SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Canisfire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit snap ik niet
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Charlie is al weer zwangerquote:
Maar wat heeft Doro daarmee te maken bedoel ik.quote:
Die zou dat wel ondeken via haar medium power.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar wat heeft Doro daarmee te maken bedoel ik.
Nee, Milan is de zoon van Robert en een andere vrouw, kom zo ff niet op dr naam. Florien is de dochter van de broer van Barbara.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
incest is het toch die milan en florien ?
zal noud leuk vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, Milan is de zoon van Robert en een andere vrouw, kom zo ff niet op dr naam. Florien is de dochter van de broer van Barbara.
Noud wou laatst Nina al weer wat bij leren.quote:
heette dat mens niet Hans Mus? en milan is de tweelingbroer van daantjequote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, Milan is de zoon van Robert en een andere vrouw, kom zo ff niet op dr naam. Florien is de dochter van de broer van Barbara.
Het is toch lief dat we Lorena welkom heten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind eerlijk gezegd de topictitel nou niet echt vriendelijk
Barbara zal er heus niet van wakker liggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind eerlijk gezegd de topictitel nou niet echt vriendelijk
Maar... Florien = nichtje van Barbara. Barbara = met Robert. Worden daardoor Robert en Florien niet 1 of andere familie? En doordat Noud de kleinzoon iis van Robert, hij ook familie wordt van Florien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Canisfire het volgende:
Florien Is geen familie van Noud of Milan.
En Noud is gewoon het neefje van Milan.
RELATIESquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef vencodark het volgende:
Het wordt nu wel ingewikkeld hoor. Noud = kleinzoon van Robbert, Milan = zoon van Robbert en Milan wil nu Florien die de ex is van Noud en Florien is een soort stiefnichtje van Robbert dus Milan en Florien zijn stiefneef en nichtje... Toch?
En wat zijn Noud en Milan dan? Want als die fam. zijn dan is Noud ook fam van Florien.
Of snap ik het nu niet meer.![]()
Ja dat wist ik allemaal wel maar...maar... ach laat ook maar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
RELATIES
Relatie: Florien
Vader: Dennis Tuinman
Moeder: Mirella
Grootmoeder: Laura Selmhorst
Grootvader: Robert Alberts
Vrienden: Fos
Exen: Florien, Nina (one-nightstand)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
Zo te zien eerder Jackquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef Rahl het volgende:
Barbara, ga eens dood.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:31 schreef BettyR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het is natuurlijk ook gelijk bedoeld als ''voorlichting' ofzo.. denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef BettyR het volgende:
Wat is dat nu voor een gezanik van Florien en Charlie. Ik snap wel dat het nogal benauwend is, maar ze denken meteen dat ze grote gezwellen in hun borst hebben op hun, wat is het, 18e en 25e?![]()
Zonder moraal, geen soap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef fresta het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook gelijk bedoeld als ''voorlichting' ofzo.. denk ik![]()
![]()
Maar omdat Robert en Barbara een gezin zijn veranderd er toch niet aan de bloedband van Noud of Florien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar... Florien = nichtje van Barbara. Barbara = met Robert. Worden daardoor Robert en Florien niet 1 of andere familie? En doordat Noud de kleinzoon iis van Robert, hij ook familie wordt van Florien?
En omdat Milan en Noud neefjes zijn, dat Milan ook verre familie is van Florien?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !![]()
Bloed niet, maar stieffamilie (want dat zei ik toch of vergis ik me eigen nu weer?) is natuurlijk geen bloed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar omdat Robert en Barbara een gezin zijn veranderd er toch niet aan de bloedband van Noud of Florien?
Misschien is het onlogisch wat ik dacht maar het werd een beetje ingewikkeld met die relaties daarzo.![]()
![]()
Meestal is dan toch al wat eerder bekend dat zo iemand uit de soap stapt, is dat het geval?
Ik heb nog niks gezien in ieder geval.Niet uit Galilea![]()
En niemand die zich zorgen maakt over de gezondheid van Fos, die net zo goed erfelijk belast is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef BettyR het volgende:
Wat is dat nu voor een gezanik van Florien en Charlie. Ik snap wel dat het nogal benauwend is, maar ze denken meteen dat ze grote gezwellen in hun borst hebben op hun, wat is het, 18e en 25e?
quote:Is het erfelijk?
Het verband tussen borstkanker bij mannen en een erfelijkheid is nog niet uitgebreid onderzocht. De gegevens die wel bekend zijn, tonen aan dat u als man een groter risico loopt op het krijgen van borstkanker als u vrouwen in de familie heeft met borstkanker. Het gaat dan om eerstegraads familieleden (uw zus, moeder of dochter). Ook als u mannen in uw familie heeft met borstkanker, is het risico bij u hoger dan gemiddeld. Maar het blijft dan nog steeds een klein risico.
Genen die risico vergroten
Van twee genen is bekend dat zij de kans op het krijgen van borstkanker vergroten. Dit zijn het BRCA1-gen en het BRCA2-gen. Bij vijf tot tien procent van alle vrouwen met borstkanker is er sprake van erfelijkheid. Van deze groep vrouwen wordt bij de helft één van deze twee bekende borstkankergenen gevonden.
Bij mannen lijkt vooral het BRCA2-gen het risico op borstkanker te vergroten. Mannen met de BRCA2-genmutatie hebben een kans van zes procent op het ontwikkelen van borstkanker. Bij ongeveer vijftien tot twintig van de mannen met borstkanker is er sprake van erfelijkheid.
bron![]()
Volgens mij lult ie zich er wel weer uit, dat hij zeker wilde weten of Vadim het goed deed na die infiltrant of zoietsquote:
Een heer met stijl![]()
Ik hoop het, hij mag niet dood!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij lult ie zich er wel weer uit, dat hij zeker wilde weten of Vadim het goed deed na die infiltrant of zoiets![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
In de promo op de gtst site ziet hij er nog levend uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij mag niet dood!![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
* SuperrrTuxxx checkt promoquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:36 schreef Frey het volgende:
[..]
In de promo op de gtst site ziet hij er nog levend uit![]()
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |