Proficiatquote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef Liess het volgende:
Aangenomen, maandag beginnen! (leuk dat er naar gevraagt wordt, tnx)
Jaap gaat er vanavond uitquote:Op donderdag 19 april 2007 14:28 schreef noekje het volgende:
Wel is het vanavond voor het eerst eventjes spannend. Ik denk ook wel dat Jaap blijft maar al weken lang wist ik 100% zeker dat er niemand uit zou gaan maar nu heb ik toch een beetje hoop.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan:
Waarna brian huilend achterblijft waar Huub hem dan mee pest. Vervolgens gaat Brian door het lint en begint op huub in te timmeren. Huub doet natuurlijk niks terug en brian word gediskwalificeerd.
Natasia heeft geen backup meer en vertrekt de volgende stemronden.
oké, jullie zien me zo in de tuinquote:
Tnx!quote:
Nee, ben bang van nietquote:Op donderdag 19 april 2007 14:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
gefeliciteerd.. excuus voor het niet vragen
Mag je tijdens je werk op Fok! en DGK?Anders kom ik te snel dichterbij
![]()
quote:
Ik kom net binnen. Ik lees op de DGK site dat Sylvia heeft gehoord dat Eginia vanmiddag gaat bevallen; ze heeft er zelfs de tandarts voor afgezegd.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:20 schreef Veulen het volgende:
Ik niet, maar ik ga wel de streams uit doen. Saai gebeuren dat pokeren. Kunnen ze niet gewoon weer gaan ruziemaken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
Nu wil ik het paard wel even zien.
Neee niet vanmiddag!!? Ik moet zo winkelen!!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net binnen. Ik lees op de DGK site dat Sylvia heeft gehoord dat Eginia vanmiddag gaat bevallen; ze heeft er zelfs de tandarts voor afgezegd.
Ellen zei dat het maar zo kon gebeuren maar het kan evengoed vannacht zijn. Wel moet er iemand standby zijn. Ellen kan daar zijn binnen 10 tot 15 minuten.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net binnen. Ik lees op de DGK site dat Sylvia heeft gehoord dat Eginia vanmiddag gaat bevallen; ze heeft er zelfs de tandarts voor afgezegd.
Zeg dan gewoon dat je mij mist...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Waar is Jaap en waar is Mokum?
Natasja heeft een verschrikkelijke hekel aan Jaap, die wil hem er heel graag uit hebben.....quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef lady1 het volgende:
ik geloof niet dat jaap eruit gaat, denk dat natasia het zelfde doet wat de andere hebben gedaan met ontslag nena
Klopt idd. Ellen verwacht dat het of vanmiddag, maar zeker vanavond gaat gebeuren.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb je gemist!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je mij mist...![]()
![]()
Dankjewel. Het is dus eigenlijk nog steeds hetzelfde verhaal, alleen zou het nu ook overdag kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ellen zei dat het maar zo kon gebeuren maar het kan evengoed vannacht zijn. Wel moet er iemand standby zijn. Ellen kan daar zijn binnen 10 tot 15 minuten.
Ja ik zag dat ze dat schreven. 'T zou natuurlijk kunnen, meeste veulens worden wel is waar 's nachts geboren omdat het dan rustig is. Maar ik denk dat voor dit paard weinig uitmaakt (evengoed licht aan piepende camera's enz).quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
Spannende avond zou dat dan worden. Ik vraag me af of ze er wel een stream op zetten als de stemmingsronde er ook nog is. Tot nog toe kwam er pas een stalstream als iedereen naar bed was.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt idd. Ellen verwacht dat het of vanmiddag, maar zeker vanavond gaat gebeuren.
Is met mensen ook zo, meeste vrouwen bevallen snachts..quote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ze dat schreven. 'T zou natuurlijk kunnen, meeste veulens worden wel is waar 's nachts geboren omdat het dan rustig is.
Saaie beelden, he, dat poker. Ik zie dat er nog wel meer bewoners buiten beeld zijn behalve Sylvia. Ga ons nou niet vertellen dat we na al die nachten het hoogtepunt moeten missenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ze dat schreven. 'T zou natuurlijk kunnen, meeste veulens worden wel is waar 's nachts geboren omdat het dan rustig is. Maar ik denk dat voor dit paard weinig uitmaakt (evengoed licht aan piepende camera's enz).
Ik heb alleen geen idee waarop ze dit basseren want ik heb nog geen paard op de streams gezien. Alleen maar suf pokerende mensen. Ook geen Syl trouwens dus...
ik nietquote:Op donderdag 19 april 2007 14:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Is met mensen ook zo, meeste vrouwen bevallen snachts..
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:42 schreef blomst het volgende:
Bolle wacht met bevallen totdat ze op de streams is te zien, ze is eigelijk net zo mediageil als Palma.
Dus regie zet Bolle even op de streams.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Neee niet vanmiddag!!? Ik moet zo winkelen!!![]()
wil je dat nooiiiiit weer zeggenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef jinca het volgende:
Ik haat dat fuckin 'poker....kan er alsteblieft niet 1 streampje op iets anders....mag ook op Jaap.....nou ja..
Het is ook godgeklaagd hequote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor.....quote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef jinca het volgende:
Ik haat dat fuckin 'poker....kan er alsteblieft niet 1 streampje op iets anders....mag ook op Jaap.....nou ja..
quote:
Als de streams niet geterroriseerd worden door dat omgebouwde zwijn dan staan ze wel allemaal op de pokertafel.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef jinca het volgende:
Ga je maar online shoppen. Terwijl ik naar dat kutpoker zit te kijken krijg ik gewoon een hartstikke leuk jurkje binnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Welnee, huub en eric zitten daar toch. En die wilde het zeker zien. Bovendien kijken wij toch mee met de selectie voor het programma. Lijkt me sterk dat ze bolle daar niet in willen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef Disana het volgende:
Saaie beelden, he, dat poker. Ik zie dat er nog wel meer bewoners buiten beeld zijn behalve Sylvia. Ga ons nou niet vertellen dat we na al die nachten het hoogtepunt moeten missen![]()
Het is anders nu wel weer veilig, ze is als het goed is naar huis.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de streams niet geterroriseerd worden door dat omgebouwde zwijn dan staan ze allemaal op de pokertafel.![]()
thxxx heb ik even wat leuks te doenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:45 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5-E3LzNKA9c
Jaap belemmert Sylvia de doorgang
van vol
Foto? In jurkje?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga je maar online shoppen. Terwijl ik naar dat kutpoker zit te kijken krijg ik gewoon een hartstikke leuk jurkje binnen.
Ik hoop voor je dat er net kijkt als het zover is. We hebben lang genoeg trouw over haar gewaakt. Ik zit nu ook te dubben of ik hier blijf zitten of toch de geplande dingen ga doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welnee, huub en eric zitten daar toch. En die wilde het zeker zien. Bovendien kijken wij toch mee met de selectie voor het programma. Lijkt me sterk dat ze bolle daar niet in willen.
Zul je trouwens zien dat ze het vanavond doet omdat ik dan een paar uur weg ben
en dan denk je mijn appelkoekhoofd er maar op.quote:
Lastig hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
Ik hoop voor je dat er net kijkt als het zover is. We hebben lang genoeg trouw over haar gewaakt. Ik zit nu ook te dubben of ik hier blijf zitten of toch de geplande dingen ga doen.
Je lijkt wel een beetje op haar.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:51 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan denk je mijn appelkoekhoofd er maar op.
[afbeelding]
Ontopic: poker is nog steeds in volle gang!![]()
Nou, Als ik had geweten dat Bolle zou bevallen ..... dan had ik het idd niet beloofd aan mijn dochter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |