Dat zal Ellen ook wel hebben. Zij voelt dat natuurlijk net zo aan als jij met je paardjes.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lastig hoor
Je weet echt niet wanneer het gaat gebeuren. Bij mijn eigen (oppas paardjes (ga ik vanavond paar uur heen) ) weet ik het veel beter in te schatten. Maar ja die ken ik ook al veel langer en die kan ik voelen.
Er zit iemand met smart op je foto te wachtenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef carpediem23 het volgende:
Nog steeds aant pokeren, saai......Oh wacht Nico doet ook mee.
Jij?.....quote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zit iemand met smart op je foto te wachten![]()
mensen verliezen (verwedden) hele levens met dit spel... maar ik heb mijn opa nog...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de streams niet geterroriseerd worden door dat omgebouwde zwijn dan staan ze wel allemaal op de pokertafel.![]()
Ja, dat 'straks'.... denken wij al daaagenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef Veulen het volgende:
14:40 - Bevalling live op de streams!
Bolle is ongeveer 11 maanden zwanger en staat te trappelen om te gaan bevallen. Alles is straks live te volgen op streams zodat u de eerste wankelende stapjes van het veulen kan zien. Blijf dus de streams nauwkeurig volgen zodat u de bevalling thuis kan meemaken! Uiteraard houden wij u continu op de hoogte van de toestand van Bolle.
Ik zie d'r anders niks van hoor.
ik ookquote:
Ik zeg niks, ik heb het te druk met het bestellen van die chick in dat jurkje...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Gewoon stil blijven jij, ik heb geen breedbeeldscherm![]()
Ik heb 'm al gezien, ik doel op Pietje Puk.quote:
niet alleen PP, ik wil de foto ook heel graag zienquote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezien, ik doel op Pietje Puk.
Oh dat moet hij even kijken bij de vorige COS (tussen het cos is zoek) en dan blz 6 daar staat ie nog ergens tussen. Ik heb de grote versie wel weg gehaald, maar hij staat nog in een reactie.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
om dat arme hondje niet nog een grotere minderwaardigheidscomplex te bezorgen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Voorhuidontsteking en een roze jurkje..Waarom zegt niemand daar wat van??
Meid, als je zo mooi bent als jij krijg je echt geen nare reacties. Eigenlijk kan je foto wel in de OP als eerbetoon.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Oh dat moet hij even kijken bij de vorige COS (tussen het cos is zoek) en dan blz 6 daar staat ie nog ergens tussen. Ik heb de grote versie wel weg gehaald, maar hij staat nog in een reactie.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:02 schreef Liess het volgende:
Nou, ik ga...
Ik hoop dat iemand een waarschuwingsschot aflost als het gaat gebeuren, zodat ik snel naar de auto kanlopen., in kan stappen, naar huis kan rijden, de pc aan kan zetten, Streams en Fok aan kan zetten, en vervolgens nog kan zien hoe Jaap tegen de vlakte gaat van al het bloed.
ciao (L)
Nou, ik ga...
Ik hoop dat iemand een waarschuwingsschot aflost als het gaat gebeuren, zodat ik snel naar de auto kanlopen., in kan stappen, naar huis kan rijden, de pc aan kan zetten, Streams en Fok aan kan zetten, en vervolgens nog kan zien hoe Jaap tegen de vlakte gaat van al het bloed.
ciao (L)
Nou, ik ga...
ciao (L)
Ik heb het expres niet gedaan aangezien ze hem zelf na 30 seconden al verwijderd hadquote:Op donderdag 19 april 2007 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Meid, als je zo mooi bent als jij krijg je echt geen nare reacties. Eigenlijk kan je foto wel in de OP als eerbetoon.![]()
Heb je Hyves? Wil wel een foto van je zienquote:Op donderdag 19 april 2007 15:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik heb het expres niet gedaan aangezien ze hem zelf na 30 seconden al verwijderd had![]()
Klopt.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:07 schreef carpediem23 het volgende:
Vind Nico mooier in een witte of donkere blouse, dat groene is niet zo mooi.
Ok, teruggebladderd!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Oh dat moet hij even kijken bij de vorige COS (tussen het cos is zoek) en dan blz 6 daar staat ie nog ergens tussen. Ik heb de grote versie wel weg gehaald, maar hij staat nog in een reactie.
Ik heb ff gekeken...staat er nog wel tussen hoor..quote:Op donderdag 19 april 2007 15:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik heb het expres niet gedaan aangezien ze hem zelf na 30 seconden al verwijderd had![]()
Sorry maar ik zit hier nog niet zo heel lang, waar staat OP voor (schaam)quote:Op donderdag 19 april 2007 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Meid, als je zo mooi bent als jij krijg je echt geen nare reacties. Eigenlijk kan je foto wel in de OP als eerbetoon.![]()
Nee geen hyves.. mss dat mun zus nog een foto van me heeft op de hare.. ff zienquote:Op donderdag 19 april 2007 15:08 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heb je Hyves? Wil wel een foto van je zien![]()
openingspostquote:Op donderdag 19 april 2007 15:09 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit hier nog niet zo heel lang, waar staat OP voor (schaam)![]()
Ben je bang dat dat beest van een roze jurkje een identiteitscrisis krijgt?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Voorhuidontsteking en een roze jurkje..Waarom zegt niemand daar wat van??
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok, teruggebladderd!
Mag ik je hartelijk feliciteren met het toetreden tot het Gilde Der Mooie Vrouwen Volgens De Extreem Hoge Normen Van Pietje Puk!![]()
Enneuh... Ik denk dat je té mooi bent voor DGK. In ieder geval voor het hartje van bepaalde onschuldige streamertjes...![]()
Openings Post.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:09 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit hier nog niet zo heel lang, waar staat OP voor (schaam)![]()
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ben je bang dat dat beest van een roze jurkje een identiteitscrisis krijgt?
Ach gossiequote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja verdomme, en als IK chicks probeer te versieren in de COS word ik naar de loverscorner/SC geschopt!
en ik werd afgescheept met een jurkje zonder inhoud....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja verdomme, en als IK chicks probeer te versieren in de COS word ik naar de loverscorner/SC geschopt!
Zou trouwens wel een typisch Amandadrama zijn: een hondje wat een identiteitscrisis heeft, maar na het verblijf in DGK zal Eric daar de schuld wel van krijgenquote:
Hoho, meneertje!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij zijn de mods coulant vandaag, dus wat let jequote:
Je krijgt wat je verdient hè.. misschien staat ie je wel heel goedquote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en ik werd afgescheept met een jurkje zonder inhoud....![]()
Amenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hoho, meneertje!
carpediem23 is geen chick, maar een Waarlijke Schoonheid!
Ik moest hardop lachen!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en ik werd afgescheept met een jurkje zonder inhoud....![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hoho, meneertje!
carpediem23 is geen chick, maar een Waarlijke Schoonheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |