quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:30 schreef pullup het volgende:
Damned je bent knap![]()
Jij mag je aanmelden hoor![]()
En als hoogtepunt:quote:Op donderdag 19 april 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
als ik op vrouwen viel, dan viel ik op jou![]()
Foto wordt niet gepost omdat deze al verwijderd is en waarschijnlijk wil mevr. carpediem23 dit nietquote:
Ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:44 schreef Polonium-120 het volgende:
doet fok! bij jullie ook vervelend?...
Ik dacht al dat het aan mij lag!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 13:44 schreef Polonium-120 het volgende:
dus... fok! is ok?...quote:Op donderdag 19 april 2007 13:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Fok lag even plat..doet het nu weer ok toch?
Deedquote:Op donderdag 19 april 2007 13:44 schreef Polonium-120 het volgende:
Ik was je net iets voorquote:Op donderdag 19 april 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
Die OP liet wel héééél lang op zich wachten zeg.
Je vroeg erom bij het plaatsen van je fotoquote:Op donderdag 19 april 2007 13:54 schreef carpediem23 het volgende:
Wow wat een CO....
hier lopen de streams niet synchroon met het geluid...quote:Op donderdag 19 april 2007 13:53 schreef kybe het volgende:
Bij mij zijn de streams nu weer bagger,zijn er nog meer die daar last van hebben?
http://www.powersmash.nl/powerstreams/goudenkooi/stream10.htmlquote:Op donderdag 19 april 2007 13:53 schreef kybe het volgende:
Bij mij zijn de streams nu weer bagger,zijn er nog meer die daar last van hebben?
Zou me niets verbazen..quote:Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef Liess het volgende:
Heeft Brian een stoot uitgedeeld aan Amanda, dat ze der zonnebril op heeft.
swaffelen in haar fokkin gezicht swaquote:Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef Liess het volgende:
Heeft Brian een stoot uitgedeeld aan Amanda, dat ze der zonnebril op heeft.
Volgens mij is alles weer op gang aan het komen.. tis nog altijd beter als nietsquote:Op donderdag 19 april 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij, of is FOK traag?
Die heb ik ook,lopen de hele tijd vast.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:55 schreef Ning het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
deze zijn prima
Ligt aan Fokquote:Op donderdag 19 april 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
ligt aan de gebruiker...quote:Op donderdag 19 april 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
ik zet net de streams aan, ik weet van niets...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:02 schreef Suikeroom het volgende:
is er al met Brian gesproken over vanavond?
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:42 schreef getl0st het volgende:
TT verklaring:
Nu ook Melissa voor het laatst is waren wij het eens dat er nieuw vrouwelijk schoon de villa in moest..
carpediem23 zag hier wel wat in en bood haarzelf aan.. Na het zien van de foto's waren dit de reacties..
[..]
Foto wordt niet gepost omdat deze al verwijderd is en waarschijnlijk wil mevr. carpediem23 dit niet![]()
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Zit ik heel even wat anders te doen, en dan mis ik meteen het hoogtepunt van de dag?
Lieve mevrouw carpediem23, wilt u deze voorvechter van vrouwelijke schoonheid ook nog even laten meegenieten?![]()
![]()
Als je trouwens liever niet je naam in de TT hebt graag zeggenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:09 schreef carpediem23 het volgende:
Straks misschien, ik moet nu even weg (gesprekje met slber) en Fok is nu toch vaag.traag. Ben over uurtje weer terug.
Nee, het is goed! Vind het wel cool eigenlijk......quote:Op donderdag 19 april 2007 14:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als je trouwens liever niet je naam in de TT hebt graag zeggen.. khad van veel 'toestemming' maar van jou niet..
gelijk heb je, het is je gegund!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:08 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Na al die Melissa's mag ik wel ff met Amanda vind ik
ja raar, begrijp ik niets van. Ik vind niks aan dat gepokerquote:
Dan maar hopend dat DGK_REDACTIE het ook leestquote:Op donderdag 19 april 2007 14:14 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nee, het is goed! Vind het wel cool eigenlijk......![]()
Tot later, ben even weg!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan maar hopend dat DGK_REDACTIE het ook leest
Ssssst..quote:Op donderdag 19 april 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Waar is Jaap en waar is Mokum?
Dan ga ik me even lekker in het zonnetje verpozen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:09 schreef carpediem23 het volgende:
Straks misschien, ik moet nu even weg (gesprekje met slber) en Fok is nu toch vaag.traag. Ben over uurtje weer terug.
hahaha nou dan ben jij wel heel snel tevredenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:16 schreef Liess het volgende:
idd, flikker op met dat Poker, ik zie nog liever Jaap eten.
Ik heb je foto opgeslagen, als je wilt , wil ik hem wel plaatsenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:14 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nee, het is goed! Vind het wel cool eigenlijk......![]()
Jaaa gaat iedereen nou wegquote:Op donderdag 19 april 2007 14:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan ga ik me even lekker in het zonnetje verpozen.
Tot laterzzz![]()
Toch nog iemand die hem snaptquote:Op donderdag 19 april 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb je foto opgeslagen, als je wilt , wil ik hem wel plaatsen
quote:
jaap is aan het afvallen...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Ja, nja, dan is er iig nog 'actie' ...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:18 schreef Marelle het volgende:
[..]
hahaha nou dan ben jij wel heel snel tevreden![]()
![]()
Ze sparen het ruziemaken voor vanavondquote:Op donderdag 19 april 2007 14:20 schreef Veulen het volgende:
Ik niet, maar ik ga wel de streams uit doen. Saai gebeuren dat pokeren. Kunnen ze niet gewoon weer gaan ruziemaken.
Ik kom je achternaquote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, nja, dan is er iig nog 'actie' ...
Wtf, ik ben hier net en nu al zoveel posts, Liess, vuile junk!
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:23 schreef Dogga het volgende:
[..]
as long as it takes, Dont you just love it
Dat moet ik eerst nog zien. Ik geloof nooit dat Brian z'n backup gaat opgeven.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef getl0st het volgende:
Ze sparen het ruziemaken voor vanavond
Komt zeker wel een portie ruzie
Juist.. hoe je het ook went of keert.. ruzie komt erquote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst nog zien. Ik geloof nooit dat Brian z'n backup gaat opgeven.
Hoewel als ie dat niet doet komt er natuurlijk ook ruzie van...![]()
zodat ze met een ruzie er voor zorgen dat uiteindelijk niemand zal afmarcheren, afnokken, aftaaien, de hielen lichten, doorgaan, ertussenuit gaan, ervandoor gaan, ervantussen gaan, heengaan, inpakken en wegwezen, inrukken, moven, nokken, opbreken, opdonderen, opduvelen, opflikkeren, ophoepelen, opkramen, opkrassen, oplazeren, opmieteren, oppleuren, oprotten, opsodemieteren, opstappen, pleite gaan, vertrekken, wegwezen, zich op weg begeven...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze sparen het ruziemaken voor vanavond
Komt zeker wel een portie ruzie
Oftewel.. ruziequote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zodat ze met een ruzie er voor zorgen dat uiteindelijk niemand zal afmarcheren, afnokken, aftaaien, de hielen lichten, doorgaan, ertussenuit gaan, ervandoor gaan, ervantussen gaan, heengaan, inpakken en wegwezen, inrukken, moven, nokken, opbreken, opdonderen, opduvelen, opflikkeren, ophoepelen, opkramen, opkrassen, oplazeren, opmieteren, oppleuren, oprotten, opsodemieteren, opstappen, pleite gaan, vertrekken, wegwezen, zich op weg begeven...
Als Brian dat niet doet heeft ie in ieder geval een verschrikkelijke ruzie met Natasja, maar ik denk dat de hele groep over hem heen zal vallen. Het zal toch niet waar zijn dat die macho tegen gaat stemmen??quote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst nog zien. Ik geloof nooit dat Brian z'n backup gaat opgeven.
Hoewel als ie dat niet doet komt er natuurlijk ook ruzie van...![]()
Ik zit er meer op te wachten dat jaap brian verrot scheld en daarna z'n reet in een auto propt om voorgoed van de streams te verdwijnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:25 schreef getl0st het volgende:
Juist.. hoe je het ook went of keert.. ruzie komt er![]()
![]()
Alleen het bashen van Jaap zit ik al op te wachten
Die krijgt danook de volle laag, misschien is Natasia nu wel weer op hem aan het inpraten. Maar ja er staan nu vier fuckin´ streams op dat kutpoker alleen maar omdat er nu publiek bij zit.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef Marelle het volgende:
[..]
Als Brian dat niet doet heeft ie in ieder geval een verschrikkelijke ruzie met Natasja, maar ik denk dat de hele groep over hem heen zal vallen. Het zal toch niet waar zijn dat die macho tegen gaat stemmen??![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit er meer op te wachten dat jaap brian verrot scheld en daarna z'n reet in een auto propt om voorgoed van de streams te verdwijnen.
Waarna brian huilend achterblijft en zichzelf ophangt aan een boom boven het zwembad en zichzelf doodvermoord.
Als Brain tegenstemt, heeft hij echt een probleem met de rest van de groep, maar ik weet het nog niet hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef Marelle het volgende:
[..]
Als Brian dat niet doet heeft ie in ieder geval een verschrikkelijke ruzie met Natasja, maar ik denk dat de hele groep over hem heen zal vallen. Het zal toch niet waar zijn dat die macho tegen gaat stemmen??![]()
ik krijg zin om naar Eemnes te rijden en daar door de tuin te gaan rennen en daarna een duik nemen in het zwembad, wedden dat dan alle 4 streams op de tuin staan?!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die krijgt danook de volle laag, misschien is Natasia nu wel weer op hem aan het inpraten. Maar ja er staan nu vier fuckin´ streams op dat kutpoker alleen maar omdat er nu publiek bij zit.
Ehmmmm, doodvermoord?quote:
Hey gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef Liess het volgende:
Aangenomen, maandag beginnen! (leuk dat er naar gevraagt wordt, tnx)
Ik hoop dat Brian hem eruit stemt.. maar ik heb er een zwaar hoofd in..... zoals Brian en Billie gisteren samenwerkten met die sigarettentoestand... dat waren 2 handen op 1 buikquote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Brain tegenstemt, heeft hij echt een probleem met de rest van de groep, maar ik weet het nog niet hoor.
Hij zit op een roze wolk, wat Tamara betreft, en ziet alles niet meer zo helder ( voor zover dat mogelijk is natuurlijk )
Ga dan!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:33 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik krijg zin om naar Eemnes te rijden en daar door de tuin te gaan rennen en daarna een duik nemen in het zwembad, wedden dat dan alle 4 streams op de tuin staan?!![]()
Ik zat meer te denken aan:quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef Liess het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef Liess het volgende:
Proficiatquote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef Liess het volgende:
Jaap gaat er vanavond uitquote:Op donderdag 19 april 2007 14:28 schreef noekje het volgende:
Wel is het vanavond voor het eerst eventjes spannend. Ik denk ook wel dat Jaap blijft maar al weken lang wist ik 100% zeker dat er niemand uit zou gaan maar nu heb ik toch een beetje hoop.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan:
Waarna brian huilend achterblijft waar Huub hem dan mee pest. Vervolgens gaat Brian door het lint en begint op huub in te timmeren. Huub doet natuurlijk niks terug en brian word gediskwalificeerd.
Natasia heeft geen backup meer en vertrekt de volgende stemronden.
oké, jullie zien me zo in de tuinquote:
Tnx!quote:
Nee, ben bang van nietquote:Op donderdag 19 april 2007 14:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
gefeliciteerd.. excuus voor het niet vragen
Mag je tijdens je werk op Fok! en DGK?Anders kom ik te snel dichterbij
![]()
quote:
Ik kom net binnen. Ik lees op de DGK site dat Sylvia heeft gehoord dat Eginia vanmiddag gaat bevallen; ze heeft er zelfs de tandarts voor afgezegd.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:20 schreef Veulen het volgende:
Ik niet, maar ik ga wel de streams uit doen. Saai gebeuren dat pokeren. Kunnen ze niet gewoon weer gaan ruziemaken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
Nu wil ik het paard wel even zien.
Neee niet vanmiddag!!? Ik moet zo winkelen!!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net binnen. Ik lees op de DGK site dat Sylvia heeft gehoord dat Eginia vanmiddag gaat bevallen; ze heeft er zelfs de tandarts voor afgezegd.
Ellen zei dat het maar zo kon gebeuren maar het kan evengoed vannacht zijn. Wel moet er iemand standby zijn. Ellen kan daar zijn binnen 10 tot 15 minuten.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net binnen. Ik lees op de DGK site dat Sylvia heeft gehoord dat Eginia vanmiddag gaat bevallen; ze heeft er zelfs de tandarts voor afgezegd.
Zeg dan gewoon dat je mij mist...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Natasja heeft een verschrikkelijke hekel aan Jaap, die wil hem er heel graag uit hebben.....quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef lady1 het volgende:
ik geloof niet dat jaap eruit gaat, denk dat natasia het zelfde doet wat de andere hebben gedaan met ontslag nena
Klopt idd. Ellen verwacht dat het of vanmiddag, maar zeker vanavond gaat gebeuren.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb je gemist!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je mij mist...![]()
![]()
Dankjewel. Het is dus eigenlijk nog steeds hetzelfde verhaal, alleen zou het nu ook overdag kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ellen zei dat het maar zo kon gebeuren maar het kan evengoed vannacht zijn. Wel moet er iemand standby zijn. Ellen kan daar zijn binnen 10 tot 15 minuten.
Ja ik zag dat ze dat schreven. 'T zou natuurlijk kunnen, meeste veulens worden wel is waar 's nachts geboren omdat het dan rustig is. Maar ik denk dat voor dit paard weinig uitmaakt (evengoed licht aan piepende camera's enz).quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
Spannende avond zou dat dan worden. Ik vraag me af of ze er wel een stream op zetten als de stemmingsronde er ook nog is. Tot nog toe kwam er pas een stalstream als iedereen naar bed was.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt idd. Ellen verwacht dat het of vanmiddag, maar zeker vanavond gaat gebeuren.
Is met mensen ook zo, meeste vrouwen bevallen snachts..quote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ze dat schreven. 'T zou natuurlijk kunnen, meeste veulens worden wel is waar 's nachts geboren omdat het dan rustig is.
Saaie beelden, he, dat poker. Ik zie dat er nog wel meer bewoners buiten beeld zijn behalve Sylvia. Ga ons nou niet vertellen dat we na al die nachten het hoogtepunt moeten missenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ze dat schreven. 'T zou natuurlijk kunnen, meeste veulens worden wel is waar 's nachts geboren omdat het dan rustig is. Maar ik denk dat voor dit paard weinig uitmaakt (evengoed licht aan piepende camera's enz).
Ik heb alleen geen idee waarop ze dit basseren want ik heb nog geen paard op de streams gezien. Alleen maar suf pokerende mensen. Ook geen Syl trouwens dus...
ik nietquote:Op donderdag 19 april 2007 14:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Is met mensen ook zo, meeste vrouwen bevallen snachts..
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:42 schreef blomst het volgende:
Bolle wacht met bevallen totdat ze op de streams is te zien, ze is eigelijk net zo mediageil als Palma.
Dus regie zet Bolle even op de streams.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Neee niet vanmiddag!!? Ik moet zo winkelen!!![]()
wil je dat nooiiiiit weer zeggenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef jinca het volgende:
Ik haat dat fuckin 'poker....kan er alsteblieft niet 1 streampje op iets anders....mag ook op Jaap.....nou ja..
Het is ook godgeklaagd hequote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor.....quote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef jinca het volgende:
Ik haat dat fuckin 'poker....kan er alsteblieft niet 1 streampje op iets anders....mag ook op Jaap.....nou ja..
quote:
Als de streams niet geterroriseerd worden door dat omgebouwde zwijn dan staan ze wel allemaal op de pokertafel.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef jinca het volgende:
Ga je maar online shoppen. Terwijl ik naar dat kutpoker zit te kijken krijg ik gewoon een hartstikke leuk jurkje binnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Welnee, huub en eric zitten daar toch. En die wilde het zeker zien. Bovendien kijken wij toch mee met de selectie voor het programma. Lijkt me sterk dat ze bolle daar niet in willen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef Disana het volgende:
Saaie beelden, he, dat poker. Ik zie dat er nog wel meer bewoners buiten beeld zijn behalve Sylvia. Ga ons nou niet vertellen dat we na al die nachten het hoogtepunt moeten missen![]()
Het is anders nu wel weer veilig, ze is als het goed is naar huis.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de streams niet geterroriseerd worden door dat omgebouwde zwijn dan staan ze allemaal op de pokertafel.![]()
thxxx heb ik even wat leuks te doenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:45 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5-E3LzNKA9c
Jaap belemmert Sylvia de doorgang
van vol
Foto? In jurkje?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga je maar online shoppen. Terwijl ik naar dat kutpoker zit te kijken krijg ik gewoon een hartstikke leuk jurkje binnen.
Ik hoop voor je dat er net kijkt als het zover is. We hebben lang genoeg trouw over haar gewaakt. Ik zit nu ook te dubben of ik hier blijf zitten of toch de geplande dingen ga doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welnee, huub en eric zitten daar toch. En die wilde het zeker zien. Bovendien kijken wij toch mee met de selectie voor het programma. Lijkt me sterk dat ze bolle daar niet in willen.
Zul je trouwens zien dat ze het vanavond doet omdat ik dan een paar uur weg ben
en dan denk je mijn appelkoekhoofd er maar op.quote:
Lastig hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
Ik hoop voor je dat er net kijkt als het zover is. We hebben lang genoeg trouw over haar gewaakt. Ik zit nu ook te dubben of ik hier blijf zitten of toch de geplande dingen ga doen.
Je lijkt wel een beetje op haar.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:51 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan denk je mijn appelkoekhoofd er maar op.
[afbeelding]
Ontopic: poker is nog steeds in volle gang!![]()
Nou, Als ik had geweten dat Bolle zou bevallen ..... dan had ik het idd niet beloofd aan mijn dochter.quote:
Dat zal Ellen ook wel hebben. Zij voelt dat natuurlijk net zo aan als jij met je paardjes.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lastig hoor
Je weet echt niet wanneer het gaat gebeuren. Bij mijn eigen (oppas paardjes (ga ik vanavond paar uur heen) ) weet ik het veel beter in te schatten. Maar ja die ken ik ook al veel langer en die kan ik voelen.
Er zit iemand met smart op je foto te wachtenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef carpediem23 het volgende:
Nog steeds aant pokeren, saai......Oh wacht Nico doet ook mee.
Jij?.....quote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zit iemand met smart op je foto te wachten![]()
mensen verliezen (verwedden) hele levens met dit spel... maar ik heb mijn opa nog...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de streams niet geterroriseerd worden door dat omgebouwde zwijn dan staan ze wel allemaal op de pokertafel.![]()
Ja, dat 'straks'.... denken wij al daaagenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef Veulen het volgende:
14:40 - Bevalling live op de streams!
Bolle is ongeveer 11 maanden zwanger en staat te trappelen om te gaan bevallen. Alles is straks live te volgen op streams zodat u de eerste wankelende stapjes van het veulen kan zien. Blijf dus de streams nauwkeurig volgen zodat u de bevalling thuis kan meemaken! Uiteraard houden wij u continu op de hoogte van de toestand van Bolle.
Ik zie d'r anders niks van hoor.
ik ookquote:
Ik zeg niks, ik heb het te druk met het bestellen van die chick in dat jurkje...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Gewoon stil blijven jij, ik heb geen breedbeeldscherm![]()
Ik heb 'm al gezien, ik doel op Pietje Puk.quote:
niet alleen PP, ik wil de foto ook heel graag zienquote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezien, ik doel op Pietje Puk.
Oh dat moet hij even kijken bij de vorige COS (tussen het cos is zoek) en dan blz 6 daar staat ie nog ergens tussen. Ik heb de grote versie wel weg gehaald, maar hij staat nog in een reactie.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
om dat arme hondje niet nog een grotere minderwaardigheidscomplex te bezorgen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Voorhuidontsteking en een roze jurkje..Waarom zegt niemand daar wat van??
Meid, als je zo mooi bent als jij krijg je echt geen nare reacties. Eigenlijk kan je foto wel in de OP als eerbetoon.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Oh dat moet hij even kijken bij de vorige COS (tussen het cos is zoek) en dan blz 6 daar staat ie nog ergens tussen. Ik heb de grote versie wel weg gehaald, maar hij staat nog in een reactie.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:02 schreef Liess het volgende:
Nou, ik ga...
Ik hoop dat iemand een waarschuwingsschot aflost als het gaat gebeuren, zodat ik snel naar de auto kanlopen., in kan stappen, naar huis kan rijden, de pc aan kan zetten, Streams en Fok aan kan zetten, en vervolgens nog kan zien hoe Jaap tegen de vlakte gaat van al het bloed.
ciao (L)
Nou, ik ga...
Ik hoop dat iemand een waarschuwingsschot aflost als het gaat gebeuren, zodat ik snel naar de auto kanlopen., in kan stappen, naar huis kan rijden, de pc aan kan zetten, Streams en Fok aan kan zetten, en vervolgens nog kan zien hoe Jaap tegen de vlakte gaat van al het bloed.
ciao (L)
Nou, ik ga...
ciao (L)
Ik heb het expres niet gedaan aangezien ze hem zelf na 30 seconden al verwijderd hadquote:Op donderdag 19 april 2007 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Meid, als je zo mooi bent als jij krijg je echt geen nare reacties. Eigenlijk kan je foto wel in de OP als eerbetoon.![]()
Heb je Hyves? Wil wel een foto van je zienquote:Op donderdag 19 april 2007 15:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik heb het expres niet gedaan aangezien ze hem zelf na 30 seconden al verwijderd had![]()
Klopt.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:07 schreef carpediem23 het volgende:
Vind Nico mooier in een witte of donkere blouse, dat groene is niet zo mooi.
Ok, teruggebladderd!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Oh dat moet hij even kijken bij de vorige COS (tussen het cos is zoek) en dan blz 6 daar staat ie nog ergens tussen. Ik heb de grote versie wel weg gehaald, maar hij staat nog in een reactie.
Ik heb ff gekeken...staat er nog wel tussen hoor..quote:Op donderdag 19 april 2007 15:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik heb het expres niet gedaan aangezien ze hem zelf na 30 seconden al verwijderd had![]()
Sorry maar ik zit hier nog niet zo heel lang, waar staat OP voor (schaam)quote:Op donderdag 19 april 2007 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Meid, als je zo mooi bent als jij krijg je echt geen nare reacties. Eigenlijk kan je foto wel in de OP als eerbetoon.![]()
Nee geen hyves.. mss dat mun zus nog een foto van me heeft op de hare.. ff zienquote:Op donderdag 19 april 2007 15:08 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heb je Hyves? Wil wel een foto van je zien![]()
openingspostquote:Op donderdag 19 april 2007 15:09 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit hier nog niet zo heel lang, waar staat OP voor (schaam)![]()
Ben je bang dat dat beest van een roze jurkje een identiteitscrisis krijgt?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Voorhuidontsteking en een roze jurkje..Waarom zegt niemand daar wat van??
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok, teruggebladderd!
Mag ik je hartelijk feliciteren met het toetreden tot het Gilde Der Mooie Vrouwen Volgens De Extreem Hoge Normen Van Pietje Puk!![]()
Enneuh... Ik denk dat je té mooi bent voor DGK. In ieder geval voor het hartje van bepaalde onschuldige streamertjes...![]()
Openings Post.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:09 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit hier nog niet zo heel lang, waar staat OP voor (schaam)![]()
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ben je bang dat dat beest van een roze jurkje een identiteitscrisis krijgt?
Ach gossiequote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja verdomme, en als IK chicks probeer te versieren in de COS word ik naar de loverscorner/SC geschopt!
en ik werd afgescheept met een jurkje zonder inhoud....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja verdomme, en als IK chicks probeer te versieren in de COS word ik naar de loverscorner/SC geschopt!
Zou trouwens wel een typisch Amandadrama zijn: een hondje wat een identiteitscrisis heeft, maar na het verblijf in DGK zal Eric daar de schuld wel van krijgenquote:
Hoho, meneertje!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij zijn de mods coulant vandaag, dus wat let jequote:
Je krijgt wat je verdient hè.. misschien staat ie je wel heel goedquote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en ik werd afgescheept met een jurkje zonder inhoud....![]()
Amenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hoho, meneertje!
carpediem23 is geen chick, maar een Waarlijke Schoonheid!
Ik moest hardop lachen!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en ik werd afgescheept met een jurkje zonder inhoud....![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hoho, meneertje!
carpediem23 is geen chick, maar een Waarlijke Schoonheid!
Neuken?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mods coulant vandaag, dus wat let je![]()
Dat denk ik ook, ik was er zeker voor gegaanquote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, carpediem23 kan heul die villa niet in want dan overstroomd de hele zooi zodra ze Nicolaas ziet.
Ik vind het wel sneu, dat wel. Ik weet niet waarom want die hond weet het verschil tussen roze of zwart toch niet maar het geeft wel weer aan hoe Amanda haar hondjes ziet. Ze is te beroerd om ze eten te geven of om uit te laten maar een roze jurkje aantrekken bij een reutje is dan geen enkel probleem.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zou trouwens wel een typisch Amandadrama zijn: een hondje wat een identiteitscrisis heeft, maar na het verblijf in DGK zal Eric daar de schuld wel van krijgen![]()
Probeer me niet te verleiden met uw charmante manier van quoten!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik was er zeker voor gegaan![]()
![]()
![]()
Versieren doe je maar in de Loverscornerquote:
Misschien moet je het een keer iets subtieler proberen.quote:
Zie je...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Versieren doe je maar in de Loverscorner![]()
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
Ik vind het sowieso achterlijk om dieren kleren aan te trekken, en met dit weer is het nog zieliger voor dat mormel.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu, dat wel. Ik weet niet waarom want die hond weet het verschil tussen roze of zwart toch niet maar het geeft wel weer aan hoe Amanda haar hondjes ziet. Ze is te beroerd om ze eten te geven of om uit te laten maar een roze jurkje aantrekken bij een reutje is dan geen enkel probleem.
Geen kunnen vinden en aangezien ik op werk zit kan ik er ook geen makenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:08 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heb je Hyves? Wil wel een foto van je zien![]()
Dat zou wel gaaf zijn!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik was er zeker voor gegaan![]()
![]()
![]()
Zal ik vast mijn jurkje aantrekken?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Versieren doe je maar in de Loverscorner![]()
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
en waar laat je Brian in dit geheel?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat zou wel gaaf zijn!
Jij soppend achter de Sint aan, en Huub hijgend achter jou aan huppelend.
En dan ook nog een kwijlende Natasia op de achtergrond, een jaloerse Sylvia en Eric, een ogen uit zijn kassen starende Japio en wat al niet meer!
Lijkt me spannendquote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zal ik vast mijn jurkje aantrekken?![]()
Wil je wat drinken?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moet je het een keer iets subtieler proberen.
Brian gaat gefrustreerd vliegen meppen in de fitnessruimte, die ziet gelijk dat hij volstrekt kansloos is.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
[..]
en waar laat je Brian in dit geheel?
Die is aan het konijnen met Dellie...want die is er ook even niet..quote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil Brian niet in de buurt zien van onze Fok-Prinses!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Praat dan maar over carpediem23quote:Op donderdag 19 april 2007 15:23 schreef Veulen het volgende:
Waar wil je hier dan over praten? Beetje kaarten opsommen is ook leuk voor 5 minuten maar meer ook niet.
Maken we zelf wel uit.....met je pokerface...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies ouwehoeren doen jullie maar in de SC![]()
De COS is Commentaren op streams dus als er niets op streams is ook nix tiepen ensow, maar ouwehoeren in de SC. Is beter voor de mensen die naderhand alles moeten bijlezen en dan allerlei onzin moeten lezen ensow.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:23 schreef Veulen het volgende:
Waar wil je hier dan over praten? Beetje kaarten opsommen is ook leuk voor 5 minuten maar meer ook niet.
Heb je de 10k al overgemaakt dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef getl0st het volgende:
Is je aanmelding trouwens al de deur uit carpe?
Het is geen verplichting de COS vol te baggeren omdat de streams saai zijn....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:23 schreef Veulen het volgende:
Ik wil ze eigenlijk laten harsen door iemand van hier....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lijkt me spannend![]()
Heb je je benen wel geschoren??
Stuur hem een lief kaartje!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas kom gezellig bij mij een rose'tje drinken!!!
Foto staat vast nog wel ergens in vorige topic.. met haar toestemming komt hij ook in de OPquote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag carpediem23 d'r voornaam weten en een foto zien.
Ik offer me wel ff op, ben je erg kleinzerig?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil ze eigenlijk laten harsen door iemand van hier....
liefhebbers?![]()
Kan geen pokeren meer zien ondertussen..![]()
Ga jij eens lekker teruglezen...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r staan onderhand al meer berichtjes blijf ontopic dan dat er offtopic is gekletst...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef petraa het volgende:
De COS is Commentaren op streams dus als er niets op streams is ook nix tiepen ensow, maar ouwehoeren in de SC. Is beter voor de mensen die naderhand alles moeten bijlezen en dan allerlei onzin moeten lezen ensow.
Jesus ik lijk de heilige maagd maria wel![]()
Die foto mag dan ook wel hier.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Foto staat vast nog wel ergens in vorige topic.. met haar toestemming komt hij ook in de OP
Even teruggaan naar de vorige COS.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Tellen is moeilijk ik weet het!!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r staan onderhand al meer berichtjes blijf ontopic dan dat er offtopic is gekletst...
Je bent niet op de camping!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas kom gezellig bij mij een rose'tje drinken!!!
Waarom? De TT gaat zelfs over haar?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even teruggaan naar de vorige COS.
Om streamertjes te pesten, net als de aanwezigheid van Palma.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent niet op de camping!
Waarvoor is dit pokeren eigenlijk?
omdat carpediem maar één minuut in beeld wilde zijn, her choicequote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom? De TT gaat zelfs over haar?
Wat is dit dan voor paupertopic als er een foto uit de vorige COS moet worden gezocht?!
voordat je hem sjaakt stuur dan eerst een quicktime fimlpje naar de beste man...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef carpediem23 het volgende:
Als ik in DGK zat dan was Nicolaas de sjaak, helemaal gek maken die vent( niet dellie style hoor!). He's hot!
En die heb je gemist.. dus nu moet je er moeite voor doenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat carpediem maar één minuut in beeld wilde zijn, her choice
Ik ga echt om Jaap roepen straks....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent niet op de camping!
Waarvoor is dit pokeren eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga echt om Jaap roepen straks....![]()
precies, maar ze is wel de moeite waard om dat te doen hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
En die heb je gemist.. dus nu moet je er moeite voor doen
Doe maarquote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga echt om Jaap roepen straks....![]()
Absoluutquote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies, maar ze is wel de moeite waard om dat te doen hoor
Geef je ook een Fete Blanche?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor paupertopic als er een foto uit de vorige COS moet worden gezocht?!
da's wel raar dan... ze hoeft zich niet te schamen...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan had ze er misschien even aan moeten denken dat linkjes in quotes ook gewoon nog werken.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
He, sjaak als in hem gewoon een beetje gek maken, ga niet op camera weet ik veel wat doen...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
voordat je hem sjaakt stuur dan eerst een quicktime fimlpje naar de beste man...
Probeer 'r maar mee te slepen naar de lofferkornurt dan. Het openlijke gegeil is hier wel weer genoeg geweest.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar moet jij nu naar zoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan had ze er misschien even aan moeten denken dat linkjes in quotes ook gewoon nog werken.
ik seg: www brengt de wereld in uw huis...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan had ze er misschien even aan moeten denken dat linkjes in quotes ook gewoon nog werken.
is ook wel zo, maar nu moet je zoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijf je nou.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Probeer 'r maar mee te slepen naar de lofferkornurt dan. Het openlijke gegeil is hier wel weer genoeg geweest.![]()
(knip)quote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
hier nog ééntje... ben benieuwd hoe het met die sigarettentoestand gaat aflopenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Ik wil aktie, vanavond hier het huis vol visite. dus nu aktie graag.
En onder aktie versta ik geen poker!
Wij hebben makkelijk pratenquote:
Ga nou niet alles verraden..quote:Op donderdag 19 april 2007 15:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vriend........vorige topic, bladzijde 6![]()
sorry carpe...![]()
Ik sleur nog liever Peter6000 mee.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Probeer 'r maar mee te slepen naar de lofferkornurt dan. Het openlijke gegeil is hier wel weer genoeg geweest.![]()
Als ie dat nog niet gevonden had dan had ie ook weinig kunnen zeggen over nog werkende linkjes hèquote:Op donderdag 19 april 2007 15:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vriend........vorige topic, bladzijde 6![]()
sorry carpe...![]()
D'r zijn genoeg mooie fokkerettes die mij die link allang gestuurd haddenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
(knip)
sorry carpe...![]()
Eric heeft kutkaarten...![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef carpediem23 het volgende:
Uiteindelijk is deze COS binnen 10 min klaar en de volgende is weer serieus. Ondertussen kan er nog steeds geld worden overgemaakt ( min. 3000 euro pp) als je me DGK in wilt hebben.
Als jij dit niet had gequote zocht Ian nu nog....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ga nou niet alles verraden..
Eerst dreigen met Jaap.. en nu dit.. Je bent lekker bezig
geselligquote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
He, sjaak als in hem gewoon een beetje gek maken, ga niet op camera weet ik veel wat doen...Beetje flirten kan geen kwaad...Vind nico vast wel leuk.
Ja(ap)quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef F04 het volgende:
Even een vraagje. Vanavond een stemmingsronde?
Alweer het verkeerde geluid onder Eginia.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
Eindelijk andere beelden.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef F04 het volgende:
Yep, en ontslagronde.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef F04 het volgende:
Spannend hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef noekje het volgende:
Ik wil Bolle zien. Jezus, dat ziet er niet prettig uit zeg.
Kijk dan gewoon naar Nico, ziet er toch iets prettiger uit!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef noekje het volgende:
Ik wil Bolle zien. Jezus, dat ziet er niet prettig uit zeg.
Misschien een beetje troost voor je. Ik heb de foto ook niet gezienquote:Op donderdag 19 april 2007 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mooie fokkerettes die mij die link allang gestuurd hadden![]()
Haar 'billen' lijken iets puntiger onder de staart?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:42 schreef Veulen het volgende:
Paardje is behoorlijk releaxt nog.
Zolang Bolle staat, is er toch nog niks aan de hand, toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zal bright_side_of_life sneu kijken als het nu gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |