dat barbara die ziekte heeft in deze soap, is best negatief, ik vind een soap moet een soap blijven.quote:
OMG, en als het over Ludo gaat dan moeten we allemaal ja en amen zeggen en worden we aan de hoogste boom opgeknoopt als we iets slechts over hem zeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Barbara ook stervensirritant en wij zijn gewend dat te ventileren, zo ging het ook gedurende de periode dat jij hier afwezig was, ik ben niet van plan te veranderen.
Jij vind haar leuk en uit dat, wij niet en uiten dat ook.
En als je nu nog even enkele voorbeelden geeft zou ik dit niet als uit de lucht gegrepen onzin kunnen beschouwenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, en als het over Ludo gaat dan moeten we allemaal ja en amen zeggen en worden we aan de hoogste boom opgeknoopt als we iets slechts over hem zeggen![]()
![]()
?
Niet, gelukkig maarquote:Hoe hypocriet kun je zijn in hemelsnaam!!!!
Doe eens normaal en kijk om je heen. Carnisfire doet alleen zo sinds zij kanker heeft en heeft ook nog eens dingen gepost dat met kanker te maken heeft. Ik zeg toch niks tegen de anderen die over haar zeiken. Hij doet het met een andere reden. Gjeeezquote:Op donderdag 26 april 2007 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom mag iemand niet anders over Barbara denken dan jij?
Ik vind Barbara ook stervensirritant en wij zijn gewend dat te ventileren, zo ging het ook gedurende de periode dat jij hier afwezig was, ik ben niet van plan te veranderen.
Jij vind haar leuk en uit dat, wij niet en uiten dat ook. Het komt kennelijk bij sommigen over dat je je positie als mod misbruikt, ik hoop dat ze er naast zaten.
Het is niet eens geloofwaardig. Ze ontdekt op tijd een "knobbeltje". Eerst was het nog geen eens zeker dat ze borstkanker had. Een week later zijn er al uitzaaingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind dat ziektegedoe met die barabara deprimerend worden, het is to much in deze serie
Mee eensquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Dorethea
Kunnen ze haar niet eruit schrijven
Of het is Joop #2.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wedden dat diegene die haar vastpakte gewoon Jack is![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, en als het over Ludo gaat dan moeten we allemaal ja en amen zeggen en worden we aan de hoogste boom opgeknoopt als we iets slechts over hem zeggen![]()
![]()
? Hoe hypocriet kun je zijn in hemelsnaam
!!!!
Nog even en "Dorpsdokter" heeft GTST ingehaald...quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:51 schreef RaymanNL het volgende:
Drama voor de kijkcijfers gisteren: 870.000
Barbara is het slachtoffer van een psycho-arts die haar heeft doen geloven dat ze kanker heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:53 schreef Dizer het volgende:
Het is niet eens geloofwaardig. Ze ontdekt op tijd een "knobbeltje". Eerst was het nog geen eens zeker dat ze borstkanker had. Een week later zijn er al uitzaaingen. Zo gaat het niet in het echt. En geloof me... heb het al meerdere maalen van dichtbij meegemaakt.
Dat zou wel een hele toffe wending zijn aan het verhaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Barbara is het slachtoffer van een psycho-arts die haar heeft doen geloven dat ze kanker heeft.
* BINNENKORT IN HET SPECTRUM: Arts AZM berooft kerngezonde vrouw van borsten
[[url=http://img103.imagevenue.com/loc1080/th_42701_GTST_3385_27_04_2007_VR_0002_122_1080lo.jpg]afbeelding][/URL]
LINKS: Rutger Le Poole als Antoinette ('Voetbalvrouwen')
RECHTS: Rutger Le Poole als Dokter Van Lieren ('GTST')
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
* BINNENKORT IN HET SPECTRUM: Arts AZM berooft kerngezonde vrouw van borsten
met Barbera en Dorethea afleveringen trek je geen kijkcijfersquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:51 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
met Barbera en Dorethea afleveringen trek je geen kijkcijfers
Ah okee, dan snap ik je geheel, ik haalde echter niet uit je post dat het daarom ging (net als enkele andere trouwens).quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe eens normaal en kijk om je heen. Carnisfire doet alleen zo sinds zij kanker heeft en heeft ook nog eens dingen gepost dat met kanker te maken heeft. Ik zeg toch niks tegen de anderen die over haar zeiken. Hij doet het met een andere reden. Gjeeez.
Zou GTST nu stoppen of wat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:51 schreef RaymanNL het volgende:
altijd al gevondenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben persoonlijk nu op het punt gekomen dat ik Dorothea niet meer leuk, maar stom begin te vinden![]()
Onzin ik had al een hekel aan barbara way before ze kanker had.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe eens normaal en kijk om je heen. Carnisfire doet alleen zo sinds zij kanker heeft en heeft ook nog eens dingen gepost dat met kanker te maken heeft. Ik zeg toch niks tegen de anderen die over haar zeiken. Hij doet het met een andere reden. Gjeeez.
Nu stop ik helemaal met kijken naar deze steeds vreselijker wordende soap!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze hadden haar beter een auto-ongeluk verhaallijn moeten geven.
Binnekort het nichtje van Laura erbij
Weer zoen jong ding erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |