn nog steeds de boeketromannetjesverwikkelingen tussen doktoren op de ziekenhuisvloer. Maar verder staat een groep jongeren centraal die kampt met kwesties waarmee de jeugd van nu zich, volgens de serieuze media, ook in het echt bezighoudt.
Zo is er Imani, illegaal in Nederland en bedreigd met uitzetting. Een thema dat niet alleen politiek speelt, maar juist ook bij scholieren: zij krijgen er op scholen mee te maken. De verhaallijn geeft een beeld hoe zo'n uitzetting ingrijpt in iemands sociale omgeving. Uiteraard is dat beeld niet altijd even realistisch; het blijft natuurlijk wel soap.
Hoofddoekje
Een ander personage, Shirina, maakt het in dat opzicht erg bont. Zij laat zich eerst grotere borsten aanmeten, om zich vervolgens tot de islam te bekeren - met hoofddoekje en al. Stappen die logica ontberen, maar wel discussie uitlokken in het drukbezochte forum over ONM. En dat is toch een aardig effect als je maatschappelijke relevantie in een soap wilt gieten.
Maar het slimme aan de verhaallijnen in ONM is vooral dat de problemen van de jongeren zelden definitief worden opgelost. Als er iets herkenbaar en realistisch is, dan is dat het. Esmée weet zich bijvoorbeeld te ontworstelen aan loverboy Junior. Maar wanneer haar vriendin oprechte gevoelens voor hem ontwikkelt, krijgt ze het probleem via een omweg weer op haar bord.
Hobbels
Al met al is ONM een stuk eigentijdser en hipper dan concurrent Goede Tijden Slechte Tijden, waarin vooral de ouderen worden gevolgd. Het wil natuurlijk ook wel helpen dat ONM tegenwoordig de society-babes heeft waar GTST jarenlang patent op had. De nieuwe Katja Schuurman heet Yolanthe van Kasbergen. Zelfde krullen, sexappeal en bitch-gehalte, maar een andere soap.
De hobbels die Yolanthe en de anderen in ONM tegenkomen, worden niet altijd even realistisch genomen, maar leveren bij tijd en wijle wel spraakmakend drama op. En hé, jongeren die worstelen op weg naar volwassenheid: was dat idee niet ooit de sleutel tot het succes van GTST?
ONM: BNN, maandag tot en met vrijdag, Ned 3, 19.00 uur
(c) NU.nl/Paul de LangePresident Camacho
BIJ GTST hebben die kut jongelingen de meeste verhalen en je ziet ze het meeste.
Geen Robert of Ludo meer die vreemd gaat![]()
Typisch Barbara, snauwt iedereen af maar accepteert altijd dat gekrijs van Charlie
Een heer met stijl![]()
Ik heb het:
Dorothea voelt aan dat Jef degene is die Barbara naar de dood moet leiden, vandaar ook die sentimentele stukjes tussen Jef en Barbara. Daarom doet ze onredelijk, om Jef af te stoten.
Pretentieus geneuzel.![]()
Olga=Olga!
Jaquote:
Mijn Snape wat doe je !
Wel met donker haar nu ineens...quote:Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Dicht dus nu.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
![]()
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: